Wij spreken over een act.quote:
Een lul-de-behanger.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is socios een hype train of een train wreck?
Die is al meer dan 10 jaar vermoeiend volgens mijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:05 schreef Pino112 het volgende:
Jij kan er als mod iets aan doen toch.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote:
Sorry, flauwe lapo-huntgrap. Ik ben echt de vervelendste niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:21 schreef El-Stinho het volgende:
Die is al meer dan 10 jaar vermoeiend volgens mijn.
De arrogantie van Valentijn is zo extreem mensonterend walgelijk.quote:
Terwijl Valentijn niets van voetbal begrijpt. De T heeft de pijlen nu al op Berghuis, wat een doorzichtige kutkrant is het ook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De arrogantie van Valentijn is zo extreem mensonterend walgelijk.
https://twitter.com/pakschaal/status/1427636529350987780
Lullig doen mag alleen als het in jouw straatje past?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jongejonga moet niet zo lullig doen.
Bij nader inzien valt het meequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lullig doen mag alleen als het in jouw straatje past?
Hoeveel stukjes is dit?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:44 schreef Mani89 het volgende:
Hier heb ik 2,5e week van mijn leven aan gespendeerd ...
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/europee(...)gen-celtic~a4561f31/quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Myron Boadu krijgt geen basisplaats in jacht van AS Monaco op CL-ticket
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/europee(...)gen-celtic~a4561f31/
Nu toch weer wel. Deze man is echt niet serieus te nemen.
Heerlijk heerlijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Myron Boadu krijgt geen basisplaats in jacht van AS Monaco op CL-ticket
Teun kan er geen reet van, erg mooi dat niemand hem wil hebben.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/europee(...)gen-celtic~a4561f31/
Nu toch weer wel. Deze man is echt niet serieus te nemen.
Het was mijn eerste puzzel in 20 jaar. Maar al die random verfstrepen van elkaar onderscheiden was geen feest.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan vind ik 2 en halve week heel erg lang. Maar wel een lastige lijkt mij.
Ah, dan moet je er weer even inkomen. Ik deed het vroeger heel veel en sinds de kerona wel weer eens wat aan het puzzelen onder het genot van een podcastje. Mijn moeder koopt gelukkig vrijwel elke week wel een puzzel. Ik doe wel alleen de simpele helaas (1000 stukjes wel maar geen moeilijke) want ik ben deels kleurenblind.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het was mijn eerste puzzel in 20 jaar. Maar al die random verfstrepen van elkaar onderscheiden was geen feest.
Imagine die bruine toren, letterlijk alle stukjes lijken precies op elkaar. Maar puzzelen onder het genot van een podcast is heel herkenbaar ja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah, dan moet je er weer even inkomen. Ik deed het vroeger heel veel en sinds de kerona wel weer eens wat aan het puzzelen onder het genot van een podcastje. Mijn moeder koopt gelukkig vrijwel elke week wel een puzzel. Ik doe wel alleen de simpele helaas (1000 stukjes wel maar geen moeilijke) want ik ben deels kleurenblind.Van die van jou zou ik denk ik na 5 minuten enorme hoofdpijn krijgen.
Behalve Wijndal kan geen van die spelers uit hun superduperjeugdopleiding er iets van. Boadu is een leuke counterspits maar verder niets, heel erg claustrofobisch of zo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Teun kan er geen reet van, erg mooi dat niemand hem wil hebben.
Mooi geschilderdquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:44 schreef Mani89 het volgende:
Hier heb ik 2,5e week van mijn leven aan gespendeerd ...
[ afbeelding ]
En er is nog een Koopmeinders daar hahahaquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Teun kan er geen reet van, erg mooi dat niemand hem wil hebben.
Uganda kan ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:25 schreef Steven184 het volgende:
Nog maar 4 landen waar ikan gaan wonen
[ twitter ]
Meh. Geloof je dat vage verhaal over die politieke partij die druk uitoefende?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:12 schreef El-Stinho het volgende:
Net pas Media Inside teruggekeken (ja, sorry). Is jullie mening over Talitha veranderd of onveranderd?
Het zou hebben geholpen als Gijs naar specifieke voorbeelden had gevraagd. Ze is alleen concreet geweest over die laatste uitzending met de huilende VVD-pensionado's.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
Meh. Geloof je dat vage verhaal over die politieke partij die druk uitoefende?
Ze refereerde ook nog naar 'andere experts' die ze aan tafel wilde hebben, waarschijnlijk ging dat over een van haar favoriete corona-ontkennende oplichters of iets dergelijks.
Same.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:15 schreef Szura het volgende:
Ik kwam per ongeluk in het Afghanistan-topic in NWS, ik moet me even ontsmetten denk ik
Iets om te testen @Mani89 ?quote:En in de herfst gaat de samenwerking nog een stapje verder, want dan brengt Pizza Hut een ‘Remco-pizza’ op de markt. Al zullen vleesliefhebbers er misschien vriendelijk voor passen. “Er zal geen vlees op de pizza liggen”, aldus Stef Meulemans - CEO bij Top Brands, de Belgische holding waar Pizza Hut onder valt - in La Dernière Heure. “Wel veel groenten die Remco zelf graag lust.” De speciale pizza is volgens Meulemans onderdeel van een grote reclamecampagne rond de figuur Evenepoel, die niet alleen gekozen is wegens zijn sportieve verdiensten. “Zijn uitstraling is even belangrijk. Het is een simpele jongen, die tegen iedereen praat en die je zomaar zou kunnen tegenkomen in een van onze restaurants.”
Bezorgers bij de eerste de beste bocht onderuit zeker?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Er komt een 'Remco-pizza' bij PizzaHut.
[..]
Iets om te testen @:Mani89 ?
Ik ga nog liever hinkelen op de snelweg dan dat ik daar een hap uit neem.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Er komt een 'Remco-pizza' bij PizzaHut.
[..]
Iets om te testen @:Mani89 ?
Goed account is dit wel.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik vind dit zo'n enge man.
Vormt blijkbaar een koppel met de walgelijke Nicolette van Dam. Dat verwacht je ook niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik vind dit zo'n enge man.
Van Dam botste eens tegen me op (zij lette niet op) en zei geeneens sorry.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:56 schreef VoMy het volgende:
[..]
Vormt blijkbaar een koppel met de walgelijke Nicolette van Dam. Dat verwacht je ook niet.
Gestemd op ik mis context.quote:
Jij volgt de Vuelta van onder een steen? De context:quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gestemd op ik mis context.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:31 schreef VoMy het volgende:
[..]
Jij volgt de Vuelta van onder een steen? De context:
OH DE IRONIE.quote:Rachel Hazes verklaart oorlog aan Monique Westenberg: ‘Ga werken!’
Na jaren van opgekropte woede verklaart Rachel Hazes de oorlog aan de moeder van haar kleinzoon: Monique Westenberg. Ze trekt haar in de Story volledig door het slijk. “Ga werken voor je geld!"
Of voor de eierenbakkers.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:05 schreef Szura het volgende:
Kunnen we de hele familie Hazes niet op een vliegtuig naar Afghanistan zetten? Gewoon ruilen voor de tolken.
Rochel heeft nog nooit in haar leven iets opgekropt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:58 schreef VoMy het volgende:
https://www.mediacourant.(...)estenberg-ga-werken/
[..]
OH DE IRONIE.
Ik ben altijd van de middenweg en had graag: "Niet zolang ze specifieker wordt." als optie gezien in plaats van deze twee stellige kampen. Dan kies ik maar voor Ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:51 schreef Szura het volgende:
@:el-stinho stemmen maar
https://www.mediacourant.(...)er-situatie-bij-op1/
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:31 schreef VoMy het volgende:
[..]
Jij volgt de Vuelta van onder een steen? De context:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:50 schreef El-Stinho het volgende:
Dit is zo'n afschuwelijk boerenkoolelftal.Ik zou geen hete koffie over je heen gooien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is zo'n afschuwelijk boerenkoolelftal.Is AZ de meest overschatte club op aarde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Celtic wil niet meewerken, toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:18 schreef Marcoss het volgende:
Het is trouwens nergens te zien op de Nederlandse tv, dat is toch ook best knap tegenwoordig
Dit is zo'n afschuwelijk boerenkoolelftal.Jansen haalt de kerst niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Teren op het werk van Arne Slot kan nu niet meer. Pascal Jansen gaat met de billen bloot en jankend aan het kerstmaal.quote:
Ah lekker man, geniet van je vakantie!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Veel jachten, dure auto's, misschien Bauke?
Zijn er in de buurt op vakantie.
Wat vond je daar dan van?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Van Dam botste eens tegen me op (zij lette niet op) en zei geeneens sorry.
Daar vond ik wat van.
Is een doelpunt noodzakelijk?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:50 schreef El-Stinho het volgende:
Lepe Portugezen, geslepen en slimmer, meer winnaarsmentaliteit.
Iwan Spekenbrink kan ook wel naar AZ.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
Volgens mij zijn ze bij AZ alle 11 met hun hoofd bij een transfer. Weg uit die sekte.
Seizoenskaart voor de tribune van Arminia Bielefeld.quote:
Gakpo is geen slot op de deur.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Drank had Gakpo moeten gebruiken tijdens het EK.
Een konijnenhok met een beter slot.quote:
Daniel Koerhuis heeft wel een oplossing voor dit probleem.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Huisjesmelkers zijn de kanker van onze samenleving.
Ik wilde zeggen VVD GODEN maar dat levert me hier een ban op vrees ik.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daniel Koerhuis heeft wel een oplossing voor dit probleem.
Weet je wie ook een oplossing voor een probleem had?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daniel Koerhuis heeft wel een oplossing voor dit probleem.
De doodstraf zelfs.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen VVD GODEN maar dat levert me hier een ban op vrees ik.
Ik kan wel iemand bedenken. Die wist overigens ook wel raad met lastige journalisten.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Weet je wie ook een oplossing voor een probleem had?
Heb jij een fascinatie met Hitler?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:15 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik kan wel iemand bedenken. Die wist overigens ook wel raad met lastige journalisten.
Hoe ben je tot deze conclusie gekomen?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb jij een fascinatie met Hitler?
Hij heeft het opvallend vaak over de beste Oostenrijker!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoe ben je tot deze conclusie gekomen?
Dat is me nou nog nooit opgevallen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij heeft het opvallend vaak over de beste Oostenrijker!
Hardwerkende Nederlandse ondernemers.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Huisjesmelkers zijn de kanker van onze samenleving.
http://thuisserver.fokzin(...)t_name=&date_month=0quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is me nou nog nooit opgevallen.
Ik was eerder, maar dan over de Hitler van het wielrennen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
http://thuisserver.fokzin(...)t_name=&date_month=0
Weet je wie ook regelmatig gingen neuzen in de historie van hun gebruikers / burgers?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn sarcasme vrij duidelijk was.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik twijfelde. Maar dat kan ook mij liggen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn sarcasme vrij duidelijk was.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:15 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Weet je wie ook regelmatig gingen neuzen in de historie van hun gebruikers / burgers?
Allemaal met een kwinkslag hè.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:18 schreef El-Stinho het volgende:
@:Slobeend zit weer in de overdrive.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Allemaal met een kwinkslag hè.
Moet je niet werken ofzoquote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:38 schreef Szura het volgende:
Ik zit momenteel echt te genieten van Dr Phil
Terwijl Dick toch echt het maximale uit Feyenoord heeft gehaald.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
De restanten van Dick-ball heeft Slot snel weggevaagd.
Onherkenbaar ja in vergelijking met vorig seizoenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:08 schreef Steven184 het volgende:
Welke ploeg speelt vanavond in de Kuip? Feyenoord kan het in elk geval niet zijn.
Arne Slot genot.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:08 schreef Steven184 het volgende:
Welke ploeg speelt vanavond in de Kuip? Feyenoord kan het in elk geval niet zijn.
Werd toch nog genoemd als bondscoach.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:28 schreef Szura het volgende:
Wie had dat gedacht, dat Feyenoord beter zou kunnen dan het schijtbakkenvoetbal van de al lang over de datum zijnde D Advocaat!
Helaas worden die arme mensen in Irak nog een keer gestraft.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:46 schreef VoMy het volgende:
[..]
Werd toch nog genoemd als bondscoach.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Wees blij dat hij überhaupt komt opdagen, 9 vd 10 komen ze geeneens.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:00 schreef franklop het volgende:
Waarom is het altijd dat als er monteur tussen 10 en 12 komt dat hij er nooit voor 11.50u is
In dit geval netjes om 11.55quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:05 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wees blij dat hij überhaupt komt opdagen, 9 vd 10 komen ze geeneens.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:31 schreef Koffieplanter het volgende:
CP2077 gecomplementeerd. @:Mani89Is het al een aankoop waard inmiddels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Met coalitiedwang kan het niet te maken hebben gezien D66 netjes tegen heeft gestemd.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Idioot zegDaar gaan we ook niet meer op stemmen.
Ook mensen die ons geholpen hebben niet?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 13:02 schreef DecoAoreste het volgende:
Met de huidige woningcrisis in Nederland kun je het voorlopig sowieso niet echt maken om grote groepen vluchtelingen op te nemen, vind ik. Eerst maar eens meer bouwen en/of panden van huisjesmelkers onteigenen.
Maar de wooncrisis heeft niets te maken met die paar asielzoekers die het land in komenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 13:02 schreef DecoAoreste het volgende:
Met de huidige woningcrisis in Nederland kun je het voorlopig sowieso niet echt maken om grote groepen vluchtelingen op te nemen, vind ik. Eerst maar eens meer bouwen en/of panden van huisjesmelkers onteigenen.
Jij denkt dat die significante invloed gaan hebben? Dat lijkt mij heel sterkquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 13:02 schreef DecoAoreste het volgende:
Als het er maar een paar zijn is het prima, maar op de een of andere manier betwijfel ik dat.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 13:09 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar de wooncrisis heeft niets te maken met die paar asielzoekers die het land in komen
Lees deze draad even, please.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 13:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als het er maar een paar zijn is het prima, maar op de een of andere manier betwijfel ik dat.
Ik beaam uiteraard dat de huidige teringzooi de schuld is van de VVD. Het een sluit het ander niet uit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 13:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lees deze draad even, please.
[ twitter ]
Je mag betwijfelen wat je wil, maar de schijncorrelatie asielzoekers <-> huizenproblemen blijft slechts schijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 13:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als het er maar een paar zijn is het prima, maar op de een of andere manier betwijfel ik dat.
Feiten zijn compleet onbelangrijk in het publieke debatquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 13:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
Je mag betwijfelen wat je wil, maar de schijncorrelatie asielzoekers <-> huizenproblemen blijft slechts schijn.
Het gaat me ook niet om die correlatie. Het gaat me erop dat we op dit moment helemaal geen plek hebben voor asielzoekers. Als dat wel weer zo is zijn ze van harte welkom. (mits ze zich gedragen etc)quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 13:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
Je mag betwijfelen wat je wil, maar de schijncorrelatie asielzoekers <-> huizenproblemen blijft slechts schijn.
Maar er is wel plek voor asielzoekers.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 13:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het gaat me ook niet om die correlatie. Het gaat me erop dat we op dit moment helemaal geen plek hebben voor asielzoekers. Als dat wel weer zo is zijn ze van harte welkom. (mits ze zich gedragen etc)
Waar dan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 13:19 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar er is wel plek voor asielzoekers.
In de 62 uur die ik er op PS5 in heb zitten heb ik het volgende geturfd: 3 crashes, een paar minor glitches en 1 merkbare drop in FPS. Het is verder een hartstikke toffe game, terwijl ik ten tijde van announcement niet echt onder de indruk was. Geen 10/10, ook geen 2/10. Ik geef het voorlopig een 7, een cijfer dat nog kan stijgen door eventuele patches en DLC.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is het al een aankoop waard inmiddels?
Ja precies.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 13:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In de 62 uur die ik er op PS5 in heb zitten heb ik het volgende geturfd: 3 crashes, een paar minor glitches en 1 merkbare drop in FPS. Het is verder een hartstikke toffe game, terwijl ik ten tijde van announcement niet echt onder de indruk was. Geen 10/10, ook geen 2/10. Ik geef het voorlopig een 7+, een cijfer dat nog kan stijgen door eventuele patches en DLC.
Je kan ervoor kiezen om de hele boel dicht te gooien.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 13:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nog meer verhitte debattenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 13:51 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Plenaire zaal is gewoon hetzelfde, alleen dichter op elkaar kan je zeggen.
Cool, dan zal ik geen problemen hebben met de PC versie.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 13:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In de 62 uur die ik er op PS5 in heb zitten heb ik het volgende geturfd: 3 crashes, een paar minor glitches en 1 merkbare drop in FPS. Het is verder een hartstikke toffe game, terwijl ik ten tijde van announcement niet echt onder de indruk was. Geen 10/10, ook geen 2/10. Ik geef het voorlopig een 7, een cijfer dat nog kan stijgen door eventuele patches en DLC.
Wel suikervrije Red Bull he!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:06 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Maar ik eet heel gezond, hoe kan het toch dat ik 123 kilo weeg?
Gadverdamme man.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik had nog nooit Dropshot geprobeerd, maar dat is echt écht heel erg lekker.
Er is heel heel heel veel mis met jequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik had nog nooit Dropshot geprobeerd, maar dat is echt écht heel erg lekker.
Red Bull is voor proleten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:06 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Maar ik eet heel gezond, hoe kan het toch dat ik 123 kilo weeg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:58 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Gewoon fietsen, met je kadaver.
Wat een strontvervelend wijfquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:58 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Zijn hier ook beelden van?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:58 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Als het virus draait dan draait het.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:37 schreef VoMy het volgende:
2000 besmettingen bij de EK-wedstrijden in Londen. Buitenlucht strikes again.
Gelukkig is er bij NEC-PEC niet zoveel sfeer als in Engeland waardoor we hier minder risico lopen.
Blijven zitten op je stoeltjequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:37 schreef VoMy het volgende:
2000 besmettingen bij de EK-wedstrijden in Londen. Buitenlucht strikes again.
Gelukkig is er bij NEC-PEC niet zoveel sfeer als in Engeland waardoor we hier minder risico lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe gaat het bij jou @Mani89
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wowww mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe gaat het bij jou @:Mani89Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik wist niet eens dat AZ ook een keeper had, maar erg voorspelbare uitkomst haha.quote:
quote:
quote:
quote:
Weet je wie ook een foute mening had?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er is heel heel heel veel mis met je
Waar is dat Bert Visscher-gifje als je m nodig hebtquote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Waar is dat Bert Visscher-gifje als je m nodig hebt
Gans het radarwerk staat stil, als de prinsenlobby dat wil.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:29 schreef Steven184 het volgende:
Alsof het nog niet kut genoeg was:
Formule 1-race op Zandvoort zorgt voor minder treinen op andere plaatsen
Dit is echt niet uit te leggen. Zelfs zonder Covid en mét festivals is dit hele gebeuren absurd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:29 schreef Steven184 het volgende:
Alsof het nog niet kut genoeg was:
Formule 1-race op Zandvoort zorgt voor minder treinen op andere plaatsen
Dan zijn er daarna nóg minder treinen omdat ze dan de zooi gaan slopen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dit is echt niet uit te leggen. Zelfs zonder Covid en mét festivals is dit hele gebeuren absurd.
Nu maar hopen dat ONZE Max niet mag starten vanwege een vals positieve coronatest en dat de supersympatieke Lewis wint
Gewoon een paar stallen bijbouwen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:24 schreef DeeBee het volgende:
Zeuven Kerolaains in de kamer, ze mogen de fundering wel nakijken bij de verbouwing.
quote:Gevraagd naar het grote zwarte gat tussen zijn voornemen om meer transparantie te geven en zijn geslotenheid nu zei Rutte maandag, na een gesprek met Kaag en de informateur: „Ja jongens, het spijt me. Dat is dan maar zo.”
Weet je wie ook moeite had met transparantie?quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:56 schreef El-Stinho het volgende:
De tranen druppelden op mijn papieren krant vanochtend toen ik dit las.
[..]
Weet je wie er ook een voornemen had?quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:59 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Weet je wie ook moeite had met transparantie?
Sinds wanneer is die vermoeiende gozer weer terugquote:
VVD komt beloftes niet na.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:56 schreef El-Stinho het volgende:
De tranen druppelden op mijn papieren krant vanochtend toen ik dit las.
[..]
Zouden VVD-stemmers incestpraktijken binnen de partij ook goedkeuren?quote:
De enige fatsoenlijk rechtse partij he!quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zouden VVD-stemmers incestpraktijken binnen de partij ook goedkeuren?
„Ja jongens, het spijt me. Dat is dan maar zo.”
Net zoals Marino elke week aangeeft te stoppen met zijn coronaduiding, kon ook deze internetheld de aanlokkelijkheid van aandacht met het droppen van willekeurige zinnetjes die mensen willen horen voor de ophef niet weerstaan.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Sinds wanneer is die vermoeiende gozer weer terug
Kan ook Sywert zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:41 schreef VoMy het volgende:
[..]
Net zoals Marino elke week aangeeft te stoppen met zijn coronaduiding, kon ook deze internetheld de aanlokkelijkheid van aandacht met het droppen van willekeurige zinnetjes die mensen willen horen voor de ophef niet weerstaan.
Het is een CDAer iig.
[ twitter ]
Dat zou wel pijnlijk zijn voor al die politici die zo tevreden zijn met de terugkomst zoals mevrouw Omtzigt.quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zouden VVD-stemmers incestpraktijken binnen de partij ook goedkeuren?
Ik voel een nieuwe aflevering van Hoge Bomen aankomen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 09:52 schreef Slobeend het volgende:
Louis Schimmelpenninck @:koffieplanter
[ twitter ]
Wie is PG?quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:41 schreef VoMy het volgende:
[..]
Net zoals Marino elke week aangeeft te stoppen met zijn coronaduiding, kon ook deze internetheld de aanlokkelijkheid van aandacht met het droppen van willekeurige zinnetjes die mensen willen horen voor de ophef niet weerstaan.
Het is een CDAer iig.
[ twitter ]
Lekker lobbyen voor Coca Cola tegenwoordigquote:
quote:
(lol)quote:Op maandag 23 augustus 2021 02:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
Die haat begint hier een beetje zielige vormen aan te nemen.
@maxi-mus vindt dat deze kritiek zielige vormen aanneemt. Die ouders hadden toch gewoon een appartement voor de kinderen kunnen kopen?!quote:
Oh ja dat lijkt me inderdaad wel een vrijbrief om te zeggen dat de stemmers incest goed vinden.quote:
Uhm, nee. .quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:26 schreef DeeBee het volgende:
[..]
@:maxi-mus vindt dat deze kritiek zielige vormen aanneemt. Die ouders hadden toch gewoon een appartement voor de kinderen kunnen kopen?!
Gewoon ff tonnetje betalen, dan mogen ze vast overkomen.quote:
oP jE sToEl BlIjVeN zItTeN.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach, Hugo wist niet dat er stavakken zijn in voetbalstadions. Wie informeert die man?
Binnenkort weer een kok opgeknoopt aan de boom.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:14 schreef DeeBee het volgende:
Ambassadeur: nog honderden evacués in Afghanistan, halen deadline onzeker - https://nos.nl/l/2394879
Als we er een paar honderd achter laten, dan is dat maar zo!
"We hebben toch laten zien hoe het anders kan"quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Binnenkort weer een kok opgeknoopt aan de boom.
Ik voorzie wel dat een deel van die tig activisten zich op het circuit gaat vastlijmen ofzoquote:Op maandag 23 augustus 2021 18:10 schreef Steven184 het volgende:
Prinsje moet nog ff een rechtertje omkopen om vliegshow door te laten gaan
Gelukkig is Mazepin vast niet te beroerd om dat op de Russische manier op te lossenquote:Op maandag 23 augustus 2021 18:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik voorzie wel dat een deel van die tig activisten zich op het circuit gaat vastlijmen ofzo
Wat is de mening van @Mani89?quote:Op maandag 23 augustus 2021 19:11 schreef Szura het volgende:
Hou die opgepompte aardappel eens uit dit topic
Liever niet, Bob, liever niet.quote:
Kregen gewoon loon destijds, dus ze mogen niet klagen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Binnenkort weer een kok opgeknoopt aan de boom.
Binnenkort een blauwe envelop op de deurmat vanwege te veel ontvangen kinderbijslag, en denk maar niet dat ONZE belastingdienst in van die flauwe smoesjes over ontvoerde of vermoorde kinderen trapt!quote:Op maandag 23 augustus 2021 19:44 schreef VoMy het volgende:
[..]
Kregen gewoon loon destijds, dus ze mogen niet klagen.
Tokkies in Leeuwarden, shocking.quote:
Deze man maakt zich wel heel druk zeg.quote:
Goed nieuws voor de fanatieke volgers van José Been.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:22 schreef Danny het volgende:
Daaronder valt dus NIET het zelfgekozen -of veroorzaakte, zoals dik/dun, roken, drinken, geloof, welke baan je hebt enz. tenzij dit geldt als persoonlijke aanval richting de gesprekspartners op FOK! zelf.
Een uitstekende aanvulling op de policy.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:25 schreef VoMy het volgende:
[..]
Goed nieuws voor de fanatieke volgers van José Been.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:07 schreef Steven184 het volgende:
Misschien gaan ze nu eindelijk de KvK terreur stoppen.
Privéadressen van Kamerleden op straat door datalek Kamer van Koophandel
Koekoek. KVK is echt een prutsorganisatiequote:Naar aanleiding van het incident heeft de KVK overlegd gehad met de Nederlandse Orde van Advocaten. Samen hebben zij geconstateerd dat er nog meer voormalig advocaten zijn die hun bevoegdheden hebben misbruikt. In totaal gaat het om 164 advocaten, van wie er 92 onbevoegd gegevens hebben opgevraagd.
Weet je bij welke, inmiddels inactieve, organisatie er ook heel erg veel juristen werkzaam waren?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Koekoek. KVK is echt een prutsorganisatie
Die organisatie was ook erg goed in het aanpakken voor hun ongewenste meningen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:40 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Weet je bij welke, inmiddels inactieve, organisatie er ook heel erg veel juristen werkzaam waren?
En er werd ook kwistig met KVK's gestrooid.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die organisatie was ook erg goed in het aanpakken voor hun ongewenste meningen.
Je bent op de hoogte dat Nederland niet blijvend is overgenomen door Duitsland?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:05 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
En er werd ook kwistig met KVK's gestrooid.
Jij komt als grensbewoner nooit op zaterdag in een willekeurig dorps- of stadscentrum?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte dat Nederland niet blijvend is overgenomen door Duitsland?
2/3 Duitsers inderdaad. Maar ga zelf ook graag naar Duitsland voor een fietstochtjequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:08 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Jij komt als grensbewoner nooit op zaterdag in een willekeurig dorps- of stadscentrum?
Die moet zich bij elke vrouwenkoers van binnenuit opvreten omdat ze aan Herbert gekoppeld is. Arme Roxanne. Ze zouden haar eens bij de mannen neer moeten zetten, slechter dan Ducrot kan het niet zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:10 schreef Slobeend het volgende:
Mag ik zeggen dat ik fan ben van Roxane Knetemann? Lekker direct en durft zelfs tegen Mart in te gaan in de NOS-podkèst.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
Volgens Zihni is het gewoon de schuld van de PvdA.
Dit filmpje kan ik dromen.quote:
Diedgod is back!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:41 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Het cassettebandje kan weer ingestart worden
Welke podcast precies?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:10 schreef Slobeend het volgende:
Mag ik zeggen dat ik fan ben van Roxane Knetemann? Lekker direct en durft zelfs tegen Mart in te gaan in de NOS-podkèst.
Dat zullen de er werkelijk helemaal niets van kunnende Alexandre en Nicolas wel zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:05 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Vinogod. Al bellend ging ie overigens verder, stonden verderop twee van het Astana Junior Team (uit Monaco?)
Sowieso had dat een vreemde foto geweest, Vino met Pinoquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:33 schreef Pino112 het volgende:
Vino op z'n racefiets gespot in Nice
Was stilstaand aan het bellen dus durfde niet te storen voor een foto
Astana (Vino) is een juniorenploeg uit Monaco gaan sponsoren toen de zoons van Vino junior waren. Want de familie Vinokourov woont in Monaco, uiteraard.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:05 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Vinogod. Al bellend ging ie overigens verder, stonden verderop twee van het Astana Junior Team (uit Monaco?)
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Astana (Vino) is een juniorenploeg uit Monaco gaan sponsoren toen de zoons van Vino junior waren. Want de familie Vinokourov woont in Monaco, uiteraard.
Nu zijn Alex en Nico geen junior, meer, dus zou je verwachten dat Astana die juniorenploeg ook niet meer sponsort, maar blijkbaar wel?
Alex en Nico rijden nu voor UC Monaco, in een rood met wit shirtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |