SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Mariah staat echt op mijn blacklist net als Klennis Krijs, Schele Trijn, Celine Dion etcquote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:26 schreef Melting het volgende:
@:Symph..... I'll see you when I get there.
Duurt nog een maand. Zal ik een aftelkalender voor jullie maken?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:26 schreef Melting het volgende:
@:Symph..... I'll see you when I get there.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Duurt nog een maand. Zal ik een aftelkalender voor jullie maken?
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Duurt nog een maand. Zal ik een aftelkalender voor jullie maken?
Oh, je hebt hem zelf al gemaakt !quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:29 schreef just me het volgende:
[..]
Oh, je hebt hem zelf al gemaakt !
heel verstandigquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:29 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ook niet. Wel een schema wat ik welke dag van de vakantie wil gaan doen.
Dan plan ik niet per ongeluk iets dubbel.
Vandaag met de visboer afgesproken dat ik in Volendam bij hem op de koffie/thee kan komen.quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Vandaag met de visboer afgesproken dat ik in Volendam bij hem op de koffie/thee kan komen.
Woont hij in het centrum?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Vandaag met de visboer afgesproken dat ik in Volendam bij hem op de koffie/thee kan komen.
Ja, vlakbij De Dijk.quote:
buiten het centrum parkeren en dan een stukje lopen, maar tof dat je weer zo bent opgeknapt dat je weer op pad kunt gaan!!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, vlakbij De Dijk.
Nog geen idee waar precies, maar hij waarschuwde al wel voor de over fanatieke parkeerwachters.
Ik voel me ook weer goed gelukkig.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:38 schreef just me het volgende:
[..]
buiten het centrum parkeren en dan een stukje lopen, maar tof dat je weer zo bent opgeknapt dat je weer op pad kunt gaan!!
We sturen je gewoon vroeg naar bedquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik voel me ook weer goed gelukkig.
Maar heb tussen elke dag dat ik weg ga, wel een rustdag gepland. Behalve dan als ik in Noord Holland ben.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We sturen je gewoon vroeg naar bed
Ik ben nog steeds aan het bijkomen van de vakantie met just me. En daar had ik ook drukke en minder drukke dagen afgewisseld. En toen gingen we ook nog op matrassenjacht, kon ik fijn liggen tussendoorquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Heb de donderdag erna wel vrij gepland en de vrijdag daarna ga ik pas 's middags vanaf 16.00 iets doen.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het bijkomen van de vakantie met just me. En daar had ik ook drukke en minder drukke dagen afgewisseld. En toen gingen we ook nog op matrassenjacht, kon ik fijn liggen tussendoor
het was een matras voor mijquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wat zei je.... gaan jullie maar op jacht, dan blijf ik dit matras nog even wat langer testen.
Ja, maar DDM heeft voor jou getest.quote:
Dat heeft ze dan ook heel goed gedaanquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, maar DDM heeft voor jou getest.
Heb je iets gevonden ja?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:51 schreef just me het volgende:
[..]
Dat heeft ze dan ook heel goed gedaan
Ik had iets gevonden maar dat bleek uit de collectie te gaanquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je iets gevonden ja?
Wanneer wordt het geleverd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |