Ik gooi altijd dat hele zakje currypoeder erop.quote:Op maandag 2 mei 2022 15:49 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik had deze van de Aldi
[ link | afbeelding ]
Na 2 minuten in de magnetron
[ link | afbeelding ]
De worst was vrij smakeloos helaas, het zag eruit als schijfjes frikandel, zo'n grauw kleurtje.
De saus was meer ketchup dan curry en absoluut niet pittig.
Toch smaakte het me vreemd genoeg wel
![]()
Dikke pluspunten voor het bakje waar het inzat, dat was goed stevig, en de folie bovenop liet makkelijk los.
Vers ambachtelijk bereidquote:Op dinsdag 13 december 2022 20:06 schreef potjecreme het volgende:
Nav dit topic deze soep geprobeerd. Was zeker goed te doen!
[ afbeelding ]
Wat een kleine maaltijd, je vorige post ook al. Als ik k&k zou kopen moet ik er 2 doen, daarom doe ik t niet. En penne met een simpel sausje kan iedereen makenquote:Op donderdag 9 februari 2023 16:59 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
AH maaltijd penne gegrilde groente
Prijs 3.29
Bereiden in magnetron.
Lang verhaal kort, kraak noch smaak/karton achtige dingen.
Pasta is erg taai. De saus ruikt vreemd.
Ik had gelukkig bij toeval nog wat geraspte kaas in de koelkast die het geheel wat opleukte.
Rating 4.5/10
Saus maken (lekkere) heeft wat tijd nodig maar een boel kan prima in de vriezerquote:Op donderdag 9 februari 2023 19:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat een kleine maaltijd, je vorige post ook al. Als ik k&k zou kopen moet ik er 2 doen, daarom doe ik t niet. En penne met een simpel sausje kan iedereen maken
Is dat couscous ofzo?quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:49 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ah Kipshoarma schotel
Prijs 3.99
Bereiding 6 min in magnetron
Een flinke portie dit keer. Het geheel ziet er aantrekkelijk uit.
De kipshoarma is goed van smaak en er zit een pepertje in waardoor het geheel wat spice krijgt en niet zo flauw is.
Persoonlijk ben ik geen fan van ui en het is jammer dat ze ui altijd overal bijkwakken. Hier zit echt veel van in.
Al met al een prima kant en klaar maaltijd, je zult geen honger hebben na deze portie 6.8*
Geen idee maar t was wel lekkerquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat couscous ofzo?
En ui, tsja, ze mogen minder zout gebruiken en van ui blijft de smaak wel overeind in zo'n kant en klare maaltijd
Ik at deze regelmatig maar ze gaan hem nu weer uit het assortiment halen helaaasch.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:49 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ah Kipshoarma schotel
Prijs 3.99
Bereiding 6 min in magnetron
Een flinke portie dit keer. Het geheel ziet er aantrekkelijk uit.
De kipshoarma is goed van smaak en er zit een pepertje in waardoor het geheel wat spice krijgt en niet zo flauw is.
Persoonlijk ben ik geen fan van ui en het is jammer dat ze ui altijd overal bijkwakken. Hier zit echt veel van in.
Al met al een prima kant en klaar maaltijd, je zult geen honger hebben na deze portie
6.8*
Ja, en die Hongaarse aardappel dinges van Iglo was ook wel goed te doen.quote:Op woensdag 12 april 2023 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat ik echt jammer vind is dat de Franse Vleesschotel van Iglo niet meer verkocht wordt.
Jij hebt toch een man en kind? 🧐🧐🧐quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:51 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze geprobeerd. Magnetron 6 minuten.
Ik weet niet of ik een misvormde rotivel had maar mijne was erg raar gevormd en gevouwen waardoor eten wat lastig werd.
Verder eigenlijk prima qua smaak. Kip moest je wel naar zoeken, zitten paar stukjes in.
7.0/10 would buy again
¤6.30 bij Jumbo
Ziet er eigenlijk prima uit voor kant en klaar. Jumbo heeft sowieso wel een enorme voorsprong wat dat betreft op andere supermarktenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:51 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ik een misvormde rotivel had maar mijne was erg raar gevormd en gevouwen waardoor eten wat lastig werd.
Verder eigenlijk prima qua smaak. Kip moest je wel naar zoeken, zitten paar stukjes in.
7.0/10 would buy again
¤6.30 bij Jumbo
Ja ik at dit gewoon voor lunch.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij hebt toch een man en kind? 🧐🧐🧐
@:kaneelstokje graag jouw mening
Nou dit, de 2de foto verrassende mij.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ziet er eigenlijk prima uit voor kant en klaar. Jumbo heeft sowieso wel een enorme voorsprong wat dat betreft op andere supermarkten
Geen idee man, wij eten geen opwarm maaltijden.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij hebt toch een man en kind? 🧐🧐🧐
@:kaneelstokje graag jouw mening
De roti-kip die ik bij zowel de aldi als de lidl heb geprobeerd (3.99) waren prima eigenlijk. Het rotivel wordt wel keihard in de magnetron dus wat ik altijd doe is hem direct uitvouwen en mijn hele bord mee bedekken en vervolgens de rest van het bakje eroverheen te flikkeren. Dan blijft ie zompig.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:51 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
7.0/10 would buy again
¤6.30 bij Jumbo
Dit is toch bijna net zo duur als bij de toko, hier heb je voor ¤8,50 al een prima roti ieder gevalquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:51 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
7.0/10 would buy again
¤6.30 bij Jumbo
Ja maar de stad waar ik woon verkoopt geen enkele zaak roti.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:06 schreef 111210 het volgende:
[..]
Dit is toch bijna net zo duur als bij de toko, hier heb je voor ¤8,50 al een prima roti ieder geval
Hier ook zo hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja maar de stad waar ik woon verkoopt geen enkele zaak roti.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:36 schreef Document1 het volgende:
Degene die hier pretendeert een roti te verkopen snapt het niet. Wat een flauwe meuk is dat en nog opgewarmd ook.
ik heb er iets meer van gemaaktquote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:53 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik had meer verwacht van je recensie.
Zo zie je ook maar weer dat die houdbaarheidsdatum op blikken overbodig is.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:52 schreef Karzai het volgende:
lekker soeppie aanrader
Er zitten herkenbare stukjes groente in zoals, bleekselderij, tomaat en kikkwerwten, en de soep smaakt voornamelijk naar ras el hanout kruiden, een beetje zoetig kaneelachtig, er miste wel een stukje vlees wat er eigenijk wel in hoort te zitten
At er een stokbroodje met humus bij om in de oosterse sferen te blijven.
Ik geef deze soep een 7, wellicht een keer de moeite waard om hem zelf vers te gaan maken.
hierbij alvast het recept!
https://uitdekeukenvanfat(...)kkaanse-tomatensoep/
de soep was nog binnen de houdbaarheidsdatum, maar ik denk dat hij inderdaad ook een jaar later nog wel eetbaar is zonder dat je er ziek van wordtquote:Op zondag 21 juli 2024 10:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo zie je ook maar weer dat die houdbaarheidsdatum op blikken overbodig is.
Er was een tijdje een Surinamer uit Willemstad die in Roosendaal en omgeving bezorgde, broodje bakkeljauw was echt lekker daar. In de Molenstraat zit een Toko (vond het nogal aan de prijs).quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hier ook zo hoor
Enige wat ik van de randstad mis is werkend en regelmatig OV en de toko's.
Ja daar wilde ik een tijd geleden bakkeljauw halen. Gewoon ¤9 voor een pakje filetquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:37 schreef Managarm het volgende:
[..]
Er was een tijdje een Surinamer uit Willemstad die in Roosendaal en omgeving bezorgde, broodje bakkeljauw was echt lekker daar. In de Molenstraat zit een Toko (vond het nogal aan de prijs).
Ik dacht dat in Bergen ook een Toko zat.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:53 schreef mascara-klodder het volgende:
In Breda zit trouwens een Amazing Oriental. Maar op de 1 of andere manier kom ik nooit meer in Breda sinds ik hier woon.
Daar kom ik alleen maar in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:57 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik dacht dat in Bergen ook een Toko zat.
Met name deze smaakt ook niet altijd hetzelfde, er is daadwerkelijk iemand aan het koken geweest.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:24 schreef mascara-klodder het volgende:
De lasagne melanzane is echt briljant! Smaakt ook gewoon zoals ik het zelf maak.
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:51 schreef Molo het volgende:
Kant en klaar blik Hertog Jan pilsner opengetrokken.
Koud het lekkerst, direct te gebruiken, hoefde er niets meer aan te doen.
Voor dat geld (nog geen euro), een grote aanrader!
Blikspul
Runderstoof staat hier ook nog op het lijstje.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:49 schreef Sorella het volgende:
Die kopen wij vaak (in de aanbieding) samen met de runderstoof, dan door de helft en dan lekker bij de soep.
Ik doe die wel redelijk vaak bij de soep net als de quiches inplaats van een tostie of stokbrood .quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Runderstoof staat hier ook nog op het lijstje.
Ik was altijd zo erg van het koken maar sinds een paar jaar merk ik dat ik het me toch wel gemakkelijk maak
Overigens vond ik zonder korting de prijs/kwaliteitverhouding ook echt helemaal oké.
Die, en die met pulled pork, heb ik mij jaren geleden ongans aan gegeten toen ze nog 'nieuw' waren, afgewisseld met quiches.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:49 schreef Sorella het volgende:
Die kopen wij vaak (in de aanbieding) samen met de runderstoof, dan door de helft en dan lekker bij de soep.
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:51 schreef Molo het volgende:
Kant en klaar blik Hertog Jan pilsner opengetrokken.
Koud het lekkerst, direct te gebruiken, hoefde er niets meer aan te doen.
Voor dat geld (nog geen euro), een grote aanrader!
Blikspul
Nu pas door jouw link in het andere topic dit topic gevonden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Voor vanavond had ik deze, kosten ¤3,79
[ link | afbeelding ]
De vulling op het plaatje ziet er in het echt niet zo uit.
De vulling ziet er daar niet echt als een ragout uit, imo.
In het echt dus wel, heerlijk romig(?) maar niet zoals uit een blik want dit was boordevol kip en champignons die ook gewoon definieerbaar uitzien![]()
Het was ook absoluut niet te zout, gewoon goed op smaak.
Zou weer kopen.
8/10
Yup als ik met 2 ben ook. In de zomer met een frisse salade, winter soep.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:59 schreef Sorella het volgende:
[..]
Ik doe die wel redelijk vaak bij de soep net als de quiches inplaats van een tostie of stokbrood .
Ze staan al jaren steeds bij mij in de app-boodschappenlijstje die pie's maar juist dan ga ik net niet naar de Dirk of AH in die week ofzoquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die, en die met pulled pork, heb ik mij jaren geleden ongans aan gegeten toen ze nog 'nieuw' waren, afgewisseld met quiches.
Snap dat je em smaakvol vind @:mascara-klodder
Ik zie ook geen kipquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:16 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze bak ellende vandaag naar binnen gewerkt bij gebrek aan beter.
Je zou denken dat als de halve bak vol zit met champignon (wat ik niet lust) dat je op de voorkant vd verpakking wel zegt dat er champignon in zit.
En dat wist ik dus niet.
Het smaakt nergens naar, het is gewoon niets.
2.0/10
¤6.30
Ik kon er vier kleine stukjes kip uit vissen, maar die moest ik wel zoeken tussen 80% champignonquote:
En niet goedkoop ook voor die meuk.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:16 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou denken dat als de halve bak vol zit met champignon (wat ik niet lust) dat je op de voorkant vd verpakking wel zegt dat er champignon in zit.
En dat wist ik dus niet.
Het smaakt nergens naar, het is gewoon niets.
2.0/10
¤6.30
Dat is geen 2 waard, wat een ellende voor die prijsquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:16 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] (niet de hele inhoud van het pak)
En dat wist ik dus niet.
Het smaakt nergens naar, het is gewoon niets. Koop dit niet.
2.0/10
¤6.30
Zijn dat tranen van ellende daar op je bord?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:16 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
En dat wist ik dus niet.
2.0/10
¤6.30
Lieve Roos,quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:16 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
En dat wist ik dus niet.
2.0/10
¤6.30
Die onderste lijkt mij ook wel wat. Te vinden in het vriesvak?quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:02 schreef Knipoogje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is overigens zo'n beetje de goedkoopste thuismaaltijd die er is die makkelijk weghapt. Beetje groente, stukjes kip en wat saus. Iets minder zout (en dus minder smaak) dan voorheen, maar daardoor ook iets gezonder. 2.50 bij de Aldi
Bij de Aldi koop ik ook regelmatig deze maaltijd:
[ afbeelding ]
Verrassend veel garnalen en nog best wat groente voor 5 euro. en je kunt er 2x of 1.5x mee doen. Als ik er 2x mee wil doen gooi ik er wat extra broccoli of spinazie doorheen en extra garnalen liggen altijd wel in mijn vriezer.
Het kan aan mij liggen, ik heb de verpakking diverse malen bekeken, vergroot, alles, maar kan met de beste wil het woord champignons niet vinden. Ik heb je foto bekeken van die meuk, maar zelfs met een vergrootglas zie ik geen enkele champignon.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:16 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
En dat wist ik dus niet.
2.0/10
¤6.30
Kip ook nietquote:Op zondag 29 september 2024 13:23 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, ik heb de verpakking diverse malen bekeken, vergroot, alles, maar kan met de beste wil het woord champignons niet vinden. Ik heb je foto bekeken van die meuk, maar zelfs met een vergrootglas zie ik geen enkele champignon.
Goed raadsel idd, zie ook nergens het woord of een stukje champignonquote:Op zondag 29 september 2024 13:23 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, ik heb de verpakking diverse malen bekeken, vergroot, alles, maar kan met de beste wil het woord champignons niet vinden. Ik heb je foto bekeken van die meuk, maar zelfs met een vergrootglas zie ik geen enkele champignon.
Ja maar Roos zegt dat er op de verpakking staat dat er champignons in zitten. Misschien ben ik leesblind, maar ik zie het hele woord nergens staan.quote:
Nee dat zegt ze niet, lees nog eens een keerquote:Op zondag 29 september 2024 13:28 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ja maar Roos zegt dat er op de verpakking staat dat er champignons in zitten. Misschien ben ik leesblind, maar ik zie het hele woord nergens staan.
Nope dat zei ze nietquote:Op zondag 29 september 2024 13:28 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ja maar Roos zegt dat er op de verpakking staat dat er champignons in zitten. Misschien ben ik leesblind, maar ik zie het hele woord nergens staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |