Ik ga zo een quiche in elkaar flansen , en straks ff naar mijn kleindochter toequote:
Oeh lekker quichequote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ga zo een quiche in elkaar flansen , en straks ff naar mijn kleindochter toe
quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
@:Stokj Hoe gaat het met je verloofde?
Oh ooooh sommige mensen.....quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:08 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nou, 4 dagen nadat we geen contact meer hadden belde ze via een ander nummer op. Haar moeder wilt met mij kennismaken, puur vriendschappelijk. Toen ik daarop doorvroeg kwam ze opeens met opmerkingen dat ze me leuk vindt, niet zonder mij kan etc. Uiteraard ben ik daar niet ingetrapt. Nu is mevrouw boos
Maar ik denk dat ik er nu echt geen last meer van heb.
Ja best vervelend. Gelukkig woont ze aan de andere kant van het land en weet ze niet exact waar mijn paleis is. Ik zie zo iemand er namelijk wel voor aan dat die bij je voordeur gaat bivakkeren totdat je haar binnen laat.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh ooooh sommige mensen.....![]()
Ja preciesquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja best vervelend. Gelukkig woont ze aan de andere kant van het land en weet ze niet exact waar mijn paleis is. Ik zie zo iemand er namelijk wel voor aan dat die bij je voordeur gaat bivakkeren totdat je haar binnen laat.
Er is een verre neef die ook dat soort gedrag vertoond. Die gaat voor je huis blijven staan totdat je opendoet of thuis komt. Een keer had een tante daar goed last van gehad.quote:
Wat ken je toch een rare mensenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Er is een verre neef die ook dat soort gedrag vertoond. Die gaat voor je huis blijven staan totdat je opendoet of thuis komt. Een keer had een tante daar goed last van gehad.
Familie kies je helaas niet uit :pquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 08:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat ken je toch een rare mensen![]()
True ha haquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Familie kies je helaas niet uit :p
zit al dagen in de kou voor je deurquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja best vervelend. Gelukkig woont ze aan de andere kant van het land en weet ze niet exact waar mijn paleis is. Ik zie zo iemand er namelijk wel voor aan dat die bij je voordeur gaat bivakkeren totdat je haar binnen laat.
Awwwquote:
Hopelijk nietquote:Op zondag 29 augustus 2021 10:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zit al dagen in de kou voor je deur
Ja met jou mopquote:Op zondag 29 augustus 2021 11:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Jacqi alles kits achter de rits?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |