Lekker timing ook, opa onder de grond stoppen. Nog even en je kan er naast gaan liggenquote:Op zondag 22 augustus 2021 16:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mijn ogen blijven zo droog als een woestijn bij dit verhaal.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:12 schreef Emmerdeur het volgende:
Meeste toestellen zit een vorm van MILDS F op. Deze bepaald ad hand van wat gedetecteerd wordt welke counter measure wordt afgevuurd. Chaff of flare meestal.
Beetje info: https://www.airforce-tech(...)ad&utm_content=Image
MAWS is dan ook een onderdeel van het totale CM systeem. Onze Cougars bv. zijn ook uitgerust met MAWS.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:12 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Meeste toestellen zit een vorm van MILDS F op. Deze bepaald ad hand van wat gedetecteerd wordt welke counter measure wordt afgevuurd. Chaff of flare meestal.
Beetje info: https://www.airforce-tech(...)ad&utm_content=Image
TA-LI-BAN HOO-LI-GANS!!!quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:44 schreef Rambolin het volgende:
Taliban bij een voetbalwedstrijd. Iedereen moest meebidden tijdens de rust.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Nou kan ik me prima voorstellen dat dit voor de familie zwaar weegt. Maar eerst je ouders overhalen om tóch te gaan en vervolgens een zielig verhaal afsteken dat de ze niet geholpen worden door Nederlandse militairen. Dáár hadden ze vooraf ook rekening mee kunnen houden. Alsof de Nederlandse militairen daar niks anders te doen hebben dan een gezin op te gaan halen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:19 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Lekker timing ook, opa onder de grond stoppen. Nog even en je kan er naast gaan liggen
Zodra het bekend werd dat Amerika troepen wegtrok had je beter moeten weten en per direct een ticket boeken of je reis cancelen
Maar wat ik zag waren geen CM maar handmatig afgevuurde flares iigquote:Op zondag 22 augustus 2021 17:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
MAWS is dan ook een onderdeel van het totale CM systeem. Onze Cougars bv. zijn ook uitgerust met MAWS.
En ja, er bestaan idd meerdere systemen.
Dat kun je vanaf de buitenkant niet zien natuurlijk.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:27 schreef Emmerdeur het volgende:
Maar wat ik zag waren geen CM maar handmatig afgevuurde flares iig
Nee is aanname op basis van ervaringenquote:Op zondag 22 augustus 2021 17:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat kun je vanaf de buitenkant niet zien natuurlijk.
Het kan hoor, maar gezien de 4-2 sequence gok ik op de MAWS of een soortgelijk systeem.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:31 schreef Emmerdeur het volgende:
Nee is aanname op basis van ervaringen
Als dat nu het grote probleem was met die gasten ...quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:44 schreef Rambolin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Is dat de overtreffende stap van kurk droog?quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mijn ogen blijven zo droog als een woestijn bij dit verhaal.
We zullen het nooit wetenquote:Op zondag 22 augustus 2021 17:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het kan hoor, maar gezien de 4-2 sequence gok ik op de MAWS of een soortgelijk systeem.
Zeker als ze die kunnen bereiken met steekpassjes.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:00 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Vooral die spits heeft een kogelhard schot
En dan die strafschoppenquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:00 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Vooral die spits heeft een kogelhard schot
Ze maken flink oorlog in de zestien.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En dan die strafschoppen
Je zit tot aan je nek onder het gras.
Klopt, maar qua aantallen zetten de initiatieven van andere landen veel meer zoden aan de dijk. De VS heeft in één week circa 17.000 mensen geëvacueerd, Nederland enkele honderden.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:06 schreef franske19 het volgende:
[..]
Maar al die andere landen zijn ook allemaal te laat. Duizenden Afghanen die voor landen als VS, Frankrijk, Duitsland etc hebben gewerkt zitten ook gewoon nog daar. Als je de internationale media een beetje volgt zie je overal dezelfde kritiek.
In Amerika wonen 19,25 keer zoveel mensen als in Nederland...Mag ik vragen wat je punt is?quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:17 schreef Viv het volgende:
[..]
Klopt, maar qua aantallen zetten de initiatieven van andere landen veel meer zoden aan de dijk. De VS heeft in één week circa 17.000 mensen geëvacueerd, Nederland enkele honderden.
Voetbal is oorlog.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:44 schreef Rambolin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Sinds wanneer is het inwonertal van een land van invloed op de snelheid waarmee je burgers uit een onveilig gebied kan evacueren?quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:19 schreef Richestorags het volgende:
[..]
In Amerika wonen 19,25 keer zoveel mensen als in Nederland...Mag ik vragen wat je punt is?
Budget....quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:30 schreef Viv het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het inwonertal van een land van invloed op de snelheid waarmee je burgers uit een onveilig gebied kan evacueren?
Mijn punt is dat Nederland in tegenstelling tot andere landen geen evacuatieplan had en daardoor achter de feiten aanloopt. In de eerste evacuatievluchten zaten nauwelijks Nederlanders (of Afghanen met een visum voor Nederland), omdat men op eigen gelegenheid voorbij de toegangspoort van het vliegveld moet zien te komen. Andere landen halen burgers elders in de stad op met een bus of helicopter.
Kijk even wat de US van het BNP uitgeeft tov NLquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:33 schreef Viv het volgende:
[..]
Landen met inwoners hebben meer budget, maar ook meer mensen die ze moeten evacueren.
Militair budget, aantal vliegtuigen en helikopters dat je kan inzetten...quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:30 schreef Viv het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het inwonertal van een land van invloed op de snelheid waarmee je burgers uit een onveilig gebied kan evacueren?
Mijn punt is dat Nederland in tegenstelling tot andere landen geen evacuatieplan had en daardoor achter de feiten aanloopt. In de eerste evacuatievluchten zaten nauwelijks Nederlanders (of Afghanen met een visum voor Nederland), omdat men op eigen gelegenheid voorbij de toegangspoort van het vliegveld moet zien te komen. Andere landen halen burgers elders in de stad op met een bus of helicopter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |