Ja nu ben ik de lul zekerquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 00:12 schreef DKUp het volgende:
Tijd voor KFC en Burger King in de “vernieuwde” OP
Toch wel een matige merge. In GAM was die beter.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 00:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gewoon een mod roepen. Zij hebben hier een MC, KFC en BK-topic van gemaakt![]()
Gooi er een whopper en een bucket bij iedereen blijquote:
Je smiley is verkeerd. Dit is beter:quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 07:13 schreef cherrycoke het volgende:
KFC is altijd so-so, soms krijg je kip waar het vet vanaf druipt.
Soms en dan weer niet, mssn krijg je zelden een tomaat bij je Zingerquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:11 schreef DKUp het volgende:
Soms krijg je bij een Zinger burger een tomaat en dan weer niet.
Die 'sausage' wordt gebakken in de ochtend. Worden er dan ook reguliere burgers gebakken? Anders is de kans groot dat ze de grill schoonmaken voordat er rundvlees op gebakken wordt. Dat gebeurde in het verleden ook met de grill waar ze het ei op bakten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 00:06 schreef PS. het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op. Bacon wordt gewoon koud op je burger gedaan en helemaal niet gebakken. Dat is namelijk al voorgebakken. Dit is overigens bij 90% van de burgerzaken zo. Zeker bij fastfoodzaken zul je echt nergens je bacon gebakken zien worden.
Daarbij komen er bijster weinig moslims mij de MC donalds in vergelijking met de BK.
Daarbij verkoopt de MC donalds ook gewoon burgers van varkensvlees die gewoon gebakken worden. Zoals de MC muffin sausage.
Maar leuk geprobeerd joh
Welnee. Gewoon zeggen dat je geen saus op je burger wilt en daar ter plekke andere saus erop spuiten. Hoogstens krijg je rare blikken van andere klanten, maar who cares.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:33 schreef KingRadler het volgende:
Ben van plan om mijn eigen saus mee te nemen naar de Mac, denken jullie dat ze daar moeilijk gaan doen.
Tip als je echt heel hollands wilt doen: "Mad sauce" (van de ah oa) is gewoon mcdonalds frietsaus maar dan veel goedkoper.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:33 schreef KingRadler het volgende:
Ben van plan om mijn eigen saus mee te nemen naar de Mac, denken jullie dat ze daar moeilijk gaan doen.
Er zijn genoeg drives die 24/7 open zijn. Dus dat lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die 'sausage' wordt gebakken in de ochtend. Worden er dan ook reguliere burgers gebakken? Anders is de kans groot dat ze de grill schoonmaken voordat er rundvlees op gebakken wordt. Dat gebeurde in het verleden ook met de grill waar ze het ei op bakten.
Maar dat wil toch niet zeggen dat ze 24/7 hetzelfde assortiment aanbieden. 's nachts worden de grills om en om uitgeschakeld en schoongemaakt. En op een gegeven moment ga je over op het ontbijtassortiment. Zo moeilijk is dat niet?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:38 schreef PS. het volgende:
[..]
Er zijn genoeg drives die 24/7 open zijn. Dus dat lijkt me sterk.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Soms en dan weer niet, mssn krijg je zelden een tomaat bij je Zinger
Daarbij, wat is het nut van een tomaat bij je Zinger, je kunt er beter plakjes van snijden en deze er op doen.
Don't feed the trollquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar dat wil toch niet zeggen dat ze 24/7 hetzelfde assortiment aanbieden. 's nachts worden de grills om en om uitgeschakeld en schoongemaakt. En op een gegeven moment ga je over op het ontbijtassortiment. Zo moeilijk is dat niet?
stuur een boze mail naar MCdonalds Nederland.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:07 schreef VelitoX het volgende:
Voor het eerst in iets van 20 jaar in de Mac in Duitsland geweest.... Sjesus die Big Tasty is echt als vanouds daar, was bijna vergeten hoe goed de originele saus was.... En de bacon gewoon knapperige gebakken stukken ipv het slappe koude karton wat ze in Nederland erop gooien..... Zal wel komen doordat ze natuurlijk gewoon die shit bakken op dezelfde plaat als de McRib.... En dan gewoon een menu wat 2x zo groot is..... zucht.....
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:12 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
nieuw bij MCdonalds: McFlurry Witte Chocolade Framboos
Review GENOTquote:Op donderdag 2 september 2021 18:44 schreef -Sigaartje het volgende:
Het is ongeveer 5 tot 7 jaar geleden dat ik voor het laatst naar Burger King ben gegaan. Ik besloot mezelf eens te verwennen en deze hamburgerjoint met een bezoekje te vereren. Even geen vegetarisch, dat komt later wel.
Waar ik kwam kun je alleen afhalen. De plek was werkelijk verlaten, op de twee medewerkers na. Het zag er uit als een cafë na sluitingstijd, stoelen ondersteboven op de tafels, linten die de ruimte afschermden. Op de parkeerplaats stonden mensen te eten en ook buiten waren nog wel een paar tafeltjes waar je kon zitten.
Wat me opviel was dat het kastje met de zakjes zout, zakjes peper en de servetten was verdwenen.
Ik werd uitstekend geholpen en het eten was er snel.
Besteld:
Big King XXL
Loaded fries (patat met spek en kaas)
Xtra Long chili cheese.
![]()
Het kostte me gelijk een flinke duit.
[ afbeelding ]
Netjes in het zakje:
[ afbeelding ]
Uitgepakt. Er zat zelfs een zakje met een houten mes en vork bij. Kijk, dat maakt me weer blij.![]()
[ afbeelding ]
Eerst de patat. Met gesmolten kaas en stukjes spek. De patat op zich is stukken beter dan die enge dunne frietjes van de Mac. Dit is echte. Hij smaakt ook lekker. Mag wat meer zout op, maar men ook rekening houden met klanten die een natriumarm dieet hebben, dat snap ik. De combinatie bij elkaar is vullend, maar wel lekker.
[ afbeelding ]
Met de houten vork is hij goed te eten, maar de puntjes zijn wat bot.
[ afbeelding ]
Dan is het de beurt aan de Xtra Long Chili Cheese.
[ afbeelding ]
Ik vind hem wat klein om hem Xtra Long te noemen. Dit is gewoon het formaat van een frans broodje.
Met de pepers en de kaas zit het wel goed:
[ afbeelding ]
Ik ga hem met de houten vork en mes te lijf. Het mes is goed, maar de vork is zo bot dat het een beetje rommelig wordt. Beter is met de hand. En, het is werkelijk een voortreffelijk broodje. Hij is lekker pittig, zo'n broodje waar je van blijft eten. Heerlijk, kan niet anders zeggen. De omschrijving van BK is niks teveel. Mag wel wat groter.
[ afbeelding ]
En dan nu de grootste van het stel: De Big King XXL. Hij voelt al zwaar in de hand. Deze had een flinke concurrentie te duchten van de Big Tasty van McDonald's. Het verschil was wel dat de XXL twee patty's heeft en de Big Tasty had er één. Maar de Big Tasty had een enorme voorsprong: de smaak. De Big Tasty was de absolute top. Maar die tijden zijn voorbij. Sinds de Big Tasty een stuk kleiner is geworden en niet meer zo tasty is, is de concurrentie met de XXL volledig weggevallen.
[ afbeelding ]
Even binnen kijken, en wat opvalt is de grote hoeveelheid toppings. Augurk, ui, sla en veel saus.
[ afbeelding ]
Waar is het mes en de vork? Ja, veel saus. En er mag wel een pepertje in. De saus is aan de saaie kant, beetje dun-mayonaise-achtig. Dat is wel jammer. Gemiste kans om de volle aanval te openen op Mac. Maar de grote kracht in dit ding is het dubbele stukje vlees. Die is echt lekker en stevig. Ik krijg hem niet in één keer op, daarvoor istie te groot.
[ afbeelding ]
Conclusie: De patat met spekjes en kaas staat garant voor een volle maag, de Xtra long chili cheese is te kort, maar echt een topper. Met de Big King laat Burger King een kans liggen om Mac te verslaan.
De prijs hiervoor was even slikken, meer dan 16 euro, maar hiermee ben je wel even bezig.
Cijfer: een 8.
Goede reviewquote:Op donderdag 2 september 2021 18:44 schreef -Sigaartje het volgende:
Het is ongeveer 5 tot 7 jaar geleden dat ik voor het laatst naar Burger King ben gegaan. Ik besloot mezelf eens te verwennen en deze hamburgerjoint met een bezoekje te vereren. Even geen vegetarisch, dat komt later wel.
Waar ik kwam kun je alleen afhalen. De plek was werkelijk verlaten, op de twee medewerkers na. Het zag er uit als een cafë na sluitingstijd, stoelen ondersteboven op de tafels, linten die de ruimte afschermden. Op de parkeerplaats stonden mensen te eten en ook buiten waren nog wel een paar tafeltjes waar je kon zitten.
Wat me opviel was dat het kastje met de zakjes zout, zakjes peper en de servetten was verdwenen.
Besteld:
Big King XXL
Xtra Long chili cheese.
![]()
[ afbeelding ]
Netjes in het zakje:
[ afbeelding ]
Uitgepakt. Er zat zelfs een zakje met een houten mes en vork bij. Kijk, dat maakt me weer blij.![]()
[ afbeelding ]
Eerst de patat. Met gesmolten kaas en stukjes spek. De patat op zich is stukken beter dan die enge dunne frietjes van de Mac. Dit is echte. Hij smaakt ook lekker. Mag wat meer zout op, maar men ook rekening houden met klanten die een natriumarm dieet hebben, dat snap ik. De combinatie bij elkaar is vullend, maar wel lekker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind hem wat klein om hem Xtra Long te noemen. Dit is gewoon het formaat van een frans broodje.
[ afbeelding ]
Ik ga hem met de houten vork en mes te lijf. Het mes is goed, maar de vork is zo bot dat het een beetje rommelig wordt. Beter is met de hand. En, het is werkelijk een voortreffelijk broodje. Hij is lekker pittig, zo'n broodje waar je van blijft eten. Heerlijk, kan niet anders zeggen. De omschrijving van BK is niks teveel. Mag wel wat groter.
[ afbeelding ]
En dan nu de grootste van het stel: De Big King XXL. Hij voelt al zwaar in de hand. Deze had een flinke concurrentie te duchten van de Big Tasty van McDonald's. Het verschil was wel dat de XXL twee patty's heeft en de Big Tasty had er één. Maar de Big Tasty had een enorme voorsprong: de smaak. De Big Tasty was de absolute top. Maar die tijden zijn voorbij. Sinds de Big Tasty een stuk kleiner is geworden en niet meer zo tasty is, is de concurrentie met de XXL volledig weggevallen.
[ afbeelding ]
Even binnen kijken, en wat opvalt is de grote hoeveelheid toppings. Augurk, ui, sla en veel saus.
[ afbeelding ]
Waar is het mes en de vork? Ja, veel saus. En er mag wel een pepertje in. De saus is aan de saaie kant, beetje dun-mayonaise-achtig. Dat is wel jammer. Gemiste kans om de volle aanval te openen op Mac. Maar de grote kracht in dit ding is het dubbele stukje vlees. Die is echt lekker en stevig. Ik krijg hem niet in één keer op, daarvoor istie te groot.
[ afbeelding ]
Conclusie: De patat met spekjes en kaas staat garant voor een volle maag, de Xtra long chili cheese is te kort, maar echt een topper. Met de Big King laat Burger King een kans liggen om Mac te verslaan.
De prijs hiervoor was even slikken, meer dan 16 euro, maar hiermee ben je wel even bezig.
Chili Cheesequote:Op donderdag 2 september 2021 18:44 schreef -Sigaartje het volgende:
Besteld:
Big King XXL
Xtra Long chili cheese.
![]()
[ afbeelding ]
Netjes in het zakje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Groenteburger moet terug in plaats van die nepvlees-producten.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:54 schreef Pino112 het volgende:
Erg jammer dat McDo France in mei een vegetarische burger aankondigt maar deze ondertussen al weer uit het assortiment is
Gehaat op vegetarisch mag achterwege blijven.
Die hadden ze in Frankrijk ook niet. Gewoon helemaal niks.quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
De Groenteburger moet terug in plaats van die nepvlees-producten.
Fransen doen niet aan vegaquote:Op zondag 5 september 2021 10:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die hadden ze in Frankrijk ook niet. Gewoon helemaal niks.
Zeker goed, maar daar hebben ze nu weer die vieze honing mosterd variant nu standaard van gemaaktquote:Op zondag 5 september 2021 10:27 schreef Spanky78 het volgende:
Ik ga niet zo vaak naar mcd, maar soms zijn er kinderen jarig en die mogen dan kiezen. Ik vond de home style? chicken van de mc erg goed. Zeker vergelen met de toch vooral smakeloze burgers.
die is niet viesquote:Op zondag 5 september 2021 12:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zeker goed, maar daar hebben ze nu weer die vieze honing mosterd variant nu standaard van gemaakt
Iig niet zo’n Gore droge lap gemalen koe.quote:Op zondag 5 september 2021 12:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zeker goed, maar daar hebben ze nu weer die vieze honing mosterd variant nu standaard van gemaakt
Die rundvleesburgers eet ik inderdaad niet van de McDonald’s. Thuis en op veel andere plekken veel beter.quote:Op zondag 5 september 2021 21:41 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Iig niet zo’n Gore droge lap gemalen koe.
Ikquote:Op zondag 5 september 2021 21:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die rundvleesburgers eet ik inderdaad niet van de McDonald’s. Thuis en op veel andere plekken veel beter.
Ik eet liever gefrituurde kip of een McKroket bij de McDonald’s. De Big Mac is nog wel prima, maar er wordt vaak op veel van die burgers veel te veel rotzooi gegooid inderdaad.quote:Op zondag 5 september 2021 21:49 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik
Heb wel eens een maestro of big tasty oid gehad. Dat was wel ok, maar vooral door alle saus, kaas en spek.
Snap trouwens best dat mensen dit soms lekker vinden. Mijn smaak is het niet helemaal. Vind pizza of een emmer kip lekkerder als
Ik dan toch gruwelijk ongezond ga doen.
dat kan je geen burger meer noemen; groenteonzinquote:Op zondag 5 september 2021 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Veggie McChicken is beste burger.
Veggie McChicken bij de Mac is hetzelfde als naar een prostituee gaan voor een knuffel.quote:Op zondag 5 september 2021 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Veggie McChicken is beste burger.
Ben je weer zwanger?quote:Op maandag 6 september 2021 07:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Veggie McChicken bij de Mac is hetzelfde als naar een prostituee gaan voor een knuffel.
Investering in de toekomst, 15-20 jaar en het is de main business. Denk maar niet dat ketens dat maken vanuit idealen, het enige motief is geld.quote:Op maandag 6 september 2021 04:48 schreef KingRadler het volgende:
Vega burgers zijn symboolpolitiek.
Het is maar een kleine groep mensen die ze eten, ze maken er nauwelijks winst op.
Gaaper de gaapquote:Op maandag 6 september 2021 12:41 schreef junkiesietze het volgende:
Mensen die die vega troep proberen te pushen
ga dan gewoon groente eten en niet net doen alsof je ook vlees eet.
dreamerquote:Op maandag 6 september 2021 12:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaaper de gaap
Over een jaar of 20 zoals FC al aanhaalt is het de nieuwe norm. En terecht. Want het is deels hoe wij onze planeet kunnen behouden
Kwoot mij over 20 jaar maar eens makkertjequote:
Over x aantal jaar zijn we vergevorderd met kweekvlees. Waar je 0 verschil meer merkt qua smaak en structuur met een geslacht beest. En figuren zoals jij zullen dan alsnog een geslacht beest prefereren, omdat verandering eng en niet wenselijk is.quote:
ze zijn al jaren met kweekvlees bezig, ligt nog 0 in de winkel. en zal de aankomende jaren ook zo blijven.quote:Op maandag 6 september 2021 12:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over x aantal jaar zijn we vergevorderd met kweekvlees. Waar je 0 verschil meer merkt qua smaak en structuur met een geslacht beest. En figuren zoals jij zullen dan alsnog een geslacht beest prefereren, omdat verandering eng en niet wenselijk is.
dat dacht ik tien jaar gleden ook en kijk waar we nu staan daarmee: net zover als tien jaar gledenquote:Op maandag 6 september 2021 12:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over x aantal jaar zijn we vergevorderd met kweekvlees.
KFC Kokosmilkshake is best wel smakelijk!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 00:07 schreef PS. het volgende:
- Vanaf 16-08-2021 is dit ook het topic waar je alles over Burger King en KFC bespreekt![]()
-
[ afbeelding ]
Welkom in het enige echte McDonald's topic! Dit is voor alles wat over de McDonald's gaat.
Hou het netjes, en geen gezeik natuurlijk. Wel zo gezellig voor iedereen! (Klachten mogen wel natuurlijk)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
McRibquote:Op maandag 6 september 2021 13:24 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ze zijn al jaren met kweekvlees bezig, ligt nog 0 in de winkel. en zal de aankomende jaren ook zo blijven.
en wat heeft dit met vega te maken?
anyway we dwalen af.
[ afbeelding ]
Ben geen vegetariër, maar vooralsnog is kweekvlees veel te duur. Toen het tien jaar terug veel in het nieuws was, was het ook te duur. Heb er daarom weinig vertrouwen in dat dit wijdverspreid vlees gaat vervangen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 08:53 schreef DX11 het volgende:
Hoe denken vegetarisch eigenlijk over kweekvlees? Het is immers vlees zonder dat er dieren voor zijn vermoord.
Alsof het een entiteit is met een gedachtegoed.quote:Op dinsdag 7 september 2021 08:53 schreef DX11 het volgende:
Hoe denken vegetarisch eigenlijk over kweekvlees? Het is immers vlees zonder dat er dieren voor zijn vermoord.
Het wordt toch niet er door heen gedrukt? Ze doen een poging het aan de man te brengen en er is een markt voor. Wanneer je geen angus burger neemt krijg je een een droge lap die d.m.v. saus eetbaar wordtquote:Op maandag 6 september 2021 12:41 schreef junkiesietze het volgende:
Mensen die die vega troep proberen te pushen
ga dan gewoon groente eten en niet net doen alsof je ook vlees eet.
Waarschijnlijk niks. Ik gok er op dat ik minimaal 15 Big Macs moet halen voor 1 gratis hamburger.quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:53 schreef KingRadler het volgende:
Wat gaan jullie halen met de rewards
Green washing.quote:Op maandag 6 september 2021 12:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Investering in de toekomst, 15-20 jaar en het is de main business. Denk maar niet dat ketens dat maken vanuit idealen, het enige motief is geld.
Dat zeiden mensen die automaat rijden ook.quote:Op maandag 6 september 2021 12:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over x aantal jaar zijn we vergevorderd met kweekvlees. Waar je 0 verschil meer merkt qua smaak en structuur met een geslacht beest. En figuren zoals jij zullen dan alsnog een geslacht beest prefereren, omdat verandering eng en niet wenselijk is.
https://www.foodclicks.nl(...)dige-burger-mcplant/quote:McDonald’s introduceert tijdelijk de plantaardige burger McPlant. Het rundvleesalternatief van de hamburgerketen is gemaakt met Beyond Meat en gericht op flexitariërs die interesse hebben in plantaardige producten. De McPlant is vanaf vandaag tot en met 1 november beschikbaar in vrijwel alle Nederlandse restaurants.
Je hoeft hem niet te kopen hoor. Niemand die je verplichtquote:
ik wil de McMeatquote:Op dinsdag 14 september 2021 10:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft hem niet te kopen hoor. Niemand die je verplicht
quote:
En de Veggie McKroket is weg nuquote:Op dinsdag 14 september 2021 10:32 schreef KingRadler het volgende:
McDonald’s komt tijdelijk met plantaardige burger McPlant
[..]
https://www.foodclicks.nl(...)dige-burger-mcplant/
Heel inventief iddquote:Op dinsdag 14 september 2021 20:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Net als de ultra inventieve McChicken met BBQ saus![]()
Totdat je @Viesdik bent.quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:15 schreef KingRadler het volgende:
Hoeveel menu’s moet je eten zodat je een gratis koffie krijgt met de rewards.
Gek hè, minimumloonquote:Op woensdag 15 september 2021 20:29 schreef Evertjan het volgende:
https://www.gld.nl/nieuws(...)oor-personeelstekort
Nu al zelfs te weinig personeel bij de McDonalds
Normaal geen fan van kfc, maar deze wil ik wel eens proberenquote:Op maandag 6 september 2021 18:05 schreef stokj het volgende:
[..]
KFC Kokosmilkshake is best wel smakelijk!
[ afbeelding ]
Ja kreeg zelfs een foldertje bij mn bestelling. Maar idd moeten ze hun personeel maar normaal betalenquote:Op woensdag 15 september 2021 20:29 schreef Evertjan het volgende:
https://www.gld.nl/nieuws(...)oor-personeelstekort
Nu al zelfs te weinig personeel bij de McDonalds
Normaal ga ik nooit naar een KFC maar op aanraden heb ik deze kokosmilkshake genomen. Wel zonde van dat kartonnen rietje.quote:Op woensdag 15 september 2021 22:15 schreef 111210 het volgende:
[..]
Normaal geen dan van kfc, maar deze wil ik wel eens proberen
[..]
Koksmilkshake klinkt wel goor.quote:Op woensdag 15 september 2021 22:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Normaal ga ik nooit naar een KFC maar op aanraden heb ik deze koksmilkshake genomen. Wel zonde van dat kartonnen rietje.
Nou, dat is niet alleen een kwestie van salaris hoor. Er is overal chronisch gebrek aan personeel.quote:Op woensdag 15 september 2021 22:15 schreef 111210 het volgende:
Ja kreeg zelfs een foldertje bij mn bestelling. Maar idd moeten ze hun personeel maar normaal betalen
Ik neem altijd mijn eigen plastic rietje mee.quote:Op woensdag 15 september 2021 22:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Normaal ga ik nooit naar een KFC maar op aanraden heb ik deze kokosmilkshake genomen. Wel zonde van dat kartonnen rietje.
In de horeca weet men wel beter, daar zijn de salarisen gewoon ruk terwijl je wel flexibel moet zijn, avond uren moet maken en vaak ook aan het overwerken bent.quote:Op woensdag 15 september 2021 23:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, dat is niet alleen een kwestie van salaris hoor. Er is overal chronisch gebrek aan personeel.
Nee dat klopt ook wel, maar als bijbaan kun je op veel plekken (veel) meer verdienenquote:Op woensdag 15 september 2021 23:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, dat is niet alleen een kwestie van salaris hoor. Er is overal chronisch gebrek aan personeel.
Nou nou wat een opgave.quote:Op donderdag 16 september 2021 09:26 schreef KingRadler het volgende:
bij onze KFC komen ze het eten niet meer brengen te weinig personeel.
iedereen moet maar in de rij gaan staan.
Dat moet ik ook maar doen denk ik, altijd een plastic rietje in de dienstauto hebben.quote:Op donderdag 16 september 2021 04:26 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ik neem altijd mijn eigen plastic rietje mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |