Runderstoof staat hier ook nog op het lijstje.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:49 schreef Sorella het volgende:
Die kopen wij vaak (in de aanbieding) samen met de runderstoof, dan door de helft en dan lekker bij de soep.
Ik doe die wel redelijk vaak bij de soep net als de quiches inplaats van een tostie of stokbrood .quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Runderstoof staat hier ook nog op het lijstje.
Ik was altijd zo erg van het koken maar sinds een paar jaar merk ik dat ik het me toch wel gemakkelijk maak
Overigens vond ik zonder korting de prijs/kwaliteitverhouding ook echt helemaal oké.
Die, en die met pulled pork, heb ik mij jaren geleden ongans aan gegeten toen ze nog 'nieuw' waren, afgewisseld met quiches.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:49 schreef Sorella het volgende:
Die kopen wij vaak (in de aanbieding) samen met de runderstoof, dan door de helft en dan lekker bij de soep.
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:51 schreef Molo het volgende:
Kant en klaar blik Hertog Jan pilsner opengetrokken.
Koud het lekkerst, direct te gebruiken, hoefde er niets meer aan te doen.
Voor dat geld (nog geen euro), een grote aanrader!
Blikspul
Nu pas door jouw link in het andere topic dit topic gevonden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Voor vanavond had ik deze, kosten ¤3,79
[ link | afbeelding ]
De vulling op het plaatje ziet er in het echt niet zo uit.
De vulling ziet er daar niet echt als een ragout uit, imo.
In het echt dus wel, heerlijk romig(?) maar niet zoals uit een blik want dit was boordevol kip en champignons die ook gewoon definieerbaar uitzien![]()
Het was ook absoluut niet te zout, gewoon goed op smaak.
Zou weer kopen.
8/10
Yup als ik met 2 ben ook. In de zomer met een frisse salade, winter soep.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:59 schreef Sorella het volgende:
[..]
Ik doe die wel redelijk vaak bij de soep net als de quiches inplaats van een tostie of stokbrood .
Ze staan al jaren steeds bij mij in de app-boodschappenlijstje die pie's maar juist dan ga ik net niet naar de Dirk of AH in die week ofzoquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die, en die met pulled pork, heb ik mij jaren geleden ongans aan gegeten toen ze nog 'nieuw' waren, afgewisseld met quiches.
Snap dat je em smaakvol vind @:mascara-klodder
Ik zie ook geen kipquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:16 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze bak ellende vandaag naar binnen gewerkt bij gebrek aan beter.
Je zou denken dat als de halve bak vol zit met champignon (wat ik niet lust) dat je op de voorkant vd verpakking wel zegt dat er champignon in zit.
En dat wist ik dus niet.
Het smaakt nergens naar, het is gewoon niets.
2.0/10
¤6.30
Ik kon er vier kleine stukjes kip uit vissen, maar die moest ik wel zoeken tussen 80% champignonquote:
En niet goedkoop ook voor die meuk.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:16 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou denken dat als de halve bak vol zit met champignon (wat ik niet lust) dat je op de voorkant vd verpakking wel zegt dat er champignon in zit.
En dat wist ik dus niet.
Het smaakt nergens naar, het is gewoon niets.
2.0/10
¤6.30
Dat is geen 2 waard, wat een ellende voor die prijsquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:16 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] (niet de hele inhoud van het pak)
En dat wist ik dus niet.
Het smaakt nergens naar, het is gewoon niets. Koop dit niet.
2.0/10
¤6.30
Zijn dat tranen van ellende daar op je bord?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:16 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
En dat wist ik dus niet.
2.0/10
¤6.30
Lieve Roos,quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:16 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
En dat wist ik dus niet.
2.0/10
¤6.30
Die onderste lijkt mij ook wel wat. Te vinden in het vriesvak?quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:02 schreef Knipoogje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is overigens zo'n beetje de goedkoopste thuismaaltijd die er is die makkelijk weghapt. Beetje groente, stukjes kip en wat saus. Iets minder zout (en dus minder smaak) dan voorheen, maar daardoor ook iets gezonder. 2.50 bij de Aldi
Bij de Aldi koop ik ook regelmatig deze maaltijd:
[ afbeelding ]
Verrassend veel garnalen en nog best wat groente voor 5 euro. en je kunt er 2x of 1.5x mee doen. Als ik er 2x mee wil doen gooi ik er wat extra broccoli of spinazie doorheen en extra garnalen liggen altijd wel in mijn vriezer.
Het kan aan mij liggen, ik heb de verpakking diverse malen bekeken, vergroot, alles, maar kan met de beste wil het woord champignons niet vinden. Ik heb je foto bekeken van die meuk, maar zelfs met een vergrootglas zie ik geen enkele champignon.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:16 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
En dat wist ik dus niet.
2.0/10
¤6.30
Kip ook nietquote:Op zondag 29 september 2024 13:23 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, ik heb de verpakking diverse malen bekeken, vergroot, alles, maar kan met de beste wil het woord champignons niet vinden. Ik heb je foto bekeken van die meuk, maar zelfs met een vergrootglas zie ik geen enkele champignon.
Goed raadsel idd, zie ook nergens het woord of een stukje champignonquote:Op zondag 29 september 2024 13:23 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, ik heb de verpakking diverse malen bekeken, vergroot, alles, maar kan met de beste wil het woord champignons niet vinden. Ik heb je foto bekeken van die meuk, maar zelfs met een vergrootglas zie ik geen enkele champignon.
Ja maar Roos zegt dat er op de verpakking staat dat er champignons in zitten. Misschien ben ik leesblind, maar ik zie het hele woord nergens staan.quote:
Nee dat zegt ze niet, lees nog eens een keerquote:Op zondag 29 september 2024 13:28 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ja maar Roos zegt dat er op de verpakking staat dat er champignons in zitten. Misschien ben ik leesblind, maar ik zie het hele woord nergens staan.
Nope dat zei ze nietquote:Op zondag 29 september 2024 13:28 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ja maar Roos zegt dat er op de verpakking staat dat er champignons in zitten. Misschien ben ik leesblind, maar ik zie het hele woord nergens staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |