Als je jou ziet is die omschrijving vast in één keer duidelijkquote:Op zaterdag 11 september 2021 12:33 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik weet even niet meer of ik iemand al een keer bij een online meer gezien heb, want ik ben slecht in namen en mensen onthouden. Maar ik ben in ieder geval straks die mevrouw met geruite blouse, rok met cactus en discobalschoenen. En dat klinkt een beetje vreemd nu ik het zo opschrijf, maar ja.
Ja als er nog iemand zo gekleed is, is dat wel toevallig.quote:Op zaterdag 11 september 2021 13:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je jou ziet is die omschrijving vast in één keer duidelijk
Ik over een kwartier!quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:18 schreef Peter het volgende:
Zijn er zo meer mensen op Utrecht Centraal? Ik ben er nu.
Ik ben ook zo op het stationquote:Op zaterdag 11 september 2021 14:22 schreef Peter het volgende:
[..]
Wacht ik ff buiten de uitgang centrum zijde.
Bij de KFC
Gezellig!quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:22 schreef Peter het volgende:
[..]
Wacht ik ff buiten de uitgang centrum zijde.
Bij de KFC
Kom je naar ons of ga je rechtstreeks?quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:36 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben in de Aziatische supermarkt op Hoog Catharijne nu
Ik kom wel naar julliequote:Op zaterdag 11 september 2021 14:41 schreef Peter het volgende:
[..]
Kom je naar ons of ga je rechtstreeks?
Ik wist niet dat die er isquote:Op zaterdag 11 september 2021 14:36 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben in de Aziatische supermarkt op Hoog Catharijne nu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |