Weer zo eentje die denkt dat hij in Zuid-Frankrijk woontquote:Op zondag 22 augustus 2021 12:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Iemand die het een mooie zomer vind die snapt er geen bal van.
Je kunt het weer wel prima vinden, maar dan vind je het een prima herfst en hou je blijkbaar van de herfst.
Ik snap dat niet iedereen van de zomer houd en ook helemaal prima dat je liever deze herfst hebt.
Maar dit is geen zomer en dus al helemaal geen prima zomer. Voor de mensen die er wel van houden dit weer is het een prima herfst.
Ik sluit mij er miljoen keer bij aan. Meest waardeloze zomer ooit.
Temperatuur komt amper boven de 20 graden en de zon is amper in beeld.
Voor het eerst sinds 2017 dat het boven het gemiddelde gaat eindigen. Toen lag het overigens met name aan de natte september, sinds het begin van de meting lag het continu boven de mediaan.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:32 schreef Drass het volgende:
https://www.knmi.nl/neder(...)erslagtekort_droogte
Is ook wel eensanders geweest.
Zuid-Frankrijk of in het noorden van Noorwegen zit ook wel even verschil tussen he.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Weer zo eentje die denkt dat hij in Zuid-Frankrijk woont![]()
Weer zo eentje die in superlatieven spreekt en het geheugen van een goudvis heeft
![]()
Ah ja, het DASOO modewoordje van 2021 omdat na die (extreem) warme zomers het een keer naar de andere kant uitslaat en een overall nog steeds te warme zomer dan maar herfst genoemd gaat worden. Normvervaging. Ik hoop dat bij wijze van afstraffing de komende jaren soortgelijk worden. Even pas op de plaats maken met de absurde verwachtingen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zuid-Frankrijk of in het noorden van Noorwegen zit ook wel even verschil tussen he.
Ik verwacht geen top zomer zoals in Spanje, maar dat zomers niet bestaande zijn en gewoon het hele seizoen als een herfst zijn? Nee.
Zeg dan nietsquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:31 schreef aloa het volgende:
Ik verwacht volgend jaar gewoon weer een bloedhete zomer.
Lijkt mij het meest logische, alhoewel het net zo'n zomer kan worden als dit jaar. We hebben nou eenmaal een zeeklimaat.
ELF openen!quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:31 schreef Dven het volgende:
Elfstedenwater wordt goed aangevuld. Pluvio's wijzen lokaal tot boven de 100mm aan
[ afbeelding ]
Perfect op tijd. Eind augustus gaan ze allemaal naar het zuiden.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:31 schreef de_boswachter het volgende:
zag net stuk of 50 ooievaarszijn wel erg vroeg niet
Geef ze eens ongelijk.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Perfect op tijd. Eind augustus gaan ze allemaal naar het zuiden.
Het is zelfs discutabel of dit überhaupt wel invloed gaat hebben en zowel in welke hoedanigheid. Grofweg verschilt het op Europees niveau ook niet heel veel met andere jaren. Alleen ligt het allemaal nu net niet goed wanneer je graag een onnederlands warme zomer hebt. In het VK, noorden van Duitsland, Denemarken en Scandinavië was het juist een uitzonderlijke zomer. Tsja, dat kan ook wel eens.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:33 schreef aloa het volgende:
Of de afzwakkende golfstroom heeft toch al enige invloed op West Europa?
Op zich is het zuiden van Europa in september en oktober wel een genot ja. Schappelijke temperaturen en het aantal toeristen is gedecimeerd.quote:
Ramen dicht! Wel mooi trouwens.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:31 schreef de_boswachter het volgende:
zag net stuk of 50 ooievaarszijn wel erg vroeg niet
Je zou meer invloed verwachten in de winter, lijkt mij. Meer kou in het noorden, waardoor de straalstroom meer naar het zuiden zakt en bij ons hogedruk veroorzaakt.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is zelfs discutabel of dit überhaupt wel invloed gaat hebben en zowel in welke hoedanigheid. Grofweg verschilt het op Europees niveau ook niet heel veel met andere jaren. Alleen ligt het allemaal nu net niet goed wanneer je graag een onnederlands warme zomer hebt. In het VK, noorden van Duitsland, Denemarken en Scandinavië was het juist een uitzonderlijke zomer. Tsja, dat kan ook wel eens.
paraplu op als je buiten loopt. Die schijten een paar kilo per duwquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ramen dicht! Wel mooi trouwens.
Ik bedoelde meer tegen baby's. Maar die schijt zal ook wel flink zijn ja.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
paraplu op als je buiten loopt. Die schijten een paar kilo per duw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |