Opdoeken die hap.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gorilla’s doet er al 14 minuten over, zijn vandaag net zo traag als de voorhoede van Ajax.
WANBELEID @:fetx
quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:47 schreef Zipportal het volgende:
Haller speelt. Twente speelt tegen 10 man.
Dus volledig misslaan is geen kaart? Ik heb het nog niet gezien dus heb nog geen oordeel of het rood moest zijn, maar slaan moet gewoon rood zijn ongeacht hoe raak het is.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Een slaande beweging zonder heftige gevolgen = geel
een echte klap = rood
En wat als Kramer iemand in zijn gezicht duwt?quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:05 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dus volledig misslaan is geen kaart? Ik heb het nog niet gezien dus heb nog geen oordeel of het rood moest zijn, maar slaan moet gewoon rood zijn ongeacht hoe raak het is.
Bij Kramer is het wel rood.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En wat als Kramer iemand in zijn gezicht duwt?
Zal wel dezelfde gast zijn die de spelers bij Ajax inschrijft voor Europees voetbal.quote:
Ik kan me een gevalletje Lozano herinneren….quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:05 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dus volledig misslaan is geen kaart? Ik heb het nog niet gezien dus heb nog geen oordeel of het rood moest zijn, maar slaan moet gewoon rood zijn ongeacht hoe raak het is.
Ik denk niet dat Jan Siemerink de bedrukking doet.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zal wel dezelfde gast zijn die de spelers bij Ajax inschrijft voor Europees voetbal.
Ook roodquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En wat als Kramer iemand in zijn gezicht duwt?
Hier wordt niet geroddeld @De_Kraamquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kramer zou preventief rood moeten krijgen
Maar dan ook een kroketje.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kramer zou preventief rood moeten krijgen
Een Feyenoorder die bij de drukkerij werkt?quote:
Sommige mensen wel ja.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:12 schreef GGMM het volgende:
Ik zie dat Alvarez nu pas
Willen mensen daar serieus rood voor?
Dan had er iets anders gestaan denk ikquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Een Feyenoorder die bij de drukkerij werkt?
Hoewel ik het prima vind als ze dat doen zijn dat de regels nou eenmaal niet.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:13 schreef OmniRocket het volgende:
Alvarez rood. Gewoon handen thuis houden, duel is geweest.
Zoals?quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan had er iets anders gestaan denk ik
Dan was ie ontslagen. Nu kan hij nog zeggen "oeps, foutje".quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan had er iets anders gestaan denk ik
Leest lekker weg.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor suggesties verwijs ik je door naar Fr12.nl
Dan houden we het hier netjes
Dit is gewoon slaan ja.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:12 schreef GGMM het volgende:
Ik zie dat Alvarez nu pas
Willen mensen daar serieus rood voor?
Ik gaf gewoon uitleg over de regels.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:14 schreef Zipportal het volgende:
Oh user @:GGMM had zijn mening al klaar, terwijl hij het moment niet eens gezien heeft.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik gaf gewoon uitleg over de regels.
Die veel mensen nu nog steeds niet snappen (of willen snappen)
Ook alleen al de opmerking: "Ik gaf gewoon uitleg over de regels.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die veel mensen nu nog steeds niet snappen (of willen snappen)
Je mist "ik kijk op de Belg" nogquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Ik gaf gewoon uitleg over de regels.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag over de regels is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Ik gaf gewoon uitleg over de regels.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Regels falen hier, maar goed je kunt die niet vandaag ineens op het veld veranderen nee.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoewel ik het prima vind als ze dat doen zijn dat de regels nou eenmaal niet.
Hopelijk kan je het nu een plekje geven danquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Regels falen hier, maar goed je kunt die niet vandaag ineens op het veld veranderen nee.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoewel ik het prima vind als ze dat doen zijn dat de regels nou eenmaal niet.
De bal is niet in de buurt, er is geen noodzakelijke inspanning. Deze wordt dan ook ver overschreden.quote:Als een overtreding gepaard gaat met contact dan wordt deze bestraft met een directe vrije schop.
• Onvoorzichtig betekent, dat de speler een duel ondoordacht aangaat of dat hij onbezonnen handelt.
Een disciplinaire sanctie is niet nodig;
• Onbesuisd betekent, dat de speler handelt zonder het gevaar of de gevolgen voor de tegenstander in
ogenschouw te nemen.
Een speler die onbesuisd speelt moet een waarschuwing ontvangen;
• Met buitensporige inzet betekent, dat de speler de noodzakelijke inspanning ver overschrijdt en dat hij de
veiligheid van de tegenstander in gevaar brengt.
Een speler die met buitensporige inzet speelt moet van het speelveld gezonden worden.
Dit zeggen nadat je post hiervoor begint met "Ik wordt echt doodziek van ..." en een hoop gejank.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk kan je het nu een plekje geven dan
quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Sinds Promes weg is zijn ze iets minder scherp bij Ajax
Ja nogmaals, dit is echt al 10x besproken en uitgelegd. O.a. toen bij dat naschop tikje van Neres.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:22 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
[..]
De bal is niet in de buurt, er is geen noodzakelijke inspanning. Deze wordt dan ook ver overschreden.
Veiligheid wordt in gevaar gebracht doordat hij tegen zijn hoofd slaat.
Onbezonnen handeling, punt één.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:22 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
[..]
De bal is niet in de buurt, er is geen noodzakelijke inspanning. Deze wordt dan ook ver overschreden.
Veiligheid wordt in gevaar gebracht doordat hij tegen zijn hoofd slaat.
lolquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit zeggen nadat je post hiervoor begint met "Ik wordt echt doodziek van ..." en een hoop gejank.
Dan ben je als FA niet serieus te nemen.
Jij bent af.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit zeggen nadat je post hiervoor begint met "Ik wordt echt doodziek van ..." en een hoop gejank.
Dat gaat niet lukken, ik moet nu al huilen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk kan je het nu een plekje geven dan
Ik wordtquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat deed niemand al.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
ik wordtquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Even in de OP gezet. Humor om te lachen.quote:
Hij heeft wat weg van de keepster bij de Oranjevrouwenquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:26 schreef Scrummie het volgende:
Unnerstal is voetballend niet zo goed he.
Sloop dat andere gifje er maar uit. Is nog van vorig seizoen ook.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Even in de OP gezet. Humor om te lachen.
Ook maar niet meer stoppen dan voor eventueel hoofdletsel.. iets met je hoofd heeft niet met veiligheid te maken blijkbaar.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja nogmaals, dit is echt al 10x besproken en uitgelegd. O.a. toen bij dat naschop tikje van Neres.
En hij brengt dus de veiligheid niet in gevaar.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hij heeft wat weg van de keepster bij de Oranjevrouwen
Dat bevald niet he.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:26 schreef Scrummie het volgende:
Unnerstal is voetballend niet zo goed he.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:27 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ook maar niet meer stoppen dan voor eventueel hoofdletsel.. iets met je hoofd heeft niet met veiligheid te maken blijkbaar.
Ik krijg lichtelijk het gevoel dat je het niet wil begrijpen maar enkel wil horen dat het rood was. Tot morgen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:27 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ook maar niet meer stoppen dan voor eventueel hoofdletsel.. iets met je hoofd heeft niet met veiligheid te maken blijkbaar.
Maak het dan dezelfde maat als die andere gifquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Even in de OP gezet. Humor om te lachen.
Zou het Korneel zijn?quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik krijg lichtelijk het gevoel dat je het niet wil begrijpen maar enkel wil horen dat het rood was. Tot morgen.
Je bent zelf dezelfde.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Maak het dan dezelfde maat als die andere gif
Gaat het een beetje?quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was ook niet gebeurd als Ajax rood had gekregen!
In Enschede ook.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
In Duitsland kwam wel vaker iets uit de lucht vallen.
*Berghiusquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:28 schreef Scrummie het volgende:
Berghuis veel balverlies. Gras is groen.
Waarschijnlijk niet nee.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was ook niet gebeurd als Ajax rood had gekregen!
Omdat ik het zegquote:
Ik heb moeite om mijn concentratie erbij te houden.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft een nieuw shirt aan deze helft
Beetje opletten graag oke
nu je het zegtquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
MED / Tjacka zegt BNW vaarwel
Niet eens een abo meegekregen.
Toch wel typisch dat sinds de transfer van Berghuis Feyenoord aantrekkelijk voetbal speelt en het bij Ajax trechteraids isquote:
We hebbenquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:35 schreef Naesala_1981 het volgende:
We hebben denk ik weekje zonder bal getraind of zo.
Geen idee, maar ik heb m nog geen seconde gemist.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch wel typisch dat sinds de transfer van Berghuis Feyenoord aantrekkelijk voetbal speelt en het bij Ajax trechteraids is
Zou het dan toch aan hem liggen??
Geef hem tijd. De stap van subtop naar top is grootquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:36 schreef Saekerhett het volgende:
Berghuis heeft bij Ajax nog niks toegevoegd, de tering.
Geef die man even de kans joh.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:36 schreef Saekerhett het volgende:
Dacht eigenlijk dat het bankverwarming wasquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:36 schreef Saekerhett het volgende:
Ik weet niet wat er is gezegd rondom het tikje van Neres.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik krijg lichtelijk het gevoel dat je het niet wil begrijpen maar enkel wil horen dat het rood was. Tot morgen.
Er is al 10x gezegd waarom dit geen rood is.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er is gezegd rondom het tikje van Neres.
Ik heb aangegeven waarom ik dit volgens de regels rood vind. Ik hoor graag waarom dit geen rood zou zijn, maar tot nu toe wordt er alleen maar verwezen naar andere momenten. Als ik niet weet waar je het dan over hebt dan kan ik daar niet zoveel mee.
@Mexicanobakker helpt je wel verder.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik heb aangegeven waarom ik dit volgens de regels rood vind. Ik hoor graag waarom dit geen rood zou zijn, maar tot nu toe wordt er alleen maar verwezen naar andere momenten. Als ik niet weet waar je het dan over hebt dan kan ik daar niet zoveel mee.
Toch mooiquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb m nog geen seconde gemist.
En dat had ik niet verwacht.
Enige wat Berghuis doet is de bal aannemen, naar binnen kappen en met links een kutbal geven.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geef die man even de kans joh.
Maar ben wel bang dat je met deze aanval gewoon veel te weinig diepte hebt.
Ik heb je uitgelegd waarom het geen rood isquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat verwacht je niet bij hem nee.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Enige wat Berghuis doet is de bal aannemen, naar binnen kappen en met links een kutbal geven.
Waarom denk je dat hij flopte bij Watford?quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Enige wat Berghuis doet is de bal aannemen, naar binnen kappen en met links een kutbal geven.
Goeiedag zegquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Die speelden zonder buitenspelers dacht ik.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij flopte bij Watford?
Ze hebben het geld wel goed besteed, al is het wachten nog wel op een goede tegenstander om het echt te testen natuurlijk. De trainerswisseling lijkt ook wel te werken.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik vond Mazraoui nog wel aardig maar de laatste 20 minuten ook erg onrustig.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:42 schreef GGMM het volgende:
Ja, Gravenberch was ook kut
Nou ja eigenlijk is iedereen kut.
Als @GGMM nou in eerste instantie duidelijk had uitgelegd waarom het geen rood was hadden we dit gezeik niet gehad.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:41 schreef Scrummie het volgende:
Waarom gaat het nog steeds over een rode kaart wat geen rood was?
Tadic is wel oke toch?quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond Mazraoui nog wel aardig maar de laatste 20 minuten ook erg onrustig.
Idd, daar is een FA toch voor zou je zeggen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Als @:ggmm nou in eerste instantie duidelijk had uitgelegd waarom het geen rood was hadden we dit gezeik niet gehad.
Ik ben woedend.
Feyenoord lijkt het inderdaad prima voor elkaar te hebben. Spelen tenminste leuk.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:42 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Ze hebben het geld wel goed besteed, al is het wachten nog wel op een goede tegenstander om het echt te testen natuurlijk. De trainerswisseling lijkt ook wel te werken.
Vanwege punt 1 onbezonnen handeling?quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb je uitgelegd waarom het geen rood is
Dat je niet wil lezen is niet ons probleem.
Tegen de lamme en de blinde die alle sluizen open zetten ja, laten we maar even afwachten hoe het gaat als er een team komt met enige kwaliteit die wel een plan hebben.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Feyenoord lijkt het inderdaad prima voor elkaar te hebben. Spelen tenminste leuk.
Doordat hij traag is voor een buitenspeler, niet omdat hij niet kan voetballen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
zeker een paar maanden?quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Dit is een van de slechtste eredivisie wedstrijden die ik sinds lange tijd heb gezien. Niveautje lamme tegen de blinde.
Ik kan niet wachten tot jij over pakweg een maand zegt dat iedereen in de hype van Feyenoord is getrapt wanneer ze eens verliezen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Feyenoord lijkt het inderdaad prima voor elkaar te hebben. Spelen tenminste leuk.
Als Feyenoord over een maand 1x verloren heeft ben ik niet eens ontevreden met PSV uit op het programmaquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot jij over pakweg een maand zegt dat iedereen in de hype van Feyenoord is getrapt wanneer ze eens verliezen.
Konfruns Liek genotquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die mogen jullie best winnen hoor.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Als Feyenoord over een maand 1x verloren heeft ben ik niet eens ontevreden met PSV uit op het programma
Ik denk dat ik het in de huidige Eredivisie de vervelendste club vind na Heracles .quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:47 schreef DonDruiper het volgende:
Eigenlijk is alles aan FC Twente onsympathiek.
Eensquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:47 schreef DonDruiper het volgende:
De geest van Munstermann.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:47 schreef DonDruiper het volgende:
Ik hoop vooral dat we tegen de kleintjes wat vaker winnen. Wat dat betreft maakt het me geen bal uit dat je slechts van Elfsborg wint (die echt niet veel slechter zijn dan pak ‘m beet Twente). Vorig jaar morsten we daar juist de punten tegen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mogen jullie best winnen hoor.
De FC Utrecht van het oosten, kunnen zich alleen goed opladen als ze tegen Ajax moeten voetballen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:47 schreef DonDruiper het volgende:
PECquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het in de huidige Eredivisie de vervelendste club vind na Heracles .
Die ging toch naar Club?quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax heeft dus net ene Daramy gekocht.
Zal halverwege het seizoen wel weer in elkaar storten zoals altijd.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Je bent zelf onsympathiek.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:47 schreef DonDruiper het volgende:
Jij kan er niet zo goed over als iemand wat negatiefs over Twente zegt hé?quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je bent zelf onsympathiek.
Hoppa.
Hij kan ook in de spits en op links blijkbaar.quote:
Soms.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij kan er niet zo goed over als iemand wat negatiefs over Twente zegt hé?
En dan straks nog een zaadwedstrijd.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:52 schreef FireFox1 het volgende:
Deze wedstrijd blijft een kwelling om naar te kijken..
Ze waren begonnen?quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax is ook gestopt met voetballen
Diep triest. Van beide kanten.quote:
wowquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ontzettend kut, ontzettende kutgoal. Ajax had 2x rood moeten hebben.
Huh maar het was toch geen rood?quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ontzettend kut, ontzettende kutgoal. Ajax had 2x rood moeten hebben.
Vermoeiond.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Huh maar het was toch geen rood?
Hard getraind met z'n negersquote:
Kan lastig zijn hoor, zie vandaag.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tegen de lamme en de blinde die alle sluizen open zetten ja, laten we maar even afwachten hoe het gaat als er een team komt met enige kwaliteit die wel een plan hebben.
Ja die hebben dus wel een plan Hans en zetten niet alle sluizen open.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:56 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Kan lastig zijn hoor, zie vandaag.
Klopt jaquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax is uit bij Twente ook wel elk seizoen kut.
Ik heb zo'n voorgevoel dat Feyenoord - Go Ahead Eagles een veel fijnere wedstrijd wordt om naar te kijken inderdaad.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:52 schreef FireFox1 het volgende:
Deze wedstrijd blijft een kwelling om naar te kijken..
Jeetje, wat gemeen van hem.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je hoopt dat PSV uitloopt
Mijn intenties zijn zuiver.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je hoopt dat PSV uitloopt
Als het minder wordt moeten ze flink hun best doen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik heb zo'n voorgevoel dat Feyenoord - Go Ahead Eagles een veel fijnere wedstrijd wordt om naar te kijken inderdaad.
Dat worden slapeloze nachten.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje, wat gemeen van hem.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:00 schreef Coco het volgende:
Gaat GAE Feyenoord het echt lastig maken?
Ik kijk meer uit naar die wedstrijd dan deze zaadpotquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:00 schreef Coco het volgende:
GAE is met Gorter, Beukema en Veldmate ook het verdedigende fundament voor de promotie kwijtgeraakt.quote:
Je mist er nog een paarquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:03 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een vermoeiend publiek. Samen met Cambuur en gae toch wel het grootste tokkie gehalte.
Ik denk het wel. Bij elke wedstrijd zijn ze de underdog dus een stunt kan altijd.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:00 schreef Coco het volgende:
Jij wilde toch juist wel dat er afgefloten zou worden?quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:05 schreef fetX het volgende:
Gelukkig is er niet afgefloten zoals ik wilde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |