SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Leuk filmpje voor straksquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:52 schreef DJ11 het volgende:
Aretha Franklin with the Royal Philharmonic Orchestra - Respect
Veel mooie nummers ook gemist, zie ik.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Playlist DJ11 - In The Bag
01 Sly Fox - Let's Go All The Way (single version)
02 Yazz - The Only Way Is Up (12-inch version)
03 Empress Of - Water Water
04 Klyne - Water Flow
05 Annie - Chewing Gum
06 INXS - Suicide Blonde (7-inch Nik mix)
07 Raze - Break 4 Love (Rob Made Disco edit)
08 Leonard Cohen - You Want It Darker (Paul Kalkbrenner remix DJ11 edit)
09 Cyndi Lauper - Rocking Chair
10 Sugababes - Push The Button
11 Keane - Black Burning Heart
12 The Stranglers - Always The Sun
13 AJR - Christmas In June
14 Wax - Bridge To Your Heart
15 C Duncan - Holiday Home
16 Telenova - Hung Up (triple j Like A Version)
17 Army Of Lovers - Crucified (radio edit)
18 Audiobooks - The Doll
19 Jam & Spoon feat. Plavka - Right in the Night (Fall in Love with Music) (Flamenc-O-Matic Fairytale radio)
20 Gipsy Kings - Baila Me
21 Groove Armada - If Everybody Looked The Same
22 Julias Moon - Larger Than Life
23 Röyksopp - Remind me (radio edit)
24 Lisa Marie With Malcolm McLaren And The Bootzilla Orchestra - Something's Jumpin' In Your Shirt
25 Something Happens - Parachute
26 George Baker Selection - Little Green Bag
27 Shannon - Let The Music Play
28 M People - Angel St
29 Aretha Franklin with the Royal Philharmonic Orchestra - Respect
30 The Christians - What's In A Word (Sings & Strings version)
Wij zaten even geconcentreerd naar wc randjes te turen enzo.quote:
Zegt me nog niets.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:03 schreef DJ11 het volgende:
Goedenavond binnenkomers
Ik heb trouwens de tweet gevonden waar ik het over had, Melting:
[ twitter ]
Zangeres is goed in ieder geval. En je denkt wel in de goede richting.quote:
Een ergonomische kraan? Bij een bad kan ik me nog iets voorstellen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan geen badkameritems meer zien. Morgen verder zoeken naar een ergonomisch bad en dito kraan
Hier niet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, hij is serieus stuk.
Geluidsniveau klappert als een malle
Het was duidelijk simpeler dan ik dachtquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Zangeres is goed in ieder geval. En je denkt wel in de goede richting.
[ afbeelding ]
Ja, hoorde ik ook.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, hij is serieus stuk.
Geluidsniveau klappert als een malle
Maar het gaat wel over haar jeugd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was duidelijk simpeler dan ik dacht
Corona zal ook wel meespelen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:06 schreef DJ11 het volgende:
Duurt nogal lang voordat haar nieuwe werk verschijnt...
Te druk met scheiding en afvallen, denk ik.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:06 schreef DJ11 het volgende:
Duurt nogal lang voordat haar nieuwe werk verschijnt...
Heeft ze een nieuw kapsel dan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Te druk met scheiding en afvallen, denk ik.
Nee inderdaad de vorige.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hoorde ik ook.
Die vorige dan he. Niet Adele.
teveel keus ?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan geen badkameritems meer zien. Morgen verder zoeken naar een ergonomisch bad en dito kraan
Hoeveel biertjes heb je al op?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft ze een nieuw kapsel dan?
(Sorry, ben een beetje melig)
Zit pas aan mijn eerste.quote:
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Zit pas aan mijn eerste.
Is een lichte van maar 5.8%. Met grapefruit.
Je krijgt DDM nu natuurlijk niet mee om door de kamer te dansen?quote:
Ik krijg niet alle kranen open, zeker een douchekraan in de ochtend. Voor de keuken en wastafel op de badkamer zweer ik al jaren bij deze https://www.bol.com/nl/nl(...)2_17.19.ProductImagequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Een ergonomische kraan? Bij een bad kan ik me nog iets voorstellen.
Zal het tegen Symph zeggen. Kan hij die proberen als we bij die brouwerij zijn.quote:
IPA?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Zit pas aan mijn eerste.
Is een lichte van maar 5.8%. Met grapefruit.
In het systeem van de installateur kan ik niet de juiste douchekraan en het juiste bad vinden, dus moet ik een aanvraag doen. De rest hebben we nu voor elkaar, pfffquote:
Zo'n thermostaatkraan is wel fijn.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
In het systeem van de installateur kan ik niet de juiste douchekraan en het juiste bad vinden, dus moet ik een aanvraag doen. De rest hebben we nu voor elkaar, pfff
Fijn dat de rest voor elkaar is!quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
In het systeem van de installateur kan ik niet de juiste douchekraan en het juiste bad vinden, dus moet ik een aanvraag doen. De rest hebben we nu voor elkaar, pfff
Niet om je bang te maken, maar ik heb zo'n kraan voor ons bad en ik krijg er geen beweging in (aan de temperatuurkant). Dus ik en ook mijn dochter moeten elke keer voor we in bad gaan aan mijn zoon vragen of hij hem kouder wil zetten (mijn zoon zet hem altijd op standje verbrand).quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik krijg niet alle kranen open, zeker een douchekraan in de ochtend. Voor de keuken en wastafel op de badkamer zweer ik al jaren bij deze https://www.bol.com/nl/nl(...)2_17.19.ProductImage
En voor de douche heb ik iets nodig met een uitsteeksel voor grip, zeg maar iets dergelijks https://www.comwo.nl/nl/1(...)-zonder-koppelingen/
Zo op z'n tijd drink ik er eentje, maar niet te veel. Ben toch meer van de weizen- en witbieren.quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet om je bang te maken, maar ik heb zo'n kraan voor ons bad en ik krijg er geen beweging in (aan de temperatuurkant). Dus ik en ook mijn dochter moeten elke keer voor we in bad gaan aan mijn zoon vragen of hij hem kouder wil zetten (mijn zoon zet hem altijd op standje verbrand).
Sowieso moet het een thermostaatkraan zijn en dan wil ik ook nog dat je ‘m open en dicht doet aan de rechterkant, dat hebben we nu ookquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo'n thermostaatkraan is wel fijn.
Ja, we krijgen er echt geen beweging in. Mijn zoon moet ook echt kracht zetten. De andere kant gaat prima.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Je weet dat je een knopje in moet drukken?
Oh nee, wat een ellende. Hier zet alleen just me ‘m op die standquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet om je bang te maken, maar ik heb zo'n kraan voor ons bad en ik krijg er geen beweging in (aan de temperatuurkant). Dus ik en ook mijn dochter moeten elke keer voor we in bad gaan aan mijn zoon vragen of hij hem kouder wil zetten (mijn zoon zet hem altijd op standje verbrand).
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh nee, wat een ellende. Hier zet alleen just me ‘m op die stand
[..]
[..]
Het is zo lekker gebruiksvriendelijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:14 schreef just me het volgende:
[..]
Fijn dat de rest voor elkaar is!
Dan heb je nog een paar dagen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:21 schreef Rafeiro het volgende:
Ben bezig mijn washok leeg te tuimen, wat een bende staat faar
Maar moet woensdag leeg zijn
Alles weggooien, het is vast alleen troepquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:21 schreef Rafeiro het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Good year for the roses, elvis costello
Ze hebben goed naar de Beach Boys geluisterdquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik denk bij dat nummer totaal niet aan The Beatles.
Gebruik je het ook wel als washok?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:21 schreef Rafeiro het volgende:
Wasmasjien en droger staan her verder rommelhok.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Gebruik je het ook wel als washok?
Ook rozen gekocht?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:27 schreef livelink het volgende:
Ik ben heel alleen naar een winkel gegaan![]()
Ga ik opzoeken, ik hou van die manquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:25 schreef DJ11 het volgende:
Ik zag op YouTube laatst trouwens een fraaie cover van Penny Lane door Elvis Costello. Het bekijken waard.
En roze voor ertussenin?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:29 schreef Rafeiro het volgende:
Rode zijn voor liefde
Witte voor vriendschap
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:29 schreef DJ11 het volgende:
Clannad - Theme from Harry's Game (of zoiets)
Ik koop ze altijd voor mezelf. Wat is de kleur voor eigenliefde?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:29 schreef Rafeiro het volgende:
Rode zijn voor liefde
Witte voor vriendschap
Narcissengeel?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik koop ze altijd voor mezelf. Wat is de kleur voor eigenliefde?
Roze is de kleur van zorgzaamheid of medeleven.quote:
Geel is de kleur van de zon, de kleur die emoties oproept.quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:36 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit nummer wel. Vind het zelfs leuk. Maar geen idee wie het zingt.
+1quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:36 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit nummer wel. Vind het zelfs leuk. Maar geen idee wie het zingt.
En dan aan de wandel?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:37 schreef livelink het volgende:
Het gaat hier zometeen keihard regenen volgens mij. Ik ga heel even wat dingen droog zetten.
Daar hoopte ik ook op.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:37 schreef livelink het volgende:
Het gaat hier zometeen keihard regenen volgens mij. Ik ga heel even wat dingen droog zetten.
het is zeker niet afgekoeld, het is benauwdquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar hoopte ik ook op.
Maar helaas...... het heeft geregend, maar is niet afgekoeld.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:38 schreef Symphonic het volgende:
Amy![]()
![]()
![]()
Hoor je ook nooit meer iets van
niets, maar kon mooi op het ritmequote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:40 schreef just me het volgende:
[..]
niets, maar kon mooi op het ritme
oooh en je wilt niet delenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:40 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 heeft nog een restje kaneelijs op te peuzelen
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:42 schreef Melting het volgende:
Krijg net te horen dat Rataplan79 ook meeluistert, vanuit zijn vakantie adres. Samen met zijn buren daar.
Gezelligquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:42 schreef Melting het volgende:
Krijg net te horen dat Rataplan79 ook meeluistert, vanuit zijn vakantie adres. Samen met zijn buren daar.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:42 schreef Melting het volgende:
Zo zie je maar dat eigenliefde heel mooi kan zijn.quote:
als dat lekker is moet je dat vooral doenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:43 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zit heel suf steeds over mijn nek te aaien, zo fijn altijd als je net naar de kapper ben geweest![]()
Ook een vorm van eigenliefde.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:43 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zit heel suf steeds over mijn nek te aaien, zo fijn altijd als je net naar de kapper ben geweest![]()
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:45 schreef Symphonic het volgende:
Maar de vraag van vandaag: Wat is dit?
quote:
Die zul je in het donker tegen komen? Dan ga je er toch oerend hard vandoor?quote:
Die stem vond ik prima. Maar ze kijkt zo boos.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:45 schreef DJ11 het volgende:
Ik snap dat die man is weggelopen bij deze zangeres. Naar zo'n stem wil je niet de hele dag luisteren.
Hey.... een uil!quote:
Vreselijk he? Ik vind haar sowieso angstaanjagendquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:45 schreef DJ11 het volgende:
Ik snap dat die man is weggelopen bij deze zangeres. Naar zo'n stem wil je niet de hele dag luisteren.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Hey.... een uil!
Die zat hier eergisteren op het balkon.Zo'n mega uil!
Wow. Wij hadden vroeger een opgezette uil in de woonkamer staanquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Hey.... een uil!
In een krat?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Hey.... een uil!
Oh, dat is wel heel bijzonder. Ik hoor wel vaak uilen bij ons, maar ik zie ze nooit.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Hey.... een uil!
quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:47 schreef Rafeiro het volgende:
Komen Jovink en de voederbietels ook nog langs?
Wel gaaf. Ze zijn best imposantquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:47 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nee, ik zag hem te laat, toen hij net opvloog.
Opvliegend karakter wel.
Dat was het ook.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wel gaaf. Ze zijn best imposant
Een paar jaar geleden had je een soort slogan-generator van de VVD, waar bij het antwoord dan "heel normaal" was. Ik heb toen deze flauwe tekst ingevoerd. Werd nog aardig succesvol op Dumpert...quote:
Je wil ze ook niet midden op de weg tegen gekomen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat was het ook.
Jaar of 10 geleden heb ik er eentje midden op de weg zien zitten, toen ik met de auto aan kwam gereden. Die was zijn prooi aan het oppeuzelen.
Bleek achteraf dat die ontsnapt was bij een vogelpark daar in de buurt.
Die was groter dan een halve meter en deels wit van kleur.
Imposant en ik schrok me net geen ongeluk.
Whehehequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden had je een soort slogan-generator van de VVD, waar bij het antwoord dan "heel normaal" was. Ik heb toen deze flauwe tekst ingevoerd. Werd nog aardig succesvol op Dumpert...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Bestaat nog steeds
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Bestaat nog steeds
[ afbeelding ]
Geen Anita kapsel?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn volgende kapsel wordt een Cindy-kapsel
Moet Symph dan een Bert-kapsel?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn volgende kapsel wordt een Cindy-kapsel
hoop dat de mee luisteraars van Rataplan dan ook zijnquote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:08 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat we de buren van Rataplan79 nu wel kwijt zijn.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:08 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat we de buren van Rataplan79 nu wel kwijt zijn.
Nee, dit is weer even de laatste.quote:
Ligt eraan wat je gegeten hebt.quote:
die roomsoesjes van gisteren die te lang in de zon hadden gestaanquote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:10 schreef just me het volgende:
[..]
die roomsoesjes van gisteren die te lang in de zon hadden gestaan
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:10 schreef just me het volgende:
[..]
die roomsoesjes van gisteren die te lang in de zon hadden gestaan
De nacht is jongquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, zeg maar waar en hoe laat…
Daarom ben ik er ook maar mee gestopt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:12 schreef livelink het volgende:
Dit was wel op het randje hoor Melting.
Je hebt die schlagers ook niet direct uit je systeem natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:14 schreef Rafeiro het volgende:
Ook hier is Draakje het niet helemaal mee eens![]()
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:16 schreef DJ11 het volgende:
Wie is die andere ook alweer? Stem lijkt wat op die van Willy Nelson
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:17 schreef DJ11 het volgende:
Ah... dat verklaart waarom de stem erop lijkt.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:18 schreef BasEnAad het volgende:
Hebben die twee samen een nummer opgenomen ja?
Nee, dit is de remix van 2 individuele songs…quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:18 schreef BasEnAad het volgende:
Hebben die twee samen een nummer opgenomen ja?
ik begrijp dat wel als je ze kut girls noemtquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:18 schreef Rafeiro het volgende:
Zo kut veel girls i loved before, nooit echt wat geworden, jammer wel.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
ik begrijp dat wel als je ze kut girls noemt
Wat niet is, kan nog komen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:18 schreef Rafeiro het volgende:
Zo kut veel girls i loved before, nooit echt wat geworden, jammer wel.
Ik heb vanmiddag van een dame gehoord dat dames 'kut' mogen zeggen en heren moeten 'klote' zeggen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
Dat nooit. Ik ben te lief.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
de 1e keer dat ik een vrouw kut hoorde zeggen vond ik dat zo raarquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag van een dame gehoord dat dames 'kut' mogen zeggen en heren moeten 'klote' zeggen.
Logisch wel…
lolquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dit is de remix van 2 individuele songs…
En de derde categorie ‘kweenie’?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag van een dame gehoord dat dames 'kut' mogen zeggen en heren moeten 'klote' zeggen.
Logisch wel…
Mijn zoon gebruikt het woord klootzak voor zowel man als vrouw. Maakt niet uit hoe vaak ik hem uitleg dat dat echt een scheldwoord voor mannen is. Hij heeft genderneutraal naar een nieuw level getild.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Logisch wel…
Derde categorie?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En de derde categorie ‘kweenie’?
Hopen dat het doorgaat en dat ze winnenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het niet regent en afgelast wordt, dan wel…
Wij hebben morgen clubkampioenschappen doubletten. Gelukkig hebben we een hal.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het niet regent en afgelast wordt, dan wel…
En dat R'dam verliest, anders is het voor de keizers baard…quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:24 schreef just me het volgende:
[..]
Hopen dat het doorgaat en dat ze winnen
Binnen honkballen kan, maar dan heb je wel een heeeeeeeeeel groot stadion nodig…quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wij hebben morgen clubkampioenschappen doubletten. Gelukkig hebben we een hal.
Buiten drijven de butjes weg.
Zelfs google hielp mij niet verder met doubletten.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wij hebben morgen clubkampioenschappen doubletten. Gelukkig hebben we een hal.
Buiten drijven de butjes weg.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat R'dam verliest, anders is het voor de keizers baard…
Gewoon twee tegen twee jeu de boulesquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Zelfs google hielp mij niet verder met doubletten.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Zelfs google hielp mij niet verder met doubletten.
fingers crossed dan maar !quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen is de laatste wedstrijd van de competitie en ze staan 1 punt voor…![]()
Het is de bedoeling dat je de ballen verstopt voor de tegenstander?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |