Bestaat die wanker ook nogquote:
Ik stel voor dat ze er een maand gaat wonen.quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:51 schreef Glazenmaker het volgende:
sleepy joe nog niet wakker ofzo?
Hij is erg vermoeidquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:51 schreef Glazenmaker het volgende:
Denk het niet. Ze vinden het niet erg gok ik, maar ik denk dat ze liever een semi seculiere overheid next door hebben dan een islamitische staat. Natuurlijk gaan ze deze situatie wel misbruiken in hun voordeel.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:48 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
Nee want China heeft hier geen rol in gehad.
Arzu Aslan mag een enkeltje Afghanistan krijgen hoor. Het vliegtuig moet toch die kant op, ze kan mee.quote:
Hij is nog maar 10 minuten laterquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:51 schreef Glazenmaker het volgende:
omdat ze op twitter ook posten wat de debielen van fok! posten...quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom post je hier wat debielen op Twitter posten?
Jij mist Trump wel hequote:Op maandag 16 augustus 2021 21:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hij is nog maar 10 minuten later![]()
Bij Trump duurde was het standaar dat de stream een uur later dan gepland werd opgestart en dan kon je vervolgens nog 45 minuten naar het wachtscherm kijken
Heb je de ontmoeting van ~2 maanden geleden gemist? Die sufferd al jaren.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Denk het niet. Ze vinden het niet erg gok ik, maar ik denk dat ze liever een semi seculiere overheid next door hebben dan een islamitische staat. Natuurlijk gaan ze deze situatie wel misbruiken in hun voordeel.
Zijn er echt mensen die mijn posts op Twitter delen?quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:54 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
omdat ze op twitter ook posten wat de debielen van fok! posten...
Valt tegen dat ze geen quotum voor transgenders gesuggereerd hebben.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:52 schreef 1superbeschuitje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Teringjantje zelfs nu moeten onze overlords van de VN hun inclusiviteitsboodschap doordrammen
Die mevrouw zal ongetwijfeld gelukkiger zijn in Afghanistan.quote:
Ik acht de kans klein dat de nieuwe Afghaanse minister van Defensie een transgender wordtquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:52 schreef 1superbeschuitje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Teringjantje zelfs nu moeten onze overlords van de VN hun inclusiviteitsboodschap doordrammen
Een regering met vrouwen die nooit naar school zijn geweest. Wordt leuk.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:52 schreef 1superbeschuitje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Hoe had je dat voor je gezien dan? Weet je hoelang een heli onderweg is van NL naar Afghanistanquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:55 schreef Starhopper het volgende:
De Amerikanen weten dat je heli’s moet inzetten bij evacuaties. Nederland en ook Duitsland stuurden alleen vliegtuigen en die staan nu in Oezbekistan![]()
[ twitter ]
Misschien wil Arzu Aslan minister van emancipatiezaken worden.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:52 schreef 1superbeschuitje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |