quote:
Op zaterdag 28 augustus 2021 17:36 schreef NicolasJoy het volgende:[..]
De film (Paw Patrol de film) was met 86 minuten (+ pauze en reclames 2 uur) precies lang genoeg!
Onder de indruk van het grote scherm, de popcorn.. Voor herhaling vatbaar!
Goed om te lezen! Ik ga dinsdag met de jarige job / kleuter.
Nog 2 nachtjes een peuter in huis, maar ik kom over 10,5 maand alweer terug met de volgende peuter (ook dat voelt al snel!).
Vandaag al wat bezoek gehad voor haar verjaardag, ze heeft enorm genoten.
Donderdag was haar afscheid op de opvang. Gelukkig in de ochtend gevierd. ‘S middags werd ik gebeld dat ze wit wegtrok en buikpijn had en wilde slapen (of dat mocht..tuurlijk dat doet ze echt niet als ze niet ziek is). Kwartier later telefoon dat ze gespuugd had. Zo sneu dat haar laatste dag zo moest aflopen. Bij ophalen spuugde ze papa en de hal met vloerbedekking ook nog eens onder.
We baalden enorm want vrijdag stond de Efteling op de planning met familie. De nacht er naartoe hebben papa en dreumes nog gespuugd. En in de ochtend bleek N opgeknapt dus ben ik toch met haar gegaan. Zo jammer dat we de helft van ons gezin misten, maar wat heeft ze genoten. We waren per ongeluk pas om 22:30 thuis.
Morgen gaat ze alvast een dagje naar de BSO, ik ben benieuwd wat ze ervan vindt.
Wat kleding betreft is bijna kleuter een langzame groeier. Ze was in juni 95 cm en draagt nu Maat 104. Een paar winterkleren gekocht in maat 104; een jurkje in maat 110 (klein vallend merk, maar nog aan de ruime kant nu) en een trui in 110, dat bleek 110/116 te zijn dus echt nog veel te groot helaas. Die kan denk ik tot volgend jaar blijven liggen. Ze heeft maat 24 in haar schoenen en gaat tot nu toe steeds per seizoen 1 maat omhoog, handig.

Ik heb afgelopen uitverkoop wel alvast een winterjas gekocht; maar die heeft een elastische band onderin en vond ik vorig jaar soms al wat ver omhoog kruipen.
Haar net dreumes zusje gaat deze winter naar maat 86 en heeft nu al maat 21; bizar.