SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Mariah staat echt op mijn blacklist net als Klennis Krijs, Schele Trijn, Celine Dion etcquote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:26 schreef Melting het volgende:
@:Symph..... I'll see you when I get there.
Duurt nog een maand. Zal ik een aftelkalender voor jullie maken?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:26 schreef Melting het volgende:
@:Symph..... I'll see you when I get there.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Duurt nog een maand. Zal ik een aftelkalender voor jullie maken?
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Duurt nog een maand. Zal ik een aftelkalender voor jullie maken?
Oh, je hebt hem zelf al gemaakt !quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:29 schreef just me het volgende:
[..]
Oh, je hebt hem zelf al gemaakt !
heel verstandigquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:29 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ook niet. Wel een schema wat ik welke dag van de vakantie wil gaan doen.
Dan plan ik niet per ongeluk iets dubbel.
Vandaag met de visboer afgesproken dat ik in Volendam bij hem op de koffie/thee kan komen.quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Vandaag met de visboer afgesproken dat ik in Volendam bij hem op de koffie/thee kan komen.
Woont hij in het centrum?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Vandaag met de visboer afgesproken dat ik in Volendam bij hem op de koffie/thee kan komen.
Ja, vlakbij De Dijk.quote:
buiten het centrum parkeren en dan een stukje lopen, maar tof dat je weer zo bent opgeknapt dat je weer op pad kunt gaan!!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, vlakbij De Dijk.
Nog geen idee waar precies, maar hij waarschuwde al wel voor de over fanatieke parkeerwachters.
Ik voel me ook weer goed gelukkig.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:38 schreef just me het volgende:
[..]
buiten het centrum parkeren en dan een stukje lopen, maar tof dat je weer zo bent opgeknapt dat je weer op pad kunt gaan!!
We sturen je gewoon vroeg naar bedquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik voel me ook weer goed gelukkig.
Maar heb tussen elke dag dat ik weg ga, wel een rustdag gepland. Behalve dan als ik in Noord Holland ben.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We sturen je gewoon vroeg naar bed
Ik ben nog steeds aan het bijkomen van de vakantie met just me. En daar had ik ook drukke en minder drukke dagen afgewisseld. En toen gingen we ook nog op matrassenjacht, kon ik fijn liggen tussendoorquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Heb de donderdag erna wel vrij gepland en de vrijdag daarna ga ik pas 's middags vanaf 16.00 iets doen.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het bijkomen van de vakantie met just me. En daar had ik ook drukke en minder drukke dagen afgewisseld. En toen gingen we ook nog op matrassenjacht, kon ik fijn liggen tussendoor
het was een matras voor mijquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wat zei je.... gaan jullie maar op jacht, dan blijf ik dit matras nog even wat langer testen.
Ja, maar DDM heeft voor jou getest.quote:
Dat heeft ze dan ook heel goed gedaanquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, maar DDM heeft voor jou getest.
Heb je iets gevonden ja?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:51 schreef just me het volgende:
[..]
Dat heeft ze dan ook heel goed gedaan
Ik had iets gevonden maar dat bleek uit de collectie te gaanquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je iets gevonden ja?
Wanneer wordt het geleverd?
Groot gelijk.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:55 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had iets gevonden maar dat bleek uit de collectie te gaan![]()
ik heb even pauze genomen en ga volgende week wel weer verder op pad.
Wat?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De eerste versie op plaat stamt uit 1939
ik heb een lastige matrasmaat, 70x200 en dan moet ik er 2 hebben en dan moet het ook nog enigszins betaalbaar zijnquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot gelijk.
Je zou eventueel de matraswijzer in kunnen vullen. Heb ik ook wel eens gedaan.
https://www.swisssense.nl/matraswijzer
Maar nog belangrijker..... je moet er goed op liggen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:00 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb een lastige matrasmaat, 70x200 en dan moet ik er 2 hebben en dan moet het ook nog enigszins betaalbaar zijn
absoluutquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar nog belangrijker..... je moet er goed op liggen.
Die maat beperkt de keuze een beetje ja. In de betaalbare categorie dan, in de categorie van ¤800 per matras (en dus keer 2) is er wel wat, maar dat is wel erg veel geld. Ik vond dat wij al een dure matras van Ikea hebben, maar die was ruim onder ¤500 voor 180 breedquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:00 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb een lastige matrasmaat, 70x200 en dan moet ik er 2 hebben en dan moet het ook nog enigszins betaalbaar zijn
Ga ik na de renovatie naar kijken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Had je eigenlijk al een vogeltje voor erbij gevonden?
Leuk!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 00:42 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ga ik na de renovatie naar kijken.
12 september als het goed is oplevering.
Goedemorgen.quote:
Ja, het begin is altijd vervelend, maar na een tijdje vind ik het leuk worden. Ik was om 22.00 terug.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 06:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Lekker gewandeld gisteren nog?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 06:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het begin is altijd vervelend, maar na een tijdje vind ik het leuk worden. Ik was om 22.00 terug.
Ja precies.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 06:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Gewoon 2 uur gewandeld.
Kun je wel even lekker je hoofd leeg maken.
Dat is een goed begin van de dagquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:49 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag slagroomsoesjes:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
Goedemorgen Rafeiro. Slagroomsoesjes kunnen op elk moment van de dag.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:07 schreef Rafeiro het volgende:
Goedemorgen, wel lekker, maar nog iets te vroeg
Dat laatste heb ik nooit begrepen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 06:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Gewoon 2 uur gewandeld.
Kun je wel even lekker je hoofd leeg maken.
Dank, maar ik sla even over…quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:49 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag slagroomsoesjes:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
quote:
Als je last van obstipatie hebt, dan zijn ze nu waarschijnlijk enorm goed…quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:53 schreef just me het volgende:
[..]goedenmiddag,
zoals je ziet heeft Melting slagroomsoesjes neergezet maar ik weet niet of ze nog goed zijn zo buiten de koelkast
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je last van obstipatie hebt, dan zijn ze nu waarschijnlijk enorm goed…
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je last van obstipatie hebt, dan zijn ze nu waarschijnlijk enorm goed…
Wellicht ga ik voor het eerst sinds lange tijd van het weekend weer is ''uit''.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:53 schreef MadMaster het volgende:
Gaan we nog wat leuks doen van het weekend?
Vanavond mag ik aan de Nederlandse wijn bij vrienden en morgen de eerste face-to-face whisky proeverij in Den Haag (voor het eerst in anderhalf jaar op pad met het OV) met flessen uit de jaren '50 en '60…
Ik ga morgen treintje rijden en bootje varen. En daarna zie ik wel wat ik ga doen… wandelen, fietsen, paardje rijden en zo denk ik.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:53 schreef MadMaster het volgende:
Gaan we nog wat leuks doen van het weekend?
Vanavond mag ik aan de Nederlandse wijn bij vrienden en morgen de eerste face-to-face whisky proeverij in Den Haag (voor het eerst in anderhalf jaar op pad met het OV) met flessen uit de jaren '50 en '60…
Morgen wordt het prima weer, dus geen reden om niet buiten te zijn…quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:56 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Wellicht ga ik voor het eerst sinds lange tijd van het weekend weer is ''uit''.
Maar aangezien het een groepsactiviteit betreft en in de afgelopen 48 uur de activiteit al meerdere keren is gewijzigd en de weersvoorspelling ook niet echt denderend zijn verwacht ik dat het niet door gaat.
Morgen de grote oversteek?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ga morgen treintje rijden en bootje varen. En daarna zie ik wel wat ik ga doen… wandelen, fietsen, paardje rijden en zo denk ik.
Ja, met een beetje mazzel kan ik morgen aan dek zitten.quote:
Lekker, en daarna een beetje grasduinen daar…quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, met een beetje mazzel kan ik morgen aan dek zitten.
Oh lekker, dan heb je meteen het vakantiegevoel te pakkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, met een beetje mazzel kan ik morgen aan dek zitten.
Eerst morgen dan maar doen…quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Morgen weer naar buiten, hopelijk gewoon in de tuin met een boek. En dan wordt het zondag zeikweer en hang ik op de bank en vouw ik een paar wassen. Tot zover mijn plannen voor dit weekend
Op jacht naar 'the big 5'. De zeehond, de lepelaar, het konijn, de bosmuis en de cranberry.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker, en daarna een beetje grasduinen daar…
Ik heb er heel even aan gedacht om de sneldienst te nemen maar dat is net of je in de trein zit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh lekker, dan heb je meteen het vakantiegevoel te pakken
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Op jacht naar 'the big 5'. De zeehond, de lepelaar, het konijn, de bosmuis en de cranberry.
Ik ben niet thuis vanavond. Dus niet van mijn kant.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:54 schreef anotherRandomdude het volgende:
Stond er voor deze avond nog een show op het programma ?
Dat heeft hetzelfde effect als dat jij ze van hun fiets ramt.quote:
Nou, nou, niet alles en iedereen over 1 kam scheren hoor. Ik hou me keurig aan de regels, ik kijk goed vooruit en ik gebruik de bel op mn fiets als het nodig is en als iemand mij er door laat zeg ik netjes bedanktquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:20 schreef Rafeiro het volgende:
Nog1 keer zo'n kut bejaarde op een e-bike of speed peddelek en ik ros ze er van af.
Je hoort ons niet, je ziet ons niet, we sjezen lomp hard. levensgevaarlijk die josti's.
En dan fiets ik maar.
Sowieso gaan alle bejaarden die ik ken met een electrische fiets niet harder dan zo'n 17 km. per uur. Hoe hard ga jij dan, just me?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:13 schreef just me het volgende:
[..]
Nou, nou, niet alles en iedereen over 1 kam scheren hoor. Ik hou me keurig aan de regels, ik kijk goed vooruit en ik gebruik de bel op mn fiets als het nodig is en als iemand mij er door laat zeg ik netjes bedankt
Ik zie er genoeg die 25+ rijden. Of op een speedbike 45+.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Sowieso gaan alle bejaarden die ik ken met een electrische fiets niet harder dan zo'n 17 km. per uur. Hoe hard ga jij dan, just me?
Thanks!quote:
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 07:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een behouden vaart!
Hallo weer!![]()
Ook bejaarden?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 06:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zie er genoeg die 25+ rijden. Of op een speedbike 45+.
De echte oudjes niet op een speedbike. Maar er zijn genoeg 50+ers die wel op een speedbike rijden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 07:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook bejaarden?
Nou ja, ik zie ze echt niet. Op een speedbike al helemaal niet. Dat vind ik inderdaad wel enge dingen, maar die zie ik alleen maar in de ochtend- en avondspits. In mijn beleving worden die echt gebruikt als alternatief voor de auto om naar het werk te gaan.
Goedemorgen! En veel plezier brother52.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 07:53 schreef Melting het volgende:
[..]
De echte oudjes niet op een speedbike. Maar er zijn genoeg 50+ers die wel op een speedbike rijden.
Wel bejaarden die 25+ rijden.![]()
En goedemorgen.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Sowieso gaan alle bejaarden die ik ken met een electrische fiets niet harder dan zo'n 17 km. per uur. Hoe hard ga jij dan, just me?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 08:24 schreef just me het volgende:
[..]goedemorgen
![]()
Ik kan niet harder dan 25km, maar als ik fiets geniet ik en ga niet zo hard!
Oops betraptquote:
Je bent in goed gezelschap ! Heel veel plezierquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 08:36 schreef brother52 het volgende:
[ afbeelding ]
Vast een impressie van hoe de overtocht er uit gaat zien
Een alcoholist als kapitein zou ik geen goed gezelschap willen noemenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 08:39 schreef just me het volgende:
[..]
Je bent in goed gezelschap ! Heel veel plezier
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 08:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een alcoholist als kapitein zou ik geen goed gezelschap willen noemen
Mad start de ochtend toch altijd met koffiequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 08:58 schreef Melting het volgende:
@:MadMaster: ik zag net dat Glen Mansion sinds kort weer verkrijgbaar is in Nederland. Ik weet niet of deze lekker is, maar wellicht heb je deze nog niet gehad?
Nee, die heb ik nog nooit geproefd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 08:58 schreef Melting het volgende:
@:MadMaster: ik zag net dat Glen Mansion sinds kort weer verkrijgbaar is in Nederland. Ik weet niet of deze lekker is, maar wellicht heb je deze nog niet gehad?
1. Een blended whisky moet sowieso een aanzienlijk deel single malt whisky bevatten.quote:Glen Mansion is een Schotse blended whisky die vooral in Nederland verkocht wordt. Volgens de producenten bestaat een relatief groot aandeel van Glen Mansion uit single malt whisky. Deze worden gecombineerd na een rijpingsperiode van minstens 3 jaar.
Correct.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 09:04 schreef just me het volgende:
[..]
Mad start de ochtend toch altijd met koffie
jakkie bahquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 09:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Correct.
En sinds kort met een groot glas lauw water…
Je moet eens weten wat ik de laatste tijd allemaal wel en niet eet/drink op advies van allerlei wijze mensen.quote:
en zie daar dan maar het juiste advies uit te halenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 09:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat ik de laatste tijd allemaal wel en niet eet/drink op advies van allerlei wijze mensen.
Alles voor het omlaag brengen van de bloedsuikerwaarden…
Been there, done that. Wat ik nu doe is alleen een kop koffie in de ochtend. (Bijna) geen alcohol meer. Verder alleen water of thee. Eten vooral groenten en zo min mogelijk vlees en verder alles volkoren.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 09:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat ik de laatste tijd allemaal wel en niet eet/drink op advies van allerlei wijze mensen.
Alles voor het omlaag brengen van de bloedsuikerwaarden…
Het is ook hinken op twee gedachten.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 09:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Been there, done that. Wat ik nu doe is alleen een kop koffie in de ochtend. (Bijna) geen alcohol meer. Verder alleen water of thee. Eten vooral groenten en zo min mogelijk vlees en verder alles volkoren.
En ik heb besloten om verder niks meer te maken te hebben met dokters/huisartsen. Als dit niet voldoende is (samen met het wandelen elke dag), dan houdt het op. Ik ben niet bereid om nog meer te doen. Voor het weer bloeddonor mogen zijn eisten ze een verklaring van de huisarts dat ik gezond was. Ik heb er over nagedacht, maar ga dat niet doen. Dan maar geen bloeddonor.
Wat zou dat lauw water dan moeten doen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 09:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Correct.
En sinds kort met een groot glas lauw water…
Bij mij was het geen bloedsuikerwaarden. Dat was goed. Het was de combinatie van hoge bloeddruk en eiwitten in mijn urine. De huisarts gaf zelf in eerste instantie aan dat ik medicatie moest hebben, maar kwam daar op terug. Daar had ik zelf geen keuze in. Dus heb ik mijn leefstijl aangepast en hoewel ik me fysiek beter voel, is het soms best zwaar. Het voelt soms of alle leuke dingen weg zijn (niet meer gezellig een wijntje drinken of leuk uit eten gaan). En het wandelen elke dag is best fijn, maar kost me echt heel veel tijd. Dus ik heb er best veel voor over gehad vind ik zelf. Medicatie was misschien makkelijker geweestquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 09:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is ook hinken op twee gedachten.
Ik heb de vraag gekregen of ik er op natuurlijke wijze - oftewel aanpassen eet-/drink patronen - of via medicatie aan wilde werken. Ik heb aangegeven dat ik het wil proberen via natuurlijke wijze, maar dat ik er rekening mee hou dat het uiteindelijk toch medicatie wordt.
Ik heb geen zin om op langere termijn op een houtje te blijven bijten…
Ik moet nu 's ochtends iets eten en dat lukt me met moeite.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 09:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat zou dat lauw water dan moeten doen?
Vasten?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 09:57 schreef Tjoent het volgende:
Heb je al eens iets gelezen over vasten, MM? Dat is namelijk best een eyeopener.
Met name de podcasts van Robbert Wolters (De Echte Mannen Diëten Niet - podcast) zijn erg interessant.
Bijvoorbeeld #2 maar zeker #6 en #7 die over insulineresistentie gaan.
Het belangrijkste is dat je een beetje je eigen leven kan leiden en niet dat allerlei beperkingen het alleen maar lastiger maken. Althans, dat is mijn insteek…quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 09:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij mij was het geen bloedsuikerwaarden. Dat was goed. Het was de combinatie van hoge bloeddruk en eiwitten in mijn urine. De huisarts gaf zelf in eerste instantie aan dat ik medicatie moest hebben, maar kwam daar op terug. Daar had ik zelf geen keuze in. Dus heb ik mijn leefstijl aangepast en hoewel ik me fysiek beter voel, is het soms best zwaar. Het voelt soms of alle leuke dingen weg zijn (niet meer gezellig een wijntje drinken of leuk uit eten gaan). En het wandelen elke dag is best fijn, maar kost me echt heel veel tijd. Dus ik heb er best veel voor over gehad vind ik zelf. Medicatie was misschien makkelijker geweest
Ik neem aan dat er ook een tussenweg is, wel met (ik neem aan) metformine starten en daarnaast je leefstijl aanpakken en dan kijken of de medicatie afgebouwd kan worden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 09:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is ook hinken op twee gedachten.
Ik heb de vraag gekregen of ik er op natuurlijke wijze - oftewel aanpassen eet-/drink patronen - of via medicatie aan wilde werken. Ik heb aangegeven dat ik het wil proberen via natuurlijke wijze, maar dat ik er rekening mee hou dat het uiteindelijk toch medicatie wordt.
Ik heb geen zin om op langere termijn op een houtje te blijven bijten…
Ja, dat was tijdens de lockdown niet echt een probleem. Nu dingen weer normaler worden, wordt dat wel een issue. Ik weet nog niet hoe ik daar een evenwicht in moet gaan vinden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het belangrijkste is dat je een beetje je eigen leven kan leiden en niet dat allerlei beperkingen het alleen maar lastiger maken. Althans, dat is mijn insteek…
Geen idee, ik slik nu niks op dat gebied…quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er ook een tussenweg is, wel met (ik neem aan) metformine starten en daarnaast je leefstijl aanpakken en dan kijken of de medicatie afgebouwd kan worden.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vasten?
Als in 'tijdelijk niet eten' of zo?
Evenwicht vinden en bewaren is ook moeilijk. Maar je mag naar mijn idee best een keer uit eten gaan zoals je gewend was, als je dat maar niet elke week zo doet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat was tijdens de lockdown niet echt een probleem. Nu dingen weer normaler worden, wordt dat wel een issue. Ik weet nog niet hoe ik daar een evenwicht in moet gaan vinden.
Dit klinkt voor mij als Bourgondiër iets dat gelijk staat aan 2 maanden eenzame opsluiting in een isoleercel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:14 schreef Tjoent het volgende:
[..]![]()
Dan moet je dus juist - niet - eten 's morgens![]()
Het is echt de moeite waard om in elk geval die 2 podcasts (6 en 7) eens te luisteren. Misschien spreekt het je aan. Zijn uitleg is heel logisch en voorzien van wetenschappelijke onderbouwingen. Steeds meer artsen gaan inzien dat o.a. je alvleesklier rust geven een oplossing kan zijn voor allerlei lichamelijke klachten.
Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat eten is niet goed voor een menselijk lichaam.
En dat vasten is prima vol te houden (wel even wennen door het rustig op te bouwen qua uren). Maar mogelijk staan jouw adviseurs er niet positief tegenover hoor... doch inlezen en het desgewenst bespreken (als het je wat lijkt) kan natuurlijk altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt misschien zo, maar is het zeker niet. En het hoeft ook niet dagelijks... maar liefst wel zo vaak mogelijk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit klinkt voor mij als Bourgondiër iets dat gelijk staat aan 2 maanden eenzame opsluiting in een isoleercel.
Ik ben nog niet overtuigd…
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:20 schreef MadMaster het volgende:
Ons etentje/proeverijtje met vrienden gisteren.
Dit soort zaken ga ik dus niet opofferen…HaringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een van de weinige dingen die ik echt mis… en dan kom ik straks ook nog eens langs mijn favoriete haringkraam…Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Eet je ook helemaal geen vis, brother52?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Haring![]()
Een van de weinige dingen die ik echt mis… en dan kom ik straks ook nog eens langs mijn favoriete haringkraam…
Klopt. Ik eet zo weinig mogelijk dierlijks. Op zuivel en eieren na dan. Maar ook dat eet ik de laatste tijd steeds minder.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Eet je ook helemaal geen vis, brother52?
Uiteindelijk zal iedereen zijn/haar weg wel vinden, doen waar je je goed bij voeltquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:24 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Klinkt misschien zo, maar is het zeker niet. En het hoeft ook niet dagelijks... maar liefst wel zo vaak mogelijk.
Op die manier ontzeg je jezelf vrijwel 'niks' en dan is het goed vol te houden.
Het was een Hollandse avond, had de gastvrouw bedacht vanwege allemaal Nederlandse witte wijnen die we afgelopen jaar her en der gekocht hebben, waaronder de Frysling uit Twijzel en die van De Koen uit Langendijk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Haring![]()
Een van de weinige dingen die ik echt mis… en dan kom ik straks ook nog eens langs mijn favoriete haringkraam…
Ik wist niet eens dat ze wijn maakten in Friesland.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was een Hollandse avond, had de gastvrouw bedacht vanwege allemaal Nederlandse witte wijnen die we afgelopen jaar her en der gekocht hebben, waaronder de Frysling uit Twijzel en die van De Koen uit Langendijk.
Verbazingwekkend goed, op 1 na die wat muf was en naar zweetsokken rook…
Het is ov, dus mondkapje verplicht. In de bus levert het echt geen problemen meer op. Daar zie ik eigenlijk nooit meer mensen die het mondkapje stiekem af doen of zo. Maar op de boot zitten natuurlijk vooral automobilisten en voor hen lijkt het moeilijk te zijn.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:55 schreef brother52 het volgende:
Ik vraag me trouwens af…
Zou ik straks aan boord de mensen die geen mondkapje dragen mogen kielhalen?
De rederij geeft het duidelijk genoeg aan in al hun communicatie.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is ov, dus mondkapje verplicht. In de bus levert het echt geen problemen meer op. Daar zie ik eigenlijk nooit meer mensen die het mondkapje stiekem af doen of zo. Maar op de boot zitten natuurlijk vooral automobilisten en voor hen lijkt het moeilijk te zijn.
Daarom lagen er toen ik voor de tweede prik ging mondkapjes bij de ingangquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:13 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon moest vorige week voor zijn 2e vaccin en daar is een mondkapje ook nog verplicht. Ik stopte hem op het laatste moment nog een mondkapje toe. Ik vraag me af hoeveel mensen daar nu komen en dan een mondkapje vergeten zijn. Voor iedereen die niet met het OV reist is een mondkapje een ver-van-hun-bed-show geworden.
Ik heb ze nog altijd bij me en als ik het ergens niet vertrouw of het me te druk is, doe ik hem op.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:13 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon moest vorige week voor zijn 2e vaccin en daar is een mondkapje ook nog verplicht. Ik stopte hem op het laatste moment nog een mondkapje toe. Ik vraag me af hoeveel mensen daar nu komen en dan een mondkapje vergeten zijn. Voor iedereen die niet met het OV reist is een mondkapje een ver-van-hun-bed-show geworden.
Even voor de duidelijkheid, je hebt het toch over intermittent fasting? Niet dat we bij ‘zo vaak mogelijk’ denken dat jij zo vaak mogelijk een dag helemaal niks eet, toch?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:24 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Klinkt misschien zo, maar is het zeker niet. En het hoeft ook niet dagelijks... maar liefst wel zo vaak mogelijk.
Op die manier ontzeg je jezelf vrijwel 'niks' en dan is het goed vol te houden.
Eén wel en de ander was de zweetsokken wijn…quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze wijn maakten in Friesland.
Was die een beetje goed te doen?
Aanrader!quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, De Koen, daar kom ik best vaak langs op weg tussen twee kringloopwinkels, nog nooit op het domein zelf geweest
Die zou perfect moeten passen bij Parmezaanse kaasquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eén wel en de ander was de zweetsokken wijn…
Ik heb nog een halve fles staan, kom maar langs om dat te testen…quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die zou perfect moeten passen bij Parmezaanse kaas
Dan mis ik mijn bootquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve fles staan, kom maar langs om dat te testen…
Kloptquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, je hebt het toch over intermittent fasting? Niet dat we bij ‘zo vaak mogelijk’ denken dat jij zo vaak mogelijk een dag helemaal niks eet, toch?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 15:04 schreef Doedezemaar het volgende:
En Symph kocht alweer een tas, hij heeft er nu 4. Straks hebben we daar nog een extra kast voor nodig
Iets in mij zegt dat de tas van Symph ook goedkoper zal zijnquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:28 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Beter een tas dan een parapente-set waar mijn man net mee thuiskomt
Hij heeft hem gratis gekregen van een vriend van zijn vliegclub (zegt hij).quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:29 schreef just me het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dat de tas van Symph ook goedkoper zal zijn
Ach waarom zou hij de waarheid niet vertellen! Vraag me alleen af het halen van een vliegbrevet onder persoonlijke ontwikkeling valtquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft hem gratis gekregen van een vriend van zijn vliegclub (zegt hij).
Maar hij is sowieso op het moment rijk. Zijn werk heeft hem 10% loonsverhoging gegeven en een budget van
¤ 4.000,- om te besteden aan een persoonlijk ontwikkelingstraject naar keuze. Hij zit er aan te denken om zijn vliegbrevet weer te gaan halen. Die had hij al, maar die is verlopen omdat we toen het geld niet hadden om jaarlijks genoeg vlieguren te maken om het te mogen behouden.
Ik geloof dat persoonlijke ontwikkeling heel vrij te interpreteren is, maar dat moet hij gewoon vragen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ach waarom zou hij de waarheid niet vertellen! Vraag me alleen af het halen van een vliegbrevet onder persoonlijke ontwikkeling valt
Wel gaaf om te kunnen vliegen maar ja, zonder vliegtuig kom je ook niet ver.
10% loonsverhoging is wel heel veel, super voor hem
In dat geval... is minder werken geen optie voor jou ?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik geloof dat persoonlijke ontwikkeling heel vrij te interpreteren is, maar dat moet hij gewoon vragen.
Ja, het kan verkeren. 2 jaar geleden werd hij ontslagen en hebben ze hem vervolgens opnieuw via een tijdelijk contract aangenomen. En nu hij zelf dreigt weg te gaan, doen ze dit om hem te behouden. Hij krijgt ook nog een extra dag vrij. Misschien toch niet zo slim om hem te ontslaan toendertijd. En ik ben juist weer fulltime gaan werken omdat zijn baan toen in gevaar was
Voor ¤2 was hij klaar. Hij had altijd een laptoptas waar de rits defect van was als tas om mee naar zijn werk te nemen en die heeft hij nu toch maar eens weggegooid. Toen moest hij dus iets nieuws hebben waar zijn broodtrommel etc in kan en hij had vandaag meteen geluk bij de zaterdagse kringloop hier in de wijk. Tas is volgens mij zelfs nieuw.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:29 schreef just me het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dat de tas van Symph ook goedkoper zal zijn
Ik moest opzoeken wat dat was.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:28 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Beter een tas dan een parapente-set waar mijn man net mee thuiskomt
Vooraf-tracks vanaf 18:54 uur.quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - In The Bag
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Zodra ik klaar met eten ben kom ik luisteren !quote:
Nou ja, die begint feitelijk maandag pas, natuurlijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:26 schreef Melting het volgende:
Hoe bevalt je vakantie, 11? Al iets gedaan? Of nog iets op de planning op korte termijn?
Nog steeds.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nou ja, die begint feitelijk maandag pas, natuurlijkTot nu toe bevalt het prima. Weinig plannen nog. Over twee weken een dagje richting Zeeland. Verder niks op de rol, behalve het huis eens grondig opruimen en schoonmaken.
Jij alweer aan het werk?
Rustig weer opbouwen, verstandig.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog steeds.
Vanaf maandag officieel 3 uurtjes per dag.
Ga je de dijken lekprikken?
Welke regel precies?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Rustig weer opbouwen, verstandig.![]()
Geen plannen in die richting
Een regel uit dit liedje hoorde ik deze week ge-uit worden over Afghanistan:Leonard Cohen - You Want It Darker (Paul Kalkbrenner remix DJ11 edit)
Ik kan er tenminste niet uithalen dat dat op Afghanistan zou slaan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[..]
Context kan ik zo snel niet terugvinden nu.
Ik weet het ook niet meer precies, helaas.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan er tenminste niet uithalen dat dat op Afghanistan zou slaan.
Dit vind ik geen Cyndi Lauper muziek.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer precies, helaas.
Een liedje dat Basement Jaxx ooit schreven en produceerden:Cyndi Lauper - Rocking Chair
Ik ook niet, maar ik vind het wel grappigquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit vind ik geen Cyndi Lauper muziek.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Sugababes - Push The Button
Ik heb vanavond de "new music"-jingle niet nodig, trouwens.Niet één nieuw nummer dat ik niet al eerder heb gedraaid.
Toch heb ik nog geen enkel nummer uit 2021 gedraaidquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
En toch heb ik wat titels voorbij zien komen die ik niet herkende. Maar zoals ik van de week al zei; dat heb ik al snel met nieuwere muziek.
Dit nummer ken ik wel. Wist alleen niet dat van de wurgers was.quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:49 schreef DJ11 het volgende:
We zijn nu toch echt even in 2021 aanbeland. AJR heeft een nieuwe single. Helaas is dat niet Ordinaryish People (), maar wél een fijn nummer. Beetje rare timing, om dit in augustus uit te brengen, maar toch...
AJR - Christmas In June
Ze hadden dit in juni kunnen uitbrengen. Of met kerst. In plaats daarvan komen ze er in augustus meequote:
Welkomquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:50 schreef just me het volgende:
het duurde even maar dat komt omdat ik mijn wifi moest resetten
![]()
Wie?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:50 schreef just me het volgende:
het duurde even maar dat komt omdat ik mijn wifi moest resetten
![]()
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:52 schreef Melting het volgende:
Ze kwam om het uit te praten
Zijn veel te mooie, aanstaande bruid
En ze slaagde in haar opzet
Na het gesprek was het inderdaad uit.
Tja..... moet je maar geen ruzie maken.quote:
Gezien de muziek die ik voor deze show heb klaarstaan, kan ik melden dat je paranormale gaven hebt.quote:
Nou Melting klopt dat ?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gezien de muziek die ik voor deze show heb klaarstaan, kan ik melden dat je paranormale gaven hebt.
heb je wel plannen om iets te doen ?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:58 schreef DJ11 het volgende:
Hoewel ik vakantie heb, ga ik niet 36 holiday-nummers draaien. En aangezien ik waarschijnlijk gewoon veel thuis blijf, leek deze me wel toepasselijk:C Duncan - Holiday Home
Soms denk ik dat dat wel een beetje waar zou kunnen zijn.quote:
Oh jeequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Soms denk ik dat dat wel een beetje waar zou kunnen zijn.
Beperkt. Dagje Zeeland, verder het huis eens grondig schoonmaken en opruimen. Ik vermaak me wel. Kan altijd nog met mixwerk voor de band bezig.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:59 schreef just me het volgende:
[..]
heb je wel plannen om iets te doen ?
Gewoon doen waar je zin in hebt, heel goedquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Beperkt. Dagje Zeeland, verder het huis eens grondig schoonmaken en opruimen. Ik vermaak me wel. Kan altijd nog met mixwerk voor de band bezig.
Zouden het dan 10 nummers zijn, of zou er een ander nummer vervallen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Negen nummers van dit album (Health) haalden in 2019 mijn Top 100. Dit nummer was daar niet één van. Zou ik de lijst nu opnieuw maken, dan waarschijnlijk wél.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:01 schreef just me het volgende:
[..]
Gewoon doen waar je zin in hebt, heel goed
10quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Zouden het dan 10 nummers zijn, of zou er een ander nummer vervallen?
Je weet dat er maar 9 nummers op staan?quote:
12quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Je weet dat er maar 9 nummers op staan?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:07 schreef DJ11 het volgende:
Army Of Lovers - Crucified (radio edit)
Het is gewoon een heerlijk liedje. Altijd al gevonden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:08 schreef just me het volgende:
eigenlijk geen nummer om![]()
op te doen maar ik doe het toch
![]()
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:08 schreef just me het volgende:
eigenlijk geen nummer om![]()
op te doen maar ik doe het toch
![]()
Jezus, dan moet je niet goed snik zijnquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Sommigen laten zich voor hun plezier kruisigen.
Jezus liet dat niet voor zijn plezier doen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:09 schreef just me het volgende:
[..]
Jezus, dan moet je niet goed snik zijn
Je kan ook overdrijven hè?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:10 schreef DJ11 het volgende:
Ernstig verslaafd aan dit liedje. Woensdag voor het eerst gedraaid, nu weerAudiobooks - The Doll
daar heb jij dan weer gelijk inquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Jezus liet dat niet voor zijn plezier doen.
Ga jij dit jaar nog vakantie vieren, of zit dat er nu wel op?quote:
nee hoor, het zit er weer op, en de kabouters gaan volgende week weer naar school dus het oppassen daar zit er ook weer opquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga jij dit jaar nog vakantie vieren, of zit dat er nu wel op?
quote:
Het normale leventje gaat weer van start dus.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:17 schreef just me het volgende:
[..]
nee hoor, het zit er weer op, en de kabouters gaan volgende week weer naar school dus het oppassen daar zit er ook weer op
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:19 schreef livelink het volgende:
Ik heb vandaag echt de hele dag in de tuin gewerkt. Vorige week de achtertuin, vandaag de zijtuin en voortuin onkruidvrij gemaakt en gesnoeid. Een mens kan ook te veel tuin hebben.
Zolang je maar een beetje voldoening ervan hebtquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:19 schreef livelink het volgende:
Ik heb vandaag echt de hele dag in de tuin gewerkt. Vorige week de achtertuin, vandaag de zijtuin en voortuin onkruidvrij gemaakt en gesnoeid. Een mens kan ook te veel tuin hebben.
Het is wel een behoorlijk onderhoud dan maar ook wel genieten toch ?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:19 schreef livelink het volgende:
Ik vind het altijd wel therapeutisch.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zolang je maar een beetje voldoening ervan hebt
zeker wetenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel therapeutisch.
Als je nog wat therapeutisch werk zoekt.....quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel therapeutisch.
Hmm, naast onkruid wieden beschouw ik alleen wassen als therapeutisch.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je nog wat therapeutisch werk zoekt.....
fijn dat je zo genoten hebt, zal je goed gedaan hebbenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:29 schreef MadMaster het volgende:
En weer een uur gemuilkorfd, op weg naar huis.
Eindelijk weer eens een halve dag met elkaar zitten ouwehoeren over whisky en van alles. Heb dit enorm gemist...
Er komen zo nog twee liedjes aan die door deze post zijn geïnspireerd...quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:28 schreef livelink het volgende:
Beter een tas dan een parapente-set waar mijn man net mee thuiskomt![]()
Fijn voor je. Over therapeutisch gesproken...quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:29 schreef MadMaster het volgende:
En weer een uur gemuilkorfd, op weg naar huis.
Eindelijk weer eens een halve dag met elkaar zitten ouwehoeren over whisky en van alles. Heb dit enorm gemist...
Beide kan geregeld worden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Hmm, naast onkruid wieden beschouw ik alleen wassen als therapeutisch.
Ik vind deze ook wel erg leuk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:32 schreef DJ11 het volgende:
Ik wilde eigenlijk Waltz Darling draaien, maar bedacht me toen dat deze ook erg leuk is. En dat ik die al veel te lang niet had gedraaid:Lisa Marie With Malcolm McLaren And The Bootzilla Orchestra - Something's Jumpin' In Your Shirt
Ongedierte?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:32 schreef DJ11 het volgende:
Ik wilde eigenlijk Waltz Darling draaien, maar bedacht me toen dat deze ook erg leuk is. En dat ik die al veel te lang niet had gedraaid:Lisa Marie With Malcolm McLaren And The Bootzilla Orchestra - Something's Jumpin' In Your Shirt
Ik krijg spontaan jeukquote:
Zou het?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik denk dat de tekst zinspeelt op heel wat anders....
Dit was destijds een 3 inch (mini) CD single en die raakte je altijd kwijt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik denk dat de tekst zinspeelt op heel wat anders....
Aan de lidl? Niet aan die film?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:41 schreef Melting het volgende:
Ik moet elke keer aan de Lidl denken als ik dit nummer hoor.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Aan de lidl? Niet aan die film?
Dan hoop ik dat je hem beter aangeeft dan bij de dames estafette op de OS.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Shannon - Let The Music Play
Het einde van de show nadert alweer. Melting neemt zo het stokje over
Dat is me ontgaan. Ik ben in elk geval op tijd klaarquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je hem beter aangeeft dan bij de dames estafette op de OS.![]()
Die van Tarantino. Ik heb hem zelf niet gezien. Hou niet zo van zijn films.quote:
Gewoon zoals de mannen het deden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je hem beter aangeeft dan bij de dames estafette op de OS.![]()
Leuk filmpje voor straksquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:52 schreef DJ11 het volgende:
Aretha Franklin with the Royal Philharmonic Orchestra - Respect
Idem.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Die van Tarantino. Ik heb hem zelf niet gezien. Hou niet zo van zijn films.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |