Ben ergens toch wel bang dat het gigantisch gaat instorten. ADA is momenteel zwaar overhyped.quote:
Alles kan, dus aan jou om daar rekening mee te houdenquote:Op zondag 22 augustus 2021 09:54 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Ben ergens toch wel bang dat het gigantisch gaat instorten. ADA is momenteel zwaar overhyped.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat bv. 2 dollar de nieuwe bodem wordt. Met crypto weet je het immers maar nooit.
ADA lift ook nog heel erg mee op de rest van de markt hèquote:Op zondag 22 augustus 2021 09:54 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Ben ergens toch wel bang dat het gigantisch gaat instorten. ADA is momenteel zwaar overhyped.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat bv. 2 dollar de nieuwe bodem wordt. Met crypto weet je het immers maar nooit.
Ik heb nu wel een kwart verkocht met de verwachting later daarvan weer meer terug te kopen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 10:20 schreef D. het volgende:
[..]
Alles kan, dus aan jou om daar rekening mee te houden
Winst pakken, verkopen om later goedkoper terug te kopen, of als je er vertrouwen in hebt dat het uiteindelijk (op de lange termijn) wel goed komt gewoon lekker blijven zitten
Dus je hebt heel veel PR gedaan?quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Had dit weekend 2 bbqs
Zeker 6 man die het over cardano hadden
Ik hou het nog even vast, vanaf 25-8 kunnen de Jappen Ada kopen, en op 12-11 word Alonzo gelanceerdquote:
Er komt altijd een correctie, maar niemand weet wanneerquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:40 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik heb nu wel een kwart verkocht met de verwachting later daarvan weer meer terug te kopen.
Moet haast wel een correctie komen, komende week
12-09quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:06 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Ik hou het nog even vast, vanaf 25-8 kunnen de Jappen Ada kopen, en op 12-11 word Alonzo gelanceerd
had gister wel een correctie verwacht,daalde richting 2 euro, vanochtend stond het weer vrolijk op 2,25quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:09 schreef D. het volgende:
[..]
Er komt altijd een correctie, maar niemand weet wanneer
"De verwachting is"quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:09 schreef D. het volgende:
[..]
De verwachting is in ieder geval een paar dagen voor 12 september
Daarom alleen verkopen als je er ook vrede mee hebt als je ze niet meer goedkoper terug kunt kopen
Als heel veel mensen dat verwachten, dan verkopen ze weer vlak daarvoor. Dus ongeveer nu. Als dat dan samen valt met fomo, dan ga je die crash niet krijgen voor het nieuws.quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:11 schreef D. het volgende:
[..]
Zo heet dat, als heel veel mensen hetzelfde denken
Waarvoor?quote:
Misschien verbiedt China morgen bitcoin weer eens, en gaat alles 30% omlaagquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als heel veel mensen dat verwachten, dan verkopen ze weer vlak daarvoor. Dus ongeveer nu. Als dat dan samen valt met fomo, dan ga je die crash niet krijgen voor het nieuws.
ADA. Al je vrienden indoctrineren enzo.quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waarvoor?
Ze moeten lekker zelf weten waar ze in investeren, maar het is voor mij een teken dat het overhyped begint te raken.
Wacht nog steeds op vechain voor 199 satsquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waarvoor?
Ze moeten lekker zelf weten waar ze in investeren, maar het is voor mij een teken dat het overhyped begint te raken.
Hodlquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wacht nog steeds op vechain voor 199 sats
Dat heb ik dan wel. Ik heb nog steeds 75% en wat ik nu verkocht heb, heb ik ongeveer 800% winst dus hoe dan ook dikke primaquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:09 schreef D. het volgende:
[..]
De verwachting is in ieder geval een paar dagen voor 12 september
Daarom alleen verkopen als je er ook vrede mee hebt als je ze niet meer goedkoper terug kunt kopen
Ik heb geen ADAquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ADA. Al je vrienden indoctrineren enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |