Ik heb nu wel een kwart verkocht met de verwachting later daarvan weer meer terug te kopen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 10:20 schreef D. het volgende:
[..]
Alles kan, dus aan jou om daar rekening mee te houden
Winst pakken, verkopen om later goedkoper terug te kopen, of als je er vertrouwen in hebt dat het uiteindelijk (op de lange termijn) wel goed komt gewoon lekker blijven zitten

Dus je hebt heel veel PR gedaan?quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Had dit weekend 2 bbqs
Zeker 6 man die het over cardano hadden

Ik hou het nog even vast, vanaf 25-8 kunnen de Jappen Ada kopen, en op 12-11 word Alonzo gelanceerdquote:

Er komt altijd een correctie, maar niemand weet wanneerquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:40 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik heb nu wel een kwart verkocht met de verwachting later daarvan weer meer terug te kopen.
Moet haast wel een correctie komen, komende week

12-09quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:06 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Ik hou het nog even vast, vanaf 25-8 kunnen de Jappen Ada kopen, en op 12-11 word Alonzo gelanceerd

had gister wel een correctie verwacht,daalde richting 2 euro, vanochtend stond het weer vrolijk op 2,25quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:09 schreef D. het volgende:
[..]
Er komt altijd een correctie, maar niemand weet wanneer

"De verwachting is"quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:09 schreef D. het volgende:
[..]
De verwachting is in ieder geval een paar dagen voor 12 september
Daarom alleen verkopen als je er ook vrede mee hebt als je ze niet meer goedkoper terug kunt kopen

Als heel veel mensen dat verwachten, dan verkopen ze weer vlak daarvoor. Dus ongeveer nu. Als dat dan samen valt met fomo, dan ga je die crash niet krijgen voor het nieuws.quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:11 schreef D. het volgende:
[..]
Zo heet dat, als heel veel mensen hetzelfde denken

Waarvoor?quote:

Misschien verbiedt China morgen bitcoin weer eens, en gaat alles 30% omlaagquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als heel veel mensen dat verwachten, dan verkopen ze weer vlak daarvoor. Dus ongeveer nu. Als dat dan samen valt met fomo, dan ga je die crash niet krijgen voor het nieuws.

ADA. Al je vrienden indoctrineren enzo.quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waarvoor?
Ze moeten lekker zelf weten waar ze in investeren, maar het is voor mij een teken dat het overhyped begint te raken.

Wacht nog steeds op vechain voor 199 satsquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waarvoor?
Ze moeten lekker zelf weten waar ze in investeren, maar het is voor mij een teken dat het overhyped begint te raken.

Hodlquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wacht nog steeds op vechain voor 199 sats

Dat heb ik dan wel. Ik heb nog steeds 75% en wat ik nu verkocht heb, heb ik ongeveer 800% winst dus hoe dan ook dikke primaquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:09 schreef D. het volgende:
[..]
De verwachting is in ieder geval een paar dagen voor 12 september
Daarom alleen verkopen als je er ook vrede mee hebt als je ze niet meer goedkoper terug kunt kopen

Ik heb geen ADAquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ADA. Al je vrienden indoctrineren enzo.

En waar baseer je dat op? Wat maakt ADA op 2+ overhyped en 1.20 - 1.50 een nette prijs?quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:04 schreef Elan het volgende:
Huidige koers is puur hype vraag me af wanneer het hele spul weer in mekaar dondert richting de 1.20-1.50 .

Omdat het letterlijk een maand geleden nog onder de euro stond?quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op? Wat maakt ADA op 2+ overhyped en 1.20 - 1.50 een nette prijs?

Kijk nou eens naar de cryptomarkt in het algemeen. Alles stijgt, en niet een klein beetje ook. Als je wil verkopen om die reden, dan moet je ook echt naar fiat.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat het letterlijk een maand geleden nog onder de euro stond?
Welke ontwikkeling rechtvaardigt volgens jou een verdubbeling in waarde?

In juli riep je nog dat het naar 20 cent zou gaanquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:04 schreef Elan het volgende:
Huidige koers is puur hype vraag me af wanneer het hele spul weer in mekaar dondert richting de 1.20-1.50 .

Een heleboel (in elk geval op papier) coins met minstens zoveel en waarschijnlijk meer technisch potentieel blijven behoorlijk achter. Litecoin met al zijn functionaliteit bijvoorbeeld is 'maar' 50 % gestegen de afgelopen maand. Waarom Ada 100+ % ? Dat is dus niet alleen de marktontwikkeling als geheel maar een heleboel hype en opportunisten die in Cardano stappen omdat er misschien wel smart contracten aankomen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk nou eens naar de cryptomarkt in het algemeen. Alles stijgt, en niet een klein beetje ook. Als je wil verkopen om die reden, dan moet je ook echt naar fiat.

Nouja, 2-3 maanden geleden stond het op 2 euro. Dus waar hebben we het dan over?quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat het letterlijk een maand geleden nog onder de euro stond?
Welke ontwikkeling rechtvaardigt volgens jou een verdubbeling in waarde?

Klopt dat was een kolossale vergissingquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
In juli riep je nog dat het naar 20 cent zou gaan
Als je maar blijft roepen dat het omlaag gaat krijg je vanzelf een keer gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |