SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Klonk inderdaad wel songfestival-achtig, maar in die jaren keek ik nog niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet? Ook songfestival.
[ afbeelding ]
Je kon het inderdaad niet echt horen.quote:
Ik denk alleen voor jou.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:35 schreef livelink het volgende:
Ben je nou alleen voor mij aan het draaien? Of luistert er nog een maat mee?
Dat dacht ik nou ook. Niet de fijnste van hen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou, nou..... moet dat nou?
[ afbeelding ]
Nee hoor, gaat goed zo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:36 schreef Melting het volgende:
Dus als je iets bijzonders wil horen, dan hoor ik het graag.
Ik kan er sowieso niet zo goed naar luisteren.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou ook. Niet de fijnste van hen.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:41 schreef livelink het volgende:
Rod Stewart - I don't wanna talk about it![]()
En ik wil al helemaal die foto niet zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]Deze kan nog. Hij loop trouwens ook op krukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Zijn allemaal oude mannetjes aan het worden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze kan nog. Hij loop trouwens ook op krukken
[ afbeelding ]
Raindrops kept falling on our roofquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:51 schreef Melting het volgende:
Was het een beetje gezellig in de auto vandaag, Symph?
Klinkt romantisch.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Raindrops kept falling on our roof
Wat dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:56 schreef Melting het volgende:
Potverdorie..... zijn al 2 dingen die ik gepland had in mijn vakantie gecanceld en verzet naar volgend jaar mei.
Zo schiet plannen niet op, natuurlijk.
Dat is wel balenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:56 schreef Melting het volgende:
Potverdorie..... zijn al 2 dingen die ik gepland had in mijn vakantie gecanceld en verzet naar volgend jaar mei.
Zo schiet plannen niet op, natuurlijk.
Militracks (rijden dan oude leger voertuigen rond, en worden kampementen opgezet zoals in de oorlogquote:
Jij hebt anders je laatste vakantiedag ook in het water zien vallen. Dat is ook balen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |