Ik bedoelde die mevrouw die weigert een Almeloër te zijn.quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik wéiger een Almeloër te zijn dus ik veto dit
Ah, ik nam aan tweede zin als antwoord op tweede quote.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik bedoelde die mevrouw die weigert een Almeloër te zijn.
Maar wat zou je anders zijn ?
Nu ben je een Leidenaar, anders was je een Lijdenaar.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 23:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, ik nam aan tweede zin als antwoord op tweede quote.![]()
Ik zou niks anders zijn, ik leef al van dag 1 in Leiden.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 23:34 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nu ben je een Leidenaar, anders was je een Lijdenaar.
Er is minder Ari dan Mekequote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind dit soort opmerkingen altijd zo grappig bij mensen die echt de helft van mij zijn![]()
Ik heb natuurlijk wel het geluk dat ik een ontzettend goed figuur hebMaar skinny jeans staan mij echt beter dan wijde pijpen want dan lijkt het zo snel zo'n hobbezak
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 07:15 schreef ijs_beer het volgende:
@:em31
Ik dacht dat je er woonde![]()
Hoe dat dan wet in m'n hoofd zit
Dat is ook niet handig 's nachts. Je kan beter zorgen dat je gewoon veilig thuis in bed ligt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 07:35 schreef Arizona het volgende:
Vreselijke nacht gehad. Ik was in een vreemde stad en ik wilde naar huis maar dat lukte niet. Kon mijn auto niet vinden en ook geen bus of trein![]()
Ga je iets anders doen?quote:Ik ben wat gespannen omdat het nu opeens weer zo druk is. En na volgende week definitief afscheid nemen van mijn oude functie geeft ook een rare onrust
Geen idee waar dit overgingquote:
Klinkt als een bijnaam voor je vriendje.quote:
quote:Goedemorgen
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:52 schreef molloot200 het volgende:
Bijna weekend, bijna Expeditie Robinson, bijna F1 op Spa, bijna een geheimzinnige WIDM aankondiging.
Weekend kan zo bijna niet beter
F1 begint vandaag alquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:52 schreef molloot200 het volgende:
Bijna weekend, bijna Expeditie Robinson, bijna F1 op Spa, bijna een geheimzinnige WIDM aankondiging.
Weekend kan zo bijna niet beter
Klopt zekerquote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:32 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Strani is een jongen van de Veluwe.
Wel een beetje blijven opletten
Weekend begint ook vandaag alquote:
Kan ik wel begrijpen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Weekend begint ook vandaag al
Heel veel zin in F1. En heel bang dat aanstaande zondag mijn plezier in dit seizoen nog verder verpest wordt want na de laatste 2 races zit ik er echt niet meer lekker in op z’n lichtst gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |