Als hij een ban krijgt is het de meest onterechte ban en machtsmisbruik van een FA omdat die jaloers is op Geerd!quote:
Ehm.... okayquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als hij een ban krijgt is het de meest onterechte ban en machtsmisbruik van een FA omdat die jaloers is op Geerd!
Maar gelukkig heeft hij nimmer een banquote:
Nou...uhuhuquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar gelukkig heeft hij nimmer een ban
Maar hoe is het vandaag met onze aller Puzzie?quote:
Lekker!! Met jou ook?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar hoe is het vandaag met onze aller Puzzie?
Yes, tot volgende week dinsdagquote:
Lekkerrr!! Nog ff lekker genietenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Yes, tot volgende week dinsdag
Met wie ga je meequote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lekkerrr!! Nog ff lekker genietenIk ga in september een weekend mee naar Valkenburg
Lekker! Hoe lang blijven jullie?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lekkerrr!! Nog ff lekker genietenIk ga in september een weekend mee naar Valkenburg
Een weekend, lijkt me wel heel erg leukquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker! Hoe lang blijven jullie?
Gezelligquote:
Is het ook, alleen bereid je voor op hordes hollanders die niets snappen van verkeers regels en zulksquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een weekend, lijkt me wel heel erg leuk
Ho Wait...Whutt?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is het ook, alleen bereid je voor op hordes hollanders die niets snappen van verkeers regels en zulks
Heb je een eigen kamer danquote:
Je gaat het vanzelf wel merken of je kunt concluderen dat jij ook tot dat type behoordquote:
Daar heb ik niet eens naar gevraagdquote:
Ik ben regelmatig in Limburg geweest en ik heb er geen negatieve ervaringen meequote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je gaat het vanzelf wel merken of je kunt concluderen dat jij ook tot dat type behoord
Weer een illusie armer dat jij een intelligent wezen bent met een IQ in de dubbele cijfersquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben regelmatig in Limburg geweest en ik heb er geen negatieve ervaringen mee
Met mijn IQ is weinig misquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weer een illusie armer dat jij een intelligent wezen bent met een IQ in de dubbele cijfers
Dan moet het je zijn opgevallen dat 99% van de niet-Limburgers in Limburg blijven staan voor groene stoplichten, bochten waar je met een ford ka makkelijk met 120km/h kunt nemen doorheen kruipen met een snelheid van 5km/h, niet door hebben dat als je in een drukke winkelstraat midden op straat gaan stilstaan ze andere mensen blokkeren en je aankijken met een hersenloze blik als je ze een duw geeft enzovoortquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Met mijn IQ is weinig misIk doe het goed
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet het je zijn opgevallen dat 99% van de niet-Limburgers in Limburg blijven staan voor groene stoplichten, bochten waar je met een ford ka makkelijk met 120km/h kunt nemen doorheen kruipen met een snelheid van 5km/h, niet door hebben dat als je in een drukke winkelstraat midden op straat gaan stilstaan ze andere mensen blokkeren en je aankijken met een hersenloze blik als je ze een duw geeft enzovoort![]()
Oh. Dan kan ik dus niet sneaky langskomen en via het raam naar binnenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar heb ik niet eens naar gevraagd![]()
ik gok dat we in een huisje zitten , en dan zal ik wel mijn kamer moeten delen met mijn kleindochter , maar ook dat weet ik niet zeker maar ik heb vaker een kamer met haar gedeeld: haar slaapkamer als ik er logeerde.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh. Dan kan ik dus niet sneaky langskomen en via het raam naar binnen
Leek me wel leukquote:
Alles 'wat niet mag' is sowieso altijd veel spannenderquote:
Dat is waarquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alles 'wat niet mag' is sowieso altijd veel spannender![]()
Daar kan geen zaadschraper tegenopquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:20 schreef dud0r het volgende:
Dan is het niet spannend meerplus extra schoonmaakkosten omdat ze drie dagen bezig zijn het zaad van de muren te krabben
Dus laat maar weten als je daar bent of je alleen ligtquote:
Zal ik doenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus laat maar weten als je daar bent of je alleen ligt![]()
![]()
Mogguh schatjes en patatjes en gespuisquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 07:34 schreef DerRabbit het volgende:
Goedemorgen dames, heren, sletjes en sletterinnetjes
Nog wat leuks gedaan vandaag?quote:
Ik ga zo een quiche in elkaar flansen , en straks ff naar mijn kleindochter toequote:
Oeh lekker quichequote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ga zo een quiche in elkaar flansen , en straks ff naar mijn kleindochter toe
quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
@:Stokj Hoe gaat het met je verloofde?
Oh ooooh sommige mensen.....quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:08 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nou, 4 dagen nadat we geen contact meer hadden belde ze via een ander nummer op. Haar moeder wilt met mij kennismaken, puur vriendschappelijk. Toen ik daarop doorvroeg kwam ze opeens met opmerkingen dat ze me leuk vindt, niet zonder mij kan etc. Uiteraard ben ik daar niet ingetrapt. Nu is mevrouw boos
Maar ik denk dat ik er nu echt geen last meer van heb.
Ja best vervelend. Gelukkig woont ze aan de andere kant van het land en weet ze niet exact waar mijn paleis is. Ik zie zo iemand er namelijk wel voor aan dat die bij je voordeur gaat bivakkeren totdat je haar binnen laat.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh ooooh sommige mensen.....![]()
Ja preciesquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja best vervelend. Gelukkig woont ze aan de andere kant van het land en weet ze niet exact waar mijn paleis is. Ik zie zo iemand er namelijk wel voor aan dat die bij je voordeur gaat bivakkeren totdat je haar binnen laat.
Er is een verre neef die ook dat soort gedrag vertoond. Die gaat voor je huis blijven staan totdat je opendoet of thuis komt. Een keer had een tante daar goed last van gehad.quote:
Wat ken je toch een rare mensenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Er is een verre neef die ook dat soort gedrag vertoond. Die gaat voor je huis blijven staan totdat je opendoet of thuis komt. Een keer had een tante daar goed last van gehad.
Familie kies je helaas niet uit :pquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 08:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat ken je toch een rare mensen![]()
True ha haquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Familie kies je helaas niet uit :p
zit al dagen in de kou voor je deurquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja best vervelend. Gelukkig woont ze aan de andere kant van het land en weet ze niet exact waar mijn paleis is. Ik zie zo iemand er namelijk wel voor aan dat die bij je voordeur gaat bivakkeren totdat je haar binnen laat.
Awwwquote:
Hopelijk nietquote:Op zondag 29 augustus 2021 10:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zit al dagen in de kou voor je deur
Ja met jou mopquote:Op zondag 29 augustus 2021 11:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Jacqi alles kits achter de rits?
Zeker, niet van alle soorten vis maar wel van lekkere visquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jij bent wel echt een visliefhebber hè
Genieten dan maar!quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, niet van alle soorten vis maar wel van lekkere vis
quote:Vakantie boh, lekker uit je bol!
Om 8 uur de step in Dexter's lab
En je komt om half negen de Adams Family tegen
En he ha ho, hang a'long for Scooby Doo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |