@Faxiequote:Op zondag 15 augustus 2021 16:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zijn er meer mensen die bewust profielen met kinderen naar links swipen? Ben zelf 48 en mijn kinderen begin 20, maar kom nog heel veel mannen van mijn leeftijd tegen die nog tieners/pubers hebben, ben allang blij dat ik met die van mij er zo doorheen gerold ben, laat staan dat ik dat met 'vreemde' kinderen nog een keer ga meemaken?
Ik wil niet dat mijn toekomstige date zijn kinderen opzij schuift, maar ik heb die opvoedingsfase al gehad dus zou ik er liever voor kiezen dat hij ook al twintigers heeft.....niks mis mee lijkt me toch? Heb gewoon ook geen zin meer in evt. gedoe tussen de kinderen onderling.....quote:Op zondag 15 augustus 2021 16:36 schreef Hineni het volgende:
Ene kind is het andere niet?
Zou het persoonlijk niet zo prettig vinden als mijn toekomstige partner mij op nummer 1 heeft staan? Familie, eventueel kinderen, werk, hobbies. Is nogal wat om allemaal even een plekje naar onder te schuiven? Je kunt er toch gewoon prima voor elkaar zijn op momenten die er toe doen?
Als je om elkaar geeft, dan steun je elkaar toch wederzijds in de dingen die belangrijk voor haar/hem zijn? Dat ontvang je links of rechtsom in een of andere vorm ook weer terug en hou je elkaar in balans. Dat is in mijn ogen houden van, er voor elkaar zijn. Die wisselwerking waarbij je elkaar steunt en sterker maakt.
Maar sommigen/velen staren zich lieverd blind op die verliefdheid van enkele weken/maanden waar men 100% voor elkaar gaat en voelen, nadat dingen vanzelfsprekend wordend, weer leegtes in hun leven die dan weer gevuld moeten worden? Love hurts.
Dit is een mooiequote:Op zondag 15 augustus 2021 16:36 schreef Hineni het volgende:
Zou het persoonlijk niet zo prettig vinden als mijn toekomstige partner mij op nummer 1 heeft staan? Familie, eventueel kinderen, werk, hobbies. Is nogal wat om allemaal even een plekje naar onder te schuiven? Je kunt er toch gewoon prima voor elkaar zijn op momenten die er toe doen?
Als je om elkaar geeft, dan steun je elkaar toch wederzijds in de dingen die belangrijk voor haar/hem zijn? Dat ontvang je links of rechtsom in een of andere vorm ook weer terug en hou je elkaar in balans. Dat is in mijn ogen houden van, er voor elkaar zijn. Die wisselwerking waarbij je elkaar steunt en sterker maakt.
Maar sommigen/velen staren zich lieverd blind op die verliefdheid van enkele weken/maanden waar men 100% voor elkaar gaat en voelen, nadat dingen vanzelfsprekend wordend, weer leegtes in hun leven die dan weer gevuld moeten worden? Love hurts.
Nee, op een bepaalde leeftijd kies je juist bewust wel of niet voor andermans kinderen......toch??quote:
Lees ik het zo anders?quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee, op een bepaalde leeftijd kies je juist bewust wel of niet voor andermans kinderen......toch??
Ik bedoelde dat ik een fase verder ben....ben 48, mijn kinderen zijn begin 20, heb gewoon geen zin meer in tiener/puberperikelen.....quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Lees ik het zo anders?![]()
Ik versta uit zijn post dat het niet leuk is om echt op de eerste plaats te staan bij iemand omdat er zoveel gaande is in iemand leven en dat je daar prima naast samen kan leven en het toch heel leuk kan hebben.
En dat die echte op de eerste plaats willen staan toch alleen maar leuk is in de verliefdheidsfase.
Zit ik fout?
Oja op die manier, ja dat kan ik me prima voorstellen. Je moet er maar net zin in hebben...quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik een fase verder ben....ben 48, mijn kinderen zijn begin 20, heb gewoon geen zin meer in tiener/puberperikelen.....
Ja dit dusquote:Op zondag 15 augustus 2021 19:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oja op die manier, ja dat kan ik me prima voorstellen. Je moet er maar net zin in hebben...
Zeker als je de puberteit van je eigen kinderen net overleefd hebt![]()
Ik vind het dan ook niet raar dat je voor zoiets ingrijpends naar links zou swipen.
Mensen swipen voor veeeel minder naar links
Ik ben het hier niet mee oneens, maar je kan niet ontkennen dat het hebben van kinderen de boel compliceert. Waarschijnlijk zijn ze de helft van de tijd aanwezig, wat in de eerste paar maanden tot een jaar betekend dat je elkaar de helft van de tijd niet kan zien. Ik zou me zelf iig niet zo graag binnen 3 weken voorstellen als de nieuwe vriend van hun mama. En ook met vakantie zijn ze er altijd bij. Laat staan als je zelf ook kinderen hebt, dan is het helemaal een puzzel.quote:Op zondag 15 augustus 2021 16:36 schreef Hineni het volgende:
Maar krijg je daar zoveel mee te maken dan? Op die leeftijd lijkt het me toch niet dat er nog veel van jou verwacht gaat worden mbt opvoeding?quote:Op zondag 15 augustus 2021 16:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zijn er meer mensen die bewust profielen met kinderen naar links swipen? Ben zelf 48 en mijn kinderen begin 20, maar kom nog heel veel mannen van mijn leeftijd tegen die nog tieners/pubers hebben, ben allang blij dat ik met die van mij er zo doorheen gerold ben, laat staan dat ik dat met 'vreemde' kinderen nog een keer ga meemaken?
Ben niet bang dat er van mij iets verwacht zal worden, heb alleen geen zin om deze 'stress' nog een keer mee te maken.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar krijg je daar zoveel mee te maken dan? Op die leeftijd lijkt het me toch niet dat er nog veel van jou verwacht gaat worden mbt opvoeding?
Oke, maar wil je dan op korte termijn met zo iemand samen gaan wonen?quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben niet bang dat er van mij iets verwacht zal worden, heb alleen geen zin om deze 'stress' nog een keer mee te maken.
Nee, ik zeg juist dat bewust profielen van vaders naar links swipe en was gewoon nieuwsgierig of er mensen zijn die deze keuze maken.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Oke, maar wil je dan op korte termijn met zo iemand samen gaan wonen?
Hoewel wat zwart-wit gesteld kan ik me hier wel in vinden. Als je de gedachten eens los laat voor kinderen te moeten zorgen, daar waar ze al een vader en moeder hebben, is er veel makkelijker mee te dealen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 06:09 schreef scrupuleus het volgende:
Wat boeien die kinderen nou joh
Je hoeft hun ouder echt niet te spelen als jij dat niet wil en met de juiste partner loopt het allemaal wel los, allemaal bangmakerij vooraf
Prachtig toch? Dat is naar mijn mening DE reden om op een profiel je kinderen (onherkenbaar) te zetten. Niks voor jou? Dan is het geen match; kijken we gewoon verder.quote:Op zondag 15 augustus 2021 16:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ja precies, hoef ook niet eens perse een relatie vermaak me ook prima in mijn eentje en dus heb ik een keuze om deze profielen naar links te swipen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:43 schreef Grublit het volgende:
[..]
Prachtig toch? Dat is naar mijn mening DE reden om op een profiel je kinderen (onherkenbaar) te zetten. Niks voor jou? Dan is het geen match; kijken we gewoon verder.
Ik kan me best inleven in jouw situatie overigens. Ik ben 10 jaar jonger en heb jonge kinderen. Op dit moment zijn er nog heel veel opties open, maar ik kan me best voorstellen dat als ik jouw leeftijd heb, dat dat voor mij ook niet meer zo hoeft.
Ik vind het altijd wat apart als iemand op het merendeel van de foto's haar kind herkenbaar heeft staan. Ik swipe voor mooie vrouwen, niet om naar kindergezichtjes te kijken.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:43 schreef Grublit het volgende:
[..]
Prachtig toch? Dat is naar mijn mening DE reden om op een profiel je kinderen (onherkenbaar) te zetten. Niks voor jou? Dan is het geen match; kijken we gewoon verder.
Ik kan me best inleven in jouw situatie overigens. Ik ben 10 jaar jonger en heb jonge kinderen. Op dit moment zijn er nog heel veel opties open, maar ik kan me best voorstellen dat als ik jouw leeftijd heb, dat dat voor mij ook niet meer zo hoeft.
Dat schiet zijn doel voorbij. Ik had van de zeg 8 foto's er 1 of 2 waar mijn kinderen op stonden. En dat was dan foto 3 of 4 of zo.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wat apart als iemand op het merendeel van de foto's haar kind herkenbaar heeft staan. Ik swipe voor mooie vrouwen, niet om naar kindergezichtjes te kijken.
Ja niets mis mee.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:13 schreef Grublit het volgende:
[..]
Dat schiet zijn doel voorbij. Ik had van de zeg 8 foto's er 1 of 2 waar mijn kinderen op stonden. En dat was dan foto 3 of 4 of zo.
Alles valt of staat met communicatie inderdaad. Je kan als vrouw ook gewoon neerzetten dat je kinderen hebt maar niet op zoek bent naar een stiefvader.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja niets mis mee.
Er hebben er ook een hoop teksten als "Ik heb 2 prinsjes van 4 en 6" of "Mijn dochtertje is mijn alles". Dan hoeft het van mij ook niet meer. Ik snap heel goed dat het kind op plek 1 staat, maar als je dat in je bio al zo benadrukt ben ik er wel klaar mee.
Niet met een onderschrift: dit zijn mijn allessies?quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja niets mis mee.
Er hebben er ook een hoop teksten als "Ik heb 2 prinsjes van 4 en 6" of "Mijn dochtertje is mijn alles". Dan hoeft het van mij ook niet meer. Ik snap heel goed dat het kind op plek 1 staat, maar als je dat in je bio al zo benadrukt ben ik er wel klaar mee.
En ook dat vind ik gek (ja, ik ben een rare). Als ik ga samenwonen met iemand die kinderen heeft wordt ik toch onderdeel van de opvoeding?quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:20 schreef M1stral het volgende:
[..]
Alles valt of staat met communicatie inderdaad. Je kan als vrouw ook gewoon neerzetten dat je kinderen hebt maar niet op zoek bent naar een stiefvader.
Oja! Die was ik vergeten.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:20 schreef Grublit het volgende:
[..]
Niet met een onderschrift: dit zijn mijn allessies?
Ik proef het gal al als ik dat zelf typ...![]()
![]()
![]()
Je hebt helemaal gelijk. Iemand die moet benadrukken dat zijn/haar kinderen op 1 staan, heeft iets te compenseren. Een date die begrijpt hoe het is om een ouder te zijn heeft dan ook de voorkeur.
De opmerking die ik daarbij wil maken is dat je meer bent dan een (stief)vader of moeder. Dat definieert jou niet als persoon. Dat moet dan ook niet de reden zijn waarom je graag met iemand samen bent of die als partner wilt hebben.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En ook dat vind ik gek (ja, ik ben een rare). Als ik ga samenwonen met iemand die kinderen heeft wordt ik toch onderdeel van de opvoeding?
[..]
Oja! Die was ik vergeten.
Ik heb co-ouderschap met mijn ex. Mijn kinderen hebben een vader en een moeder. Zwart op wit afgesproken dat nieuwe partners nooit de titel 'papa' of 'mama' krijgen. Die hebben ze namelijk al.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En ook dat vind ik gek (ja, ik ben een rare). Als ik ga samenwonen met iemand die kinderen heeft wordt ik toch onderdeel van de opvoeding?
[..]
Oja! Die was ik vergeten.
Proef ik hieruit dat er mensen zijn die op zoek zijn om stiefvader/moeder te worden? Dat had ik me niet gerealiseerdquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:26 schreef M1stral het volgende:
[..]
De opmerking die ik daarbij wil maken is dat je meer bent dan een (stief)vader of moeder. Dat definieert jou niet als persoon. Dat moet dan ook niet de reden zijn waarom je graag met iemand samen bent of die als partner wilt hebben.
Dat je uiteindelijk onderdeel word van, staat toch los van wie jij bent?
Daar kan ik me prima in vinden. Al kan je nooit voorkomen (en dat lijkt me niet goed ook) dat de nieuwe partners geen invloed op de opvoeding uitoefenen. Maar zolang je daar als ouders geen problemen mee hebt, dus geen radicale wijzigingen, lijkt me daar weinig mis mee.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:27 schreef Grublit het volgende:
[..]
Ik heb co-ouderschap met mijn ex. Mijn kinderen hebben een vader en een moeder. Zwart op wit afgesproken dat nieuwe partners nooit de titel 'papa' of 'mama' krijgen. Die hebben ze namelijk al.
Als we zouden gaan samen wonen, dan vorm je een nieuw gezin waar het kind 50% van de tijd onderdeel van uitmaakt. In dat gezin is de nieuwe partner inderdaad een opvoeder. Maar let wel: de opvoeding wordt bepaald door papa en mama; die blijven in overleg.
De titel stief-vader of -moeder vind ik zelf ten eerste niet leuk klinken en meer geschikt voor het geval dat er een ouder is weg gevallen.
Nee, dat word ook nergens gezegd.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Proef ik hieruit dat er mensen zijn die op zoek zijn om stiefvader/moeder te worden? Dat had ik me niet gerealiseerd![]()
Ik heb dit al vaker gezien bij vrienden. Ja er ontstaan verschillen in opvoeding per gezin. Zeker over wat er in huis gebeurd. Denk aan tafelmanieren, huisregels (schoenen aan/uit, tabletgebruik, woordgebruik), etc. Maar de gezinsoverschrijdende zaken zullen afgestemd moeten worden en daar is de nieuw opvoeder meer een 'uitvoerder'. Denk aan zak-/kleedgeld, wellicht bedtijden of beeldschermgebruik.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Proef ik hieruit dat er mensen zijn die op zoek zijn om stiefvader/moeder te worden? Dat had ik me niet gerealiseerd![]()
Dat maakt het wel wat duidelijker.
[..]
Daar kan ik me prima in vinden. Al kan je nooit voorkomen (en dat lijkt me niet goed ook) dat de nieuwe partners geen invloed op de opvoeding uitoefenen. Maar zolang je daar als ouders geen problemen mee hebt, dus geen radicale wijzigingen, lijkt me daar weinig mis mee.
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:40 schreef Grublit het volgende:
[..]
Ik heb dit al vaker gezien bij vrienden. Ja er ontstaan verschillen in opvoeding per gezin. Zeker over wat er in huis gebeurd. Denk aan tafelmanieren, huisregels (schoenen aan/uit, tabletgebruik, woordgebruik), etc. Maar de gezinsoverschrijdende zaken zullen afgestemd moeten worden en daar is de nieuw opvoeder meer een 'uitvoerder'. Denk aan zak-/kleedgeld, wellicht bedtijden of beeldschermgebruik.
En ja er zullen verschillen ontstaan en dat is niet erg: kinderen zijn flexibel. Ik zie het als mijn taak om ervoor te waken dat die verschillen niet te groot zijn, zodat de kinderen daar geen last van krijgen.
Ik ben echt niet wakkerquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:40 schreef M1stral het volgende:
[..]
Nee, dat word ook nergens gezegd.
Ik geef aan dat de zorg voor kinderen niet iets is waar je je als persoon aan definieert. En dat je zo ook naar je partner of mogelijke date zou moeten kijken.
Stel je date een alleenstaande moeder. Date je dan “de moeder” of date je “de vrouw”. Er zijn vele aspecten die die vrouw namelijk maakt tot waardoor zij een aantrekkelijk persoon is. En dat staat los van of zij kinderen heeft of niet.
Dat ik dit nog uit moet leggen.
Misschien omdat ze lukraak naar rechts swipen en pas de match zien als jij liked?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 14:57 schreef Barreltje het volgende:
Hier dus wel steeds matches, maar er komt daarna geen gesprek op gang.
Nou vind ik (wellicht ouderwets) dst een kerel daar in wat meer aanstalten moet maken, maar ik ben de arrogantste niet, dus ik begin ook een aantal gesprekken..
Maar geen enkele reply![]()
Waarom matchen als je dan vervolgens toch geen contact wil?
Maar daar krijg je dan toch uiteindelijk een melding van.. dan kan je het op dat moment toch oppakken?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Misschien omdat ze lukraak naar rechts swipen en pas de match zien als jij liked?
Geen interesse. Dat gebeurt, weg ermee en door.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 14:57 schreef Barreltje het volgende:
Nou vind ik (wellicht ouderwets) dst een kerel daar in wat meer aanstalten moet maken, maar ik ben de arrogantste niet, dus ik begin ook een aantal gesprekken..
Maar waarschijnlijk krijgt hij zo meer matches en moet hij keuzes maken, verdient inderdaad de schoonheidsprijs hoor, maar het niet teveel aantrekken...quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Maar daar krijg je dan toch uiteindelijk een melding van.. dan kan je het op dat moment toch oppakken?
Nouja. Ik vind er wat van
Hoop wel op een gesprek van academisch niveau. Anders gauw afzeggen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:53 schreef Chai het volgende:
Opeens stromen de matches binnen en heb al 2 dates gepland. Was even bang dat er wat mis was.
2 uur mee gevideobeldquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:52 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Hoop wel op een gesprek van academisch niveau. Anders gauw afzeggen.
Vind dat ook onbeschoft, gewoon unmatchenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Geen interesse. Dat gebeurt, weg ermee en door.
Omdat een hoop kerels door de vele vrouwen die nooit wat terugzeggen op een gegeven moment ook geen moeite meer doen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 14:57 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb exact dezelfde ervaringquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 14:57 schreef Barreltje het volgende:
Dat is ook mijn aanpak geworden inderdaad. Ik kan beter maar gewoon iedereen liken. Op het moment dat ze terug liken zal ik wel altijd eerlijk zijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Misschien omdat ze lukraak naar rechts swipen en pas de match zien als jij liked?
Ah dan weet ik alvast dat ik de komende tijd unmatched ga wordenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:18 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik heb exact dezelfde ervaring
[..]
Dat is ook mijn aanpak geworden inderdaad. Ik kan beter maar gewoon iedereen liken. Op het moment dat ze terug liken zal ik wel altijd eerlijk zijn
Dat doen jullie zelf ook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 14:57 schreef Barreltje het volgende:
Ja dit klopt wel aardig idd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat een hoop kerels door de vele vrouwen die nooit wat terugzeggen op een gegeven moment ook geen moeite meer doen.
Als man is dat vrij normaal..quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 14:57 schreef Barreltje het volgende:
Hier precies hetzelfde, nu meerdere matches en leuke gesprekken gehad met vrouwen. Maar ineens zeggen ze niks meer en word ik gewoon genegeerd (ga ze ook expres niet dubbeltexten). Vind dat vrij apart en onbeschoft. Zeg gewoon eerlijk dat je geen interesse meer in mij hebt en unmatch me dan gewoon.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat een hoop kerels door de vele vrouwen die nooit wat terugzeggen op een gegeven moment ook geen moeite meer doen.
Ja idd. Bewijst ook maar weer dat datingapps (en mensen) gewoon kut zijn. Mja je kan moeilijk anders. Ik zeg zelf wel altijd van dit wordt niks ik ga je unmatchen. Effectiviteit is zo'n 1-10% heb ik 't idee. 1 tot 10 van de 100 matches loopt op een date uit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:46 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde, nu meerdere matches en leuke gesprekken gehad met vrouwen. Maar ineens zeggen ze niks meer en word ik gewoon genegeerd (ga ze ook expres niet dubbeltexten). Vind dat vrij apart en onbeschoft. Zeg gewoon eerlijk dat je geen interesse meer in mij hebt en unmatch me dan gewoon.
Tja, waar mannen 50 matches halen als ze er een beetje ok uit zien halen vrouwen er 500. Die hebben zoveel keuze dat ze het zich kunnen permitteren om niks meer te laten horen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:46 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde, nu meerdere matches en leuke gesprekken gehad met vrouwen. Maar ineens zeggen ze niks meer en word ik gewoon genegeerd (ga ze ook expres niet dubbeltexten). Vind dat vrij apart en onbeschoft. Zeg gewoon eerlijk dat je geen interesse meer in mij hebt en unmatch me dan gewoon.
Ja precies dat doe ik gelukkig ook wel, alleen is het wel weer zonde van m'n tijd en energiequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Tja, waar mannen 50 matches halen als ze er een beetje ok uit zien halen vrouwen er 500. Die hebben zoveel keuze dat ze het zich kunnen permitteren om niks meer te laten horen.
Enige wat je kunt doen: Move on. Zoveel vrouwen op Tinder, er zit er vast een voor je tussen. Echt geen seconde onnodig van wakker liggen.
Ja, keuze in mannen die later alsnog vaak hun eerdere beslissing bijstellen omdat ze zomaar wat aan het sleepnetten waren geweest bij gebrek aan beter. Heb je veel aan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:27 schreef Oriente het volgende:
Tja, waar mannen 50 matches halen als ze er een beetje ok uit zien halen vrouwen er 500. Die hebben zoveel keuze dat ze het zich kunnen permitteren om niks meer te laten horen.
Enige wat je kunt doen: Move on. Zoveel vrouwen op Tinder, er zit er vast een voor je tussen. Echt geen seconde onnodig van wakker liggen.
Die vrouwen hebben tijdens of na die gesprekken een match gehad die blijkbaar knapper/aantrekkelijker was. Of ze hadden uberhaupt geen interesse in je en hadden gewoon zin in een gesprek. Who knows.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:46 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ja helemaal prima. Dat kan en daar is ook helemaal niks mis mee. Maar hoeveel moeite is het dan om even normaal een gesprek af te sluiten. Zeg dat je niet langer geïnteresseerd bent, of unmatch. Niks meer laten horen is gewoon frustrerend.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:39 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die vrouwen hebben tijdens of na die gesprekken een match gehad die blijkbaar knapper/aantrekkelijker was. Of ze hadden uberhaupt geen interesse in je en hadden gewoon zin in een gesprek. Who knows.
Nee, we zijn elkaar niks verplicht. Maar een beetje normale omgangsvormen aanhouden is niks mis mee toch? Waarom elkaar als stront behandelen? Puur omdat je te lui bent even een kort bericht te typen?quote:Als je zo butt hurt bent is dating niks voor je. Ze zijn jou niks verplicht vice verse exact hetzelfde.
Je moet wel wat eelt op je ziel hebben om dit te doen. Als ik kijk hoeveel likes ik stuur tov het aantal dat ik terugkrijg…. En dat terwijl ik 20 jaar geleden met uitgaan van de meerderheid der vrouwen die ik aansprak wel een positieve respons kreegquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:32 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ja helemaal prima. Dat kan en daar is ook helemaal niks mis mee. Maar hoeveel moeite is het dan om even normaal een gesprek af te sluiten. Zeg dat je niet langer geïnteresseerd bent, of unmatch. Niks meer laten horen is gewoon frustrerend.
[..]
Nee, we zijn elkaar niks verplicht. Maar een beetje normale omgangsvormen aanhouden is niks mis mee toch? Waarom elkaar als stront behandelen? Puur omdat je te lui bent even een kort bericht te typen?
Ja, dat is hier niet anders hoor. Ik heb over de afgelopen 2 maanden denk ik zeker ruim 300 persoonlijke berichten verstuurd. 95% reageer überhaupt niet. Dat was in de kroeg wel anders inderdaad.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je moet wel wat eelt op je ziel hebben om dit te doen. Als ik kijk hoeveel likes ik stuur tov het aantal dat ik terugkrijg…. En dat terwijl ik 20 jaar geleden met uitgaan van de meerderheid der vrouwen die ik aansprak wel een positieve respons kreeg
Dat vind ik ook wel irritant en frustrerend. Vrouwen die zeggen te zoeken naar een normale, betrouwbare man voor een serieuze relatie, en dan niet reageren wanneer je ze een berichtje stuurt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:31 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ja, dat is hier niet anders hoor. Ik heb over de afgelopen 2 maanden denk ik zeker ruim 300 persoonlijke berichten verstuurd. 95% reageer überhaupt niet. Dat was in de kroeg wel anders inderdaad.
Blijkbaar is dit de nieuwe standaard. En je moet vooral niet butt hurt zijn hoor ik net. Dating is nu eenmaal niet voor iedereen...
En ondertussen zie ik op veel profielen de regel staan: "Waar zijn alle normale mannen gebleven!"
Misschien als je de moeite zou nemen het gesprek aan te gaan met een kerel die niet door je 100% handsome-filter komt. Dan zal je nog eens verrast worden met hoeveel leuke mensen van beide sexen er beschikbaar zijn...
Dat is een beetje in dezelfde categorie als vrouwen die zeggen dat ze een lieve man willen maar vervolgens alleen op klootzakken vallen of telkens teruggaan naar hun ex met losse handjes.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel irritant en frustrerend. Vrouwen die zeggen te zoeken naar een normale, betrouwbare man voor een serieuze relatie, en dan niet reageren wanneer je ze een berichtje stuurt.
Ik denk niet dat het voor hele knappe mannen veel anders is hoor! Vrouwen zijn nu eenmaal veel kieskeuriger op dit gebied en wat kiezen betreft hebben zij de touwtjes in handen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dat is een beetje in dezelfde categorie als vrouwen die zeggen dat ze een lieve man willen maar vervolgens alleen op klootzakken vallen of telkens teruggaan naar hun ex met losse handjes.
Beter om je niet teveel te irriteren aan dat soort dingen want voor dat je het weet ga je denken als een incel. Beter om dat soort uitspraken als nikszeggende momentopnames te zien en niet als grotere waarheid.
Weet je wat ik iemand als stront behandelen vind?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:32 schreef Roellie80 het volgende:
Ja helemaal prima. Dat kan en daar is ook helemaal niks mis mee. Maar hoeveel moeite is het dan om even normaal een gesprek af te sluiten. Zeg dat je niet langer geïnteresseerd bent, of unmatch. Niks meer laten horen is gewoon frustrerend.
[..]
Nee, we zijn elkaar niks verplicht. Maar een beetje normale omgangsvormen aanhouden is niks mis mee toch? Waarom elkaar als stront behandelen? Puur omdat je te lui bent even een kort bericht te typen?
Normaal is een relatief begrip. Misschien vinden zij jou wel “niet normaal”.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:36 schreef LXIV het volgende:
En dan idd zo’n wanhoopskreet: waar zijn de normale leuke mannen! Terwijl ze dagelijks 20 berichten ontvangen waarvan zeker toch de helft aan dat criterium voldoet
Het is de reactie op de manier ik behandeld wordt. Als ik selectief doe, 50 persoonlijke berichten verstuur en daar 0 reactie op krijg dan draai ik het dus om. Dat is blijkbaar hoe dit spel gespeeld moet worden.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:10 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Weet je wat ik iemand als stront behandelen vind?
Zomaar lukraak alle vrouwen liken omdat je hoopt dat ze jou terugliken, terwijl je zelf nog niet eens weet of je ze wel echt leuk vindt.
Nogmaals. Ik snap dat je niet op alles gaat reageren. Dat kan een aardige dagtaak zijn. Maar als je een gesprek hebt met iemand, en je bent toch niet (meer) geïnteresseerd. Zeg dat dan gewoon.quote:Narcisme ten top, maar bij de man heet dat niet zo, zo’n negatief oordeel is alleen maar bestemd voor vrouwen die wel genieten van al die ongevraagde aandacht van types die daarmee gelukkig gelijk een goede reden hebben om hen verwend te vinden.
Dat kan. Maar als ze op zo’n site zitten en 100 mannen zoeken contact met ze, dan geloof ik niet dat er dan geen 1 normale tussen zit.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:17 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Normaal is een relatief begrip. Misschien vinden zij jou wel “niet normaal”.
Dat is het algehele probleem met daten tegenwoordig, er is zoveel keuze dat geen keuze meer gemaakt kan worden.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:28 schreef Avianflu het volgende:
Het “probleem” is denk ik dat iedereen de “fatsoensnormen” op online dating anders ziet.
Ik vind een match dus echt totaal nietszeggend, het betekend enkel dat ik jouw plaatje leuk vind en jij mijn plaatje. Ik ben dus zo’n vrouw die vaak niet (meer) reageert om de simpele reden dat ik daar geen zin in heb soms, na een paar dagen ben ik alweer vergeten met wie ik heb gechat (als diegene geen indruk heeft gemaakt). Je hebt bijna een dagtaak aan reageren en ik zie tinder een beetje zoals ik de vroegere chatboxen zag. Je maakt een praatje (of niet) en er zit geen enkele verplichting aan vast, als een van beide niet meer reageert is dat prima.
Na een date heb ik ook wel eens wederzijds geen contact meer gezocht, ik niet en hij niet, prima toch.
Op het moment dat je elkaar hebt ontmoet en een van beide heeft interesse en de ander niet dan pas vind ik het onfatsoenlijk om te “ghosten”.
Voorheen trok ik mij dingen ook wel meer aan, vond ik sommige mannen eikels. Echter begin ik mij steeds meer te beseffen dat sommige mensen de wereld en omgangsvormen gewoon heel anders zien dan ik, dat dit dus niet per se eikels zijn.
Klopt, maar zie die maar eens te spotten tussen die 100 man en dat de chemie/connectie en verwachtingen van een relatie ook nog eens goed zitten. Ik ben genoeg leuke/normale/aantrekkelijke mannen tegengekomen. Dat het misging was vaak een kwestie van niet toe zijn aan een relatie. Maar dat patroon zie ik nu achteraf pas eigenlijk bij mezelf.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat kan. Maar als ze op zo’n site zitten en 100 mannen zoeken contact met ze, dan geloof ik niet dat er dan geen 1 normale tussen zit.
Zie voorgaande post. Ik ben genoeg leuke mannen tegengekomen die ik ook nog eens erg aantrekkelijk vond/vind.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is het algehele probleem met daten tegenwoordig, er is zoveel keuze dat geen keuze meer gemaakt kan worden.
En prima als je veel chats negeeet, maar ga dan niet klagen dat je niks kunt vinden. Vroeger op een dorp kon iemand misschien kiezen uit 5 mannen of vrouwen en daar koos hij/zij dan de beste van.
Nu kunnen vrouwen uit 1000 man nog niemand vinden…
Daar wringt 'm nou juist de schoen. Als zij heeft geliked mag je er vanuit gaan dat het geen ongevraagde aandacht is. En als het vervolgens wel ongewenst is is het netjes om dat te zeggen of om te unmatchen. Dat is een beetje het punt van Roellie volgens mij.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:10 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Weet je wat ik iemand als stront behandelen vind?
Zomaar lukraak alle vrouwen liken omdat je hoopt dat ze jou terugliken, terwijl je zelf nog niet eens weet of je ze wel echt leuk vindt.
Narcisme ten top, maar bij de man heet dat niet zo, zo’n negatief oordeel is alleen maar bestemd voor vrouwen die wel genieten van al die ongevraagde aandacht van types die daarmee gelukkig gelijk een goede reden hebben om hen verwend te vinden.
Volkomen gestoord toch. Ik ben voor van alles en nog wat uitgemaakt via de chat door mensen die ik niet eens ken. Of inderdaad allerlei verwachting en terwijl je alleen een paar berichten uitwisselde. Word er wel een beetje cynisch van.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:36 schreef LXIV het volgende:
Net trouwens gebeld met een vrouw die ik net sinds gisteren op de app heb en die wilde dat ik al mijn contacten met andere vrouwen zou verbreken. Met haar net 40 berichtjes uitgewisseld.
Je komt wel heel, heel verschillende mensen tegen.
Ik ben net 2 weken bezig en ook genoeg vrouwen die wel contact maken/willen. Ik hoef uiteindelijk ook maar 1 leuke vrouw te ontmoeten, ben er niet om te scoren.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:38 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Zie voorgaande post. Ik ben genoeg leuke mannen tegengekomen die ik ook nog eens erg aantrekkelijk vond/vind.
Je moet alleen wel wat zelfreflectie toepassen waarom iets dan toch telkens misloopt.
Persoonlijk heb ik daar gewoon hulp bij gezocht. Wil niet zeggen dat ik nu helemaal relatie ready ben maar ik zie nu wel mijn “probleem”.
Het enige wat je kan veranderen en waar je aan kan werken ben je zelf!
Enkel kan je het gedrag van anderen niet veranderen. Alleen hoe je er zelf mee omgaat en je te beseffen dat het 99/100 keer niks met jou te maken heeft. Beter concentreert iedereen zich daar op ipv allerlei wederzijdse frustraties.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Daar wringt 'm nou juist de schoen. Als zij heeft geliked mag je er vanuit gaan dat het geen ongevraagde aandacht is. En als het vervolgens wel ongewenst is is het netjes om dat te zeggen of om te unmatchen. Dat is een beetje het punt van Roellie volgens mij.
Dat had ik precies zo. Die vrouw begon over allerlei toekomstverwachtingen terwijl we nog nauwelijks iets concreets tegen elkaar gezegd hadden! Ze vond het ook helemaal niks om eerst wat te chatten, ik moest eigenlijk meteen naar haar toe rijden! Terwijl je toch wel even eerst kunt kijken of je überhaupt bij elkaar past, qua verwachtingen, interesses, levensstijl etc.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:42 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Volkomen gestoord toch. Ik ben voor van alles en nog wat uitgemaakt via de chat door mensen die ik niet eens ken. Of inderdaad allerlei verwachting en terwijl je alleen een paar berichten uitwisselde. Word er wel een beetje cynisch van.
Klopt, en je moet als man ook absoluut niet lullig je onvrede kenbaar maken naar haar dat ze niet (meer) reageert. Maar van binnen kan het dan nog wel frustrerend zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:44 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Enkel kan je het gedrag van anderen niet veranderen. Alleen hoe je er zelf mee omgaat en je te beseffen dat het 99/100 keer niks met jou te maken heeft. Beter concentreert iedereen zich daar op ipv allerlei wederzijdse frustraties.
Ja haalt me de woorden uit m'n mond, precies wat ik ook wilde zeggen, dankquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:32 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
[..]
Heb je er ooit wel eens over nagedacht dat jouw serieuze bericht in de afvalberg misschien niet meer opvalt en dat het dus geen persoonlijke afwijzing was?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:18 schreef Roellie80 het volgende:
Het is de reactie op de manier ik behandeld wordt. Als ik selectief doe, 50 persoonlijke berichten verstuur en daar 0 reactie op krijg dan draai ik het dus om. Dat is blijkbaar hoe dit spel gespeeld moet worden.
Als een vrouw mij ook liket ga ik ALTIJD een gesprek aan eerlijk en transparant.
Daar geef ik je wel gelijk in. Als je je als vrouw op zo’n site/app begeeft, weet je waar je aan begint. Stel dan zelf ook een fatsoenlijk bericht op om te copy & pasten.quote:Nogmaals. Ik snap dat je niet op alles gaat reageren. Dat kan een aardige dagtaak zijn. Maar als je een gesprek hebt met iemand, en je bent toch niet (meer) geïnteresseerd. Zeg dat dan gewoon.
Wat een nare aannames zeg….alsof je alleen maar waarde hebt als mens binnen een liefdesrelatie.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:57 schreef LXIV het volgende:
Het is sowieso al raar als een vrouw een jaar op een dating-site rondhangt. Dan heeft ze al zo onnoemelijk veel voorstellen van mannen gehad.. Dan weet je al dat eigenlijk niks goed genoeg voor haar is. Dan kun je jezelf beter de moeite besparen haar een bericht te sturen. Die blijft gewoon levenslang alleen, omdat prince perfect nu eenmaal niet bestaat. Eigenlijk zijn dat hele zielige vrouwen. Vaak ook met heel weinig zelfvertrouwen, die altijd maar 'nee' zeggen uit angst zelf een keer afgewezen te worden.
Ik heb het nu over de vrouwen die klagen dat ze geen normale man kunnen vinden terwijl ze al een jaar op zo'n site zitten. Ik snap best dat vrouwen kieskeurig zijn, zo is nu eenmaal de natuur. En een vrouw hoeft ook zeker niet met alles genoegen te nemen. Maar als ze bij de eerste duizend niemand vind die goed genoeg is voor ze, dan vinden ze dat waarschijnlijk bij de komende 1000 ook niet meer.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:06 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Wat een nare aannames zeg….alsof je alleen maar waarde hebt als mens binnen een liefdesrelatie.
Misschien wil ze geen relatie en neukt ze maar wat rond?
Misschien komt ze weer uit een relatie? meeste relaties stranden na 3 maanden of Max een jaar
Misschien is ze niet toe aan een relatie en date ze gewoon wat?
Etc etc etc……
Oh oke. Dat is inderdaad wat anders.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Daar wringt 'm nou juist de schoen. Als zij heeft geliked mag je er vanuit gaan dat het geen ongevraagde aandacht is. En als het vervolgens wel ongewenst is is het netjes om dat te zeggen of om te unmatchen. Dat is een beetje het punt van Roellie volgens mij.
Stel je nu eens 1000 van deze vrouwen voor, die je overladen met berichtjes, en aan jou de taak de geschikte eruit te kiezen. Als je dan na een jaar nog niks hebt gevonden…quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:45 schreef LXIV het volgende:
Dat had ik precies zo. Die vrouw begon over allerlei toekomstverwachtingen terwijl we nog nauwelijks iets concreets tegen elkaar gezegd hadden! Ze vond het ook helemaal niks om eerst wat te chatten, ik moest eigenlijk meteen naar haar toe rijden! Terwijl je toch wel even eerst kunt kijken of je überhaupt bij elkaar past, qua verwachtingen, interesses, levensstijl etc.
Klopt ook. Ik swipe 2% van de mannen ongeveer naar rechts, en waarom niet? nog heb ik meer matches dan ik ooit kan daten. Ben op iets van 15 dates geweest (al die tijd mss wel >1000 matches) waarvan er 4 langer zijn blijven hangen. Met 1 ex heb ik nu een vriendschap en met 1 date is het nooit verder gekomen dan alleen een vriendschap.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb het nu over de vrouwen die klagen dat ze geen normale man kunnen vinden terwijl ze al een jaar op zo'n site zitten. Ik snap best dat vrouwen kieskeurig zijn, zo is nu eenmaal de natuur. En een vrouw hoeft ook zeker niet met alles genoegen te nemen. Maar als ze bij de eerste duizend niemand vind die goed genoeg is voor ze, dan vinden ze dat waarschijnlijk bij de komende 1000 ook niet meer.
Wat dat betreft heb ik wel een hekel aan de moderne manier van daten, want vroeger was het in dat opzicht echt wel gemakkelijker. Je had veel minder keuze, maar als je een vrouw aansprak dan kreeg je eigenlijk altijd wel een kans om haar te leren kennen. Was het natuurlijk ook nog niet altijd iets, maar dan was dat tenminste ergens op gebaseerd.
Misschien heb je een probleem. Dat weet ik natuurlijk niet. Ik vind het wel "zorgelijk" dat je blijkbaar hulp nodig hebt bij het vinden van een leuke kerel. Voor mijn gevoel ligt dat namelijk helemaal niet zoveel aan jouw, maar aan de vluchtige dating cultuur die we met z'n allen gecreëerd hebben. Oneindige keuze maakt dat iemand nooit goed genoeg is. En daarmee is het voor iedereen alleen maar moelijker geworden echte liefde te vinden, of toe te laten.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:38 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Zie voorgaande post. Ik ben genoeg leuke mannen tegengekomen die ik ook nog eens erg aantrekkelijk vond/vind.
Je moet alleen wel wat zelfreflectie toepassen waarom iets dan toch telkens misloopt.
Persoonlijk heb ik daar gewoon hulp bij gezocht. Wil niet zeggen dat ik nu helemaal relatie ready ben maar ik zie nu wel mijn “probleem”.
Het enige wat je kan veranderen en waar je aan kan werken ben je zelf!
Dat zijn geen hoopvolle statistieken voor ons, AF!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:26 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Klopt ook. Ik swipe 2% van de mannen ongeveer naar rechts, en waarom niet? nog heb ik meer matches dan ik ooit kan daten. Ben op iets van 15 dates geweest (al die tijd mss wel >1000 matches) waarvan er 4 langer zijn blijven hangen. Met 1 ex heb ik nu een vriendschap en met 1 date is het nooit verder gekomen dan alleen een vriendschap.
Je hoeft in principe alleen de eerste 10 te bekijken of er iets bij zit toch??quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:18 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Oh oke. Dat is inderdaad wat anders.
[..]
Stel je nu eens 1000 van deze vrouwen voor, die je overladen met berichtjes, en aan jou de taak de geschikte eruit te kiezen. Als je dan na een jaar nog niks hebt gevonden…
Ik denk ook dat de welhaast oneindige keuze het alleen maar moeilijker maakt. Vroeger ging je naar een videotheek en haalde je een film. Als die in het begin wat tegenviel keek je hem toch af, want je had nu eenmaal niks anders op dat moment. Soms bleek het toch een goede film.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:29 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Misschien heb je een probleem. Dat weet ik natuurlijk niet. Ik vind het wel "zorgelijk" dat je blijkbaar hulp nodig hebt bij het vinden van een leuke kerel. Voor mijn gevoel ligt dat namelijk helemaal niet zoveel aan jouw, maar aan de vluchtige dating cultuur die we met z'n allen gecreëerd hebben. Oneindige keuze maakt dat iemand nooit goed genoeg is. En daarmee is het voor iedereen alleen maar moelijker geworden echte liefde te vinden, of toe te laten.
Ik heb geen hulp nodig bij het vinden van een leuke kerel. Een kerel vinden/krijgen is geen enkel probleem, een kerel houden is een ander verhaal. Ligt niet aan de date cultuur maar aan mijn opvoeding en ervaringen in het leven waardoor ik op dit moment niet in staat ben om een serieuze verbinding met iemand aan te gaan.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:29 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Misschien heb je een probleem. Dat weet ik natuurlijk niet. Ik vind het wel "zorgelijk" dat je blijkbaar hulp nodig hebt bij het vinden van een leuke kerel. Voor mijn gevoel ligt dat namelijk helemaal niet zoveel aan jouw, maar aan de vluchtige dating cultuur die we met z'n allen gecreëerd hebben. Oneindige keuze maakt dat iemand nooit goed genoeg is. En daarmee is het voor iedereen alleen maar moelijker geworden echte liefde te vinden, of toe te laten.
Ik snap best dat het als man frustrerend is op tinder maar ik word er ook niet per se vrolijk van dat alles matcht. Realistisch gezien is het namelijk zeer onwaarschijnlijk dat al die mannen mij “leuk” vinden verder dan het oppervlakkige.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat zijn geen hoopvolle statistieken voor ons, AF!
Ik match geen vrouwen met wie ik in principe geen kans zie op een relatie. Er zijn ook mannen die natuurlijk gewoon alles matchen en zo de rollen omdraaien. Je hebt trouwens PM nu.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:37 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ik snap best dat het als man frustrerend is op tinder maar ik word er ook niet per se vrolijk van dat alles matcht. Realistisch gezien is het namelijk zeer onwaarschijnlijk dat al die mannen mij “leuk” vinden verder dan het oppervlakkige.
Er zijn volgensmij veel mannen die alles liken wat ze er acceptabel uit vinden zien.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik match geen vrouwen met wie ik in principe geen kans zie op een relatie. Er zijn ook mannen die natuurlijk gewoon alles matchen en zo de rollen omdraaien. Je hebt trouwens PM nu.
Ok!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:44 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Er zijn volgensmij veel mannen die alles liken wat ze er acceptabel uit vinden zien.
Ben op werk nu, kijk later naar je pm
Ik weet hoe het werkt. Vrouwen worden overladen met berichten en likes. Als man ik heb zodoende de illusie los gelaten dat ik een keuze heb. In plaats van dat ik veel tijd en energie steek in het sturen van een persoonlijk berichten, heb ik mijn best gedaan op mijn profiel. Een leuke catchy tekst, grappige foto's en zo compleet mogelijk. Nu laat ik door middel van likes zien dat ik besta en dat heeft tot nu toe veel meer opgeleverd.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:55 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Heb je er ooit wel eens over nagedacht dat jouw serieuze bericht in de afvalberg misschien niet meer opvalt en dat het dus geen persoonlijke afwijzing was?
Het is niet dat ik de vrouwen hier de schuld van geef. Mannen veroorzaken dit zelf. Door vrouwen te overladen met berichten is het gevolg dat ze alleen maar minder energie er in steken. Het is wat het is. Jammer is het wel.quote:Raar dat je de schuld daarvan alleen aan de vrouw geeft, terwijl zij misschien amper door alle “hey schatjuh welke cupmaat heb je” berichten heen geploegd kwam en daardoor of niet aan jouw bericht was toegekomen of al niet eens meer geloofde dat ze voor dat bericht echt selectief was uitgekozen.
Dat het geen copy &paste was geweest.
Klopt helemaal. Maar als je als man gezien wilt worden, wat is het alternatief? Is er een alternatief?quote:Nu draag je er ironisch genoeg met je gewijzigde gedrag aan bij dat de kans groter is dat andere mannen eenzelfde verandering door gaan maken.
Ik heb letterlijk honderden persoonlijke berichten verstuurd. Ik probeer altijd te reageren op iets dat ze in haar profiel heeft geschreven. Als je iets inhoudelijks kan vertellen of vragen over haar hobby, dan moet je er uit springen dacht ik. Helaas.quote:Wat stond er bijvoorbeeld in zo’n persoonlijk bericht dan?
quote:
Ik voel de liefde hier wel hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:44 schreef Avianflu het volgende:
Ben op werk nu, kijk later naar je pm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |