abonnement Unibet Coolblue
pi_201117792
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 16:38 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]

Eén van de patienten die een ICU-bed in beslag nam:

[ twitter ]

Deze wappie is overleden ;(

twitter


Zo onnodig allemaal :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201117910
Long read:

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator zondag 29 augustus 2021 @ 01:49:30 #253
54278 crew  Tijger_m
42
pi_201118440
quote:
9s.gif Op zondag 29 augustus 2021 00:06 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Deze wappie is overleden ;(

[ twitter ]

Zo onnodig allemaal :')
Onnodig? Welnee, eigen keuze. Darwin award winnaar voor 2021.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_201118485
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 01:49 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Onnodig? Welnee, eigen keuze. Darwin award winnaar voor 2021.

Freedom! Woo!

Wat een sukkel. Ook meer dan 3 weken in het ziekenhuis. Dat wordt een flinke rekening voor zijn vrouw.

En het enige wat hij nodig had om dit compleet te voorkomen was 2 prikjes gratis te verkrijgen bij elke CVS.
  zondag 29 augustus 2021 @ 02:31:24 #255
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_201118505
Kan alleen maar lachen om zo’n debiel
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_201118595
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 02:21 schreef IndoorKite het volgende:

[..]

Freedom! Woo!

Wat een sukkel. Ook meer dan 3 weken in het ziekenhuis. Dat wordt een flinke rekening voor zijn vrouw.

En het enige wat hij nodig had om dit compleet te voorkomen was 2 prikjes gratis te verkrijgen bij elke CVS.
'I care more about freedom than I care about your personal health'

Echt he?! Hoe is het toch mogelijk dat iemand zo kan denken?!

Het egoisme van deze man! :')

Zijn kortzichtigheid ook! :|W

Hij had nog kunnen leven! Daniel Wilkinson had nog kunnen leven als deze kloothommel niet 3 weken lang dat ICU-bed in beslag had genomen! Het leed ook dat hij zijn eigen familie aandoet! Maar het maakt hem allemaal niet uit hoor want VRIJHEID! 8)7

En dan is hij nog maar één van de horde wappies :X

Niet naar de dokter gaan omdat het dan meetelt voor de COVID-statistieken zegt ook wel wat over zijn corrupte karakter. En dan wel allerlei andere middelen gaan slikken als hij ziek wordt :')

quote:
Jessica Wallace said her husband got sick in late July, but "was so hard-headed."

"He didn't want to see a doctor, because he didn't want to be part of the statistics with COVID tests," she said.

He then tried unproven ivermectin -- a livestock dewormer that has been denounced by the FDA -- high doses of vitamin C, zinc aspirin and an inhaler, the Standard-Times reported.

Jessica Wallace told the newspaper she didn't always share her husband's views and that she wears a mask.

Bron
Je kunt er dus gevoeglijk vanuit gaan dat er veel meer van dit soort wappies rondlopen die niet naar de dokter gaan/ niet de test doen/ het niet melden als ze wel ziek worden en vervolgens genezen? Speciaal voor de statistieken :')

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 29-08-2021 07:25:39 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201118616
Gelukkig zijn er ook districten die het nu wél verstandig aanpakken:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201118643
Een adviseur van DeSantis: Dr. Mark McDonald (psychiater)

twitter


Ah hij vindt het ook 'child abuse'

twitter


Intussen worden in Florida ook de portable morgues ingeschakeld om het tekort aan capaciteit op te vangen

twitter


[ Bericht 19% gewijzigd door Kijkertje op 29-08-2021 06:14:21 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 29 augustus 2021 @ 09:33:25 #259
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_201119348
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 01:49 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Onnodig? Welnee, eigen keuze. Darwin award winnaar voor 2021.
Eigenlijk uiterst verontrustend. Hoe kun je door middel van politiek gekonkel, complotten en mediahersenspoeling zoveel mensen de dood in drijven? Als de stof van het tijdperk Trump is neergedaald zullen er vragen worden gesteld en op gegeven moment de verantwoordelijke personen diep door het stof gaan. Het stof wat ze zelf hebben laten opdwarrelen. Hoeveel keer zal die 'Award' nog worden uitgereikt, voor het besef komt?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  zondag 29 augustus 2021 @ 09:54:13 #260
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_201119519
quote:
81s.gif Op zondag 29 augustus 2021 04:27 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
'I care more about freedom than I care about your personal health'

Echt he?! Hoe is het toch mogelijk dat iemand zo kan denken?!

Het egoisme van deze man! :')

Zijn kortzichtigheid ook! :|W

Hij had nog kunnen leven! Daniel Wilkinson had nog kunnen leven als deze kloothommel niet 3 weken lang dat ICU-bed in beslag had genomen! Het leed ook dat hij zijn eigen familie aandoet! Maar het maakt hem allemaal niet uit hoor want VRIJHEID! 8)7

En dan is hij nog maar één van de horde wappies :X

Niet naar de dokter gaan omdat het dan meetelt voor de COVID-statistieken zegt ook wel wat over zijn corrupte karakter. En dan wel allerlei andere middelen gaan slikken als hij ziek wordt :')
[..]
Je kunt er dus gevoeglijk vanuit gaan dat er veel meer van dit soort wappies rondlopen die niet naar de dokter gaan/ niet de test doen/ het niet melden als ze wel ziek worden en vervolgens genezen? Speciaal voor de statistieken :')
Veel van die ' Wappies' leven vrij geisoleerd van de samenleving en zijn vaak ook doomsday preppers. Als zo'n persoon het virus met zich meebrengt en de deur achter zich op slot trekt kan het best wel voorkomen dat ze doodziek liggen in hun gefortificeerde optrekjes. Ril.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_201119760
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 01:49 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Onnodig? Welnee, eigen keuze. Darwin award winnaar voor 2021.
Geen Darwin.

quote:
. He has 3 kids and wife pregnant.
pi_201120136
quote:
9s.gif Op zondag 29 augustus 2021 00:06 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Deze wappie is overleden ;(

[ twitter ]

Zo onnodig allemaal :')
Die 50.000 aan donaties gaan de kosten niet dekken.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Moderator zondag 29 augustus 2021 @ 13:10:55 #263
54278 crew  Tijger_m
42
pi_201121731
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 09:33 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]
Eigenlijk uiterst verontrustend. Hoe kun je door middel van politiek gekonkel, complotten en mediahersenspoeling zoveel mensen de dood in drijven? Als de stof van het tijdperk Trump is neergedaald zullen er vragen worden gesteld en op gegeven moment de verantwoordelijke personen diep door het stof gaan. Het stof wat ze zelf hebben laten opdwarrelen. Hoeveel keer zal die 'Award' nog worden uitgereikt, voor het besef komt?
Wat, en uit je bubbel komen? Accepteren dat je een verkeerde keuze gemaakt hebt? Welnee, dat gebeurt niet, men trekt zich gewoon terug in de loopgraven van de zelfverzonnen culture war want daar hebben ze houvast. Zo werkt het gewoon nu. En de Darwin award zal nog heel veel eervolle vermeldingen krijgen dit jaar en in de toekomst.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_201123365
Ach, de mensen zijn in ieder geval ‘veilig’.
twitter
pi_201129004
Kinderen onnodig maskers verplichten is kindermishandeling. :)
  zondag 29 augustus 2021 @ 19:03:26 #266
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_201129605
quote:
14s.gif Op zondag 29 augustus 2021 05:05 schreef Kijkertje het volgende:
Gelukkig zijn er ook districten die het nu wél verstandig aanpakken:

[ twitter ]
Maar het is niet verstandig om ineffectieve schijnmaatregelen in te voeren. Het is vooral dom en hinderlijk.
pi_201129932
Biden was bij de “dignified transfer” van de gestorven soldaten. Heel respectvol en zich aan de etikette houdend. Ik kan me niet voorstellen dat Trump dit zou kunnen.
  zondag 29 augustus 2021 @ 19:54:23 #268
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_201130379
quote:
81s.gif Op zondag 29 augustus 2021 04:27 schreef Kijkertje het volgende:
'I care more about freedom than I care about your personal health'

Echt he?! Hoe is het toch mogelijk dat iemand zo kan denken?!

Het egoisme van deze man!

Zijn kortzichtigheid ook!
Wat een overdreven reactie van je zeg.
Waarom vindt je het moeilijk te geloven dat iemand zo kan denken?
Persoonlijke vrijheid is wel een belangrijk dingetje in een vrij land.

We leven niet in focking China waar het dagelijks in de prullenbak wordt gegooid.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 29 augustus 2021 @ 22:20:51 #269
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_201133637
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 19:54 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wat een overdreven reactie van je zeg.
Waarom vindt je het moeilijk te geloven dat iemand zo kan denken?
Persoonlijke vrijheid is wel een belangrijk dingetje in een vrij land.

We leven niet in focking China waar het dagelijks in de prullenbak wordt gegooid.
okay. Vrijheid. Maar dan totaal. Vrijheid om te kiezen op welke politieke partij die je wilt. En accepteren van de uitslag. Vrijheid mbt Abortus. En niet het een verbieden en datgene wat je zelf belangrijk vind toelaten. Op het moment probeert een minderheid in de VS te bepalen wat er met de meerderheid voor keuzes hebben in de toekomst. Is dat vrijheid?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  zondag 29 augustus 2021 @ 22:34:46 #270
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_201133819
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 22:20 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]
okay. Vrijheid. Maar dan totaal. Vrijheid om te kiezen op welke politieke partij die je wilt. En accepteren van de uitslag. Vrijheid mbt Abortus. En niet het een verbieden en datgene wat je zelf belangrijk vind toelaten. Op het moment probeert een minderheid in de VS te bepalen wat er met de meerderheid voor keuzes hebben in de toekomst. Is dat vrijheid?
Waar heb je het nu allemaal over? :')
Ik heb het over die kerel die geen vaccin wilde hebben.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 29 augustus 2021 @ 23:02:08 #271
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_201134140
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 22:34 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Waar heb je het nu allemaal over? :')
Ik heb het over die kerel die geen vaccin wilde hebben.
Je hebt het over vrijheid. Ik legde je nog even uit dat dit begrip ook andere vrijheden betekent. Die gast die geen vaccin wilde hebben snapte dit begrip ook niet.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_201134196
:')
  zondag 29 augustus 2021 @ 23:07:12 #273
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_201134205
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 23:02 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]
Je hebt het over vrijheid. Ik legde je nog even uit dat dit begrip ook andere vrijheden betekent. Die gast die geen vaccin wilde hebben snapte dit begrip ook niet.
Ja dat zal allemaal wel kerel. Ik doelde even op dit specifieke geval waar kijkertje wel erg dramatisch op reageerde. Tsja, stel je eens voor iemand heeft een andere mening of heeft een andere kijk op de zaken.

Ik heb zelf twee Pfizer prikken gehad. Mijn keus. Maar ik snap wel dat mensen sceptisch zijn tegenover dat vaccin.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_201134761
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 19:54 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wat een overdreven reactie van je zeg.
Waarom vindt je het moeilijk te geloven dat iemand zo kan denken?
Persoonlijke vrijheid is wel een belangrijk dingetje in een vrij land.

We leven niet in focking China waar het dagelijks in de prullenbak wordt gegooid.
Het is heel eenvoudig: zijn persoonlijke vrijheid is ondergeschikt aan het belang van de bevolking als geheel (in dit geval de volksgezondheid). Er zijn zoveel regels waar burgers geen persoonlijke vrijheid hebben om te doen en laten wat ze willen want dan zou het één grote chaos worden. Die regels zijn er nu juist om zoveel mogelijk persoonlijke vrijheden te garanderen maar wel zodanig dat ook een ieders veilgheid zoveel mogelijk gegarandeerd is.

Oftewel: jouw vrijheid houdt op als je daarbij de veiligheid van een ander in gevaar brengt. Met zijn uitspraak 'I care more about freedom than I care about your personal health' slaat Wallace volkomen de plank mis. Nee hij heeft niet de vrijheid om het leven van een ander in gevaar te brengen. Voor mij idd onbegrijpelijk dat hij dat zelf niet inziet, hij heeft immers ook niet de persoonlijke vrijheid om iemand te vermoorden tenzij zijn eigen leven in gevaar is?

De vergelijking met China vind ik nou weer een overdreven reactie :D

[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 30-08-2021 07:08:24 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 30 augustus 2021 @ 00:37:25 #275
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_201134821
quote:
6s.gif Op maandag 30 augustus 2021 00:26 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het is heel eenvoudig: zijn persoonlijke vrijheid is ondergeschikt aan het belang van de bevolking als geheel (in dit geval de volksgezondheid). Er zijn zoveel regels waar burgers geen persoonlijke vrijheid hebben om te doen en laten wat ze willen want dan zou het één grote chaos worden. Die regels zijn er nu juist om zoveel mogelijk persoonlijke vrijheden te garanderen maar wel zodanig dat ook een ieders veilgheid zoveel mogelijk gegarandeerd is.

Oftewel: jouw vrijheid houdt op als je daarbij de veiligheid van een ander in gevaar brengt.
Andersom geldt hetzelfde voor personal health als niet belangrijker dan iemand anders vrijheid.

De steeds marginalere gezondheidswinst nog proberen uit te venten om redelijk vergaande beperkingen in het dagelijks leven van iedereen door te voeren, lijkt iets waar de Democraten steeds meer in verzanden. Doordat ze de zaken tot in extremis politiseren, zijn ze het oog voor maatwerk compleet kwijt.
quote:
Met zijn uitspraak 'I care more about freedom than I care about your personal health' slaat Wallace volkomen de plank mis. Nee hij heeft niet de vrijheid om het leven van een ander in gevaar te brengen.
Maar dat doet ie ook niet echt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')