Dit is toch bijna net zo duur als bij de toko, hier heb je voor ¤8,50 al een prima roti ieder gevalquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:51 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze geprobeerd. Magnetron 6 minuten.
Ik weet niet of ik een misvormde rotivel had maar mijne was erg raar gevormd en gevouwen waardoor eten wat lastig werd.
Verder eigenlijk prima qua smaak. Kip moest je wel naar zoeken, zitten paar stukjes in.
7.0/10 would buy again
¤6.30 bij Jumbo
Ja maar de stad waar ik woon verkoopt geen enkele zaak roti.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:06 schreef 111210 het volgende:
[..]
Dit is toch bijna net zo duur als bij de toko, hier heb je voor ¤8,50 al een prima roti ieder geval
Hier ook zo hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja maar de stad waar ik woon verkoopt geen enkele zaak roti.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:36 schreef Document1 het volgende:
Degene die hier pretendeert een roti te verkopen snapt het niet. Wat een flauwe meuk is dat en nog opgewarmd ook.
ik heb er iets meer van gemaaktquote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:53 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik had meer verwacht van je recensie.
Zo zie je ook maar weer dat die houdbaarheidsdatum op blikken overbodig is.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:52 schreef Karzai het volgende:
lekker soeppie aanrader
Er zitten herkenbare stukjes groente in zoals, bleekselderij, tomaat en kikkwerwten, en de soep smaakt voornamelijk naar ras el hanout kruiden, een beetje zoetig kaneelachtig, er miste wel een stukje vlees wat er eigenijk wel in hoort te zitten
At er een stokbroodje met humus bij om in de oosterse sferen te blijven.
Ik geef deze soep een 7, wellicht een keer de moeite waard om hem zelf vers te gaan maken.
hierbij alvast het recept!
https://uitdekeukenvanfat(...)kkaanse-tomatensoep/
de soep was nog binnen de houdbaarheidsdatum, maar ik denk dat hij inderdaad ook een jaar later nog wel eetbaar is zonder dat je er ziek van wordtquote:Op zondag 21 juli 2024 10:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo zie je ook maar weer dat die houdbaarheidsdatum op blikken overbodig is.
Er was een tijdje een Surinamer uit Willemstad die in Roosendaal en omgeving bezorgde, broodje bakkeljauw was echt lekker daar. In de Molenstraat zit een Toko (vond het nogal aan de prijs).quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hier ook zo hoor
Enige wat ik van de randstad mis is werkend en regelmatig OV en de toko's.
Ja daar wilde ik een tijd geleden bakkeljauw halen. Gewoon ¤9 voor een pakje filetquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:37 schreef Managarm het volgende:
[..]
Er was een tijdje een Surinamer uit Willemstad die in Roosendaal en omgeving bezorgde, broodje bakkeljauw was echt lekker daar. In de Molenstraat zit een Toko (vond het nogal aan de prijs).
Ik dacht dat in Bergen ook een Toko zat.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:53 schreef mascara-klodder het volgende:
In Breda zit trouwens een Amazing Oriental. Maar op de 1 of andere manier kom ik nooit meer in Breda sinds ik hier woon.
Daar kom ik alleen maar in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:57 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik dacht dat in Bergen ook een Toko zat.
Met name deze smaakt ook niet altijd hetzelfde, er is daadwerkelijk iemand aan het koken geweest.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:24 schreef mascara-klodder het volgende:
De lasagne melanzane is echt briljant! Smaakt ook gewoon zoals ik het zelf maak.
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:51 schreef Molo het volgende:
Kant en klaar blik Hertog Jan pilsner opengetrokken.
Koud het lekkerst, direct te gebruiken, hoefde er niets meer aan te doen.
Voor dat geld (nog geen euro), een grote aanrader!
Blikspul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |