Wij spreken over een act.quote:
Een lul-de-behanger.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is socios een hype train of een train wreck?
Die is al meer dan 10 jaar vermoeiend volgens mijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:05 schreef Pino112 het volgende:
Jij kan er als mod iets aan doen toch.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote:
Sorry, flauwe lapo-huntgrap. Ik ben echt de vervelendste niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:21 schreef El-Stinho het volgende:
Die is al meer dan 10 jaar vermoeiend volgens mijn.
De arrogantie van Valentijn is zo extreem mensonterend walgelijk.quote:
Terwijl Valentijn niets van voetbal begrijpt. De T heeft de pijlen nu al op Berghuis, wat een doorzichtige kutkrant is het ook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De arrogantie van Valentijn is zo extreem mensonterend walgelijk.
https://twitter.com/pakschaal/status/1427636529350987780
Lullig doen mag alleen als het in jouw straatje past?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jongejonga moet niet zo lullig doen.
Bij nader inzien valt het meequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lullig doen mag alleen als het in jouw straatje past?
Hoeveel stukjes is dit?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:44 schreef Mani89 het volgende:
Hier heb ik 2,5e week van mijn leven aan gespendeerd ...
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/europee(...)gen-celtic~a4561f31/quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Myron Boadu krijgt geen basisplaats in jacht van AS Monaco op CL-ticket
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/europee(...)gen-celtic~a4561f31/
Nu toch weer wel. Deze man is echt niet serieus te nemen.
Heerlijk heerlijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Myron Boadu krijgt geen basisplaats in jacht van AS Monaco op CL-ticket
Teun kan er geen reet van, erg mooi dat niemand hem wil hebben.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/europee(...)gen-celtic~a4561f31/
Nu toch weer wel. Deze man is echt niet serieus te nemen.
Het was mijn eerste puzzel in 20 jaar. Maar al die random verfstrepen van elkaar onderscheiden was geen feest.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan vind ik 2 en halve week heel erg lang. Maar wel een lastige lijkt mij.
Ah, dan moet je er weer even inkomen. Ik deed het vroeger heel veel en sinds de kerona wel weer eens wat aan het puzzelen onder het genot van een podcastje. Mijn moeder koopt gelukkig vrijwel elke week wel een puzzel. Ik doe wel alleen de simpele helaas (1000 stukjes wel maar geen moeilijke) want ik ben deels kleurenblind.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het was mijn eerste puzzel in 20 jaar. Maar al die random verfstrepen van elkaar onderscheiden was geen feest.
Imagine die bruine toren, letterlijk alle stukjes lijken precies op elkaar. Maar puzzelen onder het genot van een podcast is heel herkenbaar ja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah, dan moet je er weer even inkomen. Ik deed het vroeger heel veel en sinds de kerona wel weer eens wat aan het puzzelen onder het genot van een podcastje. Mijn moeder koopt gelukkig vrijwel elke week wel een puzzel. Ik doe wel alleen de simpele helaas (1000 stukjes wel maar geen moeilijke) want ik ben deels kleurenblind.Van die van jou zou ik denk ik na 5 minuten enorme hoofdpijn krijgen.
Behalve Wijndal kan geen van die spelers uit hun superduperjeugdopleiding er iets van. Boadu is een leuke counterspits maar verder niets, heel erg claustrofobisch of zo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Teun kan er geen reet van, erg mooi dat niemand hem wil hebben.
Mooi geschilderdquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:44 schreef Mani89 het volgende:
Hier heb ik 2,5e week van mijn leven aan gespendeerd ...
[ afbeelding ]
En er is nog een Koopmeinders daar hahahaquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Teun kan er geen reet van, erg mooi dat niemand hem wil hebben.
Uganda kan ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:25 schreef Steven184 het volgende:
Nog maar 4 landen waar ikan gaan wonen
[ twitter ]
Meh. Geloof je dat vage verhaal over die politieke partij die druk uitoefende?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:12 schreef El-Stinho het volgende:
Net pas Media Inside teruggekeken (ja, sorry). Is jullie mening over Talitha veranderd of onveranderd?
Het zou hebben geholpen als Gijs naar specifieke voorbeelden had gevraagd. Ze is alleen concreet geweest over die laatste uitzending met de huilende VVD-pensionado's.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
Meh. Geloof je dat vage verhaal over die politieke partij die druk uitoefende?
Ze refereerde ook nog naar 'andere experts' die ze aan tafel wilde hebben, waarschijnlijk ging dat over een van haar favoriete corona-ontkennende oplichters of iets dergelijks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |