Waar zat jij ook alweer? R&P of hier? Of beide?quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:57 schreef Isabeau het volgende: [..] Ik was zoooo blij dat ik niet meer moest FOKken, maar gewoon voor m'n lol kon meelezen
![]()
TTK & CULquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
R bericht dat je wilde plaatsen:
Waar zat jij ook alweer? R&P of hier? Of beide?
Thanks! DaMart toen al op TTK?quote:
DaMart is daar al mod sinds... 2006 oid. Die was al mod bij de VBL 5 jaar/ FA CUP-meet een eeuw geleden.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks! DaMart toen al op TTK?
Ja, al heb ik daar verschillende co-mods gehad. Begonnen met Yvonne.quote:
Ik weet dat hij er al heel lang zitquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:03 schreef borisz het volgende:
[..]
DaMart is daar al mod sinds... 2006 oid. Die was al mod bij de VBL 5 jaar/ FA CUP-meet een eeuw geleden.
Thanks! Die kende ik een eeuw geleden uit de KSCquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, al heb ik daar verschillende co-mods gehad. Begonnen met Yvonne.
quote:
Hij is zo relaxed, zo niet "ieder woord op een weegschaaltje" wat hier vaak is. Hij creeert een huiskamer sfeerquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:40 schreef borisz het volgende:
Hans Klok noemt de Zeewegbar
Waar ik ook best wat biertjes gedronken heb. Hans daar ook diverse tegengekomen
Heerlijke Zomergasten.
Het is Hans zoals ik hem uit het IJmuidense ken. Het is een simpele ziel die wel eindelijk volwassen is geworden.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hij is zo relaxed, zo niet "ieder woord op een weegschaaltje" wat hier vaak is. Hij creeert een huiskamer sfeer
Ik heb 'm één keer kort ontmoet, stond ervan te kijken dat hij zo klein was. Maar ontzettend aardige man en meewerkend (er moest tijdens een optreden iets gebeuren voor de groep waarvoor hij optrad)quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is Hans zoals ik hem uit het IJmuidense ken. Het is een simpele ziel die wel eindelijk volwassen is geworden.
Als het over zijn vak gaat lekker laten praten.Ik geniet er enorm van.
Maar ik hoop nog steeds dat er op zakelijk gebied wat mensen met hem meekijken. Al heeft hij dat beter op orde dan vroeger.
Oh als er iets kut is dan is het wel nat spul in je tent.quote:Op maandag 23 augustus 2021 06:52 schreef minilot het volgende:
Jahai. We hadden een kampeerplaats geboekt op een veldje tussen de duinen, maar we staan in een vijvertje tussen de duinenIn sommige tenten die er al stonden toen het noodweer hier losbarstte stond inenen dertig centimeter water, maar wij hebben de ergste bui afgewacht met Vlielands bier en geitenkaaskroketten met cranberrysaus en daarom is bij ons maar de helft van alles dat we bij ons hebben drijfnat in plaats van alles. De nieuwe Donald Duck-slaapzak is het droogst
![]()
Verder wel mooi hier, ondanks dat het moois fietsen vergt.![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Donald Duck slaapzakquote:Op maandag 23 augustus 2021 06:52 schreef minilot het volgende:
Jahai. We hadden een kampeerplaats geboekt op een veldje tussen de duinen, maar we staan in een vijvertje tussen de duinenIn sommige tenten die er al stonden toen het noodweer hier losbarstte stond inenen dertig centimeter water, maar wij hebben de ergste bui afgewacht met Vlielands bier en geitenkaaskroketten met cranberrysaus en daarom is bij ons maar de helft van alles dat we bij ons hebben drijfnat in plaats van alles. De nieuwe Donald Duck-slaapzak is het droogst
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die regen, wat een pech.quote:Op maandag 23 augustus 2021 06:52 schreef minilot het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duim dat alles droog wordt de komende dagen!quote:Op maandag 23 augustus 2021 06:52 schreef minilot het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ahh mooi plekje, en zon!quote:Op maandag 23 augustus 2021 08:39 schreef minilot het volgende:
Speciaal voor @:gcjoel
[ afbeelding ]
Ai dat is rot, zoveel natte spullen en pas net begonnen met de vakantiequote:Op maandag 23 augustus 2021 06:52 schreef minilot het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
10 uur per nachtquote:Op maandag 23 augustus 2021 07:54 schreef sigme het volgende:
@:uniekhoorn ik vermaak me hier uitstekend. Doe helemaal niets en slaap 10u per nacht.
Ik zat in Usquert op de creche en leerde zwemmen in het zwembad van Warffum.
Hoe is ‘t met jou en je lichaam na corona en aanrijding?
Lekker plekkie en vanaf nu ZON dus hopelijk droogt het op. Hoe lang blijven jullie nog?quote:Op maandag 23 augustus 2021 08:39 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Dat laatste is altijd wel kut danquote:Op maandag 23 augustus 2021 08:58 schreef Candaasje het volgende:
Oef, minder, zo'n nat begin @:minilot![]()
Wel toffe slaapzak, eendjes blijven drijven, dus dat is een handig iets![]()
Wij hebben hier ook een zeer natte nacht met onweer gehad. Het spettert nu nog zachtjes, aan het getik op het tentdoek te horen. Goede dag om uit te slapen.
Helaas moet ik plassen
Die staat er mooi strak bij, aan de scheerlijnen te zien.quote:Op maandag 23 augustus 2021 08:39 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit, brrrrquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat laatste is altijd wel kut dan![]()
Misschien toch een plasemmer kopen
Nee ik moet er ook niet aan denken hoorquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:49 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nooit, brrrr![]()
We liggen nu te Mariokarten in bed
Niet eens een porta potti? Tsskquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee ik moet er ook niet aan denken hoor
we hebben nu een nieuwe tent, met kleine voortent dit keer.
Dus mijn vriend zat al te grappen dat ik dan nu een plasemmer kon
Oeh ja goeie! Die ga ik kopenquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:54 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Niet eens een porta potti? Tssk
Doe ik. Vooralsnog begint het allemaal maar matig. De grondwerker is hier en wil steeds overleggen. Fijn natuurlijk maar zo vroeg al zo actief moeten zijn, zorgt er meestal voor dat de rest van de dag matig verloopt. Ik ben nu al moe met overal pijntjes. Maar goed, ik maak er het beste van. In het slechtste geval gaat het pas vanaf morgen beter, ook goedquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Als je de structuur gevonden hebt, kan je dan ook wat hierheen sturen @:Lucky_strike?
Zo even wat boodschappen doen en eten maken voor het eetclubje hier
Dat klinkt heerlijkquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zou ook heel gelukkig worden van een plasemmer ipv in de koude nacht naar een wc hok te moeten
Menu: broccolisoep met hartige Madeleines, een soort flammkuchen met een salade en een perzik clafoutis
Eens jaquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:45 schreef Candaasje het volgende:
Het toiletgebouw is 1 minuut lopen, heeft licht, schone wc's, toiletpapier en een wastafel. 100x liever dan gezeik op een emmer in het halfduister![]()
Het is meer dat je de tent even uit moet, maar ik zou ook met een emmer de slaapzak en cabine al moeten openen. S nachts moeten plassen is sowieso kut, ook thuis
Zeker niet wanneer het regent, of enge beesten rond sluipenquote:Op maandag 23 augustus 2021 11:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
's Nachts plassen hoort er nou eenmaal bij. Een eind lopen en in het felle licht staan niet.
Ik denk niet dat het niet gewaardeerd wordtquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:58 schreef sigme het volgende:
Ik heb geen hekel aan ‘s nachts plassen. Hier zeker niet, want gewoon in je blootje naar buiten. Even maan en/of sterren lijken. En daarna weer verder snurken.
Dat lijkt me wel het engste aan kajakken dus op zich goed dat ze het doen, maar brrrrr.quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:40 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het niet gewaardeerd wordtmaar dat is wel het betere nachtwerk natuurlijk.
Goed, brood met choco achter de kiezen, zonnetje breekt weer door dus eens zien wat we vandaag gaan doen. Mogelijk een ritje stroomopwaarts om wat rond te scharrelen bij de rivier.
Morgen gaan we kajakken. Vriend wilde heel graag 2 dagen les, en ik hoorde al van buren hier dat ze je dan dus ook omkiepen zodat je veilig leert om uit zo'n ding te komen als je omslaat. Vriend verheugt zich er al dagen op, ik ben nog iets minder enthousiast over dat onderdeel geloof ik
In een kajak zit je toch veel vaster (je onderlichaam door een gat gefrut) dus dan is het toch juist logisch dat je daaruit leert klauteren als je op de kop in het watet hangt? Bij een kano donder je er gewoon uitquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:05 schreef sigme het volgende:
Met een kano omslaan oefenen heeft wel zin, maar met een kayak kan ik me er weinig bij voorstellen.
Oh ik raak altijd in de war van die 2, ik dacht kajak is dat je er helemaal in zit met je benen. Maar dat is dus die andere? Haha dan zie ik niet echt meerwaarde in omgooien.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:05 schreef sigme het volgende:
Met een kano omslaan oefenen heeft wel zin, maar met een kayak kan ik me er weinig bij voorstellen.
Oh toch wel?quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:22 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
In een kajak zit je toch veel vaster (je onderlichaam door een gat gefrut) dus dan is het toch juist logisch dat je daaruit leert klauteren als je op de kop in het watet hangt? Bij een kano donder je er gewoon uit
quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh toch wel?
Dus nog steeds in de war, welke is het?
Wat jij een kajak noemt noem ik een kano. Maar dan snap ik het!quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:22 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
In een kajak zit je toch veel vaster (je onderlichaam door een gat gefrut) dus dan is het toch juist logisch dat je daaruit leert klauteren als je op de kop in het watet hangt? Bij een kano donder je er gewoon uit
We hebben gisteren een lamsschouder op. 8 Uur op de barbecue op 120 graden met een marinade van harissa. Er bij een couscoussalade. Heerlijk! En nog voor 2 keer eten in de vriezer.quote:
ja, ik ook. Met een fijne heupbeweging icm pedel.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat jij een kajak noemt noem ik een kano. Maar dan snap ik het!
Je moet je er niet uitwurmen trouwens, je moet weer rechtop kiepen. Tenminste, dat heb ik geleerd op kano-les. 6 weken, Stadspark, op de vijver bij het paviljoen.
3 maal bonken met de stafquote:Op maandag 23 augustus 2021 13:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, ik ook. Met een fijne heupbeweging icm pedel.
Ik visualiseer nu de heupbewegingen van de Utrechtse pedelquote:
Hoe vaak ik die rivier niet ondersteboven heb gezienquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:09 schreef Blues het volgende:
Leuk! Kajakken![]()
Vooral omslaan op de Ourthe in de ardennen![]()
Wellukequote:Op maandag 23 augustus 2021 17:40 schreef Lonaa het volgende:
Ik kocht een telefoon. Hij is gigantisch. Alle telefoons zijn gigantisch.
Niet per ongeluk een tablet gekocht?quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:40 schreef Lonaa het volgende:
Volgens mij moet je tegenwoordig de "mini" variant kopen voor een normaal formaat.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:40 schreef Lonaa het volgende:
@Lonaa je moet wat aan je digibeet imago doen geloof ikquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Niet per ongeluk een tablet gekocht?
Pfff alle voorbereidingen voor het eten zijn klaar. Zo even tafel dekken, maar best kans dat we buiten gaan inschikken
Ja, blijkbaarquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]
@:Lonaa je moet wat aan je digibeet imago doen geloof ik![]()
Klinkt als een sandwichspread-kloon of zo?quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:03 schreef Candaasje het volgende:
Inzake CUL , @:derLudolf wat doen Slovenen met 'Namaz' ? Het is er in verschillende varianten, en deze op de foto zorgt voor een soort 'groentesoep OP brood ervaring', wanneer je het dus op een snee brood smeert. Best lekker, maar ook een beetje maf.![]()
[ afbeelding ]
Een e-readerquote:
"semena" zou mij niet direct euh..quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klinkt als een sandwichspread-kloon of zo?
Ja, ze zijn er ook met paprika/ kikkererwt. Maar hummus hadden we al dus die maar laten staan.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klinkt als een sandwichspread-kloon of zo?
Jouwes is gewoon 1,1inch groter dan mijnes.quote:
Ik ga hier geen seksueel getint grapje over maken.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jouwes is gewoon 1,1inch groter dan mijnes.
Volgens mij betekent dat smeersel... Project is net weer voorbij, anders had ik even een Sloveen kunnen vragen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:03 schreef Candaasje het volgende:
Inzake CUL , @:derLudolf wat doen Slovenen met 'Namaz' ? Het is er in verschillende varianten, en deze op de foto zorgt voor een soort 'groentesoep OP brood ervaring', wanneer je het dus op een snee brood smeert. Best lekker, maar ook een beetje maf.![]()
[ afbeelding ]
Ik had het over telefoonsquote:Op maandag 23 augustus 2021 18:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga hier geen seksueel getint grapje over maken.
Ja, weet ik.quote:
Op zich is een maatje meer ook best handig; je kan hem dan serieus als e-reader gebruiker (ik lees op t moment een hele lading Wallander) en er is ook best lekker Netflipper en Prime op te kijkenquote:Op maandag 23 augustus 2021 18:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, weet ik.
Er is gewoon in Android, in de prijscategorie waar ik geld voor over heb geen kleine telefoon.
Ja, maar dat zijn dus allemaal dingen die ik niet per se wil. Alle Wallanders staan in de kast (true story), ik heb een biebpas, Netflix kan op de tv, ben nooit onderweg waarbij Netflix op de telefoon een ding is (behalve die ene keer dat ik 9 uur over de treinreis vanuit Berlijn deed)quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Op zich is een maatje meer ook best handig; je kan hem dan serieus als e-reader gebruiker (ik lees op t moment een hele lading Wallander) en er is ook best lekker Netflipper en Prime op te kijken
Thnx anyway. Soep op brood blijft het dusquote:Op maandag 23 augustus 2021 18:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Volgens mij betekent dat smeersel... Project is net weer voorbij, anders had ik even een Sloveen kunnen vragen.
Ik heb ook zo'n maf groot ding. Het went zeker hoor.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn dus allemaal dingen die ik niet per se wil. Alle Wallanders staan in de kast (true story), ik heb een biebpas, Netflix kan op de tv, ben nooit onderweg waarbij Netflix op de telefoon een ding is (behalve die ene keer dat ik 9 uur over de treinreis vanuit Berlijn deed)
Nou ja, het zal vanzelf wennen.
Mocht ik binnenkort een Sloveen spreken zal ik het es vragen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:30 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Thnx anyway. Soep op brood blijft het dus![]()
Die dan mijn vriend is ook veel te groot om lekker in de hand te liggen. (Telefoon jongens, telefoon) Maar goed, wel fijn beeld en mooie foto's.
Ik keek op CoolBlue en bij formaat staat 'Heel Groot'. Is dat nu de standaard?quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:48 schreef Lonaa het volgende:
Een Samsung A22. Budget-ish, wel hip. En dus gigantisch.
Ja, eigenlijk wel. Tenzij Iphone.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik keek op CoolBlue en bij formaat staat 'Heel Groot'. Is dat nu de standaard?
Ja, alles kwam goedquote:Op maandag 23 augustus 2021 18:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n maf groot ding. Het went zeker hoor.
Is alles nog goedgekomen met je gegevens?
Envoor je voetbal nog.
Een Satisfryerquote:Op maandag 23 augustus 2021 18:54 schreef derLudolf het volgende:
Er verwacht dat een Sloveen nog wel contact op neemt
Management samenvatting: was met een medeorganisator wat op bol.com aan het neuzen voor domme cadeaus (al dan niet sexistisch getint) en Sloveense had nog nooit sexspeeltjes gehad. We moetsen haar ook iets bestellen.
Het werd een satistfyer, de echte werd goedkoop aangeboden. De rest van het team (van mede organisatoren) wou een review
We zijn gewoon een internationale vriendengroep, gaan dus heel informeel met elkaar omKen haar al een jaar of 5 ofzo
Rode koontjes en hijgen dit datquote:Op maandag 23 augustus 2021 19:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat moet wel een hele bevredigende frituurpan zijn
Temperatuur loopt er zo hoog van op dat er heet vet uit al je poriën loopt?quote:
Als een mongool de AED op je tepels plakt wel ja. Anders nietquote:Op maandag 23 augustus 2021 19:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Temperatuur loopt er zo hoog van op dat er heet vet uit al je poriën loopt?
Over fryen gesproken, zelfde persoon durfde geen tepelpiercings te nemen omdat, als ze je een schok geven op de borst, je dan behoorlijke brandwonden zou krijgen.
Jeeee, bier geluktquote:Op maandag 23 augustus 2021 19:31 schreef Sarabi het volgende:
dood
Bier is wel heerlijkzal morgen nog een klein verslagje doen
Als je niet maar niet dood isquote:Op maandag 23 augustus 2021 19:31 schreef Sarabi het volgende:
dood
Bier is wel heerlijkzal morgen nog een klein verslagje doen
Klinkt goed!quote:Op maandag 23 augustus 2021 19:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja echt heerlijkvooral de karamelsmaak komt goed naar voren.
Oh ik ben blijkbaar al een beetje gewend aan de mijne. Vind het wel wat groot, maar niet enorm meer.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik keek op CoolBlue en bij formaat staat 'Heel Groot'. Is dat nu de standaard?
Dat klinkt heerlijk. En gelukkig maar, heb je je voor niets wat nerveus gemaaktquote:Op maandag 23 augustus 2021 19:38 schreef Sarabi het volgende:
Ja echt heerlijkvooral de karamelsmaak komt goed naar voren.
Ik weet eigenlijk helemaal niet hoe groot de mijne is. Wel groter dan mijn vorige telefoon en kleiner dan die van Jross.quote:Op maandag 23 augustus 2021 19:47 schreef Vanyel het volgende:
Oh ik ben blijkbaar al een beetje gewend aan de mijne. Vind het wel wat groot, maar niet enorm meer.
6.4 inch...
Mijn navelpiercing is wel overleden vandaagquote:Op maandag 23 augustus 2021 19:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je niet maar niet dood is![]()
[..]
Klinkt goed!
Ik ga het proberen te onthouden voor de volgende keerquote:Op maandag 23 augustus 2021 19:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt heerlijk. En gelukkig maar, heb je je voor niets wat nerveus gemaakt
[..]
Die ik nu heb is blijkbaar ook nog 250 euro bij CBquote:Op maandag 23 augustus 2021 19:54 schreef AnneX het volgende:
Wij doen het met een SE, 4.7 inch zegt google.![]()
Mijn hemel: wat zijn die dingen belachuluk prijzig tegenwoordig.![]()
Het lijken de huizenprijzen wel.
Oh ben benieuwd, graag mét gore foto'squote:Op maandag 23 augustus 2021 19:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn navelpiercing is wel overleden vandaag![]()
Lang verhaal, misschien morgen ook in het verslag.
[..]
Ik ga het proberen te onthouden voor de volgende keer
Maar als je ziet wat telefoons nu kúnnen, is dat toch geen geld?quote:Op maandag 23 augustus 2021 19:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die ik nu heb is blijkbaar ook nog 250 euro bij CB![]()
![]()
![]()
Helaas niet echt goor deze keer.quote:Op maandag 23 augustus 2021 19:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ben benieuwd, graag mét gore foto's
Wow wow wowquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik was vandaag wandelen in het Nationaal Park Dwingelderveld. Foto's voor Blues gemaakt
Ik kwam eerst een groepje rondlopende schapen tegen, maar dat was niet de kudde.
[ afbeelding ]
Hier loop ik het Dwingelderveld op.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Naast de bekende gewone heide
[ afbeelding ]
was er ook dopheide
[ afbeelding ]
Ik kwam ook op diverse plekken de klokjesgentiaan tegen.
Bij de schaapskooi was het erg leeg (kudde ook niet gevonden).
[ afbeelding ]
Op een enkel achtergelaten schaap na.
[ afbeelding ]
Hier ook 1,5 meter afstand houden natuurlijk.
[ afbeelding ]
Uiteraard nog even langs de radiotelescoop gewandeld.
[ afbeelding ]
Die voor mij nog even bewoog.
De vogelkijkhut, maar helaas had ik geen verrekijker mee.
[ afbeelding ]
Dus ik zag niet zoveel, maar het was er wel echt serieus een takkeherrie aan krijsende watervogels.
Ransfoto's zijn altijd welkomquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Helaas niet echt goor deze keer.
Kan wel een keer oude foto's van mijn brandwonden plaatsen, voor de liefhebbers. Volgens mij heeft alleen Cat ze gezien.
[..]
Wow wow wow
Ohhh zie ik nu pas, ik lees altijd van onder naar bovenquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik was vandaag wandelen in het Nationaal Park Dwingelderveld. Foto's voor Blues gemaakt
Ik kwam eerst een groepje rondlopende schapen tegen, maar dat was niet de kudde.
[ afbeelding ]
Hier loop ik het Dwingelderveld op.
Naast de bekende gewone heide
[ afbeelding ]
was er ook dopheide
[ afbeelding ]
Ik kwam ook op diverse plekken de klokjesgentiaan tegen.
Bij de schaapskooi was het erg leeg (kudde ook niet gevonden).
[ afbeelding ]
Op een enkel achtergelaten schaap na.
[ afbeelding ]
Hier ook 1,5 meter afstand houden natuurlijk.
[ afbeelding ]
Uiteraard nog even langs de radiotelescoop gewandeld.
[ afbeelding ]
Die voor mij nog even bewoog.
De vogelkijkhut, maar helaas had ik geen verrekijker mee.
[ afbeelding ]
Dus ik zag niet zoveel, maar het was er wel echt serieus een takkeherrie aan krijsende watervogels.
Het is een teken: tijd om volwassen te worden.quote:Op maandag 23 augustus 2021 19:53 schreef Sarabi het volgende:
Mijn navelpiercing is wel overleden vandaag![]()
Say no more!quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ransfoto's zijn altijd welkom
Van de week een abces 'geledigd'. Man man man, jammer dat ik niet gefilmd heb
Ja, net een beetje over het hoogtepunt van de bloeiperiode heen. En ik moet ook maar eens een verrekijker ritselen. Ik miste dat nu echt wel.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:15 schreef Blues het volgende:
Ohhh zie ik nu pas, ik lees altijd van onder naar boven
Prachtig
Vogelkijkhut
Schreeuwende watervogels
Standaard een verrekijkert mee met wandelen.
Mooi die heide ook.
Het stomme is dat ik er al een maand zelf over aan het twijfelen was, dus echt erg kan ik het niet vinden.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Het is een teken: tijd om volwassen te worden.
Er was ook nog bos en imkers en koeien en meer plassen, maar ik raakte aan de praat met een 71 jarige wandelaar en toen ging ik niet meer stil staan om foto's te maken.quote:
Achquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er was ook nog bos en imkers en koeien en meer plassen, maar ik raakte aan de praat met een 71 jarige wandelaar en toen ging ik niet meer stil staan om foto's te maken.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ach![]()
Over die verrekijker: het is inmiddels een running gag tussen mij en wandelvriendin. Als we wat leuks zien: ‘Cat, jij hebt je verrekijker zeker niet bij je he?’ Nope![]()
De keren dat ik hem wél meenam… niks leuks op afstand te zien
19 van de 20 fietsen die ik vandaag zag was op zeker een ebikequote:Op maandag 23 augustus 2021 20:29 schreef fietsie het volgende:
Ik ging vandaag, op de bonus vakantiedag van uk, samen met haar fietsen. Lekker rondje door de (van regenwater verzadigde) polders hier. 25km.
Toen was het avondeten geweest en bleken er nog wat boodschappen te moeten komen. Dus tikten we er nog even 9 kilomtertjes bij aan, op den gewone acculoze fiets.
Ja wij waren ook redelijk gefocussed op welke schoolkinderen een e-bike hadden (het over overgrote deel) wat uk vond dat dat dan wel de ehm "norm" wasquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
19 van de 20 fietsen die ik vandaag zag was op zeker een ebikeSoms kwam iemand langzaam langs fietsen (veel tegenwind): dat was een e-loze bike. Die ebikers gingen vaak ook echt gewoon achterlijk snel
![]()
Is de supermarkt zo ver weg dan?
Ik vind 3.7 km ook nog best ver weg voor een supermarkt. Elke supermarkt in stadje H'veen is denk ik dichter bij.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:35 schreef fietsie het volgende:
Ja wij waren ook redelijk gefocussed op welke schoolkinderen een e-bike hadden (het over overgrote deel) wat uk vond dat dat dan wel de ehm "norm" was
En supermarkt is wel iets dichterbij dan dat (7,4km heen en terug) , maar met dit mooie weer maakten we er wel een mooie route van..
De supermarkt "de andere kant op " is 3,8 km. En dan hadden we tegenwind gehad op de terugweg.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind 3.7 km ook nog best ver weg voor een supermarkt. Elke supermarkt in stadje H'veen is denk ik dichter bij.
Goed ingeschatquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:38 schreef fietsie het volgende:
De supermarkt "de andere kant op " is 3,8 km. En dan hadden we tegenwind gehad op de terugweg.
Ja zeker savonds ben ik daar vrij alert op; dan is het gewoon lekkerder om voor de wind terug te rollen, zeker met fietstassen vol zware pakken drinken enzo.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goed ingeschat(ik let ook op de windrichting als ik ergens heen moet
)
En die accu's blijken toch helemaal niet zo waanzinnig lang mee te gaan, dus heb je na een paar jaar alweer hoge kosten.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:49 schreef fietsie het volgende:
Maar ik ben er nog niet uit; ik vind e-bikes best prijzig, denk ook aan relatief hoge kosten voor banden vervangen (daarvoor moet bij veel modellen de fiets aan de computer na losmaken connectoren)
Daarom heb ik een Leasefiets. Geen gedoequote:Op maandag 23 augustus 2021 20:49 schreef fietsie het volgende:
Maar ik ben er nog niet uit; ik vind e-bikes best prijzig, denk ook aan relatief hoge kosten voor banden vervangen (daarvoor moet bij veel modellen de fiets aan de computer na losmaken connectoren)
Zo lang we op huizenzoektocht zijn neem ik alleen geen financiële producten afquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:08 schreef Blues het volgende:
[..]
Daarom heb ik een Leasefiets. Geen gedoe
Ja, en sommige accu's zijn prijzig, daarom ook in de 2e hands markt enorm oppassen...quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En die accu's blijken toch helemaal niet zo waanzinnig lang mee te gaan, dus heb je na een paar jaar alweer hoge kosten.
g heeft echt een prima 2e hands Ebike gescoord. Prima ding met inruil van zijn gewone fiets was ie 800 euro kwijt.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:10 schreef fietsie het volgende:
Ja, en sommige accu's zijn prijzig, daarom ook in de 2e hands markt enorm oppassen...
Dat kan, er zijn echter ook veel handelaren die modellen aanbieden waarvoor in de vervangingsmarkt geen / heel dure accu's te vinden zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:14 schreef Blues het volgende:
[..]
g heeft echt een prima 2e hands Ebike gescoord. Prima ding met inruil van zijn gewone fiets was ie 800 euro kwijt.
Ik vind dit ook een mooie optie mocht ik een ebike willenquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:08 schreef Blues het volgende:
Daarom heb ik een Leasefiets. Geen gedoe
Middenmotor heb je daar minder/geen last van.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:49 schreef fietsie het volgende:
Ik ben nu al een paar hele grote handelaren de voorraad van door gespit, middenmotoren kom je er niet in tegen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:27 schreef z80 het volgende:
[..]
Middenmotor heb je daar minder/geen last van.
Anders display er vanaf, accupak er uit. paar minuten wachten en bandenwissel.
De accu's is wel even opletten. Je kunt geluk hebben, maar de fiets gaat er om een reden uit.
Wel begint er vanuit de andere kant van de wereld een goede vervangmarkt op gang te komen. Met ook goede accu's.
Voorband vervangen gaat ook zonder de motor los te koppelen. 1 kant los, daar waar niet de bedrading zit. Vorkspreider er tussen en gaan.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben nu al een paar hele grote handelaren de voorraad van door gespit, middenmotoren kom je er niet in tegen.
Mijn eigen fietsenmaker heeft er 1 staan, een dure inruiler, tegen een prijs waar je ook een middenklasse nieuw voorraadmodel koopt.
De massa zijn voor- en achter motoren, met +-220Wh accu's, een range van +-45km dus..
Voor meer tips over Den Haag moet ik in Zwolle zijn?quote:In Den Haag hoeft u niet te kiezen tussen stad en strand. Deze veelzijdige hofstad heeft het allebei. Onze tip: ga op verkenningstocht met de OV-fiets en ontdek de leukste hotspots, winkelstraatjes, het mooie Haagse groen en het zonnige Scheveningen. Meer zien en doen? Ontdek de stedengids Zwolle voor nog meer tips.
In Breda alle info over de Martinitoren.quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:46 schreef Isabeau het volgende:
Email van de NS:
[..]
Voor meer tips over Den Haag moet ik in Zwolle zijn?
Zo mooi (en stom) dat soort foutenquote:Op maandag 23 augustus 2021 22:46 schreef Isabeau het volgende:
Email van de NS:
[..]
Voor meer tips over Den Haag moet ik in Zwolle zijn?
Wat staat er allemaal op de planning?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:15 schreef Lonaa het volgende:
Het lijkt prima weer te worden volgende week op de vakantieadressen. 19-21 graden, droog, ook zon. 20 graden is wel zo'n temperatuur waarbij een korte broek lekker is of als de omstandigheden ongunstig zijn, net te koud.
Maar toch wel een fijne bijkomstigheidquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:38 schreef Myraela het volgende:
waar ging je ook alweer naartoe?
Ik ga voor 29 graden.Maar heel eerlijk, het zou me allemaal niet eens uitmaken. Gewoon vrij zijn gaat al gewoon even heel fijn zijn.
De eerst week gaan we weg, Dora gaat mee. De eindbestemming is 2 nachten Lubeck.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat staat er allemaal op de planning?
Leuk plannenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De eerst week gaan we weg, Dora gaat mee. De eindbestemming is 2 nachten Lubeck.Moet me nog even verdiepen in wat voor coole dingen daar zijn behalve marsepein en de binnenstad. Voordat we daar aankomende slapen we nog 3 nachten halverwege in een oude watermolen. Voornamelijk om even tot rust te komen. Beetje wandelen, beetje Duits bier drinken. Ik zag wat kaasboerderijen in de buurt dus ik voorzie kaas.
![]()
Voor de overige 2 weken staat er o.a. gepland:
- Een dag Park Hoge Veluwe, met NK Burlen.
- 1 x flink uit eten. 6 gangen en de hele rimram.
- Ik til een weightlifting wedstrijd
- Verjaardag + BBQ bij vrienden in Den Bosch. Misschien dat we er een dag voor of na plakken.
- Vrijwilligen bij Theater on tour, mits dat doorgaat.
Optioneel/geen vaste dag:
- Glow in the dark midget golf
- Fruit plukken bij de fruitboerderij.
- Een stadswandeling in eigen stad.
Dan zijn er nog wat dagen over dus wie weet dat er op het pad komt nog.Ik sta open voor suggesties.
https://kosie-restaurant.nl/quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leuk plannen
waar gaan jullie eten?
Hier ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen. Piep barfde op bed.
Oeh ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
https://kosie-restaurant.nl/
Deze staat al tijden op de shortlist in eigen stad. (Net als Joann maar dat is inmiddels geregeld voor november.)
Zin in.
Wat een excellente plannenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De eerst week gaan we weg, Dora gaat mee. De eindbestemming is 2 nachten Lubeck.Moet me nog even verdiepen in wat voor coole dingen daar zijn behalve marsepein en de binnenstad. Voordat we daar aankomende slapen we nog 3 nachten halverwege in een oude watermolen. Voornamelijk om even tot rust te komen. F. is debiel druk geweest de afgelopen paar weken, en nog, dus wel lekker.
Beetje wandelen, beetje Duits bier drinken. Ik zag wat kaasboerderijen in de buurt dus ik voorzie kaas.
![]()
- Verjaardag + BBQ bij vrienden in Den Bosch. Misschien dat we er een dag voor of na plakken.
Dan zijn er nog wat dagen over dus wie weet dat er op het pad komt nog.Ik sta open voor suggesties.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Nouja niet Piep dat zou raar zijn.
Bedankt. Van jou is een compliment over plan en planning gigantisch.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bedankt. Van jou is een compliment over plan en planning gigantisch.
Wel fijn voor haarquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Piep lijkt in de loop der jaren een flexibeler braakmechanisme te hebben ontwikkeld. Vroeger moest ze echt veel moeite doen, dan sprong ze altijd wel op de vloer. Nu ligt ze te slapen, staat op en dan is het braaksel er al bijna uit. En zo braakt ze dus tegenwoordig langs een muur vanaf de vensterbank, over de halve trap, etc.
Ik ben blij voor haar dat het makkelijker gaat maar ben er zelf niet zo blij mee
Yepquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Balen van kotsende katten, hopelijk blijft het bij 1 keer. Komt de nietwerkende arm door het bottelen @:Sarabi?
Krijg je misschien wel heel kunstzinnig resultaat :pquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:11 schreef Sarabi het volgende:
YepVooral door de 120 kratjes 3x tillen.
Ik wilde eigenlijk even gaan haken om te ontspannen na gisteren maar dat zit er niet in.
Ik ben benieuwd hoe het er over een paar dagen uit zietquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Krijg je misschien wel heel kunstzinnig resultaat :p
Hele leuke en afwisselende 3 weken vakantie! Link van restaurant doet het bij mij niet helaas.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De eerst week gaan we weg, Dora gaat mee. De eindbestemming is 2 nachten Lubeck.Moet me nog even verdiepen in wat voor coole dingen daar zijn behalve marsepein en de binnenstad. Voordat we daar aankomende slapen we nog 3 nachten halverwege in een oude watermolen. Voornamelijk om even tot rust te komen. F. is debiel druk geweest de afgelopen paar weken, en nog, dus wel lekker.
Beetje wandelen, beetje Duits bier drinken. Ik zag wat kaasboerderijen in de buurt dus ik voorzie kaas.
![]()
Heb je al ontslag genomen? en keuze gemaakt dus?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hele leuke en afwisselende 3 weken vakantie! Link van restaurant doet het bij mij niet helaas.
Ik heb denk ik, volgt nog, 4 weken vrij over bijna 2 weken. Heb ik al 11 jaar niet meer gehad
Nee en nee hahaquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb je al ontslag genomen? en keuze gemaakt dus?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh haha, voor wanneer moet je dat doorgeven dan? Wacht je het andere gesprek ook af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes Blues!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:58 schreef Blues het volgende:
Goeie plannen @:Lonaa!
7 gangen chefsmenu zie ik
Ik ga zo richting psych, met spanning in mijn lijf en hartkloppingen. Nérgens voor nodig, maar ja
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]OK spannend dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Succes Blues!![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Je had er eentje toch ook al in de pocket? Snap natuurlijk dat je de andere afwacht. Maar zou die eerste al leuk genoeg zijn om sowieso weg te gaan, of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:58 schreef Blues het volgende:
Goeie plannen @:Lonaa!
7 gangen chefsmenu zie ik
Ik ga zo richting psych, met spanning in mijn lijf en hartkloppingen. Nérgens voor nodig, maar ja![]()
Oh zo moeilijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:43 schreef Sarabi het volgende:
Oma gaat nu toch wel heel hard achteruit met haar dementie![]()
Ik ben benieuwd of er iets van crisisopvang te regelen is.
Is er al een WLZ-indicatie aangevraagd?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:43 schreef Sarabi het volgende:
Dankjewelquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh zo moeilijkSucces voor jullie met het zoeken, hopelijk vinden jullie snel iets en gaat ze daar mee akkoord
Ja, dat was ook veel gedoe. Maar sinds vorige week is er een indicatie.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is er al een WLZ-indicatie aangevraagd?
Moeilijk dit. Hopelijk zal ze zelf ook "blij" zijn met de opvang. Woont ze nog helemaal zelfstandig?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:43 schreef Sarabi het volgende:
Tja "blij" is natuurlijk een moeilijk iets. Maar ja ze woont nog zelfstandig en dat gaat eigenlijk gewoon niet meer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Moeilijk dit. Hopelijk zal ze zelf ook "blij" zijn met de opvang. Woont ze nog helemaal zelfstandig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En elke dag telt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel
[..]
Ja, dat was ook veel gedoe. Maar sinds vorige week is er een indicatie.
Wat een fijn bericht dit! Daar hoef je dan ook niet meer met lood in de schoenen naar toe.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:08 schreef Blues het volgende:
Oh jongens ik ben zo blij met mn psychEn ik durf te praten en te huilen.
Mn calvinistische gedachtes en alles moeten van mezelf ga ik leren loslaten![]()
![]()
![]()
En over 2 weken ga ik alles rondom Q en mijn gevoelens daarover met haar bespreken. Ik ga ze de komende weken opschrijven.
Dat is nl een enorme energievreter/doorlopend nooit afrondend rouwproces.
Zo heb ik daar nog nooit naar gekeken![]()
Nu maar ff lekker fietsen
Wat goed zeg!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:08 schreef Blues het volgende:
Mn calvinistische gedachtes en alles moeten van mezelf ga ik leren loslaten![]()
![]()
![]()
En over 2 weken ga ik alles rondom Q en mijn gevoelens daarover met haar bespreken. Ik ga ze de komende weken opschrijven.
Alles metquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Blues, wat goed![]()
Ik heb net voor het eerst baba ganoush gemaakt. Boh, dat is lekker zeg! Ik ga dit de komende tijd overal op smeren.
Ja, echtquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Alles metAubergine
is zo lekkerrrrr
Apeldoorn is vooral saai. Maar goed, ik kom er voornamelijk voor mijn werkquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:03 schreef Clubsoda het volgende:
Baba ganoush![]()
Wij gingen naar de ApenheulWe waren er direct bij opening, dat was fijn, want zo konden we de snoezige aapjes in het begin rustig bekijken. Na de toffe gorillavoederdemo werd het zo debiel druk dat we vertrokken zijn. Nog even koffie gedronken in Apeldoorn. Ik heb een hoop mooie nieuwe plaatsjes ondekt deze vakantie maar Apeldoorn hoort daar niet bij
Wel prima koffie. En op de terugweg bij de bakker Uddeler Meertjes en Veluwse Keitjes gehaald
Ja, dat vond ik ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Apeldoorn is vooral saai. Maar goed, ik kom er voornamelijk voor mijn werk.
Ze weet goed dat ze ziek is, zo ver is het wel al.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:02 schreef Blues het volgende:
[..]
En elke dag telt.
Ik hoop dat er snel een plekje vrij komt.. en dan nog haar gemoedstoestand met die verhuizing wordt ook nog wel een ding.
Hoe is haar inzicht in haar ziekte? En wil ze wel verhuizen of is ze erg in de weerstand? Maakt het er allemaal niet makkelijker op.
Sterkte jullie
Wat fijn dat je je goed voelt daar!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:08 schreef Blues het volgende:
![]()
![]()
Niet het klimbos in geweest om de hoek van de apenheul? Kun je gezekerd de boom in.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:03 schreef Clubsoda het volgende:
Baba ganoush![]()
Wij gingen naar de ApenheulWe waren er direct bij opening, dat was fijn, want zo konden we de snoezige aapjes in het begin rustig bekijken. Na de toffe gorillavoederdemo werd het zo debiel druk dat we vertrokken zijn. Nog even koffie gedronken in Apeldoorn. Ik heb een hoop mooie nieuwe plaatsjes ondekt deze vakantie maar Apeldoorn hoort daar niet bij
Wel prima koffie. En op de terugweg bij de bakker Uddeler Meertjes en Veluwse Keitjes gehaald
Nee, er zitten er hier wel meer, ook in Harderwijk bijvoorbeeld. Maar bij ons thuis om de hoek ook, dus het plan is altijd nog om daar maar eens heen te gaan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:12 schreef z80 het volgende:
[..]
Niet het klimbos in geweest om de hoek van de apenheul? Kun je gezekerd de boom in.
Dat is goed om te weten. Mijn werk zit op loopafstand daar. Kunnen we iedereen mooi de boom in sturen. Met of zonder zekeringquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:12 schreef z80 het volgende:
[..]
Niet het klimbos in geweest om de hoek van de apenheul? Kun je gezekerd de boom in.
Eetbare meertjes en keitjesquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:03 schreef Clubsoda het volgende:
Baba ganoush![]()
Ik wil er niet over nadenkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Leuk! En oh, stel dat dat ding gevallen was![]()
Hoe kom je dan aan die flesjes? Koop je die van hen of moet je die ook zelf aanleveren?
12 graden, niet heel warm maar de wetsuits hielpen wel. En het zonnetje scheen gelukkig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Leuk om te lezen dit @:Candaasje. Koud water ook of viel dat mee?
Hey, dit klinkt als hoe ik het waarschijnlijk zou doenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:50 schreef Candaasje het volgende:
3) slput splet... oh ik ben weer boven, mooi. Geen dee hoe
...
Druk maar ook wel echt leukquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, dit klinkt als hoe ik het waarschijnlijk zou doen
Maar super gaaf joh!
En drukke dag gehad gisteren @:SarabiMooi dat het weer klaar is.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:44 schreef Kaatje1 het volgende:
LONDON (AP) — Publicist says Rolling Stones drummer Charlie Watts has died at age 80.
Ik blijf dat gruwelijk vinden dat omslaan. Altijd zo bang om er niet uit te komen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:50 schreef Candaasje het volgende:
Leuk @:Sarabi , en je houdt de spanning er wel in zo![]()
Ik ben nog een beetje aan het opdrogen. Jullie hadden het vast niet gedacht, maar de Soča rivier is nat. En wildwaterkayaks zijn echt heul erg wiebelig. Dus ik heb gezwommen![]()
Gelukkig hadden we juist ervoor op commando moeten omslaan en onszelf leren bevrijden. Idealiter gaat dat zo:
1) wiebelwiebel - plons op z'n kop in het water
2) in de veiligheidshouding: hoofd zo ver mogelijk naar voren, laag met neus naar beneden, één hand naar achteren. Eventueel peddel vasthouden, maar geen must.
3) lusje van het neopreen 'schort' lostrekken
4) knieën naar elkaar toe om zo eruit te kunnen, en dan met behulp van reddingsvest rustig naar het oppervlakte
5) naar de kant, kajak en peddel weer opzoeken, kajak legen.
In de realiteit, in het 'echie' tijdens een wilder stukje rivier, ging dit ongeveer zo:
1) dat stukje ging best goed, even iets teveel achterover leunen - oh fuckerdefuck - plons
2) 1 gedachte: LUSJEEEEEEH,
3) slput splet... oh ik ben weer boven, mooi. Geen dee hoe
...
Maar het was heel tofprachtige omgeving natuurlijk (delen van Narnia zijn er opgenomen) en we hadden een enthousiaste Mexicaan als gids
![]()
Jaaaa ik hou ervanquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:47 schreef Myraela het volgende:
'We zijn er bijna' is weer op televisie, blijft genieten.
Jaaaquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:47 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij moet ik echt eens beginnen met dat te kijken. Ik hoor er veel goede verhalen over.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:47 schreef Myraela het volgende:
Het is eigenlijk heel fout, op een kneuterige manier. Maar daarom hou ik er juist zo van.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:54 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mij moet ik echt eens beginnen met dat te kijken. Ik hoor er veel goede verhalen over.
Terwijl ik dit lees gaan de bitterballen rondquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:56 schreef Myraela het volgende:
Wel wat minder tof nu ze in Nederland zijn. Normaal vind ik het vooral geweldig hoe ze hun Hollandse prakje meenemen naar het buitenland. En hoe er altijd wel ergens eentje rondloop en doet alsof hij er onwijs veel verstand van heeft. Heel schattig.
Al zingend, op een boot, met mooie verhalen uit hun jeugd. Klassiekertje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Terwijl ik dit lees gaan de bitterballen rond![]()
Balistol Stichfreiquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:53 schreef z80 het volgende:
Thuis van sporten. Lekker buiten spelen. Echter de muggen is minder. En geen idee welk type dit is, maar deze moeten mij wel hebben. En ik heb door 1 van de stekers nu een eens zo dikke enkel. Wel jeuk maar geen pijn.
De medesporters klaagde na afloop van de training ook al over de vele muggen. Blijkbaar een goed zoem jaar.
Op je eigen krukje. Met sjeu de boele.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:00 schreef Myraela het volgende:
Ik kan ook altijd zo genieten wanneer ze op de camping zijn voor een groepsactiviteit, en er dan iets lekkers rond gaat. Altijd van die afgewogen porties. Een gehaktballetjes per persoon met een plastic bekertje wijn ofzo.
Er kwam iemand langs. Terugkijken vanaf het begin dan maarquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:47 schreef Myraela het volgende:
Dat is toch juist heerlijk in deze tijdquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel fout, op een kneuterige manier. Maar daarom hou ik er juist zo van.
Normaal nergens voor nodig. Ik wordt zelden geprikt en heb er daarna ook geen last van.quote:
Ja True, van die mensen die gehaktballen voor een maand meenemenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:56 schreef Myraela het volgende:
Wel wat minder tof nu ze in Nederland zijn. Normaal vind ik het vooral geweldig hoe ze hun Hollandse prakje meenemen naar het buitenland. En hoe er altijd wel ergens eentje rondloop en doet alsof hij er onwijs veel verstand van heeft. Heel schattig.
Die mensen met die camping wasmachinequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:03 schreef Myraela het volgende:
En hoeveel die mensen altijd aan het schoonmaken zijn. Hele ladingen kleding wassen, de dagelijkse afwas, maar ook hele rituelen om die caravan spik en span te houden.
En hoe trots ze altijd met hun mover rondlopen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:16 schreef gcjoel het volgende:
Die mensen met die camping wasmachine![]()
Geweldig.
Ja, als ik ooit een caravan neem wil ik ook zo'n mover!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
En hoe trots ze altijd met hun mover rondlopen.
Ja, moet je trots op zijn, niet achteruit kunnen rijdenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
En hoe trots ze altijd met hun mover rondlopen.
Daar heeft het niet zoveel mee te maken, volgens mij. Ze willen die caravans gewoon altijd in de vreemdste hoeken omdraaien.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:27 schreef derLudolf het volgende:
Ja, moet je trots op zijn, niet achteruit kunnen rijden
Ik de tweede. En 26km gefietst.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:10 schreef fietsie het volgende:
Zow; eerste werkdag na de vakantie overleefd, en lekker 15km gefietst net.
Ik heb ze net gewoon in mn bakkes gestopt, hence de misselijkheid ook.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:16 schreef fietsie het volgende:
Hou je je nog aan een specifieke kleurvolgorde?
Oeh. Dat klinkt interessant.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:16 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit me misselijk te eten in de limited edition M&M's met brownie. Beter ga ik gewoon naar bed.
Eerst nog een paar.
Ik koop eigenlijk nooit M&M's. Als ik 1x in de 3 jaar ofzo naar de bioscoop ga, dan wel. Zo'n bruine zak. Maar hier was ik inderdaad ook benieuwd naar en het was een aanbieding en uh, ja. Ik ben wel fan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oeh. Dat klinkt interessant.
Ik ontdekte laatst dat AH uitstekende nep gele M&M's heeft voor maar 89 cent per zak. De prijs is wat me tegenhoudt aan het kopen van M&M's dus dit is eigenlijk niet heel handig om te weten.
Ik heb dat met Apekoppenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:22 schreef Lonaa het volgende:
Het is net als van die Katja yoghurtgums.
Dan liever yoghurtgums. Ook al jaaaaaaaaren niet meer gehad, maar daar word je ook altijd vlot misselijk van maar dan wel blijven eten.quote:
Behalve de kruiden kun je nu ook een catering beginnen. Mčn wat een werkquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hadden net een chili sin carne testIk had twee soorten gemaakt. Eentje met veel groenten en zelfgemaakte chipotle in adobosaus. De andere had gegrilde jalapenos en poblanos met bataat. Het werd 1-1. En 6 potten voor de voorraad.
Ik maakte ook nog potten chipotle in adobosaus, Vietnamese pickle, borlottibonen, baba ganoush en gegrilde paprika.
Ik heb het er zo mee naar mijn zinquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Behalve de kruiden kun je nu ook een catering beginnen. Mčn wat een werk![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:13 schreef AnneX het volgende:
@:Blues heb je nog een exemplaar van het boekje dat je schreef over Q. Of gaat het dieper dan dat? Anders gooi je al vast voor wat info een ex. in de bus…
Verder 😘 dat je door de emoties gaat.
Het gaat erover wat je met een gebeurtenis in je leven doet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Aan dat boekje (ligt nog steeds op een apart plekje) moest ik ook denken @:Blues .
Even de werkdag eruit gefietst?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:10 schreef fietsie het volgende:
Zow; eerste werkdag na de vakantie overleefd, en lekker 15km gefietst net.
Ja vooral het zitten, ik was vergeten hoe ik het zitten in dat kamerje zat was. Maar het is nog een paar maandjes zo,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je er niets aan veranderen met behulp van arbo of zo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:48 schreef fietsie het volgende:
Ja vooral het zitten, ik was vergeten hoe ik het zitten in dat kamerje zat was. Maar het is nog een paar maandjes zo,
Ander huis kopen...quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:50 schreef Blues het volgende:
[..]
Kan je er niets aan veranderen met behulp van arbo of zo?
Andere ruimte of ruilen met iemand?
Oh joh je werkt nog thuis.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:51 schreef fietsie het volgende:
Ander huis kopen...
(Omdat er onder de ondersteuners in de prive-sfeer teveel besmettingen ontstaan echt verplicht thuiswerken op 't moment; te veel mensen nemen blijkbaar vrijheden).
Nee in 't ziekenhuis is mijn werkkamer op t moment off limitsquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh joh je werkt nog thuis.
Ik dacht alweer in zkh.
Kun je niet verkassen naar een grotere ruimte in huis? En waart Covid nog zo rond in het zieke huis? Of is afstand houden lastig? Wat een gedoe.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee in 't ziekenhuis is mijn werkkamer op t moment off limits
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanmiddag naar huis.Let me see you stripped down to the bone
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:20 schreef minilot het volgende:
Morgen bijlees maar alvast een kus voor @:Blues!
Gister. Waddenzeewierloempia:
[ afbeelding ]
Vuurtje aan zee:
[ afbeelding ]
Verder was er een museum en vliegeren op het strand en kaaspannenkoeken bakken en speciaalbiertjes. Huidige toestand in de tent:Jullie hebben op zondag na gewoon prachtig weer gehad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanmiddag naar huis.
mooi met dat vuurtje![]()
Jawel!quote:
True truequote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Jawel!Was lekker. Maar ja, iets hartigs en gefrituurds moet wel heel wanstaltig zijn om na een middag zwemmen, frisbeeën en vliegeren niet lekker te zijn natuurlijk, dus of het objectief ook te pruimen was weet ik eigenlijk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |