Landelijke septemberhittegolf straks.quote:Op zondag 22 augustus 2021 09:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan heeft de herfst straks even veel tropische dagen als de zomer
Najaar kan natuurlijk ook schitterend weer opleveren. Ik kijk er gewoon naar uit. Minder afstraffende zon, koelere nachten. Af en toe al eens weer om in een hoodie te kruipen. Van die druilerige dagen vol bokeh door het stadslicht dat zich in regendruppels verstoptquote:Op zondag 22 augustus 2021 09:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Lange termijn laat nog wel nazomer zien.
Niks mis mee iddquote:Op zondag 22 augustus 2021 09:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Najaar kan natuurlijk ook schitterend weer opleveren. Ik kijk er gewoon naar uit. Minder afstraffende zon, koelere nachten. Af en toe al eens weer om in een hoodie te kruipen. Van die druilerige dagen vol bokeh door het stadslicht dat zich in regendruppels verstopt
Jammer dat alles van gisteravond ontbreekt.quote:Op zondag 22 augustus 2021 10:34 schreef Dagoduck het volgende:
Prima buitje gehad vannacht.
[ afbeelding ]
Voor Den Helder niet relevant want dat was 0,0 mm.quote:Op zondag 22 augustus 2021 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jammer dat alles van gisteravond ontbreekt.
Goed op weg om bij de volgende gemiddeldemeting de natste plek van het jaar te worden dus.quote:Op zondag 22 augustus 2021 10:34 schreef Dagoduck het volgende:
Prima buitje gehad vannacht.
[ afbeelding ]
Voor de rest wel.quote:Op zondag 22 augustus 2021 10:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voor Den Helder niet relevant want dat was 0,0 mm.
Maar in mijn post had ik het over de bui hier vannacht dus dan zoek je maar lekker je eigen kaartje opquote:
zoveel is de zon er niet bij geweest deze zomer. Zo warm was het ook niet deze zomer. Amper de 26 graden aangetikt, laat staan 30. Ik persoonlijk vind het een waardeloze zomer. Geef mij maar tropische temperaturenquote:Op zondag 22 augustus 2021 09:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Najaar kan natuurlijk ook schitterend weer opleveren. Ik kijk er gewoon naar uit. Minder afstraffende zon, koelere nachten. Af en toe al eens weer om in een hoodie te kruipen. Van die druilerige dagen vol bokeh door het stadslicht dat zich in regendruppels verstopt
In juli erg weinig regen gehad dus dat zal wel meevallen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 10:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed op weg om bij de volgende gemiddeldemeting de natste plek van het jaar te worden dus.
En heb je dat, dan ga je vervolgens daar over klagen. Het is echt waarquote:Op zondag 22 augustus 2021 10:48 schreef Apotheose het volgende:
[..]
zoveel is de zon er niet bij geweest deze zomer. Zo warm was het ook niet deze zomer. Amper de 26 graden aangetikt, laat staan 30. Ik persoonlijk vind het een waardeloze zomer. Geef mij maar tropische temperaturenZo warm dat iedereen begint met 'wat is het warm he?'
Najaar daar toch verreweg het natst ook? Lekker 'warm' zeewaterquote:Op zondag 22 augustus 2021 10:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In juli erg weinig regen gehad dus dat zal wel meevallen.
Schuld van het 100 km/h rijden.quote:Op zondag 22 augustus 2021 10:59 schreef aloa het volgende:
Blijft lekker hangen boven het noorden.
[ afbeelding ]
Iemand die het een mooie zomer vind die snapt er geen bal van.quote:Op zondag 22 augustus 2021 10:48 schreef Apotheose het volgende:
Ik persoonlijk vind het een waardeloze zomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |