Als ik dan in NL ben kom ik wel buurten hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kom alleen als mijn boy @:Jimbo komt
Ja weer een klein schopje! Heb je nog nagedacht over een Escape roommeet?quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:45 schreef Meridiaan het volgende:
Ja kickje. Is een Eftelingmeet nog steedseen optie voor na augustus (wmb wel)?
Anders stel ik ook een escape roommeet voor
Nee, eigenlijk niet, ben te druk momenteel. Maar de zomerperiode begint nu en dan is al de Efteling weer bijna.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja weer een klein schopje! Heb je nog nagedacht over een Escape roommeet?![]()
Het ziet er naar uit dat de Efteling pas in of na September is.
Leukquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:21 schreef Meridiaan het volgende:
Geen idee, maar @:Hamlapjes![]()
Verder: in november zou ik wel een ESF-Escape-Meet willen organiseren.
Handig om te weten:
- Als je wil, welke zaterdagen kun je? November heeft 5, 12, 19 en 26.
- Zijn er echte no-go’s (als in: iets in het donker, bepaalde triggerende thema’s ed).
- Leuk om twee kamers te doen?
En dan nog ergens wat te drinken/eten achteraf.
De enige ruzie die kan ontstaan is over hoe goed/slecht het optreden van Getty Kaspers was.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:07 schreef Meridiaan het volgende:
Oh ja daar heb ik niet aan gedacht. Naja op eigen risico dus, ik ga mij niet verantwoordelijk voelen voor ruzies![]()
En @:Moira @:Aoibhin aangezien die hier iets minder vaak komen
JA BEI!!!!!quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:21 schreef Meridiaan het volgende:
Geen idee, maar @:Hamlapjes![]()
Verder: in november zou ik wel een ESF-Escape-Meet willen organiseren.
Handig om te weten:
- Als je wil, welke zaterdagen kun je? November heeft 5, 12, 19 en 26.
- Zijn er echte no-go’s (als in: iets in het donker, bepaalde triggerende thema’s ed).
- Leuk om twee kamers te doen?
En dan nog ergens wat te drinken/eten achteraf.
Maar weet je dat van tevoren? Meestal weet je weinig tochquote:Op woensdag 20 juli 2022 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben een keer in een escaperoom in Breda geweest waarbij bepaalde zaken in het Duits waren, dat hoeft van mij niet zo eigenlijk.
Het thema weet je toch wel.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar weet je dat van tevoren? Meestal weet je weinig toch
Ja maar daar kun je toch niet altijd uithalen of een deel een vreemde taal heeftquote:Op woensdag 20 juli 2022 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het thema weet je toch wel.
Niet altijd waarschijnlijk.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar daar kun je toch niet altijd uithalen of een deel een vreemde taal heeft
Haha dit heb ik ookquote:Op woensdag 20 juli 2022 20:53 schreef H_T het volgende:
(maar doe wel graag een kamer die ik nog niet gedaan heb
Een collega tipte Bunschoten, dan lijkt Amsterdam me toch makkelijkerquote:Op woensdag 20 juli 2022 21:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha dit heb ik ookMaar dat leek me een no-brainer
En dat komt dan wel boven.
Ik heb er hier twee gedaan, die waren echt waanzinnigMaar Amsterdam, dus niet per sé heel bereisbaar voor iedereen denk ik : https://myescape.club/
Ik blijf sowieso aan jou plakken voor de historische nerdrondleidingquote:Op woensdag 7 september 2022 23:37 schreef Hamlapjes het volgende:
dan merken we wel wie er allemaal bij elkaar blijven plakken
*Noteert in agenda*quote:Op zaterdag 10 september 2022 22:57 schreef Hamlapjes het volgende:
Dan zetten we het hierbij gewoon op 30 oktober!
Ook even vast een paar dingen qua programma om in ieder geval samen te doen
09:45 uur: Verzamelen bij de ingang
13:00 uur: Lunch bij Bäckerei Krümel (uiteraard mag je ook zelf je bammetjes meenemen!)
20:15 uur: We sluiten de dag af met Aquanura!
??:?? uur: Gezamenlijk bezoek Raveleijn
??:?? uur: Avondeten
Bedoel je dat jij met iemand wil meerijden of dat anderen met jou mee kunnen? Wel handig om parkeerkosten te kunnen delen trouwens.quote:Op zondag 11 september 2022 00:28 schreef NailQueen het volgende:
Is er iemand die zou willen carpoolen?
Zoals het er nu uitziet is het voor mij 2,5 uur rijden of 3 uur met het OV.quote:Op zondag 11 september 2022 14:42 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Bedoel je dat jij met iemand wil meerijden of dat anderen met jou mee kunnen? Wel handig om parkeerkosten te kunnen delen trouwens.
Ik heb besloten om met het OV te komen. Alleen 09.45 uur lukt mij niet. Ik kan vanuit Den Bosch de bus halen en die komt om 10.30 uur aan bij de bushalte Efteling. Is dat ook goed?quote:Op zaterdag 10 september 2022 22:57 schreef Hamlapjes het volgende:
Dan zetten we het hierbij gewoon op 30 oktober!
Ook even vast een paar dingen qua programma om in ieder geval samen te doen
09:45 uur: Verzamelen bij de ingang
13:00 uur: Lunch bij Bäckerei Krümel (uiteraard mag je ook zelf je bammetjes meenemen!)
20:15 uur: We sluiten de dag af met Aquanura!
??:?? uur: Gezamenlijk bezoek Raveleijn
??:?? uur: Avondeten
Een mogelijkheid is ook om voor diegenen die met OV gaan op station Den Bosch te verzamelen en dan meerijden met iemand die met de auto gaat.quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb besloten om met het OV te komen. Alleen 09.45 uur lukt mij niet. Ik kan vanuit Den Bosch de bus halen en die komt om 10.30 uur aan bij de bushalte Efteling. Is dat ook goed?
Voor de terugweg zou ik om 20.30 uur weer terug moeten wil ik voor middennacht thuis wil zijn. Maar dat valt nog te zien.
Het is al een beetje eng om mensen die ik nog niet ontmoet heb te ontmoeten. Laat staan om dan in een auto te stappenquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:03 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Een mogelijkheid is ook om voor diegenen die met OV gaan op station Den Bosch te verzamelen en dan meerijden met iemand die met de auto gaat.
Voor mij maakt het niet uit. Zowel met iemand mee, zelf met de auto of mensen oppikken in Den Bosch is geen probleem.
Op zich wel handig als iedereen die komt nog doorgeeft is die er bij is. Dan weten we met hoeveel we zijn. En ook makkelijker om de 30e te controleren of we compleet zijn voordat we het park in gaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:10 schreef Sableheart het volgende:
Ik overweeg nog steeds sterk om te komen, het hangt er een beetje van af wie er verder komen. Het goede nieuws is dat 9.45 toch haalbaar lijkt met het ov.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |