Oh daarom rukken ze zo op.. ze willen vaccinatiequote:Op zondag 15 augustus 2021 19:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de taliban de genzen dicht houdt? Corona gaat ze naar het hart man
Mja het is nou niet alsof de bevolking daar op de taliban, die dankzij het westen grootb geworden is, zit te wachten.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:42 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat de huidige missie wel heeft laten zien dat dat niet werkt. Gewoon lekker met rust laten, bom erop als ze weer eens een aanslag plegen en verder lekker zelf uit laten zoeken.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan daar dus niet met mijn verstand bij, je gaat je gezin dit überhaupt toch niet aandoen.
Ze dragen levensgrote mondkapjes he..quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:36 schreef Rambolin het volgende:
[ twitter ]
Hoe ze dat doen met Covid-19 in Afghanistan, werkelijk geen idee.
Als Afghaan journalist worden? Nee schandaligquote:Op zondag 15 augustus 2021 19:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan daar dus niet met mijn verstand bij, je gaat je gezin dit überhaupt toch niet aandoen.
Anders verdiep je je even in de materie ofzo...quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
NSB vind ik misplaatst, maar om toch even door te gaan om die parallel:quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:45 schreef AchJa het volgende:
Wij hebben de Duitsers in 1940 toch niet gevraagd om uit te helpen met ons veiligheidsapparaat of wel dan? Dus daar gaan al je NSB vergelijkingen....
Het leek me een buitenlandse journalist pannekoek.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als Afghaan journalist worden? Nee schandalig
Wie is hier nou de pannenkoek danquote:Op zondag 15 augustus 2021 19:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het leek me een buitenlandse journalist pannekoek.
*pannenkoekquote:Op zondag 15 augustus 2021 19:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het leek me een buitenlandse journalist pannekoek.
Het begint er idd op te lijken dat ze zijn weggevlucht.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Waren waarschijnlijk de eersten die wegrenden, Turken kennende.
Maakt wel uit want als hij met z'n gezin naar Nederland vlucht is het ook weer niet goed hèquote:Op zondag 15 augustus 2021 19:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch. Maakt verder ook niet uit.
Ik vind het enigszins verbazingwekkend dat burgervluchten eerder vandaag nog wel gingen..quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:52 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Het wordt nog wat lelijker.
Huh dat was volgens Biden on-mo-ge-lijk.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:59 schreef Haags het volgende:
De Amerikaanse ambassade is in handen van de Taliban.
Weiger je nou echt om je erin te verdiepen? Hamid Karzai werd door een landelijke Loya Jirga tot president van Afghanistan gekozen he? Helemaal niemand van buiten heeft hem daar neergezet, dat was gewoon een interne aangelegenheid.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:54 schreef Hamzoef het volgende:
NSB vind ik misplaatst, maar om toch even door te gaan om die parallel:
OK, dus als de Duitsers binnen gevallen waren, waarna de koningin + aanzienlijk deel van regering wegvuchtten, en dan Anton Mussert geïnstalleerd hadden als leider van een nieuwe regering, dan zou het goed geweest zij omdat Mussert vroeg om te helpen met het veiligheidsapparaat. Wat een bijzondere redenering.
quote:In december 2001 werd Karzai op de Internationale Afghanistan-conferentie te Bonn door de delegatie van ex-koning Zahir Shah voorgedragen als lid van de te vormen overgangsregering. Karzai bevond zich op dat moment aan het front te Kandahar. Hierop werd hij benoemd tot leider daarvan. Een speciale vergadering van alle stamoudsten van het land, de Loya Jirga, benoemde hem in juni 2004 tot president.
Ik ben niet tegen hulp bieden maar mensen die onze cultuur niet kennen hoef je hier niet heen te halen zorgt alleen maar voor gezeik en ellende. Genoeg landen daar waar ze een prima plek hebbenquote:Op zondag 15 augustus 2021 19:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maakt wel uit want als hij met z'n gezin naar Nederland vlucht is het ook weer niet goed hè
bedankt meteen Bijleveld nog evenquote:Op zondag 15 augustus 2021 19:58 schreef Confetti het volgende:
Wat mij stoort is dat de Amerikanen roepen dat de Taliban op afstand moet blijven totdat hun eigen mensen weg zijn.
Geen woord over andere Westerse 'bondgenoten'.
Amerika is onze vijand, beste mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |