Wie? Bijna de helft van de afgestudeerden aan de universiteit van Kabul en een kwart van het parlement is vrouw.quote:
Er is nergens zoveel steun voor Sharia wetten dan in Afghanistan dus ik denk dat ze het wel best vinden.quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:08 schreef Lothiriel het volgende:
Ik voel mee met de arme moderne Afghanen die een verschrikkelijke toekomst tegemoet gaan, in het bijzonder voor de vrouwen daar.
Anders krijgen ze op hun donder.quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er is nergens zoveel steun voor Sharia wetten dan in Afghanistan dus ik denk dat ze het wel best vinden.
Oh ja, de universiteit van Kabul. Waarvan op social media te zien is dat de meeste studenten het vandaag na het sluiten definitief vaarwel hebben gezegd, wetende dat ze er waarschijnlijk nooit meer terug (mogen) komenquote:Op zondag 15 augustus 2021 14:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wie? Bijna de helft van de afgestudeerden aan de universiteit van Kabul is vrouw.
Liefdesbrieven sturen?quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:11 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Al die mannen die meer van de dood houden dan van het leven, wat moet je daarmee als vrouw.
Dat is meer uit angst voor de repressailles.quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er is nergens zoveel steun voor Sharia wetten dan in Afghanistan dus ik denk dat ze het wel best vinden.
Daarom dat ik ook zei 'moderne'. Als de meerderheid in je land retarded is en moslimextremisten het land letterlijk in handen geeft wilt dat niet zeggen dat iedereen daar achter staat, vaak integendeel.quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
oorlog is niet langer een man tot man gevecht , het gaat om kernkoppenquote:Op zondag 15 augustus 2021 11:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In tijden van oorlog wel lijkt me. Iedereen is dan nodig. Geen tijd voor de luxe van gewetensbezwaren
Tja...quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:16 schreef Remco2021 het volgende:
De vrouwen hebben nu eenmaal een bepaalde positie binnen de Islam en daar horen rechten en plichten bij. Dat zal de Taliban hen wel leren.
Maar als je als vrouw zijnde opstandig wilt zijn dat is natuurlijk niet de bedoeling en dan moeten we eens goed in de boeken gaan kijken hoe de Taliban dit volgens de Sharia moet gaan oplossen. Wellicht wat stokslagen in eerste instantie en vervolgens maar wat keien tevoorschijn halen.....................
Over hoeveel steun hebben we het dan?quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die stokslagen gelden ook voor mannen. Daarin wordt geen onderscheid gemaakt.quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:16 schreef Remco2021 het volgende:
De vrouwen hebben nu eenmaal een bepaalde positie binnen de Islam en daar horen rechten en plichten bij. Dat zal de Taliban hen wel leren.
Maar als je als vrouw zijnde opstandig wilt zijn dat is natuurlijk niet de bedoeling en dan moeten we eens goed in de boeken gaan kijken hoe de Taliban dit volgens de Sharia moet gaan oplossen. Wellicht wat stokslagen in eerste instantie en vervolgens maar wat keien tevoorschijn halen.....................
Als 99 van de 100 mensen het eens is met Sharia dan heb je amper "moderne" Afganenquote:Op zondag 15 augustus 2021 14:15 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Daarom dat ik ook zei 'moderne'. Als de meerderheid in je land retarded is en moslimextremisten het land letterlijk in handen geeft wilt dat niet zeggen dat iedereen daar achter staat, vaak integendeel.
Dat is fijn,quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:17 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Die stokslagen gelden ook voor mannen. Daarin wordt geen onderscheid gemaakt.
Daar wil je toch niet dood gevonden worden, zo'n pauperuniversiteit.quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, de universiteit van Kabul. Waarvan op social media te zien is dat de meeste studenten het vandaag na het sluiten definitief vaarwel hebben gezegd, wetende dat ze er waarschijnlijk nooit meer terug (mogen) komen
En toch waren vele Afghanen er blij mee. Een meerderheid denk ik, de vrouwen meegerekend.quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:13 schreef Aurelius het volgende:
Dat opdringen van die Westerse waarden heeft wel een naar post-kolonialistisch smaakje.
Photoshop blijft een mooi ding. Wel geinig dat je op social media dan weer van die leeghoofden hebt die dit echt gelovenquote:Op zondag 15 augustus 2021 14:18 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]CNN ziet er het positieve wel van in.
Bijna echt.quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:18 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]CNN ziet er het positieve wel van in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |