Hier precies hetzelfde, nu meerdere matches en leuke gesprekken gehad met vrouwen. Maar ineens zeggen ze niks meer en word ik gewoon genegeerd (ga ze ook expres niet dubbeltexten). Vind dat vrij apart en onbeschoft. Zeg gewoon eerlijk dat je geen interesse meer in mij hebt en unmatch me dan gewoon.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat een hoop kerels door de vele vrouwen die nooit wat terugzeggen op een gegeven moment ook geen moeite meer doen.
Ja idd. Bewijst ook maar weer dat datingapps (en mensen) gewoon kut zijn. Mja je kan moeilijk anders. Ik zeg zelf wel altijd van dit wordt niks ik ga je unmatchen. Effectiviteit is zo'n 1-10% heb ik 't idee. 1 tot 10 van de 100 matches loopt op een date uit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:46 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde, nu meerdere matches en leuke gesprekken gehad met vrouwen. Maar ineens zeggen ze niks meer en word ik gewoon genegeerd (ga ze ook expres niet dubbeltexten). Vind dat vrij apart en onbeschoft. Zeg gewoon eerlijk dat je geen interesse meer in mij hebt en unmatch me dan gewoon.
Tja, waar mannen 50 matches halen als ze er een beetje ok uit zien halen vrouwen er 500. Die hebben zoveel keuze dat ze het zich kunnen permitteren om niks meer te laten horen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:46 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde, nu meerdere matches en leuke gesprekken gehad met vrouwen. Maar ineens zeggen ze niks meer en word ik gewoon genegeerd (ga ze ook expres niet dubbeltexten). Vind dat vrij apart en onbeschoft. Zeg gewoon eerlijk dat je geen interesse meer in mij hebt en unmatch me dan gewoon.
Ja precies dat doe ik gelukkig ook wel, alleen is het wel weer zonde van m'n tijd en energiequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Tja, waar mannen 50 matches halen als ze er een beetje ok uit zien halen vrouwen er 500. Die hebben zoveel keuze dat ze het zich kunnen permitteren om niks meer te laten horen.
Enige wat je kunt doen: Move on. Zoveel vrouwen op Tinder, er zit er vast een voor je tussen. Echt geen seconde onnodig van wakker liggen.
Ja, keuze in mannen die later alsnog vaak hun eerdere beslissing bijstellen omdat ze zomaar wat aan het sleepnetten waren geweest bij gebrek aan beter. Heb je veel aan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:27 schreef Oriente het volgende:
Tja, waar mannen 50 matches halen als ze er een beetje ok uit zien halen vrouwen er 500. Die hebben zoveel keuze dat ze het zich kunnen permitteren om niks meer te laten horen.
Enige wat je kunt doen: Move on. Zoveel vrouwen op Tinder, er zit er vast een voor je tussen. Echt geen seconde onnodig van wakker liggen.
Die vrouwen hebben tijdens of na die gesprekken een match gehad die blijkbaar knapper/aantrekkelijker was. Of ze hadden uberhaupt geen interesse in je en hadden gewoon zin in een gesprek. Who knows.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:46 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ja helemaal prima. Dat kan en daar is ook helemaal niks mis mee. Maar hoeveel moeite is het dan om even normaal een gesprek af te sluiten. Zeg dat je niet langer geïnteresseerd bent, of unmatch. Niks meer laten horen is gewoon frustrerend.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:39 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die vrouwen hebben tijdens of na die gesprekken een match gehad die blijkbaar knapper/aantrekkelijker was. Of ze hadden uberhaupt geen interesse in je en hadden gewoon zin in een gesprek. Who knows.
Nee, we zijn elkaar niks verplicht. Maar een beetje normale omgangsvormen aanhouden is niks mis mee toch? Waarom elkaar als stront behandelen? Puur omdat je te lui bent even een kort bericht te typen?quote:Als je zo butt hurt bent is dating niks voor je. Ze zijn jou niks verplicht vice verse exact hetzelfde.
Je moet wel wat eelt op je ziel hebben om dit te doen. Als ik kijk hoeveel likes ik stuur tov het aantal dat ik terugkrijg…. En dat terwijl ik 20 jaar geleden met uitgaan van de meerderheid der vrouwen die ik aansprak wel een positieve respons kreegquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:32 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ja helemaal prima. Dat kan en daar is ook helemaal niks mis mee. Maar hoeveel moeite is het dan om even normaal een gesprek af te sluiten. Zeg dat je niet langer geïnteresseerd bent, of unmatch. Niks meer laten horen is gewoon frustrerend.
[..]
Nee, we zijn elkaar niks verplicht. Maar een beetje normale omgangsvormen aanhouden is niks mis mee toch? Waarom elkaar als stront behandelen? Puur omdat je te lui bent even een kort bericht te typen?
Ja, dat is hier niet anders hoor. Ik heb over de afgelopen 2 maanden denk ik zeker ruim 300 persoonlijke berichten verstuurd. 95% reageer überhaupt niet. Dat was in de kroeg wel anders inderdaad.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je moet wel wat eelt op je ziel hebben om dit te doen. Als ik kijk hoeveel likes ik stuur tov het aantal dat ik terugkrijg…. En dat terwijl ik 20 jaar geleden met uitgaan van de meerderheid der vrouwen die ik aansprak wel een positieve respons kreeg
Dat vind ik ook wel irritant en frustrerend. Vrouwen die zeggen te zoeken naar een normale, betrouwbare man voor een serieuze relatie, en dan niet reageren wanneer je ze een berichtje stuurt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:31 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ja, dat is hier niet anders hoor. Ik heb over de afgelopen 2 maanden denk ik zeker ruim 300 persoonlijke berichten verstuurd. 95% reageer überhaupt niet. Dat was in de kroeg wel anders inderdaad.
Blijkbaar is dit de nieuwe standaard. En je moet vooral niet butt hurt zijn hoor ik net. Dating is nu eenmaal niet voor iedereen...
En ondertussen zie ik op veel profielen de regel staan: "Waar zijn alle normale mannen gebleven!"
Misschien als je de moeite zou nemen het gesprek aan te gaan met een kerel die niet door je 100% handsome-filter komt. Dan zal je nog eens verrast worden met hoeveel leuke mensen van beide sexen er beschikbaar zijn...
Dat is een beetje in dezelfde categorie als vrouwen die zeggen dat ze een lieve man willen maar vervolgens alleen op klootzakken vallen of telkens teruggaan naar hun ex met losse handjes.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel irritant en frustrerend. Vrouwen die zeggen te zoeken naar een normale, betrouwbare man voor een serieuze relatie, en dan niet reageren wanneer je ze een berichtje stuurt.
Ik denk niet dat het voor hele knappe mannen veel anders is hoor! Vrouwen zijn nu eenmaal veel kieskeuriger op dit gebied en wat kiezen betreft hebben zij de touwtjes in handen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dat is een beetje in dezelfde categorie als vrouwen die zeggen dat ze een lieve man willen maar vervolgens alleen op klootzakken vallen of telkens teruggaan naar hun ex met losse handjes.
Beter om je niet teveel te irriteren aan dat soort dingen want voor dat je het weet ga je denken als een incel. Beter om dat soort uitspraken als nikszeggende momentopnames te zien en niet als grotere waarheid.
Weet je wat ik iemand als stront behandelen vind?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:32 schreef Roellie80 het volgende:
Ja helemaal prima. Dat kan en daar is ook helemaal niks mis mee. Maar hoeveel moeite is het dan om even normaal een gesprek af te sluiten. Zeg dat je niet langer geïnteresseerd bent, of unmatch. Niks meer laten horen is gewoon frustrerend.
[..]
Nee, we zijn elkaar niks verplicht. Maar een beetje normale omgangsvormen aanhouden is niks mis mee toch? Waarom elkaar als stront behandelen? Puur omdat je te lui bent even een kort bericht te typen?
Normaal is een relatief begrip. Misschien vinden zij jou wel “niet normaal”.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:36 schreef LXIV het volgende:
En dan idd zo’n wanhoopskreet: waar zijn de normale leuke mannen! Terwijl ze dagelijks 20 berichten ontvangen waarvan zeker toch de helft aan dat criterium voldoet
Het is de reactie op de manier ik behandeld wordt. Als ik selectief doe, 50 persoonlijke berichten verstuur en daar 0 reactie op krijg dan draai ik het dus om. Dat is blijkbaar hoe dit spel gespeeld moet worden.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:10 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Weet je wat ik iemand als stront behandelen vind?
Zomaar lukraak alle vrouwen liken omdat je hoopt dat ze jou terugliken, terwijl je zelf nog niet eens weet of je ze wel echt leuk vindt.
Nogmaals. Ik snap dat je niet op alles gaat reageren. Dat kan een aardige dagtaak zijn. Maar als je een gesprek hebt met iemand, en je bent toch niet (meer) geïnteresseerd. Zeg dat dan gewoon.quote:Narcisme ten top, maar bij de man heet dat niet zo, zo’n negatief oordeel is alleen maar bestemd voor vrouwen die wel genieten van al die ongevraagde aandacht van types die daarmee gelukkig gelijk een goede reden hebben om hen verwend te vinden.
Dat kan. Maar als ze op zo’n site zitten en 100 mannen zoeken contact met ze, dan geloof ik niet dat er dan geen 1 normale tussen zit.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:17 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Normaal is een relatief begrip. Misschien vinden zij jou wel “niet normaal”.
Dat is het algehele probleem met daten tegenwoordig, er is zoveel keuze dat geen keuze meer gemaakt kan worden.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:28 schreef Avianflu het volgende:
Het “probleem” is denk ik dat iedereen de “fatsoensnormen” op online dating anders ziet.
Ik vind een match dus echt totaal nietszeggend, het betekend enkel dat ik jouw plaatje leuk vind en jij mijn plaatje. Ik ben dus zo’n vrouw die vaak niet (meer) reageert om de simpele reden dat ik daar geen zin in heb soms, na een paar dagen ben ik alweer vergeten met wie ik heb gechat (als diegene geen indruk heeft gemaakt). Je hebt bijna een dagtaak aan reageren en ik zie tinder een beetje zoals ik de vroegere chatboxen zag. Je maakt een praatje (of niet) en er zit geen enkele verplichting aan vast, als een van beide niet meer reageert is dat prima.
Na een date heb ik ook wel eens wederzijds geen contact meer gezocht, ik niet en hij niet, prima toch.
Op het moment dat je elkaar hebt ontmoet en een van beide heeft interesse en de ander niet dan pas vind ik het onfatsoenlijk om te “ghosten”.
Voorheen trok ik mij dingen ook wel meer aan, vond ik sommige mannen eikels. Echter begin ik mij steeds meer te beseffen dat sommige mensen de wereld en omgangsvormen gewoon heel anders zien dan ik, dat dit dus niet per se eikels zijn.
Klopt, maar zie die maar eens te spotten tussen die 100 man en dat de chemie/connectie en verwachtingen van een relatie ook nog eens goed zitten. Ik ben genoeg leuke/normale/aantrekkelijke mannen tegengekomen. Dat het misging was vaak een kwestie van niet toe zijn aan een relatie. Maar dat patroon zie ik nu achteraf pas eigenlijk bij mezelf.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat kan. Maar als ze op zo’n site zitten en 100 mannen zoeken contact met ze, dan geloof ik niet dat er dan geen 1 normale tussen zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |