Waar heb je deze gekocht?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 17:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik had een k&k lasagne gekocht. In Nederland een guilty pleasure voor mij.
Deze zag er erg lekker uit. Zat in een bamboebakje. Dat oogt ook wel sjieker.
Verhoudingen bechamelsaus, kaas, gehaktsaus en deeg waren een dikke prima.
En smaak was ook![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Jammer dat de foto's niet echt top zijn -0-
8/10
Kosten ¤2,56
Mercadona.quote:
Zit in Zuid-Spanje, het zag er ook echt uit of het van de traiteur vandaan kwamquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:59 schreef Näsenbar het volgende:
Waar koop je dat tegenwoordig nog voor ¤2,56 ?
Mercadona is een landelijke keten, mooie zaak inderdaad. Wij gingen altijd naar de Mercadona op Gran Canaria, lag net buiten het toeristische gebeuren, scheelde de helft in de prijs.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 19:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mercadona.
Geen idee of die keten door heel Spanje zit.
Prachtige supermarkt hoor.
Jammer dat ik het kookgerei in het appartement nogalvind, anders had ik veeeeeeeel vis en garnalen lekker hier gemaakt.
Echt zo erg betaalbaar ook.
Ik ga het echt missen hierquote:Op zondag 6 oktober 2024 09:58 schreef Managarm het volgende:
[..]
Mercadona is een landelijke keten, mooie zaak inderdaad. Wij gingen altijd naar de Mercadona op Gran Canaria, lag net buiten het toeristische gebeuren, scheelde de helft in de prijs.
Ik vind die ook mwoah.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:08 schreef Vincent_student het volgende:
Deze gegeten:
[ afbeelding ]
Ik ben vergeten foto's te nemen, dat doe ik de volgende keer als ik hier weer een post plaats.
Deze stond nog in de koelkast, en de houdbaarheid verliep vandaag. Er staan reviews van deze op internet, en AH Boerenkool kant en klaar komt er maar bekaaid van af. De worst zou slecht zijn en er werden vraagtekens gezet of het wel echt boerenkool was. Een tester meende broccoli te herkennen. Mij maakt het eigenlijk niet zo heel veel uit, als er al groente in zit en het gezond is, ben ik al tevreden.
Ok, nu mijn review:
Het rook wel lekker, maar de typische boerenkoolgeur die ik ken van mijn zelf gekookte pot, ontbrak inderdaad een beetje. De stamppot is best stevig en de hoeveelheid prima. Smaakte ook goed. De zoutgraad was ook goed, niet teveel, is prima. De stamppot is niet droog, maar zoveel jus er bij andijviestamppot zat van AH, zo weinig zit er bij deze. Het is eigenlijk maar een zielig klein beetje dikke drap dat naar het lijkt bij toeval onder de worst is beland. Als je de foto bekijkt op de kartonverpakking, komt de hoeveelheid jus daar het meest in de buurt, niet bij de foto van het bakje zelf. Ik vond het absoluut te weinig en de jus was ook niet echt smaakvol.
In andere reviews werd de worst afgekraakt, maar die vond ik nou wel een topper. Ok, geen knapper, maar de smaak was echt volledig worstwaardig. Eigenlijk het beste van het bakje.
Bij elkaar geef ik het een zeven en een half.
Die waren jaren geleden al goed te eten (lees 20), ik kocht ze altijd op donderdagavond (afprijsavond), mijn hele vriezer zat vol met die maaltijden. Thuiskomen, 8 minuten magnetron en klaar.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:08 schreef Vincent_student het volgende:
Deze gegeten:
[ afbeelding ]
Ik ben vergeten foto's te nemen, dat doe ik de volgende keer als ik hier weer een post plaats.
Deze stond nog in de koelkast, en de houdbaarheid verliep vandaag. Er staan reviews van deze op internet, en AH Boerenkool kant en klaar komt er maar bekaaid van af. De worst zou slecht zijn en er werden vraagtekens gezet of het wel echt boerenkool was. Een tester meende broccoli te herkennen. Mij maakt het eigenlijk niet zo heel veel uit, als er al groente in zit en het gezond is, ben ik al tevreden.
Ok, nu mijn review:
Het rook wel lekker, maar de typische boerenkoolgeur die ik ken van mijn zelf gekookte pot, ontbrak inderdaad een beetje. De stamppot is best stevig en de hoeveelheid prima. Smaakte ook goed. De zoutgraad was ook goed, niet teveel, is prima. De stamppot is niet droog, maar zoveel jus er bij andijviestamppot zat van AH, zo weinig zit er bij deze. Het is eigenlijk maar een zielig klein beetje dikke drap dat naar het lijkt bij toeval onder de worst is beland. Als je de foto bekijkt op de kartonverpakking, komt de hoeveelheid jus daar het meest in de buurt, niet bij de foto van het bakje zelf. Ik vond het absoluut te weinig en de jus was ook niet echt smaakvol.
In andere reviews werd de worst afgekraakt, maar die vond ik nou wel een topper. Ok, geen knapper, maar de smaak was echt volledig worstwaardig. Eigenlijk het beste van het bakje.
Bij elkaar geef ik het een zeven en een half.
Deze, naar aanleiding van dit topic, van de week gehaald. Smaakt echt primaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Voor vanavond had ik deze, kosten ¤3,79
[ link | afbeelding ]
De vulling op het plaatje ziet er in het echt niet zo uit.
De vulling ziet er daar niet echt als een ragout uit, imo.
In het echt dus wel, heerlijk romig(?) maar niet zoals uit een blik want dit was boordevol kip en champignons die ook gewoon definieerbaar uitzien![]()
Het was ook absoluut niet te zout, gewoon goed op smaak.
Zou weer kopen.
8/10
En ik heb nav jouw post deze net gegeten.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Deze, naar aanleiding van dit topic, van de week gehaald. Smaakt echt prima
Een keer wat anders dan stokbrood of tosti bij een kopje soep.
Is goedkoopquote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:13 schreef roos94 het volgende:
Waarom moeten ze in werkelijk al die kant en klare dingen of uien of champignons gooien. Als je deze 2 niet lust kun je zeker 90% van de kant en klaar maaltijden laten staan.
Oh jammer!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En ik heb nav jouw post deze net gegeten.
[ link | afbeelding ]
Was ik zo enthousiast over de pie met kipragout, dit was een echte tegenvaller.
De verhouding vlees/ui was totaal niet in balans.
De smaak lafjes en muffig.
Cijfer 3/10, dit komt er niet meer in. Wat een teleurstelling.
Heb gelukkig nog een kipragout in de koelkast
Die pulled pork wil ik ook graag proberen maar hadden ze toen niet.quote:Op zondag 3 november 2024 17:53 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Oh jammer!
Die pies zaten in mijn bonusbox, heb nu de pulled pork besteld.
Ben benieuwd of die een beetje te eten is.
Al kan ik ook een quiche bestellen, iemand toevallig eentje uitgeprobeerd die goed bevallen is?
Eerlijk is eerlijk Roos, je bent wel een beetje een lastige eterquote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:13 schreef roos94 het volgende:
Waarom moeten ze in werkelijk al die kant en klare dingen of uien of champignons gooien. Als je deze 2 niet lust kun je zeker 90% van de kant en klaar maaltijden laten staan.
Iets wat niet meer verkocht wordt kunnen we niet testenquote:Op donderdag 7 november 2024 21:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou iemand dit eens kunnen reviewen?
https://www.jumbo.com/pro(...)sses-1240g-193348BLK
Die hebben wij regelmatig gegeten. Niet van de Jumbo, maar van andere supermarkten.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou iemand dit eens kunnen reviewen?
https://www.jumbo.com/pro(...)sses-1240g-193348BLK
Nog wel in de winkel.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Iets wat niet meer verkocht wordt kunnen we niet testen
[ link | afbeelding ]
In de app gezet. Al schat ik het zo in dat ze dit hier niet in de matige AH hebbenquote:Op donderdag 7 november 2024 22:31 schreef Soury het volgende:
Wat blikvoer betreft, deze is erg lekker wel bij mijn Appie nogal verstopt op de onderste plank
[ link | afbeelding ]
Ik gooi er wat slagroom doorheen erg lekker, er is ook vissoep van die heb ik nog niet gegeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |