abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201041775
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 14:29 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Is al besproken hier
Tja, niet mijn probleem.
pi_201041785
quote:
Zorgbonden dreigen met acties in academische ziekenhuizen

De zorgvakbonden dreigen met acties bij academische ziekenhuizen. Ze hebben de werkgevers een ultimatum gesteld. Als hun eisen niet voor 6 september worden ingewilligd, gaan medewerkers zondagsdiensten draaien op doordeweekse dagen. In de ziekenhuiszorg is dat het ultieme stakingsmiddel.

Als het zover komt zal dat consequenties hebben voor de zogenoemde inhaalzorg. Ziekenhuizen moeten nog massaal ingrepen inhalen die door de coronacrisis op de lange baan zijn geschoven. Op zondagsdiensten wordt de bezetting echter zodanig teruggeschroefd dat alle planbare zorg komt te vervallen. Alleen op de spoedeisende hulp, de intensive care, afdelingen oncologie, hartbewaking en de kraam- en couveuse-afdelingen gaat het werk dan gewoon door.

Vervelend

"We snappen dat het voor patiënten heel vervelend is, maar dit is het enige middel dat we nog zien. De werkgevers kunnen het nog voorkomen", zegt een woordvoerster van FNV Zorg & Welzijn, een van de bonden achter het ultimatum. Ook CNV Zorg & Welzijn, de Landelijke vereniging van Artsen in Dienstverband (LAD) en de Federatie van Beroepsorganisaties in de Zorg (FBZ) zijn erbij betrokken.
Crisistijd jongens, laten we gaan staken!
pi_201041787
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 14:29 schreef _serial_ het volgende:
Doe maar gewoon open en nooit meer dicht.
Ik had het niet over dicht. Maar nu zonder afstand alles op een hoop gooien kan er toe leiden dat we verder in het najaar weer in de ellende zitten, daar zit ook niemand op te wachten.
pi_201041806
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 14:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Word tijd!
pi_201041810
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 14:32 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Word tijd!
:?

Meen je dat nou?
pi_201041812
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 14:30 schreef Hamzoef het volgende:

[..]
Ik had het niet over dicht. Maar nu zonder afstand alles op een hoop gooien kan er toe leiden dat we verder in het najaar weer in de ellende zitten, daar zit ook niemand op te wachten.
Nu de besmettingen niet remmen kan ook wel eens gunstig zijn voor de herfst.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  maandag 23 augustus 2021 @ 14:32:54 #207
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201041817
quote:
14s.gif Op maandag 23 augustus 2021 14:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Media/journalisten/overheid. Met goede bedoelingen verder hoor. Simpelweg de vaccinatiebereidheid proberen aan te wakkeren. Dus geen vooropgezette plannen van ene Bill G. Het hoeft niet altijd direct een of andere bizarre complottheorie te zijn ;).
Ah zo. Ja dat zou best goed kunnen :Y

En ja, daarom maakte ik die grap ook over Bill :D O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201041821
quote:
2s.gif Op maandag 23 augustus 2021 13:48 schreef Tijn het volgende:

[..]
Dat is dus het probleem, dat geldt voor iedereen.
Nou nee, bv. niet iedereen heeft kanker. De kans erop zeker, maar het is niet zo dat iedereen rondloopt met een potentieel noodlottige ziekte.

Het is allemaal leuk om theoretisch daarvan uit te gaan, maar als je zo blijft denken dan heb je geen leven.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_201041830
Zijn de cijfers in belgië al ontploft na 2 festival weekenden?
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_201041831
quote:
Ik zie gender pronouns in zijn Twitter bio. Dan weet je direct met welk type mens je te maken hebt. Zulke idioten moet je sowieso liever kwijt dan rijk zijn, helaas zit de academische wereld er vol mee.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201041833
quote:

[..]
Het is al anderhalf jaar crisistijd hè? De overheid teert lekker op de mentaliteit van mensen in de zorg, die in tegenstelling tot boeren niet weer bij het minste of geringste op het Malieveld zijn omdat ze nou eenmaal hart voor de patiënt hebben, maar ook dat houdt wel ergens op.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 23 augustus 2021 @ 14:34:28 #212
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201041847
quote:

[..]
Eindelijk, zou ik zeggen

Regel die shit fatsoenlijk. Volgens mij zijn ze nog lang zat keihard nodig

Alle uitgestelde zorg is niet alleen ellendig maar kost óók klauwen met geld. Alleen andere potten geld
pi_201041857
quote:
2s.gif Op maandag 23 augustus 2021 14:12 schreef Tijn het volgende:

[..]
Toch begin ik er een hard hoofd in te krijgen dat een significante daling er nog in zit.
Benieuwd wanneer ik dan aan de beurt zal zijn :7
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_201041869
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 14:33 schreef Monolith het volgende:

[..]
Het is al anderhalf jaar crisistijd hè? De overheid teert lekker op de mentaliteit van mensen in de zorg, die in tegenstelling tot boeren niet weer bij het minste of geringste op het Malieveld zijn omdat ze nou eenmaal hart voor de patiënt hebben, maar ook dat houdt wel ergens op.
Ja, helemaal eens. Maar doe iets wat de overheid raakt en ga niet spelen met de mensenlevens die uiteindelijk je salaris betalen.
pi_201041882
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 10:36 schreef aartstyle het volgende:

[..]
Precies dit! Neem een beslissing. Het is altijd kut voor een bepaalde groep. Maar doe iets!
Dat doen ze ook alleen nu nog niet om gedoe te voorkomen. Van de F1 wisten ze vast ook al maanden dat er restricties aan zaten.
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_201041888
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 14:34 schreef Molo het volgende:

[..]
Eindelijk, zou ik zeggen

Regel die shit fatsoenlijk. Volgens mij zijn ze nog lang zat keihard nodig

Alle uitgestelde zorg is niet alleen ellendig maar kost óók klauwen met geld. Alleen andere potten geld
Eindelijk _O- In crisistijd _O-

Man man man. Met zo'n instelling is het ook niet gek dat we na anderhalf jaar crisis geen reet zijn opgeschoten.
pi_201041901
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 14:29 schreef Caland het volgende:

[..]
Hugod _O-
Dit meen je niet :')

Gewoon alles aan die paar zinnetjes is een :') waard
pi_201041912
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 14:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ja, helemaal eens. Maar doe iets wat de overheid raakt en ga niet spelen met de mensenlevens die uiteindelijk je salaris betalen.
En hoe zie je dat voor je? Sowieso raar om te doen alsof er 'mensenlevens die je zorg' betalen zijn. We hebben in Nederland een collectief systeem waarbij overheid en zorgverzekeraars de kosten dragen. Burgers betalen aan beiden. Je kunt niet 'de overheid' raken, zonder ook de burger te raken. Waarom mensen daar altijd een kunstmatige scheiding in denken te zien is mij een raadsel.
  maandag 23 augustus 2021 @ 14:41:04 #219
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201041927
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 14:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Hoe dan?
pi_201041933
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 14:39 schreef Monolith het volgende:

[..]
En hoe zie je dat voor je? Sowieso raar om te doen alsof er 'mensenlevens die je zorg' betalen zijn. We hebben in Nederland een collectief systeem waarbij overheid en zorgverzekeraars de kosten dragen. Burgers betalen aan beiden. Je kunt niet 'de overheid' raken, zonder ook de burger te raken. Waarom mensen daar altijd een kunstmatige scheiding in denken te zien is mij een raadsel.
Prima, ga maar zorg afschalen dan.
pi_201041940
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 14:41 schreef Molo het volgende:

[..]
Hoe dan?
Waarom vraag je dat aan mij? Ik wil niet staken.
  maandag 23 augustus 2021 @ 14:42:55 #222
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201041954
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 14:41 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Waarom vraag je dat aan mij? Ik wil niet staken.
Hoe zouden zorgmedewerkers de overheid moeten raken dan? Om meer qua geld en doorontwikkeling enzo voor elkaar te krijgen? Ik zie alleen staken voor me als optie, met wat er al gepoogd is zonder resultaat
pi_201041958
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 14:41 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Prima, ga maar zorg afschalen dan.
Nee, ik vraag jou om je gemakzuchtige dooddoeners te onderbouwen. Je mag er best enige moeite in steken hoor.
pi_201041968
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 14:43 schreef Monolith het volgende:

[..]
Nee, ik vraag jou om je gemakzuchtige dooddoeners te onderbouwen. Je mag er best enige moeite in steken hoor.
Klopt.

Ik ga weer. Tot straks :W
  maandag 23 augustus 2021 @ 14:45:12 #225
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201041986
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 14:43 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Klopt.

Ik ga weer. Tot straks :W
Weakkkkk :D