Het ligt aan het speciale shirt.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:06 schreef -XOR- het volgende:
Ziggy Marley draait zich om in zijn graf.
Even los van deze pot, blijft altijd geestig. Minutenlang tijdrekken, heb je er zelf nog profijt van ookquote:
Hitlergod @Zipportalquote:
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dan kunnen we nu autoracen en fietsen gaan kijken.
Op halve kracht willen doen, ook vrijwel niets gecreëerd Ik ben woedend Niels. .quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:13 schreef AFCNiels het volgende:
Een gelijkspel is helaas wel verdiend. Dit was echt waardeloos.
Opportunismegenot.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:13 schreef WethouderHekking het volgende:
Duidelijk, titelrace gaat tussen PSV en Feyenoord
Volkomen terecht maxi-mus, ze moeten zich diep schamen!quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op halve kracht willen doen, ook vrijwel niets gecreëerd Ik ben woedend Niels. .
Maximaal 3e dit seizoen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volkomen terecht maxi-mus, ze moeten zich diep schamen!
Hele lucky 0-1 idd.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op halve kracht willen doen, ook vrijwel niets gecreëerd Ik ben woedend Niels. .
#NOSPIRITquote:
Smakelijk. Ik heb net twee wilde zalmfilets en twee eitjes opquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:18 schreef maxi-mus het volgende:
Even wat eten en dan op naar de volgende galavoorstelling van Slotball.
foxwildquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
Smakelijk. Ik heb net twee wilde zalmfilets en twee eitjes op
quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet dat Twente wel veel creëerde trouwens, die 1-1 kwam ook uit de lucht vallen.
Leuk vrouwtje wel.quote:
Vet zwijnquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
Smakelijk. Ik heb net twee wilde zalmfilets en twee eitjes op
Blijkbaar heeft iedereen het altijd verkeerd geschreven, Als Aad hierachie zegt, dan moet het wel kloppen.quote:
quote:Gewelddadige handeling
Een speler maakt zich schuldig aan een gewelddadige handeling als hij buitensporige inzet of geweld gebruikt, of
probeert te gebruiken, ten opzichte van een tegenstander, zonder dat dit in strijd om de bal is, of ten opzichte van
een medespeler, teamofficial, wedstrijdofficial, toeschouwer, of enig ander persoon, ongeacht het feit of er sprake
is van contact.
Daaraan toegevoegd: een speler die, niet in strijd om de bal, opzettelijk een tegenstander of enig ander persoon,
op het hoofd of in het gezicht slaat met zijn hand of arm, maakt zich schuldig aan een gewelddadige handeling,
tenzij de hoeveelheid kracht die werd gebruikt verwaarloosbaar is
Niet gelezen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:31 schreef OmniRocket het volgende:
Inmiddels zelf de regel gevonden waardoor ik het nu ook geen rood vind voor Alvarez, aangezien er hier blijkbaar alleen geroepen kan worden dat het geen rood is en er niet even bij verteld wordt waarom het dan geen rood is.
[..]
Niet gelezen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:31 schreef OmniRocket het volgende:
Inmiddels zelf de regel gevonden waardoor ik het nu ook geen rood vind voor Alvarez, aangezien er hier blijkbaar alleen geroepen kan worden dat het geen rood is en er niet even bij verteld wordt waarom het dan geen rood is.
[..]
Ja dat is dus meerdere keren gepostquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:31 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Voor mensen die niet alles lezen zoals ik, is dit wel een leuke rubriek.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:31 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik heb terug gekeken naar waar ik het plaatsen van deze regel dan kon vinden. Dat heb ik niet kunnen vinden.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dat is dus meerdere keren gepost
quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:35 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik heb terug gekeken naar waar ik het plaatsen van deze regel dan kon vinden. Dat heb ik niet kunnen vinden.
Er werd wel gezegd worden dat er iets in de regels staat, maar dan wil ik graag nog wel zien dat dat daadwerkelijk zo is.
Vanaf hier maatquote:Op zondag 22 augustus 2021 12:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee de regels zijn aangepast
Zoals ik zei: de regel zelf is niet geplaatst. Maar we zijn het in ieder geval eens nu dat het geen rode kaart is.quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:49 schreef Dagoduck het volgende:
"en wisselde ook meteen Ryan Gravenbech"
#WerkenbijdeNOS
quote:
quote:
@Scrummiequote:Op zondag 22 augustus 2021 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
Wouter Burger kan er niets van, met zijn hoofd.
Nee, die kon bij Sparta al niet mee.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
Wouter Burger kan er niets van, met zijn hoofd.
Van de Ven bedoel je denk ik, ja.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:57 schreef Ramboetan het volgende:
Speelt die talentvolle CV nog steeds bij Volendam?
Ja die bedoel ik. Vreemd, want dat lijkt me toch wel een versterking voor een hoop clubs in de eredivisie.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van de Ven bedoel je denk ik, ja.
Had ook wel verwacht dat hij inmiddels wel weg was ja, al is hij wel vrij kritisch qua clubs en ik denk ook wel salaris met Mino.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:01 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik. Vreemd, want dat lijkt me toch wel een versterking voor een hoop clubs in de eredivisie.
Gebrek aan kwaliteit in de kleine ruimte welquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
Het draait allemaal een stuk minder als een team een idee heeft en niet open huis houdt.
quote:
GAE doet heel aardig mee, Feyenoord heeft moeite om er door te komen. één goede kopkans voor Burger (blessure Senesi) en GAE 2 gevaarlijke momenten.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Schakel net in, heb ik iets gemist?
Thanksquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
GAE doet heel aardig mee, Feyenoord heeft moeite om er door te komen. één goede kopkans voor Burger (blessure Senesi) en GAE 2 gevaarlijke momenten.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik weet niet of dit erg handig is.
Ik zit in het relatief droge gedeelte van je moederquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zit nog in het relatief droge gedeelte van Friesland.
Bedankt weer Feyenoordquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Volgende week dus geen publiek meer in de stadions
Mijn moeder valt niet op alcoholisten.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zit in het relatief droge gedeelte van je moeder
Gelukkig maarquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn moeder valt niet op alcoholisten.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Blij dat ik al ruim een jaar niks meer drink
Dat denk ik ook wel hoor, GAE zal straks ook wel moe worden.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:21 schreef AFCNiels het volgende:
Dit gaat Feyenoord toch wel winnen. Maar aangezien de afgelopen weken letterlijk alle voorspellingen die ik heb gedaan niet uitkomen, weet ik het niet meer.
jij kijkt daar naar?quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die beschouwingen in de rust worden ook steeds korter en slechter hè
Opzouten met je cryptogeneuzel.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
stukje hiervan luisteren bijvoorbeeld
Ze moeten nog een helft Hans.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:33 schreef de_boswachter het volgende:
Feyenoord is een parodie op een voetbalclub. Punten verspelen tegen fucking GAE thuis
Ze moeten nog een helftquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:33 schreef de_boswachter het volgende:
Feyenoord is een parodie op een voetbalclub. Punten verspelen tegen fucking GAE thuis
Gaat niks meer worden. Klaar. Affluiten.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus is het nogal voorbarig om te zeggen dat ze punten verspelen.
Dom varken
Doe eens liefquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus is het nogal voorbarig om te zeggen dat ze punten verspelen.
Dom varken
De NOS die met zijn tijd meegaat is wel nieuw ja.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:42 schreef KingRadler het volgende:
Vraagje op de NOS site staat de samenvatting al van Ajax.
Is dit nieuw? (Valt me nu pas op)
https://nos.nl/video/2394(...)g-van-fc-twente-ajax
Het viel mij vorige week ook al op~dat de samenvatting van Ajax op youtube stond op zaterdag, terwijl dat normaliter altijd pas op zondagavond wasquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:42 schreef KingRadler het volgende:
Vraagje op de NOS site staat de samenvatting al van Ajax.
Is dit nieuw? (Valt me nu pas op)
https://nos.nl/video/2394(...)g-van-fc-twente-ajax
Wel zo handig hoef ik het om 19:00 niet meer terug te zien.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het viel mij vorige week ook al op~dat de samenvatting van Ajax op youtube stond op zaterdag, terwijl dat normaliter altijd pas op zondagavond was
Dus misschien is hier wel iets aan veranderd, ja!
Logisch, het goede voetbal was gisteravondquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het echt een waardeloze voetbalmiddag.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die is er al.
Kut nee, 1-0 natuurlijk.
Hahn was bij Heerenveen al een ongelofelijke kutkeeper.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hahn is ook niet de beste keeper van de eredivisie hè
leuk geprobeerdquote:Op zondag 22 augustus 2021 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
Slaande beweging van Til van achter, dat lijkt mij rood.
@OmniRocket heeft hier een mening overquote:Op zondag 22 augustus 2021 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
Slaande beweging van Til van achter, dat lijkt mij rood.
@yatsquote:Op zondag 22 augustus 2021 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
Bij Vitesse mag de volledige normale bezetting er weer zitten zie ik.
*tenzijquote:
quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Boeiend. Ik zie jou ook vaak genoeg fouten maken. Daar zeg ik ook nooit wat van.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Boeiend. Ik zie jou ook vaak genoeg fouten maken. Daar zeg ik ook nooit wat van.
als jij het zegt zal het wel geen rood zijnquote:Op zondag 22 augustus 2021 16:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:omnirocket heeft hier een mening over
Kan het mijn niet voorstellen. Dan wordt ik wel door anderen kijhard aangepakt.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Schuld van de VAR. Altijd tegen Vites.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar de scheidsrechter was zeker waardeloos @:Yats ?
Die komen vaak uit gebroken gezinnen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:49 schreef TLC het volgende:
Wat is dat toch met mannen met knotjes tegenwoordig ? is dat een nieuwe hype of zo begonnen door Arie Boomsma of iets dergelijks ?![]()
Nice!quote:Op maandag 23 augustus 2021 01:25 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb een OP gemaakt. Gewoon. Dat bovenste plaatje mag er wel een keer uit.
Graag erin zetten. Anders doe ik ut zulf wol.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 augustus 2021 01:25 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
OP weer vrijgegeven.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:43 schreef Coco het volgende:
@:Lenny_leonard zomaar mijn OP aanpassen.
TR geplaatst
foxsports.nl (lol)quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:35 schreef Zipportal het volgende:
Verouderde links in de OP en plaatje met clublogo's kan er ook uit.
Speciaal voor jou. Het is jullie gegund.quote:
Goddomme mooi goddommequote:Op maandag 23 augustus 2021 01:25 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Meh, ze hebben wel succes gehad in het recente verleden met Jacobs en Hoedemakers (met optie tot koop toen ook nog bedongen) maar Gullit ben ik niet zo kapot van.quote:
jij nog gefeliciteerd met behalen eucl en het vernederen van het ooit grote Anderlechtquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 16:33 schreef yats het volgende:
[..]
Speciaal voor jou. Het is jullie gegund.
Mario Been heeft een afwijkingquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 18:35 schreef Zipportal het volgende:
Stoeptegels op de Mario Been reclame.
Daar heeft ie geen moment die ruimte gehad.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zit er wel koekoek in, had tegen Benfica ook wel gemogen.
Stiekem gelachen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:20 schreef GGMM het volgende:
1-2
Oei, schmidt moet wat gaan verzinnen.
Die zal zo zijn beste 3 spelers er wel afhalen
met beperkte uitschieters blijft het echt matig. Had meer verwacht van z’n afstandschoten ook.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zahavi speelt weer als een dodo.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |