Opdoeken die hap.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gorilla’s doet er al 14 minuten over, zijn vandaag net zo traag als de voorhoede van Ajax.
WANBELEID @:fetx
quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:47 schreef Zipportal het volgende:
Haller speelt. Twente speelt tegen 10 man.
Dus volledig misslaan is geen kaart? Ik heb het nog niet gezien dus heb nog geen oordeel of het rood moest zijn, maar slaan moet gewoon rood zijn ongeacht hoe raak het is.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Een slaande beweging zonder heftige gevolgen = geel
een echte klap = rood
En wat als Kramer iemand in zijn gezicht duwt?quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:05 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dus volledig misslaan is geen kaart? Ik heb het nog niet gezien dus heb nog geen oordeel of het rood moest zijn, maar slaan moet gewoon rood zijn ongeacht hoe raak het is.
Bij Kramer is het wel rood.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En wat als Kramer iemand in zijn gezicht duwt?
Zal wel dezelfde gast zijn die de spelers bij Ajax inschrijft voor Europees voetbal.quote:
Ik kan me een gevalletje Lozano herinneren….quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:05 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dus volledig misslaan is geen kaart? Ik heb het nog niet gezien dus heb nog geen oordeel of het rood moest zijn, maar slaan moet gewoon rood zijn ongeacht hoe raak het is.
Ik denk niet dat Jan Siemerink de bedrukking doet.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zal wel dezelfde gast zijn die de spelers bij Ajax inschrijft voor Europees voetbal.
Ook roodquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En wat als Kramer iemand in zijn gezicht duwt?
Hier wordt niet geroddeld @De_Kraamquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kramer zou preventief rood moeten krijgen
Maar dan ook een kroketje.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kramer zou preventief rood moeten krijgen
Een Feyenoorder die bij de drukkerij werkt?quote:
Sommige mensen wel ja.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:12 schreef GGMM het volgende:
Ik zie dat Alvarez nu pas
Willen mensen daar serieus rood voor?
Dan had er iets anders gestaan denk ikquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Een Feyenoorder die bij de drukkerij werkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |