Nou dat fleurt aardig op. Die gasten hebben smaak. Echte levensgenieters die baardapenquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
Afbeeldingen van vrouwen worden overgeschilderd.
Mocht er sprake zijn van voedseldroppingen, drop dan ook penthouse, playboy en FHM.
[ afbeelding ]
Vanaf dag 1 werd er geadviseerd om op een andere manier op 9/11 te reageren en niet zoals Bin Laden het wilde. Maar zelfs hij had niet kunnen dromen van niet 1, maar 2 invasies (Irak als bonus).quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Zonder 9-11 was al deze shit er nooit geweest. Die dag heeft een lange en kostbare keten van gevolgen in gang gezet.
Juist ja...quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nou gevochten is een heel groot woord de afgelopen 10 jaar. Maar zodra er Amerikanen sneuvelen op dat vliegveld dan gaan ze het land gewoon weer overnemen.
Of de eigenaar van de zaak die geen zin in gezeik heeft.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vast zo'n religieuze frusti die daar elke dag vol woede langsloopt en nu zijn kans schoon ziet om die hoeren te verwijderen.
Mja, maar wellicht was 9-11 er nooit geweest als Afghanistan geen broeinest was geweest voor de terroristen van Al-Quada.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Zonder 9-11 was al deze shit er nooit geweest. Die dag heeft een lange en kostbare keten van gevolgen in gang gezet.
Dit is ook in NL gebeurd, hoor.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nou dat fleurt aardig op. Die gasten hebben smaak. Echte levensgenieters die baardapen
Maar ze steken evengoed hun leuter in een tiener later die dag.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zo, die laten er geen gras over groeien.
Precies.. en die vent zat niet eens in Afghanistan maar in Pakistan. Vind het soms ongelooflijk hoe stupide de bestuurders van Westerse landen kunnen zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:52 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Vanaf dag 1 werd er geadviseerd om op een andere manier op 9/11 te reageren en niet zoals Bin Laden het wilde. Maar zelfs hij had niet kunnen dromen van niet 1, maar 2 invasies (Irak als bonus).
Heb je gezien hoe ze uiteindelijk Bin Laden gingen doden? Daar was helemaal geen invasie/bezetting/nationbuilding voor nodig.
De Amerikanen hebben zelf de Taliban groot gemaakt, hoor.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:53 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Mja, maar wellicht was 9-11 er nooit geweest als Afghanistan geen broeinest was geweest voor de terroristen van Al-Quada.
En dan zijn we weer terug bij het begin van de cirkel
Je lult slap, en bent geen geschiedkundige, doei.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wat jij wil, zinloos om op in te gaan helaas. Zeker nog met George over gehad laatst?
Net was het nog de verkeerde oorlog, nu is het terugpakken voor mijn papa. Ja ik acht mezelf geschiedkundig inderdaad een stuk meer onderlegd dan dat jij bent.
Ja goed puntquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:54 schreef Rupibma het volgende:
[..]
De Amerikanen hebben zelf de Taliban groot gemaakt, hoor.
Klopt, maar Irak was nog steeds Koeweit binnengevallen, dat feit bleef gewoon bestaan en rechtvaardigde militair ingrijpen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:48 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Vergeet de Nayorah testimony niet te benoemen.
Complete leugen en bedrog en welk effect dat had.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Nayirah_testimony
Dat was vooral vanwege een Powellpoint, liegen over wmd's die ze zouden hebben in Irak.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Was een doorn in het oog van Bush jr, en DE reden waarom ze Irak hebben gepakt voor een tweede keer.
Beetje bnw maar ik denk nog steeds dat Bin Laden in Tora Bora gestorven is in 2001.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:52 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Vanaf dag 1 werd er geadviseerd om op een andere manier op 9/11 te reageren en niet zoals Bin Laden het wilde. Maar zelfs hij had niet kunnen dromen van niet 1, maar 2 invasies (Irak als bonus).
Heb je gezien hoe ze uiteindelijk Bin Laden gingen doden? Daar was helemaal geen invasie/bezetting/nationbuilding voor nodig.
Nee het zijn varkens.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:57 schreef Bocaj het volgende:
Het zijn géén lieverdjes...
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe jij hier logica in kan ontdekken. Ik zie het iig niet.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je weet hoe Amerikanen zijn? Dit verdragen ze niet zo goed over het algemeen.
Zie je nu welquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je lult slap, en bent geen geschiedkundige, doei.
Jij denkt dat als er een paar dode Amerikanen door de straten van Kabul geparadeerd worden er geen actie terug komt? Alleen daarom zal de Taliban nooit dat vliegveld aanvallenquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij hier logica in kan ontdekken. Ik zie het iig niet.
Als onze troepen daar weg zijn veel succes wensen.quote:
Die hadden ze ook, en zijn ingezet tegen hun eigen Koerdische bevolking, en tegen het Iraanse leger dat Basra dreigde te omsingelen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:58 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat was vooral vanwege een Powellpoint, liegen over wmd's die ze zouden hebben in Irak.
Team Six.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:58 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Beetje bnw maar ik denk nog steeds dat Bin Laden in Tora Bora gestorven is in 2001.
Dat toneelstukje met het lichaam wat we nooit zagen, en in de zee gegooid was een nodige boost voor Obama voor de verkiezingen.
Seal team 7(?) Is kort erna ook compleet gestorven bij een crash.
Al bij al een ongeloofwaardig verhaal de dood van osama.
Mujahideen =/= Taliban. De Taliban kwam voort uit een deel van de Mujahideen, maar ook de noordelijke alliantie kwam voort uit de Mujahideen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:54 schreef Rupibma het volgende:
[..]
De Amerikanen hebben zelf de Taliban groot gemaakt, hoor.
Ja dat was in de jaren '80 als ik het goed heb. Na de inval in 2003 is er geen spoor van WMD gevondenquote:Op zondag 15 augustus 2021 23:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die hadden ze ook, en zijn ingezet tegen hun eigen Koerdische bevolking, en tegen het Iraanse leger dat Basra dreigde te omsingelen.
Klopt ja in de jaren 80, gekocht van USA, niet in 2003quote:Op zondag 15 augustus 2021 23:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die hadden ze ook, en zijn ingezet tegen hun eigen Koerdische bevolking, en tegen het Iraanse leger dat Basra dreigde te omsingelen.
Dan hebben ze het goed weten te verstoppen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 23:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja dat was in de jaren '80 als ik het goed heb. Na de inval in 2003 is er geen spoor van WMD gevonden
Jij bent de derde die dit post in dit topic.quote:Op zondag 15 augustus 2021 23:03 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]
Complete chaos op het vliegveld.
Heb jij al prikken gehad?quote:
Je zou zeggen dat het opzetten van een luchtbrug ook weer niet zo lang hoeft te duren…quote:
Het lijkt erop dat de wereld gaat toezien hoe Afghanistan zich gaat redden alleen...quote:Op zondag 15 augustus 2021 23:02 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Als onze troepen daar weg zijn veel succes wensen.
D'r zijn al volwassenen die nog niet geboren waren op 9/11quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik denk dat die 1000 man daar voor gaan zorgen…quote:Op zondag 15 augustus 2021 23:11 schreef Amplifier het volgende:
Hoe gaan de US vliegtuigen straks opstijgen en landen met die mensenmassa daar?
Zou wel dom zijn. Het enigste wat ze hoeven te doen is een weekje even chillen totdat de Westerse landen wat mensen hebben uitgevlogen. En ze hebben een compleet land gratis en voor niets.quote:Op zondag 15 augustus 2021 23:13 schreef RamboDirk het volgende:
Ben benieuwd of fracties binnen de Taliban nog een robbetje willen gaan vechten bij dat vliegveld.
En is er nog eentje onderweg, vliegt nu een half uur bij Kabul vandaan o.i.d.quote:Op zondag 15 augustus 2021 23:14 schreef Amplifier het volgende:
Ik zie op flightradar nu wel 2 US vliegtuigen rondcirkelen bij Kabul Airport
Ik denk niet dat je op buitensporige intelligentie moet rekenen bij die tjappiesquote:Op zondag 15 augustus 2021 23:15 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Zou wel dom zijn. Het enigste wat ze hoeven te doen is een weekje even chillen totdat de Westerse landen wat mensen hebben uitgevlogen. En ze hebben een compleet land gratis en voor niets.
Gaan ze nu Amerikanen aanvallen dan lopen ze alleen maar het risico op weer meer gezeik.
Je weet hoe dat gaat met dat soort groeperingen. Het centrale gezag (wat dat heus wel snapt) heeft niet altijd totale controle…quote:Op zondag 15 augustus 2021 23:15 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Zou wel dom zijn. Het enigste wat ze hoeven te doen is een weekje even chillen totdat de Westerse landen wat mensen hebben uitgevlogen. En ze hebben een compleet land gratis en voor niets.
Gaan ze nu Amerikanen aanvallen dan lopen ze alleen maar het risico op weer meer gezeik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |