Hier mist nog iets!quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je uit Oss komt ben je voor fucking TOP
Dat valt vast wel te downloaden. Gewoon.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:51 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Maar weer een videoland abo afsluiten @:zipportal
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/channel/UCbjyyi9NXM1aM6b6cDsiWJQ
We zouden het in KLB SC kunnen vragen maar daar mag je niet meer over Braadpan praten. (lol)quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:04 schreef Oriente het volgende:
[..]alweer? waarom nu weer? zeker weer een nieuw kanaal met 'betere' content?
Ze gooit het wel netjes in de bak. Anders had ik ingegrepen. Want ik heb een gruwelijke hekel aan zwerfafval.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:05 schreef Oriente het volgende:
WGR / Statiegeld op kleine flesjes meestal geweigerd door automaat??
@:Zipportal @:Wereldgozer @:NEef_Wuppie @:fetx We hebben weer een wandelaar in ons midden. Deze keer eentje die de plastic flesjes van de grond raapt.
Eens, mensen die lukraak afval laten rondslingeren, hebben doorgaans een kleine piemel.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ze gooit het wel netjes in de bak. Anders had ik ingegrepen. Want ik heb een gruwelijke hekel aan zwerfafval.
Fusionfreak is een erg net persoon.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ze gooit het wel netjes in de bak. Anders had ik ingegrepen. Want ik heb een gruwelijke hekel aan zwerfafval.
Ik vind die Sophie maar niks.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:04 schreef Zipportal het volgende:
TV / [NPO1] Khalid & Sophie #1 Tja
@:maxi-mus
@:tong80
Ik gooi er ook een kleine piemel zin uit. OPLETTEN.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Eens, mensen die lukraak afval laten rondslingeren, hebben doorgaans een kleine piemel.
Dit was um. @GGMMquote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mensen die blij zijn met Yvonne in de SC hebben een kleine piemel.
wtf dat verhaalquote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:11 schreef Oriente het volgende:
[..]
Fusionfreak is een erg net persoon.
WGR / Ben korte tijd gegijzeld geweest, en beroofd van 5 euro
Tot morgen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/channel/UCbjyyi9NXM1aM6b6cDsiWJQ
Herhalingsgevaar.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:05 schreef Oriente het volgende:
@:Zipportal @:Wereldgozer @:NEef_Wuppie @:fetx We hebben weer een wandelaar in ons midden. Deze keer eentje die de plastic flesjes van de grond raapt.
Zijn daar ook foto’s van?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:05 schreef Oriente het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |