abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 september 2021 @ 15:14:09 #176
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_201195986
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 14:55 schreef Megumi het volgende:

[..]
Ik heb het meer over mensen die bij journalisten brandbommen en stenen door de ruiten gooien en GGD personeel bedreigen. En laten we wel wezen debielen vindt je dus vaak binnen mensen binnen een meer radicaal spectrum. Helaas hebben de opsporingsdiensten onvoldoende middelen zoals blijkt uit recent nieuws uit Nieuw-Zeeland. Om dat aan te pakken.
Niet zo netjes om @ludovico daarmee te vergelijken want daar ging je opmerking tenslotte over. Dat het zinloos was om met die antivaxxer in disussie te gaan.
  vrijdag 3 september 2021 @ 15:17:11 #177
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_201196037
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 15:14 schreef Woelwater het volgende:

[..]
Niet zo netjes om @:ludovico daarmee te vergelijken want daar ging je opmerking tenslotte over. Dat het zinloos was om met die antivaxxer in disussie te gaan.
Ik zou als spymaster in elk geval antivaxxers als een bedreiging zien is althans mijn mening,
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 3 september 2021 @ 17:01:08 #178
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_201197522
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 september 2021 08:49 schreef ludovico het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
Doen we hier nog wat mee moderators??

Ik heb bans gehad voor minder.

Lekker vol verwachting wachten op zwaar leed van een ander is allemaal compleet normaal natuurlijk. Ze vinden het zo normaal dat ze het gewoon open en bloot delen op het forum en krijgen er geen weerstand op (?). Serieus?
Moet ik dan medelij hebben met mensen die denken dat ze boven het virus staan en alle waarschuwingen in de slaan?

Ik dacht het niet.
Tot nooit .......
pi_201197767
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 11:52 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
[..]
Waar haal je de 3 miljoen vandaan? Hoe kom je aan de 6 miljoen? Waarom denk je dat de grootste verspreiding onder jongeren was geweest met minder maatregelen? En waarom minder in risicogroepen? Je redeneert in feite dat wanneer er 2x zoveel besmettingen waren geweest, er minder waren geweest onder risicogroepen? Hoe kom je daar bij?
En beredeneer dit eens op basis van cijfers en onderzoeken, en niet puur op basis van wat je uit je duim zuigt, je onderbuik zegt, of wat je 'denkt'.
https://www.sanquin.nl/ov(...)3-procent-van-donors

Ook V Dissel schatte de 3mil, in december 2020 had hij het over 2mil

https://www.google.com/am(...)rmd-tegen-corona.amp

Die 3mil kan ik niet 1-2-3 vinden. Maar trek de ziekenhuis cijfers door en je zit zo op 3mil.

Waarom vooral risicogroepen minder besmet raken? Omdat ze meer risico lopen en zichzelf beter beschermen. Stukje ratio en ook terug te vinden in die antistoffen bron van Sanquin... Zie antistoffen lager zijn voor de hogere leeftijdsgroepen.

6mil is een scenario schets, daar schuilt verder niks achter.

Anyhow, ik beredeneer zaken en sure onderzoek is altijd beter maar dat ligt er niet altijd he, uw favoriete huisviroloog marion doet non stop zaken op onderbuik en Appie zei ook 150k doden.

En dan heb je nog die viroloog uit Amsterdam met dat Long Covid onderzoek dat nergens op sloeg.

Prima hoor wees kritisch, maar svp ook op de desinfo die je non stop gevoerd wordt via de MSM.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201201106
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 17:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
https://www.sanquin.nl/ov(...)3-procent-van-donors

Ook V Dissel schatte de 3mil, in december 2020 had hij het over 2mil

https://www.google.com/am(...)rmd-tegen-corona.amp

Die 3mil kan ik niet 1-2-3 vinden. Maar trek de ziekenhuis cijfers door en je zit zo op 3mil.

Waarom vooral risicogroepen minder besmet raken? Omdat ze meer risico lopen en zichzelf beter beschermen. Stukje ratio en ook terug te vinden in die antistoffen bron van Sanquin... Zie antistoffen lager zijn voor de hogere leeftijdsgroepen.

6mil is een scenario schets, daar schuilt verder niks achter.

Anyhow, ik beredeneer zaken en sure onderzoek is altijd beter maar dat ligt er niet altijd he, uw favoriete huisviroloog marion doet non stop zaken op onderbuik en Appie zei ook 150k doden.

En dan heb je nog die viroloog uit Amsterdam met dat Long Covid onderzoek dat nergens op sloeg.

Prima hoor wees kritisch, maar svp ook op de desinfo die je non stop gevoerd wordt via de MSM.
Maar iemand als Marion kan dat onderbuikgevoel wel onderbouwen met een boel kennis.

Die 3 miljoen kan ik wel geloeven, maar dat er minder kwetsbaren besmet zouden raken als er 6 miljoen waren dat lijkt me sterk. Kijk ook naar Zweden, daar was de strategie erop gericht om kwetsbaren te beschermen en de rest open te houden. Dat werkte niet, de kwetsbaren werden net zo hard geraakt.

De MSM is niet desinfo, maar wel met een negatieve bias. Maar dat doet de media altijd. Onze hele evolutie hebben we geleerd gevaar te herkennen, erkennen en vermijden, dus we lezen nu eenmaal liever over een overal dan een geslaagde pinactie.
  vrijdag 3 september 2021 @ 20:59:01 #181
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_201201354
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 17:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

En maar huilen dat anderen op de man spelen..
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_201201738
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 20:41 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Maar iemand als Marion kan dat onderbuikgevoel wel onderbouwen met een boel kennis.

Die 3 miljoen kan ik wel geloeven, maar dat er minder kwetsbaren besmet zouden raken als er 6 miljoen waren dat lijkt me sterk. Kijk ook naar Zweden, daar was de strategie erop gericht om kwetsbaren te beschermen en de rest open te houden. Dat werkte niet, de kwetsbaren werden net zo hard geraakt.

De MSM is niet desinfo, maar wel met een negatieve bias. Maar dat doet de media altijd. Onze hele evolutie hebben we geleerd gevaar te herkennen, erkennen en vermijden, dus we lezen nu eenmaal liever over een overal dan een geslaagde pinactie.
Nee die onderbuik is een complete mispeer iedere keer, echt geen enkel doemscenario komt uit.

En het lijkt jou sterk.. Hoezo? Het zijn de oudjes die naar de horeca gaan en gaan feesten in clubs?...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201206448
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 21:23 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nee die onderbuik is een complete mispeer iedere keer, echt geen enkel doemscenario komt uit.

En het lijkt jou sterk.. Hoezo? Het zijn de oudjes die naar de horeca gaan en gaan feesten in clubs?...
Je wilt ook niet dat doemscenario's uitkomen, maatregelen worden vooral genomen om de doemscenario's te vermijden. Hoe denk je dat men zou reageren als je alle geadviseerde maatregelen nam en toch een doemscenario uit zou komen?

Zoals in Zweden is gebleken, kun je de ouderen niet isoleren. Ze worden immers verzorgd door mensen die niet kwetsbaar zijn, bezocht door familie etc. Het zou hooguit iets langer duren voordat ze geraakt worden.
pi_201206600
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 11:03 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Je wilt ook niet dat doemscenario's uitkomen, maatregelen worden vooral genomen om de doemscenario's te vermijden. Hoe denk je dat men zou reageren als je alle geadviseerde maatregelen nam en toch een doemscenario uit zou komen?

Zoals in Zweden is gebleken, kun je de ouderen niet isoleren. Ze worden immers verzorgd door mensen die niet kwetsbaar zijn, bezocht door familie etc. Het zou hooguit iets langer duren voordat ze geraakt worden.
Ouderen isoleren heeft de IFR hier in dit land van 0.73 naar 0.23% laten droppen golf 1 / golf 2.

Of was dat de menselijke immuniteit? En wat dan met die grafiek van sanquin? Factor 3 minder antistoffen bij 70+???

Leg je dat allemaal naast je neer?
pi_201206723
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 11:14 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ouderen isoleren heeft de IFR hier in dit land van 0.73 naar 0.23% laten droppen golf 1 / golf 2.

Of was dat de menselijke immuniteit? En wat dan met die grafiek van sanquin? Factor 3 minder antistoffen bij 70+???

Leg je dat allemaal naast je neer?
Relatief zouden er minder besmettingen zijn, maar met de Delta variant is de kans dat je als ongevaccineerd persoon besmet raakt erg hoog, en wordt het dus ook veel moeilijker om eventuele kwetsbaren te isoleren ook steeds moeilijker.

En je moet erg voorzichtig zijn met het extrapoleren van de data van Sanguin, dat is geen representatieve sample van de bevolking. En dan nog, je kunt het interpreteren dat 70-plussers 3x minder in aanraking zijn geweest met het virus, of je kunt concluderen dat 70-plussers 3x minder in aanraking zijn geweest met het virus tot nu toe. Dat laatste lijkt me realistischer, en met een variant zo besmettelijker als Delta komt vroeg of laat vrijwel iedereen met het virus in aanraking.
pi_201206732
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 11:26 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Relatief zouden er minder besmettingen zijn, maar met de Delta variant is de kans dat je als ongevaccineerd persoon besmet raakt erg hoog, en wordt het dus ook veel moeilijker om eventuele kwetsbaren te isoleren ook steeds moeilijker.

En je moet erg voorzichtig zijn met het extrapoleren van de data van Sanguin, dat is geen representatieve sample van de bevolking. En dan nog, je kunt het interpreteren dat 70-plussers 3x minder in aanraking zijn geweest met het virus, of je kunt concluderen dat 70-plussers 3x minder in aanraking zijn geweest met het virus tot nu toe. Dat laatste lijkt me realistischer, en met een variant zo besmettelijker als Delta komt vroeg of laat vrijwel iedereen met het virus in aanraking.
Delta variant maakt niet opeens dat ouderen zich minder goed isoleren of dat het minder werkt he, relatief gezien, dat zijn onderbuik prognoses.

En dat Sanquin downplayen steeds.. Manmanman.

Ze weten dat allochtonen minder prikken maar die correctie zou je accuraat kunnen uitrekenen met vaccinatie data. Maar okay.

Sure iedereen, maar men is ook al gevaccineerd nu he.. Waar hebben we het over.
pi_201207425
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 september 2021 11:27 schreef ludovico het volgende:

[..]
Delta variant maakt niet opeens dat ouderen zich minder goed isoleren of dat het minder werkt he, relatief gezien, dat zijn onderbuik prognoses.

En dat Sanquin downplayen steeds.. Manmanman.

Ze weten dat allochtonen minder prikken maar die correctie zou je accuraat kunnen uitrekenen met vaccinatie data. Maar okay.

Sure iedereen, maar men is ook al gevaccineerd nu he.. Waar hebben we het over.
Daar kun je inderdaad voor corrigeren, maar dat doet Sanguin niet in hun berichtgeving, en jij vervolgens ook niet, maar je extrapoleert het wel.

En ja, je kunt nog isoleren, maar het wordt lastiger. Veel experts schatten de kans dat ongevaccineerden besmet raken met Delta tegen de 100%.
  zaterdag 4 september 2021 @ 18:34:37 #188
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201212849
twitter
  zondag 5 september 2021 @ 07:12:23 #189
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_201220564
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 23:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
De FDA heeft nogal een matige trackrecord blijkbaar. Als jij daar geen probleem mee hebt, prima.
Dat is heel vervelend voor de mensen in de VS.

Waarom ben jij zo gefocust op dat land?
pi_201235049
More than 100 Ontario youth sent to hospital for vaccine-related heart problems: Report

A report quietly released last week by Public Health Ontario (PHO) tallies the number of people in the province who have presented to hospital with heart inflammation following mRNA vaccination, and it skews heavily towards young people.

As of Aug. 7, there were 106 incidents of myocarditis/pericarditis in Ontarians under the age of 25. That’s slightly more than half of the total of all such incidents.

Gaat verder:

https://torontosun.com/ne(...)lated-heart-problems
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zondag 5 september 2021 @ 23:56:47 #191
8369 speknek
Another day another slay
pi_201235223
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 18:34 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Gaat er iets mis met appendicitis? Of duidt het verschil tussen 2 sided en 1 sided aan dat je een verminderde kans op appendicitis door het vaccin krijgt?

Edit: ja dus.

Kan wel een slotje op dit topic zo :').

[ Bericht 10% gewijzigd door speknek op 06-09-2021 00:03:29 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 5 september 2021 @ 23:58:17 #192
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201235236
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 23:37 schreef Probably_on_pcp het volgende:
More than 100 Ontario youth sent to hospital for vaccine-related heart problems: Report

A report quietly released last week by Public Health Ontario (PHO) tallies the number of people in the province who have presented to hospital with heart inflammation following mRNA vaccination, and it skews heavily towards young people.

As of Aug. 7, there were 106 incidents of myocarditis/pericarditis in Ontarians under the age of 25. That’s slightly more than half of the total of all such incidents.

Gaat verder:

https://torontosun.com/ne(...)lated-heart-problems
Zullen we i.p.v. van de lezing van deze tabloid het rapport waar naar verwezen wordt plaatsen?

https://www.publichealtho(...)s-epi.pdf?sc_lang=en
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201345853
Reddit heeft weer een subreddit in quarantaine gedaan omdat de info hen niet bevalt. In dit geval een subreddit waar mensen hun langdurige klachten na vaccinatie bespreken:

https://reddit.com/r/vaccinelonghaulers/
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201346640
Vrij opmerkelijk weer inderdaad. Ik begrijp niet waarom een dergelijke subreddit een probleem zou zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 13 september 2021 @ 23:10:52 #195
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201346747
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 21:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Reddit heeft weer een subreddit in quarantaine gedaan omdat de info hen niet bevalt. In dit geval een subreddit waar mensen hun langdurige klachten na vaccinatie bespreken:

https://reddit.com/r/vaccinelonghaulers/
Terecht. Het was nogal van niveau wappie.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201350580
quote:
16s.gif Op maandag 13 september 2021 23:10 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Terecht. Het was nogal van niveau wappie.
??

Wat is er 'wappie' aan mensen die vertellen over hun extreme gezondheidsklachten die direct na of vrij kort na hun vaccinatie zijn gestart?

Er zullen ongetwijfeld een aantal trollen / leugenaars bij zitten. En ook vast wat ervaringen die gewoon 'toevallig' zijn en niets met het vaccin te maken hebben.
Maar het zijn er veel te veel (en niet alleen op deze pagina / subreddit) om te negeren of te zeggen dat deze bijwerkingen niet bestaan.

En zo lang ze er geen 'conspiracy theory' aan hangen is er niks wappies aan.
  dinsdag 14 september 2021 @ 11:45:17 #197
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_201351309
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 10:56 schreef matigeuser het volgende:
Er zullen ongetwijfeld een aantal trollen / leugenaars bij zitten.
Je reageert juist op een trol ;(
pi_201352329
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 10:56 schreef matigeuser het volgende:

[..]
??

Wat is er 'wappie' aan mensen die vertellen over hun extreme gezondheidsklachten die direct na of vrij kort na hun vaccinatie zijn gestart?

Er zullen ongetwijfeld een aantal trollen / leugenaars bij zitten. En ook vast wat ervaringen die gewoon 'toevallig' zijn en niets met het vaccin te maken hebben.
Maar het zijn er veel te veel (en niet alleen op deze pagina / subreddit) om te negeren of te zeggen dat deze bijwerkingen niet bestaan.

En zo lang ze er geen 'conspiracy theory' aan hangen is er niks wappies aan.
Wat is te veel? Wat is veel?
Als je bedenkt wat voor een ziektes mensen normaliter allemaal krijgen, en vervolgens vaccineer je een paar honderd miljoen mensen, dan is het niet gek dat er een paar honderd duizend ziek worden in de 1-2 weken na vaccinaties. Dat zouden ze anders ook zijn geworden.
pi_201353767
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 14:00 schreef naaktslakkenverkrachter het volgende:
Ik open dit topic maar eens, gezien er gek genoeg nog geen topic over is (alsof het niet voorkomt, wat ik niet geloof).

Er is een groeiende groep mensen die (langdurige) klachten rapporteren na de vaccinatie. Er is nu zelfs een site voor:

https://www.c19vaxreactions.com/

Ook hier maar liefst 471 pagina's aan klachten:

https://vestibular.org/fo(...)accine-side-effects/

En hier:
https://www.tinnitustalk.(...)relevance&c[node]=11

Duizeligheid, oorsuizen, tintelingen, uitval van ledematen, hersenschade... Van alles wordt gerapporteerd. Wat zijn jullie ervaringen?
Hoeveel mensen hebben langdurige klachten overgehouden aan COVID19 zelf?
  dinsdag 14 september 2021 @ 14:55:57 #200
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_201353942
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 14:41 schreef RetepV het volgende:

[..]
Hoeveel mensen hebben langdurige klachten overgehouden aan COVID19 zelf?
Dat is de kwestie toch niet?
Het gaat hier over bijwerkingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')