Er zijn ook mensen die door / na vaccinatie sterven aan covid, ik zie daar weinig "leed vermaak" achtige berichten over in de media.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:19 schreef Hamzoef het volgende:
En weer een "scepticus" die het loodje legt.
61 jaar, hij gaf in zijn radioshows aan dat de kans dat een gezond iemand van 61 aan covid overlijdt zeer gering is.
Zeer gering misschien, maar niet 0 helaas dus. rip.
https://eu.usatoday.com/s(...)es-covid/8234158002/
Slaat ook echt helemaal nergens opquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:12 schreef zoost het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die door / na vaccinatie sterven aan covid, ik zie daar weinig "leed vermaak" achtige berichten over in de media.
Zo rond vakantietijd enzo, idd. En straks de herfst in, geloof daar ook niet inquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Toch begin ik er een hard hoofd in te krijgen dat een significante daling er nog in zit.
Doe de scholen maar gewoon open.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:14 schreef Wereldgozer het volgende:
Hou de scholen maar mooi dicht
@:zipportal
Instroom wordt heel langzaam minder.. maar het duurt erg lang jaquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Toch begin ik er een hard hoofd in te krijgen dat een significante daling er nog in zit.
Het is niet echt een aversie, en ik weet niet of je oprecht geïnteresseerd bent.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:52 schreef DonDruiper het volgende:
Waar komt jouw aversie tegen het vaccin vandaan?
Oprecht in geïnteresseerd.
Wat ik niet begrijp want het aantal besmettingen is al sinds begin augustus zo ongeveer hetzelfde... blijven deze mensen gewoon heel erg lang ziek?quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Instroom wordt heel langzaam minder.. maar het duurt erg lang ja
quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:46 schreef Molo het volgende:
Controle is een illusie als het gaat over gezondheid
Past niet in het gewenste narratief. Dat komt vaccinatiebereidheid immers niet ten goede. Verhalen over mensen die overleden zijn aan Covid wel.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:12 schreef zoost het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die door / na vaccinatie sterven aan covid, ik zie daar weinig "leed vermaak" achtige berichten over in de media.
Je weet inmiddels wel dat je niet meteen na je positieve testuitslag geïntubeerd wordt maar er doorgaans tijd tussen zit toch?quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:17 schreef popje het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp want het aantal besmettingen is al sinds begin augustus zo ongeveer hetzelfde... blijven deze mensen gewoon heel erg lang ziek?
Ja dat is een vooropgezet plan van ene Bill Gquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Past niet in het gewenste narratief. Dat komt vaccinatiebereidheid immers niet ten goede. Verhalen over mensen die overleden zijn aan Covid wel.
Zelfverklaarde intellecten die zichzelf slimmer vinden dan de rest.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:33 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Altijd wat aparte mensen daar bij het UvA
quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:14 schreef Wereldgozer het volgende:
Hou de scholen maar mooi dicht
@:zipportal
Doe maar gewoon een tussenoplossing.quote:
Scholen 's avonds dicht? En tijdens vakanties.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:23 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
[..]
Doe maar gewoon een tussenoplossing.
Halve dag open?quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:23 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
[..]
Instroom:quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:17 schreef popje het volgende:
Wat ik niet begrijp want het aantal besmettingen is al sinds begin augustus zo ongeveer hetzelfde... blijven deze mensen gewoon heel erg lang ziek?
Gelukkig is de universiteit er voor de studenten en niet voor eigenwijze professoren die voor een tweedeling pleiten.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zelfverklaarde intellecten die zichzelf slimmer vinden dan de rest.
Media/journalisten/overheid. Met goede bedoelingen verder hoor. Simpelweg de vaccinatiebereidheid proberen aan te wakkeren. Dus geen vooropgezette plannen van ene Bill G. Het hoeft niet altijd direct een of andere bizarre complottheorie te zijnquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat is een vooropgezet plan van ene Bill G
Nee grapje, maar hoe zie je dat voor en? Narratief namens wie/wat?
Ik zeg toch nergens onnodig?quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jij stelt:
[..]
Die drang hebben we helemaal niet. Kwaliteit van leven speelt een rol, kosten spelen een rol en ga zo maar door. Ik kan dit niet anders interpreteren dan dat je zegt dat we mensen onnodig lang in leven houden.
Kijk, dat de zorg mensenlevens red en kwaliteit van leven verbetert lijkt me evident, dat is het hele idee achter zorg dus daar kun je niet op doelen.
Is al besproken hierquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:27 schreef Scrummie het volgende:
Docent UvA weg om coronabeleid universiteit: 'Ik ga schuilen, ik ga weg'
Erg mooi
Hugodquote:Maar De Jonge zag al verbetering. ,,De spreiding van publiek in stadions was echt beter. De toegangsbewijzen werden goed gecontroleerd. Maar je zag ook in een aantal vakken dat hossen op een kluitje soms toch echt voorkwam. En dat moeten we echt niet doen, zover zijn we nog niet.”
Morgen gaan burgemeesters in overleg met de profclubs. Staantribunes (‘die zijn er nog blijkbaar, ik wist dat niet’) moeten dicht, ook moeten seizoenkaarthouders beter verspreid worden door de stadions, vindt De Jonge. ,,Het kan goed gaan, je wil ook gewoon dat dit mogelijk blijft, ik hoop het ook. Stappen terug zetten is precies niet wat je wil.”
Doe maar gewoon open en nooit meer dicht.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:23 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |