Zal best, maar bijvoorbeeld Kokcu en Sinisterra spelen al een stuk beter dan vorig jaar door het nieuwe systeem.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nou, er is nu wel meer kwaliteit aanwezig.
Sinas is ook fitter nu en de rat weg, scheelt ook.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Zal best, maar bijvoorbeeld Kokcu en Sinisterra spelen al een stuk beter dan vorig jaar door het nieuwe systeem.
Tja dat wel. Aan de andere kant als ze beter ingespeeld raken en dit voetbal tegen alle tegenstanders op de mat kunnen gaan leggen zie ik Feyenoord niet gauw verliezen. Maar goed, er zitten nog wel te veel slordigheden in het spel en dit volhouden wordt heel lastig.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me eerlijk gezegd wel een brug te ver. Die hebben nog altijd een stuk meer kwaliteit.
We gaan nog genoeg zaadwedstrijden spelen lijkt me hoor. Zal met horten en stoten gaan. Slot is een uitstekende trainer die z’n zaakjes prima op orde heeft, maar het is geen tovenaarquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja dat wel. Aan de andere kant als ze beter ingespeeld raken en dit voetbal tegen alle tegenstanders op de mat kunnen gaan leggen zie ik Feyenoord niet gauw verliezen. Maar goed, er zitten nog wel te veel slordigheden in het spel en dit volhouden wordt heel lastig.
Ik moet het nog een paar weken zien, maar uitsluiten doe ik het niet
Dickie zoekt naar Amerikaanse tanks?quote:
Geef het nog tijd. Deze ploeg moet nog verder op elkaar ingespeeld raken. Trauner/Aursnes/ Til/Pedersen zijn nieuw dit seizoen. Jahanbaksh zit daar ook nog bij, dat is gewoon 50% van je basis 11.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja dat wel. Aan de andere kant als ze beter ingespeeld raken en dit voetbal tegen alle tegenstanders op de mat kunnen gaan leggen zie ik Feyenoord niet gauw verliezen. Maar goed, er zitten nog wel te veel slordigheden in het spel en dit volhouden wordt heel lastig.
Ik moet het nog een paar weken zien, maar uitsluiten doe ik het niet
Ja precies. Gewoon degelijk. Laat hem maar lekker z’n draai vinden komende weken.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Fred valt niet op, doet rustig en sober zijn werk.
Precies, maar dat maakt mij enkel enthousiaster, dat we nu al zo makkelijk aan het winnen zijn. En dan is Feyenoord absoluut niet effectief. Heeft ook te maken dat Willem II er niks van bakt hoor, maar deze overmacht terwijl de ploeg nog niet eens echt ingespeeld is is een mooi teken. Dat zag je vorig seizoen erg weinig.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geef het nog tijd. Deze ploeg moet nog verder op elkaar ingespeeld raken. Trauner/Aursnes/ Til/Pedersen zijn nieuw dit seizoen. Jahanbaksh zit daar ook nog bij, dat is gewoon 50% van je basis 11.
#InSlotWeTrust
Aurnses, Trauner, Pedersen, allemaal geen spelers die een vGeel zou halen. Toch wel een verschil, zo’n scouting.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Fred valt niet op, doet rustig en sober zijn werk.
Nou inderdaad, die kaart was terecht en mooi dat ie gegeven werd, maar dat ie heel blijft vind ik belangrijker.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een achterlijke tackle. Blij dat Sini opstaat.
Vraag me toch af hoe hij naar deze ontwikkelingen zit te kijken. Als ie dit van te voren had geweten had ie misschien nog willen blijven ook.quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vraag me toch af hoe hij naar deze ontwikkelingen zit te kijken. Als ie dit van te voren had geweten had ie misschien nog willen blijven ook.
Denk dat die tackle de meeste opwinding was die ik de hele wedstrijd heb gevoeld.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou inderdaad, die kaart was terecht en mooi dat ie gegeven werd, maar dat ie heel blijft vind ik belangrijker.
Lekker weer ingedekt deze dag? Om vervolgens weer blij te komen doen met een makkelijker overwinning.quote:
Ja, hij had een verdubbeld salaris vast links laten liggen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vraag me toch af hoe hij naar deze ontwikkelingen zit te kijken. Als ie dit van te voren had geweten had ie misschien nog willen blijven ook.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Al ben ik natuurlijk uiteindelijk toch wel blij dat ie vertrokken is, daar niet van
Nou ja Berghuis heeft tijdens het kampioensfeest tegen iedereen staan schreeuwen dat hij het geen enkel probleem vond om zijn salaris te halveren voor Feyenoordquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja, hij had een verdubbeld salaris vast links laten liggen.
Je trolletje lukt niet heel goed nu.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]![]()
![]()
Om weer te gaan strijden voor de plekken 3/6 ? Of vanwege de Conference Cup?
Boeiend, die kerel is weg en het lijkt voor ons helemaal niet slecht uit te pakken. We domineren en een van onze beste spelers is er niet eens bij. Lekker man, lang geleden.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja Berghuis heeft tijdens het kampioensfeest tegen iedereen staan schreeuwen dat hij het geen enkel probleem vond om zijn salaris te halveren voor Feyenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |