Dit is toch bijna net zo duur als bij de toko, hier heb je voor ¤8,50 al een prima roti ieder gevalquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:51 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze geprobeerd. Magnetron 6 minuten.
Ik weet niet of ik een misvormde rotivel had maar mijne was erg raar gevormd en gevouwen waardoor eten wat lastig werd.
Verder eigenlijk prima qua smaak. Kip moest je wel naar zoeken, zitten paar stukjes in.
7.0/10 would buy again
¤6.30 bij Jumbo
Ja maar de stad waar ik woon verkoopt geen enkele zaak roti.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:06 schreef 111210 het volgende:
[..]
Dit is toch bijna net zo duur als bij de toko, hier heb je voor ¤8,50 al een prima roti ieder geval
Hier ook zo hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja maar de stad waar ik woon verkoopt geen enkele zaak roti.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:36 schreef Document1 het volgende:
Degene die hier pretendeert een roti te verkopen snapt het niet. Wat een flauwe meuk is dat en nog opgewarmd ook.
ik heb er iets meer van gemaaktquote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:53 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik had meer verwacht van je recensie.
Zo zie je ook maar weer dat die houdbaarheidsdatum op blikken overbodig is.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:52 schreef Karzai het volgende:
lekker soeppie aanrader
Er zitten herkenbare stukjes groente in zoals, bleekselderij, tomaat en kikkwerwten, en de soep smaakt voornamelijk naar ras el hanout kruiden, een beetje zoetig kaneelachtig, er miste wel een stukje vlees wat er eigenijk wel in hoort te zitten
At er een stokbroodje met humus bij om in de oosterse sferen te blijven.
Ik geef deze soep een 7, wellicht een keer de moeite waard om hem zelf vers te gaan maken.
hierbij alvast het recept!
https://uitdekeukenvanfat(...)kkaanse-tomatensoep/
de soep was nog binnen de houdbaarheidsdatum, maar ik denk dat hij inderdaad ook een jaar later nog wel eetbaar is zonder dat je er ziek van wordtquote:Op zondag 21 juli 2024 10:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo zie je ook maar weer dat die houdbaarheidsdatum op blikken overbodig is.
Er was een tijdje een Surinamer uit Willemstad die in Roosendaal en omgeving bezorgde, broodje bakkeljauw was echt lekker daar. In de Molenstraat zit een Toko (vond het nogal aan de prijs).quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hier ook zo hoor
Enige wat ik van de randstad mis is werkend en regelmatig OV en de toko's.
Ja daar wilde ik een tijd geleden bakkeljauw halen. Gewoon ¤9 voor een pakje filetquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:37 schreef Managarm het volgende:
[..]
Er was een tijdje een Surinamer uit Willemstad die in Roosendaal en omgeving bezorgde, broodje bakkeljauw was echt lekker daar. In de Molenstraat zit een Toko (vond het nogal aan de prijs).
Ik dacht dat in Bergen ook een Toko zat.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:53 schreef mascara-klodder het volgende:
In Breda zit trouwens een Amazing Oriental. Maar op de 1 of andere manier kom ik nooit meer in Breda sinds ik hier woon.
Daar kom ik alleen maar in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:57 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik dacht dat in Bergen ook een Toko zat.
Met name deze smaakt ook niet altijd hetzelfde, er is daadwerkelijk iemand aan het koken geweest.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:24 schreef mascara-klodder het volgende:
De lasagne melanzane is echt briljant! Smaakt ook gewoon zoals ik het zelf maak.
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:51 schreef Molo het volgende:
Kant en klaar blik Hertog Jan pilsner opengetrokken.
Koud het lekkerst, direct te gebruiken, hoefde er niets meer aan te doen.
Voor dat geld (nog geen euro), een grote aanrader!
Blikspul
Runderstoof staat hier ook nog op het lijstje.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:49 schreef Sorella het volgende:
Die kopen wij vaak (in de aanbieding) samen met de runderstoof, dan door de helft en dan lekker bij de soep.
Ik doe die wel redelijk vaak bij de soep net als de quiches inplaats van een tostie of stokbrood .quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Runderstoof staat hier ook nog op het lijstje.
Ik was altijd zo erg van het koken maar sinds een paar jaar merk ik dat ik het me toch wel gemakkelijk maak
Overigens vond ik zonder korting de prijs/kwaliteitverhouding ook echt helemaal oké.
Die, en die met pulled pork, heb ik mij jaren geleden ongans aan gegeten toen ze nog 'nieuw' waren, afgewisseld met quiches.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:49 schreef Sorella het volgende:
Die kopen wij vaak (in de aanbieding) samen met de runderstoof, dan door de helft en dan lekker bij de soep.
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:51 schreef Molo het volgende:
Kant en klaar blik Hertog Jan pilsner opengetrokken.
Koud het lekkerst, direct te gebruiken, hoefde er niets meer aan te doen.
Voor dat geld (nog geen euro), een grote aanrader!
Blikspul
Nu pas door jouw link in het andere topic dit topic gevonden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Voor vanavond had ik deze, kosten ¤3,79
[ link | afbeelding ]
De vulling op het plaatje ziet er in het echt niet zo uit.
De vulling ziet er daar niet echt als een ragout uit, imo.
In het echt dus wel, heerlijk romig(?) maar niet zoals uit een blik want dit was boordevol kip en champignons die ook gewoon definieerbaar uitzien![]()
Het was ook absoluut niet te zout, gewoon goed op smaak.
Zou weer kopen.
8/10
Yup als ik met 2 ben ook. In de zomer met een frisse salade, winter soep.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:59 schreef Sorella het volgende:
[..]
Ik doe die wel redelijk vaak bij de soep net als de quiches inplaats van een tostie of stokbrood .
Ze staan al jaren steeds bij mij in de app-boodschappenlijstje die pie's maar juist dan ga ik net niet naar de Dirk of AH in die week ofzoquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die, en die met pulled pork, heb ik mij jaren geleden ongans aan gegeten toen ze nog 'nieuw' waren, afgewisseld met quiches.
Snap dat je em smaakvol vind @:mascara-klodder
Ik zie ook geen kipquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:16 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze bak ellende vandaag naar binnen gewerkt bij gebrek aan beter.
Je zou denken dat als de halve bak vol zit met champignon (wat ik niet lust) dat je op de voorkant vd verpakking wel zegt dat er champignon in zit.
En dat wist ik dus niet.
Het smaakt nergens naar, het is gewoon niets.
2.0/10
¤6.30
Ik kon er vier kleine stukjes kip uit vissen, maar die moest ik wel zoeken tussen 80% champignonquote:
En niet goedkoop ook voor die meuk.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:16 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou denken dat als de halve bak vol zit met champignon (wat ik niet lust) dat je op de voorkant vd verpakking wel zegt dat er champignon in zit.
En dat wist ik dus niet.
Het smaakt nergens naar, het is gewoon niets.
2.0/10
¤6.30
Dat is geen 2 waard, wat een ellende voor die prijsquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:16 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] (niet de hele inhoud van het pak)
En dat wist ik dus niet.
Het smaakt nergens naar, het is gewoon niets. Koop dit niet.
2.0/10
¤6.30
Zijn dat tranen van ellende daar op je bord?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:16 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
En dat wist ik dus niet.
2.0/10
¤6.30
Lieve Roos,quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:16 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
En dat wist ik dus niet.
2.0/10
¤6.30
Die onderste lijkt mij ook wel wat. Te vinden in het vriesvak?quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:02 schreef Knipoogje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is overigens zo'n beetje de goedkoopste thuismaaltijd die er is die makkelijk weghapt. Beetje groente, stukjes kip en wat saus. Iets minder zout (en dus minder smaak) dan voorheen, maar daardoor ook iets gezonder. 2.50 bij de Aldi
Bij de Aldi koop ik ook regelmatig deze maaltijd:
[ afbeelding ]
Verrassend veel garnalen en nog best wat groente voor 5 euro. en je kunt er 2x of 1.5x mee doen. Als ik er 2x mee wil doen gooi ik er wat extra broccoli of spinazie doorheen en extra garnalen liggen altijd wel in mijn vriezer.
Het kan aan mij liggen, ik heb de verpakking diverse malen bekeken, vergroot, alles, maar kan met de beste wil het woord champignons niet vinden. Ik heb je foto bekeken van die meuk, maar zelfs met een vergrootglas zie ik geen enkele champignon.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:16 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
En dat wist ik dus niet.
2.0/10
¤6.30
Kip ook nietquote:Op zondag 29 september 2024 13:23 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, ik heb de verpakking diverse malen bekeken, vergroot, alles, maar kan met de beste wil het woord champignons niet vinden. Ik heb je foto bekeken van die meuk, maar zelfs met een vergrootglas zie ik geen enkele champignon.
Goed raadsel idd, zie ook nergens het woord of een stukje champignonquote:Op zondag 29 september 2024 13:23 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, ik heb de verpakking diverse malen bekeken, vergroot, alles, maar kan met de beste wil het woord champignons niet vinden. Ik heb je foto bekeken van die meuk, maar zelfs met een vergrootglas zie ik geen enkele champignon.
Ja maar Roos zegt dat er op de verpakking staat dat er champignons in zitten. Misschien ben ik leesblind, maar ik zie het hele woord nergens staan.quote:
Nee dat zegt ze niet, lees nog eens een keerquote:Op zondag 29 september 2024 13:28 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ja maar Roos zegt dat er op de verpakking staat dat er champignons in zitten. Misschien ben ik leesblind, maar ik zie het hele woord nergens staan.
Nope dat zei ze nietquote:Op zondag 29 september 2024 13:28 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ja maar Roos zegt dat er op de verpakking staat dat er champignons in zitten. Misschien ben ik leesblind, maar ik zie het hele woord nergens staan.
Heeft u een autismespectrumstoornis toevallig?quote:Op zondag 29 september 2024 13:54 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Jawel:
dat je op de voorkant vd verpakking wel zegt dat er champignon in zit.
Zou zo maar kunnen. Ik weet het niet. Ik zal niet verbaasd zijn als dat zo is. Ik functioneer wel goed op het werk en in relatie. Geen klachten. Wel ben ik erg streng en oversecuur in mijn werk (in mijn relatie niet), maar daarvoor heb ik dan ook een functie gekregen (een soort waakhondfunctie zal ik maar zeggen) die heel goed bij deze eigenschap past. Iedereen tevree.quote:Op zondag 29 september 2024 13:58 schreef Molo het volgende:
Heeft u een autismespectrumstoornis toevallig?
Het is hier gelukkig maar Fok joh, maakt allemaal niet zo uitquote:Op zondag 29 september 2024 14:04 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen. Ik weet het niet. Ik zal niet verbaasd zijn als dat zo is. Ik functioneer wel goed op het werk en in relatie. Geen klachten. Wel ben ik erg streng en oversecuur in mijn werk (in mijn relatie niet), maar daarvoor heb ik dan ook een functie gekregen (een soort waakhondfunctie zal ik maar zeggen) die heel goed bij deze eigenschap past. Iedereen tevree.
Omdat ik op mijn werk een soort speurhond moet zijn, het opzoeken van fouten en onwaarheden is een deel van mijn functie, zie je die weerslag ook op FOK! van mij.![]()
Ja in het vriesvak. Is goed te eten. Zelf gooi ik er nog een zakje garnalen extra door.quote:Op zondag 29 september 2024 11:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die onderste lijkt mij ook wel wat. Te vinden in het vriesvak?
Yup! Iets goedkoper maar ook prima te doen is die griekse schotel met Griekse risotto en de paella. Wat dat betreft verschillen deze aldi diepvriesmeuk niet met die van de AH, maar zijn wel paar euro goedkoper.quote:Op zondag 29 september 2024 11:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die onderste lijkt mij ook wel wat. Te vinden in het vriesvak?
Op de voorkant van de verpakking staat niks over champignons.quote:Op zondag 29 september 2024 13:23 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel de hele zin citeren.quote:Op zondag 29 september 2024 13:54 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Jawel:
dat je op de voorkant vd verpakking wel zegt dat er champignon in zit.
Ik vergeet deze steeds als ik wel eens bij de AH benquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
In het echt dus wel, heerlijk romig(?) maar niet zoals uit een blik want dit was boordevol kip en champignons die ook gewoon definieerbaar uitzien![]()
Zou weer kopen.
8/10
Totaal verkeerd begrepen, sorry. Ik kom er nog steeds niet helemaal uit, die zin. Het is erg verwarrend. Het zou beter zijn: "Op de verpakking staat nergens dat er champignons in zitten, maar de helft van de bak zit wel vol met champignons. Dat zou vermeld moeten zijn, terwijl het er niet op staat."quote:Op zondag 29 september 2024 17:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel de hele zin citeren.
Ja die heb ik ook meestal wel in de vriezer.quote:Op zondag 29 september 2024 16:50 schreef z80 het volgende:
[..]
Ja in het vriesvak. Is goed te eten. Zelf gooi ik er nog een zakje garnalen extra door.
Ik zou er gewoon 3x mee kunnen doen want kleine eterquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:02 schreef Knipoogje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is overigens zo'n beetje de goedkoopste thuismaaltijd die er is die makkelijk weghapt. Beetje groente, stukjes kip en wat saus. Iets minder zout (en dus minder smaak) dan voorheen, maar daardoor ook iets gezonder. 2.50 bij de Aldi
Bij de Aldi koop ik ook regelmatig deze maaltijd:
[ afbeelding ]
Verrassend veel garnalen en nog best wat groente voor 5 euro. en je kunt er 2x of 1.5x mee doen. Als ik er 2x mee wil doen gooi ik er wat extra broccoli of spinazie doorheen en extra garnalen liggen altijd wel in mijn vriezer.
Ziet er uit als gevangenisvoer.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:16 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
En dat wist ik dus niet.
2.0/10
¤6.30
Ik zou het ook weer kopen!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zou weer kopen.
8/10
Ja, AH had deze eerder met vegetarische balletjes (Vegetarische Slager) maar dat was kennelijk geen succes, want uit het assortiment.quote:Op zondag 29 september 2024 14:02 schreef Vincent_student het volgende:
Ik heb laatst ook van AH kant-en-klaar andijviestamppot met balletjes gekocht. Dat was deze:
[ afbeelding ]
Ik had het erg druk op het werk en geen tijd om te koken. Ik had zoiets van: we zullen wel zien, we gaan niet oordelen, want als je kant-en-klaar koopt, moet je niet klagen vind ik .
Maar het viel goed te doen. De stamppot was vrij stevig, het was geen slappe puree. Ok, de gehaktballetjes maak ik zelf beter vind ik, maar daar moet je niet over zeuren als je kant-en-klaar koopt. Ze waren goed te doen, ik heb slechter gehad. En er was meer dan voldoende jus. Voor mij zelfs teveel, ik hield over. Het zoutgehalte viel mee. Vroeger waren kant-en-klaar-maaltijden zouter. Blijkbaar hebben ze iets met de mening van de consument gedaan. Eindcijfer: 7.5
Wel een kanttekening: als je gewend bent zelf altijd stamppot te koken en zelf balletjes te draaien en te braden van slagersgehakt, is er wel een groot verschil. Dan moet je dit niet al te vaak doen. Maar dat weet je van te voren, vind ik.
Ik ben nog steeds op zoek naar smakelijke vleesvervangers. Ze waren er wel, maar ze zijn gaandeweg uit het assortiment gehaald. Ja, zo komen we er nooit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:31 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, AH had deze eerder met vegetarische balletjes (Vegetarische Slager) maar dat was kennelijk geen succes, want uit het assortiment.
En???quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:46 schreef Vincent_student het volgende:
Het is vandaag vrijdag en ik ben alleen vanavond en ik heb geen zin om te gaan koken. Zoals meestal op vrijdagavond wordt het iets gemakkelijks. Ik ga dit proberen:
[ afbeelding ]
Ik ga er hotdogs van maken. Mijn referentie is knakworsten van de slager, maar ik verwacht die knapperigheid niet, omdat de bockworsten in water opgewarmd moeten worden. Dat neem ik mee in mijn beoordeling. Hoe ik er op kwam: Nou, ik keek in de schappen van AH tussen de blikken en potten worst en dit was zowaar de goedkoopste. 2 euro 10! Dat was stukken goedkoper dan de potten hotdogs en frankfurters en de Unox-blikken. Dus ik dacht, geef het een kans.
De mosterd komt uit de koelkast, die ik gebruik als we met z'n tweeën blokjes kaas verorberen bij de zaterdagavondfilm op tv.
Nog even voor de volledigheid, de ingrediënten. Wat me opvalt is dat er echt schapendarm is gebruikt eb opvallend weinig suiker. Maakt me een beetje blij.
[ afbeelding ]
De mosterd:
[ afbeelding ]
Waar heb je deze gekocht?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 17:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik had een k&k lasagne gekocht. In Nederland een guilty pleasure voor mij.
Deze zag er erg lekker uit. Zat in een bamboebakje. Dat oogt ook wel sjieker.
Verhoudingen bechamelsaus, kaas, gehaktsaus en deeg waren een dikke prima.
En smaak was ook![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Jammer dat de foto's niet echt top zijn -0-
8/10
Kosten ¤2,56
Mercadona.quote:
Zit in Zuid-Spanje, het zag er ook echt uit of het van de traiteur vandaan kwamquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:59 schreef Näsenbar het volgende:
Waar koop je dat tegenwoordig nog voor ¤2,56 ?
Mercadona is een landelijke keten, mooie zaak inderdaad. Wij gingen altijd naar de Mercadona op Gran Canaria, lag net buiten het toeristische gebeuren, scheelde de helft in de prijs.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 19:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mercadona.
Geen idee of die keten door heel Spanje zit.
Prachtige supermarkt hoor.
Jammer dat ik het kookgerei in het appartement nogalvind, anders had ik veeeeeeeel vis en garnalen lekker hier gemaakt.
Echt zo erg betaalbaar ook.
Ik ga het echt missen hierquote:Op zondag 6 oktober 2024 09:58 schreef Managarm het volgende:
[..]
Mercadona is een landelijke keten, mooie zaak inderdaad. Wij gingen altijd naar de Mercadona op Gran Canaria, lag net buiten het toeristische gebeuren, scheelde de helft in de prijs.
Ik vind die ook mwoah.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:08 schreef Vincent_student het volgende:
Deze gegeten:
[ afbeelding ]
Ik ben vergeten foto's te nemen, dat doe ik de volgende keer als ik hier weer een post plaats.
Deze stond nog in de koelkast, en de houdbaarheid verliep vandaag. Er staan reviews van deze op internet, en AH Boerenkool kant en klaar komt er maar bekaaid van af. De worst zou slecht zijn en er werden vraagtekens gezet of het wel echt boerenkool was. Een tester meende broccoli te herkennen. Mij maakt het eigenlijk niet zo heel veel uit, als er al groente in zit en het gezond is, ben ik al tevreden.
Ok, nu mijn review:
Het rook wel lekker, maar de typische boerenkoolgeur die ik ken van mijn zelf gekookte pot, ontbrak inderdaad een beetje. De stamppot is best stevig en de hoeveelheid prima. Smaakte ook goed. De zoutgraad was ook goed, niet teveel, is prima. De stamppot is niet droog, maar zoveel jus er bij andijviestamppot zat van AH, zo weinig zit er bij deze. Het is eigenlijk maar een zielig klein beetje dikke drap dat naar het lijkt bij toeval onder de worst is beland. Als je de foto bekijkt op de kartonverpakking, komt de hoeveelheid jus daar het meest in de buurt, niet bij de foto van het bakje zelf. Ik vond het absoluut te weinig en de jus was ook niet echt smaakvol.
In andere reviews werd de worst afgekraakt, maar die vond ik nou wel een topper. Ok, geen knapper, maar de smaak was echt volledig worstwaardig. Eigenlijk het beste van het bakje.
Bij elkaar geef ik het een zeven en een half.
Die waren jaren geleden al goed te eten (lees 20), ik kocht ze altijd op donderdagavond (afprijsavond), mijn hele vriezer zat vol met die maaltijden. Thuiskomen, 8 minuten magnetron en klaar.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:08 schreef Vincent_student het volgende:
Deze gegeten:
[ afbeelding ]
Ik ben vergeten foto's te nemen, dat doe ik de volgende keer als ik hier weer een post plaats.
Deze stond nog in de koelkast, en de houdbaarheid verliep vandaag. Er staan reviews van deze op internet, en AH Boerenkool kant en klaar komt er maar bekaaid van af. De worst zou slecht zijn en er werden vraagtekens gezet of het wel echt boerenkool was. Een tester meende broccoli te herkennen. Mij maakt het eigenlijk niet zo heel veel uit, als er al groente in zit en het gezond is, ben ik al tevreden.
Ok, nu mijn review:
Het rook wel lekker, maar de typische boerenkoolgeur die ik ken van mijn zelf gekookte pot, ontbrak inderdaad een beetje. De stamppot is best stevig en de hoeveelheid prima. Smaakte ook goed. De zoutgraad was ook goed, niet teveel, is prima. De stamppot is niet droog, maar zoveel jus er bij andijviestamppot zat van AH, zo weinig zit er bij deze. Het is eigenlijk maar een zielig klein beetje dikke drap dat naar het lijkt bij toeval onder de worst is beland. Als je de foto bekijkt op de kartonverpakking, komt de hoeveelheid jus daar het meest in de buurt, niet bij de foto van het bakje zelf. Ik vond het absoluut te weinig en de jus was ook niet echt smaakvol.
In andere reviews werd de worst afgekraakt, maar die vond ik nou wel een topper. Ok, geen knapper, maar de smaak was echt volledig worstwaardig. Eigenlijk het beste van het bakje.
Bij elkaar geef ik het een zeven en een half.
Deze, naar aanleiding van dit topic, van de week gehaald. Smaakt echt primaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zou weer kopen.
8/10
En ik heb nav jouw post deze net gegeten.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Deze, naar aanleiding van dit topic, van de week gehaald. Smaakt echt prima
Een keer wat anders dan stokbrood of tosti bij een kopje soep.
Is goedkoopquote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:13 schreef roos94 het volgende:
Waarom moeten ze in werkelijk al die kant en klare dingen of uien of champignons gooien. Als je deze 2 niet lust kun je zeker 90% van de kant en klaar maaltijden laten staan.
Oh jammer!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En ik heb nav jouw post deze net gegeten.
[ link | afbeelding ]
Was ik zo enthousiast over de pie met kipragout, dit was een echte tegenvaller.
De verhouding vlees/ui was totaal niet in balans.
De smaak lafjes en muffig.
Cijfer 3/10, dit komt er niet meer in. Wat een teleurstelling.
Heb gelukkig nog een kipragout in de koelkast
Die pulled pork wil ik ook graag proberen maar hadden ze toen niet.quote:Op zondag 3 november 2024 17:53 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Oh jammer!
Die pies zaten in mijn bonusbox, heb nu de pulled pork besteld.
Ben benieuwd of die een beetje te eten is.
Al kan ik ook een quiche bestellen, iemand toevallig eentje uitgeprobeerd die goed bevallen is?
Eerlijk is eerlijk Roos, je bent wel een beetje een lastige eterquote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:13 schreef roos94 het volgende:
Waarom moeten ze in werkelijk al die kant en klare dingen of uien of champignons gooien. Als je deze 2 niet lust kun je zeker 90% van de kant en klaar maaltijden laten staan.
Iets wat niet meer verkocht wordt kunnen we niet testenquote:Op donderdag 7 november 2024 21:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou iemand dit eens kunnen reviewen?
https://www.jumbo.com/pro(...)sses-1240g-193348BLK
Die hebben wij regelmatig gegeten. Niet van de Jumbo, maar van andere supermarkten.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou iemand dit eens kunnen reviewen?
https://www.jumbo.com/pro(...)sses-1240g-193348BLK
Nog wel in de winkel.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Iets wat niet meer verkocht wordt kunnen we niet testen
[ link | afbeelding ]
In de app gezet. Al schat ik het zo in dat ze dit hier niet in de matige AH hebbenquote:Op donderdag 7 november 2024 22:31 schreef Soury het volgende:
Wat blikvoer betreft, deze is erg lekker wel bij mijn Appie nogal verstopt op de onderste plank
[ link | afbeelding ]
Ik gooi er wat slagroom doorheen erg lekker, er is ook vissoep van die heb ik nog niet gegeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |