Waar zat jij ook alweer? R&P of hier? Of beide?quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:57 schreef Isabeau het volgende: [..] Ik was zoooo blij dat ik niet meer moest FOKken, maar gewoon voor m'n lol kon meelezen
![]()
TTK & CULquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
R bericht dat je wilde plaatsen:
Waar zat jij ook alweer? R&P of hier? Of beide?
Thanks! DaMart toen al op TTK?quote:
DaMart is daar al mod sinds... 2006 oid. Die was al mod bij de VBL 5 jaar/ FA CUP-meet een eeuw geleden.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks! DaMart toen al op TTK?
Ja, al heb ik daar verschillende co-mods gehad. Begonnen met Yvonne.quote:
Ik weet dat hij er al heel lang zitquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:03 schreef borisz het volgende:
[..]
DaMart is daar al mod sinds... 2006 oid. Die was al mod bij de VBL 5 jaar/ FA CUP-meet een eeuw geleden.
Thanks! Die kende ik een eeuw geleden uit de KSCquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, al heb ik daar verschillende co-mods gehad. Begonnen met Yvonne.
quote:
Hij is zo relaxed, zo niet "ieder woord op een weegschaaltje" wat hier vaak is. Hij creeert een huiskamer sfeerquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:40 schreef borisz het volgende:
Hans Klok noemt de Zeewegbar
Waar ik ook best wat biertjes gedronken heb. Hans daar ook diverse tegengekomen
Heerlijke Zomergasten.
Het is Hans zoals ik hem uit het IJmuidense ken. Het is een simpele ziel die wel eindelijk volwassen is geworden.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hij is zo relaxed, zo niet "ieder woord op een weegschaaltje" wat hier vaak is. Hij creeert een huiskamer sfeer
Ik heb 'm één keer kort ontmoet, stond ervan te kijken dat hij zo klein was. Maar ontzettend aardige man en meewerkend (er moest tijdens een optreden iets gebeuren voor de groep waarvoor hij optrad)quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is Hans zoals ik hem uit het IJmuidense ken. Het is een simpele ziel die wel eindelijk volwassen is geworden.
Als het over zijn vak gaat lekker laten praten.Ik geniet er enorm van.
Maar ik hoop nog steeds dat er op zakelijk gebied wat mensen met hem meekijken. Al heeft hij dat beter op orde dan vroeger.
Oh als er iets kut is dan is het wel nat spul in je tent.quote:Op maandag 23 augustus 2021 06:52 schreef minilot het volgende:
Jahai. We hadden een kampeerplaats geboekt op een veldje tussen de duinen, maar we staan in een vijvertje tussen de duinenIn sommige tenten die er al stonden toen het noodweer hier losbarstte stond inenen dertig centimeter water, maar wij hebben de ergste bui afgewacht met Vlielands bier en geitenkaaskroketten met cranberrysaus en daarom is bij ons maar de helft van alles dat we bij ons hebben drijfnat in plaats van alles. De nieuwe Donald Duck-slaapzak is het droogst
![]()
Verder wel mooi hier, ondanks dat het moois fietsen vergt.![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Donald Duck slaapzakquote:Op maandag 23 augustus 2021 06:52 schreef minilot het volgende:
Jahai. We hadden een kampeerplaats geboekt op een veldje tussen de duinen, maar we staan in een vijvertje tussen de duinenIn sommige tenten die er al stonden toen het noodweer hier losbarstte stond inenen dertig centimeter water, maar wij hebben de ergste bui afgewacht met Vlielands bier en geitenkaaskroketten met cranberrysaus en daarom is bij ons maar de helft van alles dat we bij ons hebben drijfnat in plaats van alles. De nieuwe Donald Duck-slaapzak is het droogst
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die regen, wat een pech.quote:Op maandag 23 augustus 2021 06:52 schreef minilot het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duim dat alles droog wordt de komende dagen!quote:Op maandag 23 augustus 2021 06:52 schreef minilot het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ahh mooi plekje, en zon!quote:Op maandag 23 augustus 2021 08:39 schreef minilot het volgende:
Speciaal voor @:gcjoel
[ afbeelding ]
Ai dat is rot, zoveel natte spullen en pas net begonnen met de vakantiequote:Op maandag 23 augustus 2021 06:52 schreef minilot het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
10 uur per nachtquote:Op maandag 23 augustus 2021 07:54 schreef sigme het volgende:
@:uniekhoorn ik vermaak me hier uitstekend. Doe helemaal niets en slaap 10u per nacht.
Ik zat in Usquert op de creche en leerde zwemmen in het zwembad van Warffum.
Hoe is ‘t met jou en je lichaam na corona en aanrijding?
Lekker plekkie en vanaf nu ZON dus hopelijk droogt het op. Hoe lang blijven jullie nog?quote:Op maandag 23 augustus 2021 08:39 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Dat laatste is altijd wel kut danquote:Op maandag 23 augustus 2021 08:58 schreef Candaasje het volgende:
Oef, minder, zo'n nat begin @:minilot![]()
Wel toffe slaapzak, eendjes blijven drijven, dus dat is een handig iets![]()
Wij hebben hier ook een zeer natte nacht met onweer gehad. Het spettert nu nog zachtjes, aan het getik op het tentdoek te horen. Goede dag om uit te slapen.
Helaas moet ik plassen
Die staat er mooi strak bij, aan de scheerlijnen te zien.quote:Op maandag 23 augustus 2021 08:39 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit, brrrrquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat laatste is altijd wel kut dan![]()
Misschien toch een plasemmer kopen
Nee ik moet er ook niet aan denken hoorquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:49 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nooit, brrrr![]()
We liggen nu te Mariokarten in bed
Niet eens een porta potti? Tsskquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee ik moet er ook niet aan denken hoor
we hebben nu een nieuwe tent, met kleine voortent dit keer.
Dus mijn vriend zat al te grappen dat ik dan nu een plasemmer kon
Oeh ja goeie! Die ga ik kopenquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:54 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Niet eens een porta potti? Tssk
Doe ik. Vooralsnog begint het allemaal maar matig. De grondwerker is hier en wil steeds overleggen. Fijn natuurlijk maar zo vroeg al zo actief moeten zijn, zorgt er meestal voor dat de rest van de dag matig verloopt. Ik ben nu al moe met overal pijntjes. Maar goed, ik maak er het beste van. In het slechtste geval gaat het pas vanaf morgen beter, ook goedquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Als je de structuur gevonden hebt, kan je dan ook wat hierheen sturen @:Lucky_strike?
Zo even wat boodschappen doen en eten maken voor het eetclubje hier
Dat klinkt heerlijkquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zou ook heel gelukkig worden van een plasemmer ipv in de koude nacht naar een wc hok te moeten
Menu: broccolisoep met hartige Madeleines, een soort flammkuchen met een salade en een perzik clafoutis
Eens jaquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:45 schreef Candaasje het volgende:
Het toiletgebouw is 1 minuut lopen, heeft licht, schone wc's, toiletpapier en een wastafel. 100x liever dan gezeik op een emmer in het halfduister![]()
Het is meer dat je de tent even uit moet, maar ik zou ook met een emmer de slaapzak en cabine al moeten openen. S nachts moeten plassen is sowieso kut, ook thuis
Zeker niet wanneer het regent, of enge beesten rond sluipenquote:Op maandag 23 augustus 2021 11:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
's Nachts plassen hoort er nou eenmaal bij. Een eind lopen en in het felle licht staan niet.
Ik denk niet dat het niet gewaardeerd wordtquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:58 schreef sigme het volgende:
Ik heb geen hekel aan ‘s nachts plassen. Hier zeker niet, want gewoon in je blootje naar buiten. Even maan en/of sterren lijken. En daarna weer verder snurken.
Dat lijkt me wel het engste aan kajakken dus op zich goed dat ze het doen, maar brrrrr.quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:40 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het niet gewaardeerd wordtmaar dat is wel het betere nachtwerk natuurlijk.
Goed, brood met choco achter de kiezen, zonnetje breekt weer door dus eens zien wat we vandaag gaan doen. Mogelijk een ritje stroomopwaarts om wat rond te scharrelen bij de rivier.
Morgen gaan we kajakken. Vriend wilde heel graag 2 dagen les, en ik hoorde al van buren hier dat ze je dan dus ook omkiepen zodat je veilig leert om uit zo'n ding te komen als je omslaat. Vriend verheugt zich er al dagen op, ik ben nog iets minder enthousiast over dat onderdeel geloof ik
In een kajak zit je toch veel vaster (je onderlichaam door een gat gefrut) dus dan is het toch juist logisch dat je daaruit leert klauteren als je op de kop in het watet hangt? Bij een kano donder je er gewoon uitquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:05 schreef sigme het volgende:
Met een kano omslaan oefenen heeft wel zin, maar met een kayak kan ik me er weinig bij voorstellen.
Oh ik raak altijd in de war van die 2, ik dacht kajak is dat je er helemaal in zit met je benen. Maar dat is dus die andere? Haha dan zie ik niet echt meerwaarde in omgooien.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:05 schreef sigme het volgende:
Met een kano omslaan oefenen heeft wel zin, maar met een kayak kan ik me er weinig bij voorstellen.
Oh toch wel?quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:22 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
In een kajak zit je toch veel vaster (je onderlichaam door een gat gefrut) dus dan is het toch juist logisch dat je daaruit leert klauteren als je op de kop in het watet hangt? Bij een kano donder je er gewoon uit
quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh toch wel?
Dus nog steeds in de war, welke is het?
Wat jij een kajak noemt noem ik een kano. Maar dan snap ik het!quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:22 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
In een kajak zit je toch veel vaster (je onderlichaam door een gat gefrut) dus dan is het toch juist logisch dat je daaruit leert klauteren als je op de kop in het watet hangt? Bij een kano donder je er gewoon uit
We hebben gisteren een lamsschouder op. 8 Uur op de barbecue op 120 graden met een marinade van harissa. Er bij een couscoussalade. Heerlijk! En nog voor 2 keer eten in de vriezer.quote:
ja, ik ook. Met een fijne heupbeweging icm pedel.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat jij een kajak noemt noem ik een kano. Maar dan snap ik het!
Je moet je er niet uitwurmen trouwens, je moet weer rechtop kiepen. Tenminste, dat heb ik geleerd op kano-les. 6 weken, Stadspark, op de vijver bij het paviljoen.
3 maal bonken met de stafquote:Op maandag 23 augustus 2021 13:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, ik ook. Met een fijne heupbeweging icm pedel.
Ik visualiseer nu de heupbewegingen van de Utrechtse pedelquote:
Hoe vaak ik die rivier niet ondersteboven heb gezienquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:09 schreef Blues het volgende:
Leuk! Kajakken![]()
Vooral omslaan op de Ourthe in de ardennen![]()
Wellukequote:Op maandag 23 augustus 2021 17:40 schreef Lonaa het volgende:
Ik kocht een telefoon. Hij is gigantisch. Alle telefoons zijn gigantisch.
Niet per ongeluk een tablet gekocht?quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:40 schreef Lonaa het volgende:
Volgens mij moet je tegenwoordig de "mini" variant kopen voor een normaal formaat.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:40 schreef Lonaa het volgende:
@Lonaa je moet wat aan je digibeet imago doen geloof ikquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Niet per ongeluk een tablet gekocht?
Pfff alle voorbereidingen voor het eten zijn klaar. Zo even tafel dekken, maar best kans dat we buiten gaan inschikken
Ja, blijkbaarquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]
@:Lonaa je moet wat aan je digibeet imago doen geloof ik![]()
Klinkt als een sandwichspread-kloon of zo?quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:03 schreef Candaasje het volgende:
Inzake CUL , @:derLudolf wat doen Slovenen met 'Namaz' ? Het is er in verschillende varianten, en deze op de foto zorgt voor een soort 'groentesoep OP brood ervaring', wanneer je het dus op een snee brood smeert. Best lekker, maar ook een beetje maf.![]()
[ afbeelding ]
Een e-readerquote:
"semena" zou mij niet direct euh..quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klinkt als een sandwichspread-kloon of zo?
Ja, ze zijn er ook met paprika/ kikkererwt. Maar hummus hadden we al dus die maar laten staan.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klinkt als een sandwichspread-kloon of zo?
Jouwes is gewoon 1,1inch groter dan mijnes.quote:
Ik ga hier geen seksueel getint grapje over maken.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jouwes is gewoon 1,1inch groter dan mijnes.
Volgens mij betekent dat smeersel... Project is net weer voorbij, anders had ik even een Sloveen kunnen vragen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:03 schreef Candaasje het volgende:
Inzake CUL , @:derLudolf wat doen Slovenen met 'Namaz' ? Het is er in verschillende varianten, en deze op de foto zorgt voor een soort 'groentesoep OP brood ervaring', wanneer je het dus op een snee brood smeert. Best lekker, maar ook een beetje maf.![]()
[ afbeelding ]
Ik had het over telefoonsquote:Op maandag 23 augustus 2021 18:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga hier geen seksueel getint grapje over maken.
Ja, weet ik.quote:
Op zich is een maatje meer ook best handig; je kan hem dan serieus als e-reader gebruiker (ik lees op t moment een hele lading Wallander) en er is ook best lekker Netflipper en Prime op te kijkenquote:Op maandag 23 augustus 2021 18:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, weet ik.
Er is gewoon in Android, in de prijscategorie waar ik geld voor over heb geen kleine telefoon.
Ja, maar dat zijn dus allemaal dingen die ik niet per se wil. Alle Wallanders staan in de kast (true story), ik heb een biebpas, Netflix kan op de tv, ben nooit onderweg waarbij Netflix op de telefoon een ding is (behalve die ene keer dat ik 9 uur over de treinreis vanuit Berlijn deed)quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Op zich is een maatje meer ook best handig; je kan hem dan serieus als e-reader gebruiker (ik lees op t moment een hele lading Wallander) en er is ook best lekker Netflipper en Prime op te kijken
Thnx anyway. Soep op brood blijft het dusquote:Op maandag 23 augustus 2021 18:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Volgens mij betekent dat smeersel... Project is net weer voorbij, anders had ik even een Sloveen kunnen vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |