SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitvinder van de biersmiley.![]()
Suarez was bij Ajax al een hele grote maar dat geldt voor Ibra toch wat minderquote:Op maandag 16 augustus 2021 15:22 schreef Gutanoth het volgende:
Jullie vergeten voor de grap even suarez en ibrahimovic? Tadic mag de veters niet eens strikken van die grootmachten![]()
Iemand die een 10/10 performance aflevert in het hol van de drie jaar regerend CL-kampioen mag gerust in dat rijtje genoemd worden.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:32 schreef dimmak het volgende:
[..]
Tadic heeft in zijn eentje meer prijzen gepakt met Ajax dan die 2 bij elkaar.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Deze mag wel eens een update krijgen. Die haarlijn van Daley klopt voor geen meter meer.
https://i.imgur.com/I7va3te.png![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:57 schreef GGMM het volgende:
Deze mag wel eens een update krijgen. Die haarlijn van Daley klopt voor geen meter meer.
https://i.imgur.com/I7va3te.png
Gek genoeg staat zijn nieuwe haarlijn hem wel beter.![]()
Ja en anders neemt ie maar een haarstukje, want dat plaatje is prima.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Bovendien is Tadic veel invloedrijker in het elftal dan zowel Suarez als Zlatan.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Suarez was bij Ajax al een hele grote maar dat geldt voor Ibra toch wat minderIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Dan ben je echt een gigantische lul van een vent. Ik snap best dat clubliefde en zo niet meer bestaat en dat het allemaal om centjes draait, maar dit is gewoon je werkgever naaien op alle mogelijke manieren.quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:18 schreef dimmak het volgende:
'Onana bereikt principe-akkoord en vertrekt transfervrij bij Ajax'
Als dit waar is..
Als het klopt dan hè.![]()
Misschien kan Bogarde hem nog wat bijbrengen
Rondjes lopen ofzo
Oh wacht..Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
in jong ajax jaquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
hoe bedoel je?quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ook dat mag tegenwoordig niet meer.![]()
Niet meer praten over die waardeloze vent. Heb zelden iemand zo hard van held naar loser zien gaan als Onana.![]()
Hoezo?quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niet meer praten over die waardeloze vent. Heb zelden iemand zo hard van held naar loser zien gaan als Onana.![]()
Finidi Georgedquote:Op maandag 16 augustus 2021 16:18 schreef dimmak het volgende:
'Onana bereikt principe-akkoord en vertrekt transfervrij bij Ajax'
Als dit waar is..RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat is eigenlijk al best wel snel, maar dan is ie niet meteen top fit natuurlijk. En ik vrees dat het onmogelijk voor hem wordt nog normaal te focussen op keepen. Als je het al zou willen als Ajax....quote:
Kijken of ze het op een andere manier kunnen oplossen.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Nou, weet nog wel een andere spelerquote:Op maandag 16 augustus 2021 17:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niet meer praten over die waardeloze vent. Heb zelden iemand zo hard van held naar loser zien gaan als Onana.Makkelijk eerste![]()
Kenneth Vermeer ?quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou, weet nog wel een andere spelerproberen is de eerste stap naar falen
Gorter die kan wel een balletje tegenhouden
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
knip - edit - op telefoon, ging verkeerd
[ Bericht 93% gewijzigd door manny op 17-08-2021 05:43:56 ]proberen is de eerste stap naar falen
![]()
Dit was al een vrij kansloze actie, maar hij wordt nu eigenlijk met de maand grappiger.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Maar dat is geen zwarte spelerquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:54 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Berghuis bedoelt
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Wie had het over een zwarte speler dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:08 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Maar dat is geen zwarte speler![]()
Hadden we iets anders verwacht van de altijd mokerdomme en geldbeluste voetballers?quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan ben je echt een gigantische lul van een vent. Ik snap best dat clubliefde en zo niet meer bestaat en dat het allemaal om centjes draait, maar dit is gewoon je werkgever naaien op alle mogelijke manieren.
Als het klopt dan hè.Jack does it in real time...![]()
noem het maar mokerdom, het verdient de schoonheidsprijs niet maar Ajax had hem ook bijna voor niks hèquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:08 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hadden we iets anders verwacht van de altijd mokerdomme en geldbeluste voetballers?![]()
Tadic-Haller-Berghuis
Neres-Danilo-Antony
Had er nog niet bij stilgestaan maar eigenlijk hebben we de volledige aanval mooi dubbel bezet zo. Hoeft niemand weg en niemand bij. Wel moet er flink gescout gaan worden voor volgend seizoen want in Jong Ajax zit er qua aanvallers niks goeds bij.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Klopt. Deze is ook vrij grappig:quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 09:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was al een vrij kansloze actie, maar hij wordt nu eigenlijk met de maand grappiger.![]()
![]()
Zou weleens die gehele Braziliaanse voorhoede willen zien tegen een club uit het rechterrijtje. Lijkt me wel smullen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Tadic-Haller-Berghuis
Neres-Danilo-Antony
Had er nog niet bij stilgestaan maar eigenlijk hebben we de volledige aanval mooi dubbel bezet zo. Hoeft niemand weg en niemand bij. Wel moet er flink gescout gaan worden voor volgend seizoen want in Jong Ajax zit er qua aanvallers niks goeds bij.![]()
Neres zal nog wel gaanquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Tadic-Haller-Berghuis
Neres-Danilo-Antony
Had er nog niet bij stilgestaan maar eigenlijk hebben we de volledige aanval mooi dubbel bezet zo. Hoeft niemand weg en niemand bij. Wel moet er flink gescout gaan worden voor volgend seizoen want in Jong Ajax zit er qua aanvallers niks goeds bij.![]()
Er zijn er genoeg die dit soort zaken zo oplossen zodat de club er ook nog wat mee opschiet. Dankbaarheid voor de kansen die je hebt gekregen als voetballer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:08 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hadden we iets anders verwacht van de altijd mokerdomme en geldbeluste voetballers?
Mokerdom wil niet zeggen dat je ook asociaal moet zijn.![]()
Ajax kan hem nog wel een geintje met hem uithalen voor dat het transfervrij de deur uitloopt. Beetje creatief denken..quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die dit soort zaken zo oplossen zodat de club er ook nog wat mee opschiet. Dankbaarheid voor de kansen die je hebt gekregen als voetballer.
Mokerdom wil niet zeggen dat je ook asociaal moet zijn.proberen is de eerste stap naar falen
Zou Ajax niet gewoon juridisch het salaris van Onana (met terugwerkende kracht vanaf zijn schorsing) kunnen stopzetten?
Als je werknemer zo'n domme blunder maakt waardoor die niet meer voor je kan werken, is dat niet genoeg reden voor ontslag op staande voet?If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
Nee, want ze hebben ervoor gekozen om hem door te betalen terwijl ze wisten dat hij geschorst was.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:35 schreef MaxC het volgende:
Zou Ajax niet gewoon juridisch het salaris van Onana (met terugwerkende kracht vanaf zijn schorsing) kunnen stopzetten?Misschien, maar dat heeft Ajax niet gedaan.quote:Als je werknemer zo'n domme blunder maakt waardoor die niet meer voor je kan werken, is dat niet genoeg reden voor ontslag op staande voet?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Gewoon je verlies nemen en niet meer over nadenken heeft toch geen zin.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:35 schreef MaxC het volgende:
Zou Ajax niet gewoon juridisch het salaris van Onana (met terugwerkende kracht vanaf zijn schorsing) kunnen stopzetten?
Als je werknemer zo'n domme blunder maakt waardoor die niet meer voor je kan werken, is dat niet genoeg reden voor ontslag op staande voet?![]()
![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door D_A op 20-08-2021 10:16:12 ][b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:08 schreef D_A het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Waarschijnlijk gaat het teveel matchen met de kleuren van elke tegenstanderquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gaan ze er ook wedstrijden in spelen in Europa?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
voor mensen die hem willen kopen maar niet in de wachtrij willen staan .
https://www.adidas.nl/aja(...)balshirt/GT9559.htmlNot alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM![]()
Het nationale elftal van Jamaica. Is er überhaupt een link tussen Ajax en Jamaica, of wordt er gewoon iets bijgehaald om een shirtje te maken dat in de 80's/90's hip zou zijn geweest?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:08 schreef D_A het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Lijkt me nogal logisch wat de link is toch.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het nationale elftal van Jamaica. Is er überhaupt een link tussen Ajax en Jamaica, of wordt er gewoon iets bijgehaald om een shirtje te maken dat in de 80's/90's hip zou zijn geweest?![]()
Een onofficieel clublied. Beetje triest niet?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me nogal logisch wat de link is toch.
Moet Groningen ook doen. Leren broekje, spijkerjasje erop.![]()
hoezo een beetje triestquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een onofficieel clublied. Beetje triest niet?
Moet Groningen ook doen. Leren broekje, spijkerjasje erop.Groot fan van User Wotte![]()
wat is er nou triest aan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
ik heb niks met shirts maar deze vind ik echt wel leuk gevonden en goed uitgevoerdquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nahja, een boel triest. En het levert nog een tyfus lelijk shirt op ook.![]()
Dat je zo ver gaat zoeken om een shirtje te maken om internationaal de aandacht mee te trekken.quote:
En zoals gezegd, was leuk geweest vijfendertig jaar terug.
Maar goed, dat is mijn mening.![]()
Volgens mij is het sowieso eerste keuze uitshirt in Europa.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gaan ze er ook wedstrijden in spelen in Europa?
Hoeveel wedstrijden heeft Ajax vorig seizoen gespeeld in dat derde tenue eigenlijk? Deze is in elk geval stuk fraaier dan het gewone uitshirt.Oh.![]()
beetje zuur die mening van jequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat je zo ver gaat zoeken om een shirtje te maken om internationaal de aandacht mee te trekken.
VIJFENDERTIG jaar terug was dit marketingtechnisch heel erg slim geweest.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:08 schreef Caland het volgende:
Marketingtechnisch toch gewoon heel erg slim
@:kingroland mening?![]()
Wat is er nou gek aan dat de marketing een zo groot mogelijk publiek wil bereiken? En gezien alle positieve reacties lijkt het toch te werken ondanks jouw persoonlijke mening over het shirt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat je zo ver gaat zoeken om een shirtje te maken om internationaal de aandacht mee te trekken.
Maar goed, dat is mijn mening.Oh.![]()
Oh oké. Waarom VIJFENDERTIG?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:09 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
VIJFENDERTIG jaar terug was dit marketingtechnisch heel erg slim geweest.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik heb normaal niet zo'n shirtjesfetish, maar deze is toch wel erg vet hoor
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Vindt Sylvana het eigenlijk wel goed als je hier blanke in gaat lopen?
Of is dat dan ook culturele toeeigening of zoiets dergelijks?![]()
Is het leven zwaar als je zo zuur bent?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
voetbalshirts sowieso geen poremquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:13 schreef Ramboetan het volgende:
Staat leuk bij mensen met een kleur.
Geen porem bij witte mensen.![]()
Aha.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Omdat Reggae toen hip was in de mainstream muziek.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Is het leven makkelijk als je zo aanhobbelt achter de meute?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is het leven zwaar als je zo zuur bent?![]()
En voetballers.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens ja, alleen proleten dragen voetbalshirts.![]()
Dat zei ik dus ook laatst de meningen waren behoorlijk verdeeldquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens ja, alleen proleten dragen voetbalshirts.![]()
![]()
Marketing technisch is het gewoon een slimme zet verder zal het mij een worst wezen al spelen ze in een zwarte juten zakquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Is het leven makkelijk als je zo aanhobbelt achter de meute?![]()
je kan ook gewoon je verlies nemen in deze, hier red je je toch niet meer uitquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Is het leven makkelijk als je zo aanhobbelt achter de meute?![]()
ja inderdaad heel ver gezochtquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar goed, dat is mijn mening.
misschien in jouw wereldGroot fan van User Wotte![]()
Ik ontken ook helemaal niet dat het slim is. Maar het is een lelijk shirt en ik vind het een wat goedkope methode om je slag te slaan uit een liedje wat in je stadion wordt gedraaid.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Marketing technisch is het gewoon een slimme zet verder zal het mij een worst wezen al spelen ze in een zwarte juten zak
Maar zoals gezegd, daar hoeft niemand het met me eens te zijn.![]()
Bedankt, doen we verder niets mee.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
ja idd alleen maar dat liedje simpelequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ontken ook helemaal niet dat het slim is. Maar het is een lelijk shirt en ik vind het een wat goedkope methode om je slag te slaan uit een liedje wat in je stadion wordt gedraaid.
Maar zoals gezegd, daar hoeft niemand het met me eens te zijn.Groot fan van User Wotte![]()
Schijnbaar vind de massa het toch een heel vet shirt gezien de reacties.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ontken ook helemaal niet dat het slim is. Maar het is een lelijk shirt en ik vind het een wat goedkope methode om je slag te slaan uit een liedje wat in je stadion wordt gedraaid.
Maar zoals gezegd, daar hoeft niemand het met me eens te zijn.
Zal wel weer flink wat geld binnen komen door de verkoop van dat shirt en dat is het belangrijkste.![]()
zelfde mening als over je moeder dusquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Schijnbaar vind de massa het toch een heel vet shirt gezien de reacties.
Zal wel weer flink wat geld binnen komen door de verkoop van dat shirt en dat is het belangrijkste.Groot fan van User Wotte![]()
Daar komt alleen minder geld binnen, maar meer van wat anders.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zelfde mening als over je moeder dus![]()
Zooooo die is hard. Heb zelfs een like gegeven.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zelfde mening als over je moeder dus![]()
Nee eens, beetje goedkoop om te scoren over de rug van een liedje!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar zoals gezegd, daar hoeft niemand het met me eens te zijn.
Ofzo![]()
wat een kneusje hèquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee eens, beetje goedkoop om te scoren over de rug van een liedje!
OfzoGroot fan van User Wotte![]()
Hoho, daarnet was het nog je mening.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar zoals gezegd, daar hoeft niemand het met me eens te zijn.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
UB40 fan in da housequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Omdat Reggae toen hip was in de mainstream muziek.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Is dat zo bij Ajax, ja?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
flink wat geld binnen komen door de verkoop van dat shirt en dat is het belangrijkste.
In het buitenland gaat zo goed als alles gewoon naar de merken zelf en vangen de clubs er nauwelijks wat van. Clubs zijn voetbalclubs, geen shirtbedrijven. Ontzettend grote misvatting is dat altijd.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2021 15:20:31 ]![]()
Ik geloof iets van 10 - 15 mio omzet per jaar uit merchandise. Omzet is geen winst natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Is dat zo bij Ajax, ja?
In het buitenland gaat zo goed als alles gewoon naar de merken zelf en vangen de clubs er nauwelijks wat van. Clubs zijn voetbalclubs, geen shirtbedrijven. Ontzettend grote misvatting is dat altijd.proberen is de eerste stap naar falen
Ja, dat geloof ik graag. Merchandise is natuurlijk een breed begrip en kan van alles onder vallen. Al die voetbal gerelateerde producten met Adidas erop (dat nieuwe shirt bijvoorbeeld) zal Ajax echter maar een klein deel van ontvangen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:34 schreef manny het volgende:
[..]
Ik geloof iets van 10 - 15 mio omzet per jaar uit merchandise. Omzet is geen winst natuurlijk.
Het beste voorbeeld van recent is natuurlijk met Messi, PSG en Nike:
Meer over shirtverkoop: https://www.telegraph.co.(...)r#Echobox=1628748710
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2021 15:42:00 ]![]()
zo zijn die deals meestal inderdaad, de club gaat pas mee verdienen als het sponsorbedrag ++ is bereikt, nu ligt dat sponsor bedrag bij PSG een stukje hoger waarschijnlijk dus Ajax zal wat sneller profijt hebben van de shirtverkoopquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik graag. Merchandise is natuurlijk een breed begrip en kan van alles onder vallen. Al die voetbal gerelateerde producten met Adidas erop (dat nieuwe shirt bijvoorbeeld) zal Ajax echter maar een klein deel van ontvangen.
Het beste voorbeeld van recent is natuurlijk met Messi, PSG en Nike:
[ twitter ]![]()
Dat heeft niets met land of wat dan ook te maken. Enkel met welke deal de club met kledingsponsor gemaakt heeft. Feyenoord doet de verkoop voor zover ik begrepen heb volledig zelf en ontvangt zo per shirt een stuk meer dan bijvoorbeeld Ajax.Ajax heeft daarentegen den veel hoger basisbedrag.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Is dat zo bij Ajax, ja?
In het buitenland gaat zo goed als alles gewoon naar de merken zelf en vangen de clubs er nauwelijks wat van. Clubs zijn voetbalclubs, geen shirtbedrijven. Ontzettend grote misvatting is dat altijd.
Weet niet wat er gaat veranderen nu Ajax blijkbaar door Ajax als A-merk gezien wordt en wereldwijd meer aangeboden gaat worden. Zie de shirtjes hier nu in ieder geval voor het eerst in de Adidaswinkel liggen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Blijft uiteraard een contractuele afspraak waarbij hetgeen partijen hebben afgesproken leidend is. Neemt niet weg dat voetbalclubs er relatief gezien niet veel aan verdienen en het dus in de praktijk nog voor veel mensen een misvatting lijkt te zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat heeft niets met land of wat dan ook te maken. Enkel met welke deal de club met kledingsponsor gemaakt heeft. Feyenoord doet de verkoop voor zover ik begrepen heb volledig zelf en ontvangt zo per shirt een stuk meer dan bijvoorbeeld Ajax.Ajax heeft daarentegen den veel hoger basisbedrag.
Weet niet wat er gaat veranderen nu Ajax blijkbaar door Ajax als A-merk gezien wordt en wereldwijd meer aangeboden gaat worden. Zie de shirtjes hier nu in ieder geval voor het eerst in de Adidaswinkel liggen.
Waar is hier? Oost-Europa?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2021 15:46:26 ]![]()
Pik je die @maxi-musquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Voetbalshirts zijn voor kinderen.![]()
Ja hoor, ik ben het er grotendeels wel mee eens en heb dit zelf ook wel eens gezegd. Laat mij kind zijn!quote:![]()
Klopt inderdaad. Ook wel een markt die gaat veranderen vermoed ik. Zie recent Napoli dat nu in tenue Armani gaat spelenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Blijft uiteraard een contractuele afspraak waarbij hetgeen partijen hebben afgesproken leidend is. Neemt niet weg dat voetbalclubs er relatief gezien niet veel aan verdienen en het dus in de praktijk nog voor veel mensen een misvatting lijkt te zijn.
Waar is hier? Oost-Europa?
(Zuid)oost Europa ja. Laatste jaren zie je daar sowieso steeds meer merch van Ajax verschijnen, dat was een jaar of tien geleden wel anders."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
In elk geval is het goed voor de naamsbekendheid, dat is voor de lange termijn nog belangrijker.Oh.![]()
Zeker na dat Puma debacle afgelopen week. Wat een armoe is dat.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:08 schreef Caland het volgende:
Marketingtechnisch toch gewoon heel erg slim
@:kingroland mening?![]()
Gelet op de reacties lopen er straks veel mensen buiten NL in zo'n shirt rond. Heeft Ajax toch weer werelds aangepakt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Marketing technisch is het gewoon een slimme zet verder zal het mij een worst wezen al spelen ze in een zwarte juten zak![]()
Of er nou een liedje is gemaakt of niet, de link tussen Jamaica en Amsterdam is in elk geval niet het liedje.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wie?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Max de Waal maakt stappen dit jaar.![]()
Mmm 1. Shirt zat niet bij de post vandaag.
Mmm 2. Ik zie net dat het zo een suffe 12.15 wedstrijd is morgen
Dat trauma is wel weg inmiddels, maar nog steeds liever 14.30.proberen is de eerste stap naar falen
![]()
Dit is helemaal zo gek nog niet.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Max de Waal. Multiinzetbare middenvelder van Jong Ajax.quote:
Is helaas al 19, dus ik denk dat hij het eerste niet gaat halen onder ten Hag.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Niks mis met de Waal.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Zag dat Ian Wright ook een shirtje had besteld...quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:12 schreef D_A het volgende:
[ twitter ]
Dit is helemaal zo gek nog niet.![]()
Lekker flaneren op Mallorca over 2 wekenBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Toch best wel nice zo.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:12 schreef D_A het volgende:
[ twitter ]
Dit is helemaal zo gek nog niet.![]()
Wel jammer dat Ajax uit speelt, anders konden ze Bob Marley even eren met 'Get up, Stand up!'.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Shirt is niet meer te krijgen in de shop, behalve in kindermaten. Blijkbaar was er al 4 keer zoveel geproduceerd als normaal bij een 3e shirt maar die zijn er dus al doorheen
https://www.telegraaf.nl/(...)nnen-dag-uitverkochtOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Zal wel weer 'limited' edition worden ergo extra voorraadquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Shirt is niet meer te krijgen in de shop, behalve in kindermaten. Blijkbaar was er al 4 keer zoveel geproduceerd als normaal bij een 3e shirt maar die zijn er dus al doorheen
https://www.telegraaf.nl/(...)nnen-dag-uitverkocht![]()
quote:Ajacied Mazraoui terug na reeks blessures: 'Neem nu ijsbad terwijl ik dat haat'
NOS VOETBAL • VANDAAG, 08:13Wat een amateurisme weer bij Ajax. Geen wonder dat Ajax-spelers structureel zo'n waardeloze fysiek hebben.quote:IJsbad blijkt helemaal niet goed voor herstelproces van topsporters
Een ijsbad na een intensieve training of bij min 110 graden de spieren een oplawaai geven: veel topsporters doen er alles aan om hun spieren sneller te laten herstellen. Het is maar de vraag of deze technieken daadwerkelijk werken. Sterker, het tegenovergestelde blijkt waar.
Guus Peters 2 februari 2021, 22:10
.
Het is maar de vraag of het daadwerkelijk werkt. Sterker, het tegenovergestelde is waar, zegt Willem-Paul Wiertz, bewegingswetenschapper en specialist topsport bij Kenniscentrum Sport & Bewegen: blootstelling aan kou na een training of wedstrijd kan op langere termijn voor minder herstel en groei van de spieren zorgen.
Wiertz verbaast zich erover dat veel sporters in de ban zijn cryotherapie en het veelgebruikte ijsbad, terwijl wetenschappelijk bewijs ontbreekt dat het spierpijn tegengaat en het herstel van spieren versnelt. ‘Als je na iedere training gaat koelen, kan het een negatief effect hebben op de massa en de kracht van je spieren.’
.
Twee weken lang stak een groep sporters na een krachttraining één been in een bad met koud water (8 graden) en het andere been in een bad met warm water (30 graden). Het koudwaterbad verminderde de snelheid van de opbouw van spiereiwitten na twee weken gemiddeld met 12 procent. ‘Het koudwaterbad hindert de trainingsadaptatie tijdens een langere trainingsperiode’, zegt Van Marken Lichtenbelt.
https://www.volkskrant.nl(...)opsporters~bcc4b4e4/![]()
okWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
En wie zegt dat deze fysioloog het wel bij het juiste eind heeft? De discussie over het nut of de schadelijkheid van ijsbaden loopt al zo'n beetje sinds 2010 en er zijn verschillende onderzoeken naar gedaan die elkaar tegenspreken.quote:Op zondag 22 augustus 2021 08:59 schreef Bondsrepubliek het volgende:
[..]
[..]
Wat een amateurisme weer bij Ajax. Geen wonder dat Ajax-spelers structureel zo'n waardeloze fysiek hebben.
Volgens de één doet het niets, een ander zegt dat het helpt en een derde zegt dat het schadelijk is op de lange termijn.
Vertel jij me maar welke uitkomst klopt, want ik weet het niet. Dit specifieke onderzoek lijkt me in elk geval tamelijk waardeloos, omdat de twee benen van dezelfde sporter natuurlijk vastzitten aan die sporter en het onmogelijk is om uit te sluiten dat het effect anders zou zijn wanneer beide benen in hetzelfde bad worden gestoken. Een been is geen gesloten systeem.![]()
Een ijsbad, is dat na de wedstrijd nou echt wel zo verstandig?quote:Op zondag 22 augustus 2021 10:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En wie zegt dat deze fysioloog het wel bij het juiste eind heeft? De discussie over het nut of de schadelijkheid van ijsbaden loopt al zo'n beetje sinds 2010 en er zijn verschillende onderzoeken naar gedaan die elkaar tegenspreken.
Volgens de één doet het niets, een ander zegt dat het helpt en een derde zegt dat het schadelijk is op de lange termijn.
Vertel jij me maar welke uitkomst klopt, want ik weet het niet. Dit specifieke onderzoek lijkt me in elk geval tamelijk waardeloos, omdat de twee benen van dezelfde sporter natuurlijk vastzitten aan die sporter en het onmogelijk is om uit te sluiten dat het effect anders zou zijn wanneer beide benen in hetzelfde bad worden gestoken. Een been is geen gesloten systeem.
www.npostart.nl/een-ijsba(...)021/POMS_AT_16537968
dit onlangs gezien en daar waren ze ook niet enthousiast over zo'n ijsbad
[ Bericht 2% gewijzigd door Tarado op 22-08-2021 11:03:24 ]![]()
12.15. Op de grasmat, en niet in bad:
1. Maarten Stekelenburg
2. Jurriën Timber
4. Edson Álvarez
6. Davy Klaassen
8. Ryan Gravenberch
10. Dusan Tadic
12. Noussair Mazraoui
17. Daley Blind
21. Lisandro Martínez
22. Sébastien Haller
23. Steven Berghuis
Bank:
16. Jay Gorter
32. Remko Pasveer
3. Perr Schuurs
7. David Neres
9. Danilo
11. Antony
15. Devyne Rensch
18. Jurgen Ekkelenkamp
19. Zakaria Labyad
25. Kenneth Taylor
26. Victor Jensen
28. Lisandro Magallánproberen is de eerste stap naar falen
Ik ben heel benieuwd wie er gaat sneuvelen als de schorsing van Nico erop zitquote:Op zondag 22 augustus 2021 11:29 schreef manny het volgende:
12.15. Op de grasmat, en niet in bad:
1. Maarten Stekelenburg
2. Jurriën Timber
4. Edson Álvarez
6. Davy Klaassen
8. Ryan Gravenberch
10. Dusan Tadic
12. Noussair Mazraoui
17. Daley Blind
21. Lisandro Martínez
22. Sébastien Haller
23. Steven Berghuis
Bank:
16. Jay Gorter
32. Remko Pasveer
3. Perr Schuurs
7. David Neres
9. Danilo
11. Antony
15. Devyne Rensch
18. Jurgen Ekkelenkamp
19. Zakaria Labyad
25. Kenneth Taylor
26. Victor Jensen
28. Lisandro MagallánOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Oh heb de stream aan zonder geluidquote:Op zondag 22 augustus 2021 12:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zo'n lekker muziekje om wakker te worden![]()
![]()
Roulatie, roulatie.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd wie er gaat sneuvelen als de schorsing van Nico erop zitproberen is de eerste stap naar falen
Wat is het rustig op de transfermarkt eigenlijk met betrekking tot Ajax. Had verwacht dat Neres en Tagliafico al lang vertrokken zouden zijn. De markt is nog maar een week open.![]()
Tagliafico had ik wel wat mee verwacht maar Neres heeft natuurlijk al een hele tijd niets laten zienquote:Op zondag 22 augustus 2021 12:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat is het rustig op de transfermarkt eigenlijk met betrekking tot Ajax. Had verwacht dat Neres en Tagliafico al lang vertrokken zouden zijn. De markt is nog maar een week open.![]()
Waarom dacht je dat? Zeker Neres.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat is het rustig op de transfermarkt eigenlijk met betrekking tot Ajax. Had verwacht dat Neres en Tagliafico al lang vertrokken zouden zijn. De markt is nog maar een week open.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Niet eens per se voor een hoofdprijs, maar heb bij beiden wel het idee dat ze toe zijn aan een nieuwe stap en daar ook wel open over zijn geweest. En met de komst van Berghuis en de gehoopte komst van Sulemana dacht ik eigenlijk dat er vast al wel concrete interesse voor Neres zou zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:27 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat? Zeker Neres.![]()
Dit is precies waar ik bang voor was, we denken dit wel even op 80% inzet te winnen, dus we zullen vandaag wel puntverlies lijden. En dan na afloop "ja, we moeten feller zijn", "dit is niet acceptabel" etcOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
De 1-0 valt net op een verkeerd moment.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:44 schreef TheVulture het volgende:
Dit is precies waar ik bang voor was, we denken dit wel even op 80% inzet te winnen, dus we zullen vandaag wel puntverlies lijden. En dan na afloop "ja, we moeten feller zijn", "dit is niet acceptabel" etcJack does it in real time...![]()
Alvarez ook vrij dom om dit te doen met een VAROp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
GenietenWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Ben wel klaar met die Latino's die de ene na de andere domme overtredingen maken en (potentiële) rode kaarten pakkenIf I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
Tijd voor een donderspeech
Alsof ze ineens het verstand gewoon uit zettenquote:Op zondag 22 augustus 2021 12:55 schreef MaxC het volgende:
Ben wel klaar met die Latino's die de ene na de andere domme overtredingen maken en (potentiële) rode kaarten pakken![]()
Ik kon niet goed zien wat er gebeurde, maar als het rood was, dan zou de VAR toch wel ingrijpen?quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:52 schreef Drxx het volgende:
Wat komen we goed weg zeg, wow. Wtf is er mis met die latino's van ons?![]()
Hij slaat m op het achterhoofd, het is een dun lijntje of je dat geel of rood vindt... in dit geval zelfs geen geelquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik kon niet goed zien wat er gebeurde, maar als het rood was, dan zou de VAR toch wel ingrijpen?
Snap d'r niets meer van. Volgens @GGMM was het geen 'echte' klap of zo.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik kon niet goed zien wat er gebeurde, maar als het rood was, dan zou de VAR toch wel ingrijpen?![]()
Tikkie. Gejank om niks, maar het mag niet en je neemt een onnodig risico.
Zie nog wel rood vallen.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Met dit spel ga je geen kampioen worden. Armoedig zeg.
En die latino’s doe ff normaal ofzoallemaal de Tagliafico ziekte
![]()
![]()
Ajax is gewoon te dom in dit soort wedstrijden. Naai die gasten ook ff een kaart of drie aan ipv wat je hier doet.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:03 schreef YourCaptor het volgende:
Tikkie. Gejank om niks, maar het mag niet en je neemt een onnodig risico.
Zie nog wel rood vallen.
![]()
Nou om nu al te roepen dat we geen kampioen wordenquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:03 schreef Scorpie het volgende:
Met dit spel ga je geen kampioen worden. Armoedig zeg.
En die latino’s doe ff normaal ofzoallemaal de Tagliafico ziekte
Maar dit is zo'n typische pot die Ajax de laatste jaren wel vaker denkt te permitteren, onderschatting en op 80% willen winnen werkt niet zo goed in uitwedstrijden met een opportunistisch thuispubliek erachter (al zijn ze dat door corona dus niet meer gewend)Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik denk dat ik een keer of drie heb opgekeken van mijn telefoon.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:05 schreef Vriezzer het volgende:
Sjonge jonge, heb mij kapot zitten vervelen de eerste helft.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wat een wedstrijd, wat een instelling. Gewoon 45 min geen voetbal gezien..Mag bijna het hele elftal wisselen.![]()
Punt is dat Ajax geen plan heeft tegen tegenstanders die je fel onder druk zetten en het fysiek willen maken.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou om nu al te roepen dat we geen kampioen worden
Maar dit is zo'n typische pot die Ajax de laatste jaren wel vaker denkt te permitteren, onderschatting en op 80% willen winnen werkt niet zo goed in uitwedstrijden met een opportunistisch thuispubliek erachter (al zijn ze dat door corona dus niet meer gewend)
Ten Hag moet ze uit de duels laten blijven en veel meer de ruimte zoeken achter de backs met diepgang.![]()
Ja precies. Ze worden nu afgetroefd doordat ze zich steeds uit de tent kaarten lokken, onnodig ook nog. Als dit zo doorgaat is het aftellen tot rood valt (waar hij al had moeten vallen, wat ontzettend dom en onnodig van Alvarez).quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ajax is gewoon te dom in dit soort wedstrijden. Naai die gasten ook ff een kaart of drie aan ipv wat je hier doet.
Zodra Ajax een beetje serieus tempo maakt met het tikken zijn die Tukkers het meteen helemaal kwijt. Heel raar hoe ze daar geen gebruik van maken.![]()
Je hebt in ieder geval ongeschonden de rust gehaald, dat is tenminste nog iets ;')Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Laten we maar hopen op een geluksgoaltje dan hoef ik morgen ook niet dat gezeik aan te horen op kantoor![]()
Huntelaar er maar in brengenquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:17 schreef Heeinz het volgende:
Laten we maar hopen op een geluksgoaltje dan hoef ik morgen ook niet dat gezeik aan te horen op kantoorCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:06 schreef Heeinz het volgende:
Berghius?????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier zijn dus gewoon volwassen mensen mee bezig
Wat meer tempo in de wedstrijd en wat meer diepte zou helpen. Geen beste pot tot nu toe.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Naar verwachtingquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:24 schreef Ramboetan het volgende:
Wat vonden we van Haller in de eerste helft?![]()
Tering
Wat een goal!!!!11We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Niet teleurgesteldquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:17 schreef Heeinz het volgende:
Laten we maar hopen op een geluksgoaltje dan hoef ik morgen ook niet dat gezeik aan te horen op kantoor![]()
mooi doelpunt. HallergodDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat een goal:')As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Afghaanse vluchtelingen moeten ook werk krijgen..quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:06 schreef Heeinz het volgende:
Berghius?????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier zijn dus gewoon volwassen mensen mee bezigEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Blind - Klaassen - Alvarez oogaids.
Je hele middenveld heeft zo een gecombineerde pace van 34Jack does it in real time...![]()
Kan er niet zo veel vanquote:Op zondag 22 augustus 2021 13:47 schreef kurk_droog het volgende:
Wat is er in godsnaam met neres? Heeft hij de vrouw van hag geneukt?![]()
Typische actie van een aanvaller ook wel.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:58 schreef Heeinz het volgende:
Je voelt zo'n sliding gewoon 2 seconden van tevoren aankomen bij AntonyVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Laten we maar hopen dat dit de slechtste wedstrijd van het seizoen al is geweestOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Snel effe inbrengen danquote:Ajax betaalt minimaal twaalf miljoen euro voor Mohamed Daramy
Zondag, 22 augustus 2021 om 13:56 • Daniel Cabot Kerkdijk
Ajax en FC Kopenhagen hebben overeenstemming bereikt over Mohamed Daramy, zo melden Deense media zondagmiddag. Club Brugge leek lange tijd de beste papieren te hebben om de negentienjarige buitenspeler over te nemen, maar het laatste bod van directeur voetbalzaken Marc Overmars zou de doorslag hebben gegeven. Het gaat naar verluidt om een transfersom van twaalf tot veertien miljoen euro voor de tiener en dat is ook meteen de duurste uitgaande transfer in de clubgeschiedenis van FC Kopenhagen.
Snel meer."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nog een rechtsbuiten. (hoewel hij dus ook op links en spits kan)quote:
Mag hopen dat Neres dan nog vertrekt.![]()
Aardig bedrag voor een contract dat nog... 4 maanden doorloopt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Twente uit is inderdaad altijd verschrikkelijk. Nu al gehad hebben en hopelijk met winst scheelt weer een natte spleet later in het seizoen.![]()
31 december 2023 loopt zijn contract af.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:03 schreef Dven het volgende:
Aardig bedrag voor een contract dat nog... 4 maanden doorloopt.Oh.![]()
Ah, eerste wat ik ergens opgevangen had was 2021, daarmee.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
31 december 2023 loopt zijn contract af."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
De altijd vervelende Robin Propper
Maar goed, je hebt het ook niet verdiend om hier te winnenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
GodkutWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Tussenjaar"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik ben ook een stuk pessimistischer dan een maand geledenquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:09 schreef Heeinz het volgende:
Als ik kijk naar PSV en naar dit Ajax dan begin ik het niet echt rooskleurig in te zien![]()
Blind speelt zijn slechtste wedstrijd sinds z'n terugkeerOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Echt.
Altijd kut bij Twente overigens, maar damn dit was niet best.We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Tja, same old story... en nu kost het je puntenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ze gaan wel collectief door de ondergrens. Blind, Haller, Klaassen, Gravenbergh? Het is allemaal bijzonder matig.Dit, dus.![]()
PSV gaat twee keer over je heen walsen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:09 schreef Heeinz het volgende:
Als ik kijk naar PSV en naar dit Ajax dan begin ik het niet echt rooskleurig in te zienNarf!![]()
@Taradoquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:15 schreef Buitendam het volgende:
Ze gaan wel collectief door de ondergrens. Blind, Haller, Klaassen, Gravenbergh? Het is allemaal bijzonder matig.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Die man heet Gravenberchquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:15 schreef Buitendam het volgende:
Ze gaan wel collectief door de ondergrens. Blind, Haller, Klaassen, Gravenbergh? Het is allemaal bijzonder matig.![]()
Koooop eeeer nooog tieeeen~Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.![]()
Jullie scouten niet op snelheid he. Wat een veteranen snelheid.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Slechtste wedstrijd sinds maanden die ik gezien heb zojuist. En dat is inclusief EK.
Zonde van de tijd.I love music |Ajax forever
Dit was heel, heel, slecht.
Als mensen als Blind en Gravenberch niet draaien zit er heel weinig voetbal in van achteruit. Bij willekeurige omschakelmomenten hou je ook je hart vast.![]()
Met zoveel kwaliteit?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.![]()
Ach schei uit gewoon simpel kampioen als we straks ingespeeld zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:09 schreef Heeinz het volgende:
Als ik kijk naar PSV en naar dit Ajax dan begin ik het niet echt rooskleurig in te zien![]()
De vorm is er duidelijk nog niet, maar goed dat komt wel. Bovendien weet je dat Twente dit als de wedstrijd van het jaar ziet en blij is met elk resultaat.
Voor Ajax traditioneel een lastig potje. Vorig jaar gelukkig gewonnen, nu gelijkspel.I love music |Ajax forever
Wat is dit voor goed praten, vorige week kon Twente er nog geen kut van. Dit moet je gewoon winnen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:20 schreef peaceman het volgende:
De vorm is er duidelijk nog niet, maar goed dat komt wel. Bovendien weet je dat Twente dit als de wedstrijd van het jaar ziet en blij is met elk resultaat.
Voor Ajax traditioneel een lastig potje. Vorig jaar gelukkig gewonnen, nu gelijkspel.![]()
Tegen PSV en NEC had Ajax gewoon twee keer een heel goed half uur, vandaag niet om één of andere reden.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:20 schreef peaceman het volgende:
De vorm is er duidelijk nog niet, maar goed dat komt wel.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:20 schreef peaceman het volgende:
Voor Ajax traditioneel een lastig potje. Vorig jaar gelukkig gewonnen, nu gelijkspel.
What can change the nature of a man?![]()
Natuurlijk moet je gewoon winnen, maar het is nu niet zo dat er traditioneel makkelijk gewonnen wordt in Enschede of wel soms?quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat is dit voor goed praten, vorige week kon Twente er nog geen kut van. Dit moet je gewoon winnen.I love music |Ajax forever
Dat ‘wedstrijd van het jaar’ geleuter is altijd zo zielig.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:20 schreef peaceman het volgende:
Voor Ajax traditioneel een lastig potje. Vorig jaar gelukkig gewonnen, nu gelijkspel.
Je hebt een veel betere selectie. Normaal hoor je dit gewoon 0-3 te winnen. Twente kan er geen reet van.![]()
Welverdiende like.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat ‘wedstrijd van het jaar’ geleuter is altijd zo zielig.
Je hebt een veel betere selectie. Normaal hoor je dit gewoon 0-3 te winnen. Twente kan er geen reet van.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:20 schreef peaceman het volgende:
Voor Ajax traditioneel een lastig potje. Vorig jaar gelukkig gewonnen, nu gelijkspel.![]()
![]()
Ik woon in Twente en voor veel supporters van de plaatselijke fc is dat wel zo. Ik vind dat altijd een beetje triest, maar zo voelen ze het wel.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Je hebt een veel betere selectie. Normaal hoor je dit gewoon 0-3 te winnen. Twente kan er geen reet van.I love music |Ajax forever
Nou je hebt je like van @Lange_Lans binnen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Je hebt een veel betere selectie. Normaal hoor je dit gewoon 0-3 te winnen. Twente kan er geen reet van.
Geniet van de rest van deze zondag.What can change the nature of a man?![]()
Dit is de slechtste wedstrijd van Ajax sinds een jaar of 3 denk ik.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Piep piep, calimeroquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik woon in Twente en voor veel supporters van de plaatselijke fc is dat wel zo. Ik vind dat altijd een beetje triest, maar zo voelen ze het wel.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Slechter dan Ajax - Tottenham?quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit is de slechtste wedstrijd van Ajax sinds een jaar of 3 denk ik.What can change the nature of a man?![]()
Ja, want toen speelde Ajax nog een goede eerste helft. Dit was gewoon 90 minuten lang KUT.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Haha omdat ik weet hoe ze hier denken is het Calimero gedrag? Wat een onzin.quote:I love music |Ajax forever
Sowieso dom om hem te halen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:32 schreef VEM2012 het volgende:
Het is ook dom om een verkeerde speler op te stellen. Die Berghius kan er helemaal niets van.![]()
Je hebt gelijk. Die ploeg uit Twente waar Ajax tegen gelijkspeelde in de voorbereiding (Quick'20) zat ook vol met calimero's/frusti's.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Haha omdat ik weet hoe ze hier denken is het Calimero gedrag? Wat een onzin.
Maar goed, mag geen excuus zijn. Maggewoonniegebeure.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
je eens was heel matig, alleen de 2e helft gezien maar zelfs na de 0-1 zag je dat het niks ging wordenquote:![]()
Onze genius gaat weer een half jaar nodig hebben om de juiste opstelling te vindenquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:32 schreef VEM2012 het volgende:
Het is ook dom om een verkeerde speler op te stellen. Die Berghius kan er helemaal niets van.RED ONS HENNIEGOD![]()
Is ook kansloos om na zo'n wanprestatie naar anderen te wijzen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Die ploeg uit Twente waar Ajax tegen gelijkspeelde in de voorbereiding (Quick'20) zat ook vol met calimero's/frusti's.
Maar goed, mag geen excuus zijn. Maggewoonniegebeure.![]()
Zal niet veel schelen inderdaad (Mazraoui uitgezonderd want die speelde als enige goed) en dan met een punt naar huis gaan tegen een lastige tegenstander is dan zo slecht nog niet. Probeer ook maar een beetje positief te blijvenquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit is de slechtste wedstrijd van Ajax sinds een jaar of 3 denk ik.![]()
![]()
Was dat maar zo, het lijkt allemaal wat te gelaten, in principe was dat JC debacle al een wakeup call maar PSV is toch wat anders dan het beijeengeleende Twente.quote:![]()
Lastige tegenstander, lol. Een vreemdelingenlegioen welke voor de helft uit huurlingen bestaat. Sterkte dan dit seizoen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:36 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Zal niet veel schelen inderdaad (Mazraoui uitgezonderd want die speelde als enige goed) en dan met een punt naar huis gaan tegen een lastige tegenstander is dan zo slecht nog niet. Probeer ook maar een beetje positief te blijven![]()
Is toch ook wanbeleid om alleen maar buitenspelers te kopen en nu nog een van Kopenhagen, lol. Jullie kunnen er straks wel 6 opstellen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Onze genius gaat weer een half jaar nodig hebben om de juiste opstelling te vinden“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Bedanktquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:38 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Lastige tegenstander, lol. Een vreemdelingenlegioen welke voor de helft uit huurlingen bestaat. Sterkte dan dit seizoen.![]()
Het mag zeker niet gebeuren!quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Die ploeg uit Twente waar Ajax tegen gelijkspeelde in de voorbereiding (Quick'20) zat ook vol met calimero's/frusti's.
Maar goed, mag geen excuus zijn. Maggewoonniegebeure.
Je hoort al jaren makkelijk te winnen in Enschede, maar dat gebeurt zelden tot nooit.
En als je speelt zoals vandaag verdien je het ook niet. Weinig spelers die een voldoende haalden wat mij betreft.I love music |Ajax forever
ja want die anderen gaan natuurlijk alles winnenquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:41 schreef Scorpie het volgende:
Lekker man ronde 2 en alweer in de achtervolging![]()
Dramaqueenquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:41 schreef Scorpie het volgende:
Lekker man ronde 2 en alweer in de achtervolging![]()
![]()
Wat ik wel vind is dat Ten Hag z'n vedettes wat teveel spaart, Blind had hij gewoon kunnen wisselen en Gravenberch laten staan en Tadic had het vandaag ook niet echt, om Neres dan 8 minuten mee te laten doen is ook onzin![]()
Kopenhagen ? Had eerder iemand van Utrecht verwachtquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:39 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Is toch ook wanbeleid om alleen maar buitenspelers te kopen en nu nog een van Kopenhagen, lol. Jullie kunnen er straks wel 6 opstellen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat ie Klaassen liet staan verbaasde me ook.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:47 schreef Tarado het volgende:
Wat ik wel vind is dat Ten Hag z'n vedettes wat teveel spaart, Blind had hij gewoon kunnen wisselen en Gravenberch laten staan en Tadic had het vandaag ook niet echt, om Neres dan 8 minuten mee te laten doen is ook onzinI love music |Ajax forever
Dat lijkt me niet.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja want die anderen gaan natuurlijk alles winnenWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Tijd voor een hele Braziliaanse voorhoedequote:Op zondag 22 augustus 2021 14:47 schreef Tarado het volgende:
Wat ik wel vind is dat Ten Hag z'n vedettes wat teveel spaart, Blind had hij gewoon kunnen wisselen en Gravenberch laten staan en Tadic had het vandaag ook niet echt, om Neres dan 8 minuten mee te laten doen is ook onzin![]()
![]()
zijn kopbal was zo nodig nog minder dan die van Haller, een beetje spits maakt diequote:Op zondag 22 augustus 2021 14:50 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Tijd voor een hele Braziliaanse voorhoede
[ afbeelding ]![]()
Kerk is de volgende, 20 miljoenquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kopenhagen ? Had eerder iemand van Utrecht verwacht“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
zijn allemaal linkspoten dus ik begrijp wel dat er een rechtspoot bij moet en dat houdt de Tadic in de spits optie openquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:53 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Kerk is de volgende, 20 miljoen![]()
Die kan echt helemaal niks. Alleen rennen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:53 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Kerk is de volgende, 20 miljoen![]()
Was toch helemaal niet zo slecht gekopt? Aardig naar de hoek maar die keeper had hem. Haller die kopt hem bijna de tribune opquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn kopbal was zo nodig nog minder dan die van Haller, een beetje spits maakt die![]()
Tja. Mwa. Nou. Pffff.
Had heel veel meer verwachtproberen is de eerste stap naar falen
Die hopeloos naast ging?quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn kopbal was zo nodig nog minder dan die van Haller, een beetje spits maakt die![]()
Vd Maarel als back up rechtsback voor 5 miljoen . Nooit slecht om erbij te hebben.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:53 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Kerk is de volgende, 20 miljoenRED ONS HENNIEGOD![]()
ik kan maar 1 ding bedenken, de spaghetti was vanmorgen niet al dentequote:Op zondag 22 augustus 2021 14:54 schreef Buitendam het volgende:
Ten Hag vond dat Twente heel irritant speelde.wat een vent.
![]()
Dit was ook het eerste wat in mij opkwam.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kan maar 1 ding bedenken, de spaghetti was vanmorgen niet al denteDit, dus.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: