Jij snapt er zelf ook bar weinig van. De beleving is totaal anders en daarnaast woon jij hier helemaal niet. Lekker met gemiddeld dit en normaal dat strooien. Wat heeft dat nou voor een zin?!quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah ja, het DASOO modewoordje van 2021 omdat na die (extreem) warme zomers het een keer naar de andere kant uitslaat en een overall nog steeds te warme zomer dan maar herfst genoemd gaat worden. Normvervaging. Ik hoop dat bij wijze van afstraffing de komende jaren soortgelijk worden. Even pas op de plaats maken met de absurde verwachtingen.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:18 schreef Adrie072 het volgende:
Zitten we nu al in een herfstdepressie met z`n allen, relax!
Nooitquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:18 schreef Adrie072 het volgende:
Uiteraard, ik riep het al in februari of zoquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:25 schreef dick_laurent het volgende:
https://www.rtvutrecht.nl(...)-zware-neerslag.html
Natste jaar ooit. @:Djeez
Nooit :pquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:18 schreef Adrie072 het volgende:
Ja en?.... Wil je nou een boekenbon voor je prestatie?quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:29 schreef Djeez het volgende:
[..]
Uiteraard, ik riep het al in februari of zo
Ik ga nu alvast roepen dat we een strenge winter krijgen. Als het klopt, ga ik heel hard juichenquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:39 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja en?.... Wil je nou een boekenbon voor je prestatie?
Ik acht de kans weer vrij klein. Winter duurt altijd max 2 weken in Nederland. Verder is het herfstquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ga nu alvast roepen dat we een strenge winter krijgen. Als het klopt, ga ik heel hard juichen
Boeken zijn zo 1960quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:39 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja en?.... Wil je nou een boekenbon voor je prestatie?
De eeuwig durende herfstquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:07 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik acht de kans weer vrij klein. Winter duurt altijd max 2 weken in Nederland. Verder is het herfst
Gemiddelde zegt niet zoveel. Gaat om het gevoel na de laatste paar zomers. Verder hier 1x 26 en 1x 27 graden in juni, de rest van de zomer niet boven de 23,5 graden geweest en veel dagen niet eens 20 graden. Zonder 25+ dagen tussendoor voelt dat gewoon niet zomers. Vanaf eind juli ook gewoon veel grijze dagen gehad.quote:Op maandag 23 augustus 2021 00:04 schreef Dven het volgende:
Goh. In vergelijking met een behoorlijk aantal zomers die FOK!kers absoluut meegemaakt hebben zo slecht nog niet. Wie had dat verwacht.
https://www.ad.nl/binnenl(...)emaal-niet~ab29ff3e/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |