SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Klonk inderdaad wel songfestival-achtig, maar in die jaren keek ik nog niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet? Ook songfestival.
[ afbeelding ]
Je kon het inderdaad niet echt horen.quote:
Ik denk alleen voor jou.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:35 schreef livelink het volgende:
Ben je nou alleen voor mij aan het draaien? Of luistert er nog een maat mee?
Dat dacht ik nou ook. Niet de fijnste van hen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou, nou..... moet dat nou?
[ afbeelding ]
Nee hoor, gaat goed zo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:36 schreef Melting het volgende:
Dus als je iets bijzonders wil horen, dan hoor ik het graag.
Ik kan er sowieso niet zo goed naar luisteren.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou ook. Niet de fijnste van hen.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:41 schreef livelink het volgende:
Rod Stewart - I don't wanna talk about it![]()
En ik wil al helemaal die foto niet zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]Deze kan nog. Hij loop trouwens ook op krukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Zijn allemaal oude mannetjes aan het worden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze kan nog. Hij loop trouwens ook op krukken
[ afbeelding ]
Raindrops kept falling on our roofquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:51 schreef Melting het volgende:
Was het een beetje gezellig in de auto vandaag, Symph?
Klinkt romantisch.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Raindrops kept falling on our roof
Wat dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:56 schreef Melting het volgende:
Potverdorie..... zijn al 2 dingen die ik gepland had in mijn vakantie gecanceld en verzet naar volgend jaar mei.
Zo schiet plannen niet op, natuurlijk.
Dat is wel balenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:56 schreef Melting het volgende:
Potverdorie..... zijn al 2 dingen die ik gepland had in mijn vakantie gecanceld en verzet naar volgend jaar mei.
Zo schiet plannen niet op, natuurlijk.
Militracks (rijden dan oude leger voertuigen rond, en worden kampementen opgezet zoals in de oorlogquote:
Jij hebt anders je laatste vakantiedag ook in het water zien vallen. Dat is ook balen.quote:
Dat Militracks is ooit in Wijk bij Duurstede geweest. Met heel slecht weer. Het kampement hebben ze zelfs op moeten breken toen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Militracks (rijden dan oude leger voertuigen rond, en worden kampementen opgezet zoals in de oorlog)
En Dag van het levenslied.
Dat is zonde.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat Militracks is ooit in Wijk bij Duurstede geweest. Met heel slecht weer. Het kampement hebben ze zelfs op moeten breken toen.
Een vriend van mij reed toen mee in zijn jeep. Ik mocht toen een rondje mee. Was wel erg leuk (en koud en nat)quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is zonde.
Ik blijf het geweldig mooi vinden.
Oh ja, die wist ik. Maar vergat te typen.quote:
Dat snap ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Een vriend van mij reed toen mee in zijn jeep. Ik mocht toen een rondje mee. Was wel erg leuk (en koud en nat)
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, die wist ik. Maar vergat te typen.
Deze weet ik dan weer niet.
Nee, we hebben hier weinig bos. We reden door de stad en wat landweggetjes.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Hadden ze daar ook een parcours door de bossen gemaakt? Dat doen ze in Overloon wel.
Heb jaren geleden met een troepentransporter meegereden. Was naderhand helemaal door elkaar geschud!
Ook leuk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, we hebben hier weinig bos. We reden door de stad en wat landweggetjes.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:09 schreef Symphonic het volgende:
Golden earring - nog een kilometer of 60
Met de auto is dat goed te doen. Dat hadden jullie wel kunnen doen in de regen. Gewoon wat rondrijden tot het droog is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:09 schreef Symphonic het volgende:
Golden earring - nog een kilometer of 60
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Met de auto is dat goed te doen. Dat hadden jullie wel kunnen doen in de regen. Gewoon wat rondrijden tot het droog is.
Ik zit bijna nooit in een auto. Ik kan me de laatste keer bijna niet heugen.quote:
Ja, je moet wel auto blijven rijden hè? Straks verleer je het nog.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit bijna nooit in een auto. Ik kan me de laatste keer bijna niet heugen.
Ik ben het al verleerd. Ik kan niet meer autorijden. En wil het ook niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, je moet wel auto blijven rijden hè? Straks verleer je het nog.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben het al verleerd. Ik kan niet meer autorijden. En wil het ook niet.
Ja, dat zou ik sowieso moeten. Maar ik zie het nut op dit moment niet. We hebben een auto, maar daar zit ik echt nooit in (ook niet als passagier).quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Moet je doen zoals just me heeft gedaan. Een paar opfrislessen. Heeft zij echt baat bij gehad.
Laat je wel je rijbewijs verlengen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik sowieso moeten. Maar ik zie het nut op dit moment niet. We hebben een auto, maar daar zit ik echt nooit in (ook niet als passagier).
Hoe dat zo mis heeft kunnen gaan tussen die twee. Ik kan me daar nooit zoveel bij voorstellen.quote:
Ja, sommige zaken zijn niet te snappen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe dat zo mis heeft kunnen gaan tussen die twee. Ik kan me daar nooit zoveel bij voorstellen.
Ja, dat wel. Maar ik ben nu zo gewend dat ik, als ik ergens heen wil, met het OV moet gaan, dat ik er verder geen geld aan wil uitgeven.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Laat je wel je rijbewijs verlengen?
Springen doen we niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Vooral veel springen en aanmoedigen dan. Blijf je ook een beetje warm. Aan jou zal het niet liggen als ze verliezen
Ik zou eerder breken met mijn ouders, geloof ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:22 schreef Melting het volgende:
Maywood was een Nederlands popduo, dat bestond uit de zusjes Alice May en Caren Wood (pseudoniemen van respectievelijk Alie (Aaltje) en Doetie (Doetje) de Vries).
Klinkt bijna als een sketch van Herman Finkersquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:22 schreef Melting het volgende:
Maywood was een Nederlands popduo, dat bestond uit de zusjes Alice May en Caren Wood (pseudoniemen van respectievelijk Alie (Aaltje) en Doetie (Doetje) de Vries).
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou eerder breken met mijn ouders, geloof ik![]()
Je kent Aaltje ook, zie ik!quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Klinkt bijna als een sketch van Herman Finkers
Nee hoor, met niemand van mijn familie.quote:
Als het geen buitenlands nummer is, neem ik altijd op. Net zoals ik altijd de deur open doe. Misschien komt dat omdat ik van nature nieuwsgierig ben.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:29 schreef Rafeiro het volgende:
Meh, oproep "gemist" vanmiddag, want onbekend nummer. Zoek ik het net op is het KPN glasvezel afspraken nummer. Morgen zelf maar even bellen dan.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:29 schreef Rafeiro het volgende:
Meh, oproep "gemist" vanmiddag, want onbekend nummer. Zoek ik het net op is het KPN glasvezel afspraken nummer. Morgen zelf maar even bellen dan.
Niet anoniem, maar kennelijk neemt Rafeiro ook niet op als hij het nummer niet kent.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]Belt KPN ook anoniem? Ook niet slim.
Ik ga Raf binnenkort een anoniem bellen, en kijken of hij opneemt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:31 schreef Rafeiro het volgende:
nah 085 nummer, maar die ken ik niet/
Je zou bijna je thuisnummer opzeggen dan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Sinds wij een geheim nummer hebben krijgen we echt helemaal geen bellers meer
Mekkerende verkopers etc...quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:36 schreef livelink het volgende:
Oprechte vraag: Waar zijn jullie zo bang voor als het gaat om opnemen van de telefoon en openen van de deur?
Vandaar dat je niet opneemt als ik bel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:38 schreef livelink het volgende:
Zowel aan de deur als aan de telefoon zeg ik dan gewoon dat ik niet geïnteresseerd ben en het is klaar.
Jij wil mij bier verkopenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Vandaar dat je niet opneemt als ik bel.
quote:
Maar ben je niet nieuwsgierig dan? Ik heb zoveel jaren telefoonwerk gedaan dat ik geen telefoon kan horen overgaan zonder hem direct op te willen pakken. Als ik ergens een telefoon hoor overgaan die niet wordt opgenomen word ik helemaal onrustig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:39 schreef Rafeiro het volgende:
En ik houd sowieso niet van onverwachte dingen.
Heb mijn moeder zelfs wel voor een dichte deur laten staan, we hadden afgesproken dat we zouden bellen vooraf, had ze niet gedaan.
Maar dat zal de autist zijn.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:39 schreef Rafeiro het volgende:
En ik houd sowieso niet van onverwachte dingen.
Heb mijn moeder zelfs wel voor een dichte deur laten staan, we hadden afgesproken dat we zouden bellen vooraf, had ze niet gedaan.
Maar dat zal de autist zijn.
Swingend nummer ook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:47 schreef Symphonic het volgende:
Dit was altijd mijn favoriete nummer om te spelen met de band
Oh ja, als er 's nachts aangebeld wordt zou ik ook niet zo snel opendoen. Eerst maar even door het raam kijken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:46 schreef Rafeiro het volgende:
Heb ook schakelaar in het snoertje van de deurbel gezet, die staat best vaak uit nu.
Al is dat ook omdat er 's nachts geregeld werd aangebeld.
Dan snap ik de schakelaar wel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:46 schreef Rafeiro het volgende:
Heb ook schakelaar in het snoertje van de deurbel gezet, die staat best vaak uit nu.
Al is dat ook omdat er 's nachts geregeld werd aangebeld.
Ja en ik slaap al zo slecht, dus bel maar uit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, als er 's nachts aangebeld wordt zou ik ook niet zo snel opendoen. Eerst maar even door het raam kijken.
Dan wordt het een latertje voor jouquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:52 schreef Melting het volgende:
Het is al bijna 21.00 uur zie.
En ik heb nog 4 nummers klaar staan.
quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:54 schreef livelink het volgende:
While my guitar gently wheeps - George Harrison
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo heb ik Kylie ook zien optreden, met die vlechtjes. Ze is net zo klein als livelink volgens mij
Ja, dat heb ik ook wel eens gehoord, ja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo heb ik Kylie ook zien optreden, met die vlechtjes. Ze is net zo klein als livelink volgens mij
Ik vind het wel iets hebben.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:02 schreef Melting het volgende:
Dat dit nog de 16e plaats heeft gehaald.
quote:
Goedemorgen dame en heer.quote:
Kijk..... dan was het toch niet voor niets dat je je nat hebt laten regenen!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 07:29 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag ook weer eens naar kantoor.
Het voelt alsof ik op schoolreisje ga…![]()
En de honkbalwedstrijd gisteren was weer een winstpartij…
Gefeliciteerd. En veel plezier op je schoolreisje! Hopelijk ben je je lunchpakket niet vergeten?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 07:29 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag ook weer eens naar kantoor.
Het voelt alsof ik op schoolreisje ga…![]()
En de honkbalwedstrijd gisteren was weer een winstpartij…
Ik zat onder een paraplu, dus dat viel wel mee…quote:Op woensdag 18 augustus 2021 07:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk..... dan was het toch niet voor niets dat je je nat hebt laten regenen!
Mijn bammetjes heb ik net in orde gemaakt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 07:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. En veel plezier op je schoolreisje! Hopelijk ben je je lunchpakket niet vergeten?
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 07:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn bammetjes heb ik net in orde gemaakt.
In de kantine is nog nauwelijks iets verkrijgbaar, alleen kant en klare broodjes…
En wanneer begint jouw vakantie?quote:
10 september.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:29 schreef just me het volgende:
[..]
En wanneer begint jouw vakantie?
Gezelligquote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:31 schreef Melting het volgende:
[..]
10 september.
En ik ga een dagje met Symph op pad in mijn vakantie.
Ik heb er zin inquote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:31 schreef Melting het volgende:
[..]
10 september.
Ik ook.quote:
Er is bier, dat komt wel goedquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ook.
Als je maar geen spijt krijgt.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Er is bier, dat komt wel goed
Had je eigenlijk al een vogeltje voor erbij gevonden?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:14 schreef Rafeiro het volgende:
Meh hulp die mee zou gaan vanmiddag komt niet want migraineaanval heel legitieme reden, maar wel balen.
Extra paar oren vind ik altijd wel fijn
Thanks. Gaat vast goed komen.quote:
2,5 weken. Was ik ook wel even aan toe.quote:
Lekker hoor.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
2,5 weken. Was ik ook wel even aan toe.
Als jij en/of Symph naar Duitsland komt, dan mogen jullie ook een dagje met mij op pad…quote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:31 schreef Melting het volgende:
[..]
10 september.
Misschien komen Symph en DDM dan wel.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als jij en/of Symph naar Duitsland komt, dan mogen jullie ook een dagje met mij op pad…
Gevalletje trauma?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien komen Symph en DDM dan wel.
Ik kom dit jaar niet meer in Duitsland, als het aan mij ligt.
Nee, gewoon geen uitje richting Duitsland gepland. Misschien volgend jaar weer.quote:
Je hoeft niet alles te plannen, lang leve de spontaniteit!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, gewoon geen uitje richting Duitsland gepland. Misschien volgend jaar weer.
Ja, dat kan natuurlijk altijd.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles te plannen, lang leve de spontaniteit!
quote:Programma voor vandaag
19:00 uur: DJ11 - Well-Planned
Oh die wordt tof, het deelnemersveld is leuk dit jaarquote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:16 schreef brother52 het volgende:
Ik heb mijn vakantie weer goed gepland.
30 augustus kom ik weer thuis en de 31 is hier de tijdrit van de benelux tour.
Het is maar 11 kilometer. Dat kan nooit heel lang duren.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:16 schreef brother52 het volgende:
Ik heb mijn vakantie weer goed gepland.
30 augustus kom ik weer thuis en de 31 is hier de tijdrit van de benelux tour.
Eigenlijk kom ik een dag te laat thuis zie ik. De 30e zijn ze bij mijn ouders in de buurt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh die wordt tof, het deelnemersveld is leuk dit jaar
Toch wel een paar uurtjes. Net iets langer dan wanneer ze een normale etappe hebben. Dat is in een paar seconden voorbij.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is maar 11 kilometer. Dat kan nooit heel lang duren.
Dit is een paar weken oud. Ik heb het laatst ook een keer gedraaid en het viel toen goed.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:21 schreef Melting het volgende:
Is het allemaal nieuwe muziek, 11? Ik kan niet zeggen dat ik de nummers ken, namelijk.
Maakt niet uit hoor, maar ik herkende het gewoon niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit is een paar weken oud. Ik heb het laatst ook een keer gedraaid en het viel toen goed.
Ik zal zorgen voor genoeg oude muziek ter compensatieEn verzoekjes / suggesties zijn altijd welkom via DM.
Ik kwam dit plaatje laatst op Facebook tegen. Geweldig.quote:
Wist niet dat er ook andere versies waren.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kwam dit plaatje laatst op Facebook tegen. Geweldig.![]()
The Firm - Star Trekkin' (original radio version)
Een extended, kennelijkquote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Wist niet dat er ook andere versies waren.
Wel toepasselijk...... regen ga weg!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:34 schreef DJ11 het volgende:
Niet z'n bekendste single, maar toch beslist een leuke:Terence Trent D'Arby - Rain
Ja, aangezien ik vanaf volgende week vakantie heb, is het een vriendelijk verzoekquote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel toepasselijk...... regen ga weg!
Kijk...... en hoeveel weken heb je dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, aangezien ik vanaf volgende week vakantie heb, is het een vriendelijk verzoek
Drie hele weken maar liefst.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk...... en hoeveel weken heb je dan?
Dan is jouw laatste dag, mijn eerste dag.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Drie hele weken maar liefst.Creedence Clearwater Revival - Who'll Stop the Rain
Dat doe je goedquote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Drie hele weken maar liefst.Creedence Clearwater Revival - Who'll Stop the Rain
Mijn laatste dag is daags voor m'n verjaardagquote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan is jouw laatste dag, mijn eerste dag.
Bedankt alvastquote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:38 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Dat doe je goed.
Geniet er van DJ11.
Je bent de 11e jarig?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Mijn laatste dag is daags voor m'n verjaardag
[..]
Bedankt alvast
Klopt ja. Niet echt plannen. Misschien wat dagjes weg. Verder het huis eens grondig opruimen; hard nodig.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent de 11e jarig?
Heb je ook nog vakantie plannen?
Welkom livelink.quote:
Ja, na zondag en maandag niet te hebben gelopen was het wel weer echt nodig.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom livelink.
Vandaag wel aan de wandel geweest?
Gisteren had je toch ook niet gelopen? Of vergis ik me nu?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, na zondag en maandag niet te hebben gelopen was het wel weer echt nodig.
Oeps, het is al woensdag. Ja, gisteren ook niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Gisteren had je toch ook niet gelopen? Of vergis ik me nu?
Fijn hè?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Oeps, het is al woensdag. Ja, gisteren ook niet.
Ik haal er geen gospel meer uit.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:48 schreef DJ11 het volgende:
Oorspronkelijk een soort gospel-ballad, dit nummer van een Zweedse zangeres. Maar het is grondig onderhanden genomen:Kristin Amparo, CAZZETTE & The Color Red - The River
Het is behoorlijk verbouwd. Het origineel heet "Follow The River" en is van voornoemde zangeresquote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik haal er geen gospel meer uit.
Nee, daarvoor is het teveel veranderd.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik haal er geen gospel meer uit.
Toch ook nog best wel lekker.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:57 schreef DJ11 het volgende:
Uit de categorie Slipstream HitHaddaway - Life (radio edit)
Slaap lekker.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:58 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor de show tot op heden DJ11.
Maar ik ga richting mijn bed.
Voor de overige luisteraars nog veel luisterplezier toegewenst
Welterusten aRdquote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:58 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor de show tot op heden DJ11.
Maar ik ga richting mijn bed.
Voor de overige luisteraars nog veel luisterplezier toegewenst
21 maart in de Melkweg in A'dam.quote:
Goed om te weten. Goeie zanger; hij heeft meer leuke nummers gemaakt. Gek genoeg wil -ie in Nederland maar niet echt doorbreken. Hier hebben we Ed - oranje takkentrol - Sheeran.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
21 maart in de Melkweg in A'dam.
Ik weet ook niet hoe dat precies zit.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:09 schreef livelink het volgende:
Zo grappig dat ze in de VS kennelijk van 9 to 5 werken. Geen pauze of pauze in de tijd van de baas?
Dan vind ik het nummer van Dolly toch beter.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:11 schreef DJ11 het volgende:
Die van Dolly vond ik wat te voorspelbaar, maar er is ook nog een vage cover....Robbie Williams - 9 To 5
Klopt, maar ik vind deze cover toch ook wel leuk. Bedenk jij even een vervangend verzoekje?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan vind ik het nummer van Dolly toch beter.
Het zijn twee nummers van Elton....quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:15 schreef Melting het volgende:
Ik weet niet hoe dit origineel van Elton heet.
Dat wist ik dus niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Inderdaad, Sacrifice. En de andere is Rocket ManM - Pop Muzik ('89 remix)
Vreemde artiestennamen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Fionn - Taste For It (PINEO & LOEB remix)
Die hebben ze ook niet echt nodig, denk ik.quote:
Goede reden om ze niets te lenen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Die hebben ze ook niet echt nodig, denk ik.
Dat laatste officieel zeker niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:09 schreef livelink het volgende:
Zo grappig dat ze in de VS kennelijk van 9 to 5 werken. Geen pauze of pauze in de tijd van de baas?
Goede avond.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste officieel zeker niet.
Mijn schoonzus woont/werkt daar en is daarom erg blij met de Corona thuiswerk mogelijkheden...
En goedenavond.
Ik luister al eventjes mee, ben even bezig met wat administratieve handelingen...
Ben ik op Dolly gaan staan?quote:
Aah. Zij is eigenlijk wel heel lief vind ik.quote:
Ik vind het een grappige tante, lekker onhandig...quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Aah. Zij is eigenlijk wel heel lief vind ik.
Die jurk staat je niet, MadMaster.quote:
Ik heb Promenade niet gezien. Heb zondagavond geboeid gekeken en geluisterd naar een prachtige Zomergast.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:39 schreef DJ11 het volgende:
Ik kan niet meer bijhouden wie tegenwoordig allemaal BN'er zijn. Ik weet wel dat ik zondag naar Promenade keek. Daardoor heeft dit nummer z'n in mijn onderbewustzijn genesteld.Crowded House - Chocolate Cake
Er bestaat NPO Start / Plusquote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb Promenade niet gezien. Heb zondagavond geboeid gekeken en geluisterd naar een prachtige Zomergast.
Ik weet het, maar heb nooit echt zin om iets terug te kijken.quote:
Ik neem wel regelmatig iets op maar verwijder het ook weer net zo makkelijkquote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet het, maar heb nooit echt zin om iets terug te kijken.
Iets opnemen heb ik nog nooit gedaan. Ik kan op mijn tv een week lang iets terugkijken. Maar dat doe ik ook bijna nooit.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
Ik neem wel regelmatig iets op maar verwijder het ook weer net zo makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |