Zou je dit gifje aub niet zo groot kunnen posten? Straks krijg ik nog een epileptische aanval.quote:
Vanaf minuut 1 zitten ze erop zonder ook maar een seconde gas terug te nemen.quote:
Ik kijk hier ook naar uit.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pieterzwart.gif
@:zipportal ik kon hem niet vinden graag even posten
Deze grap/opmerking heb ik nou al 30 keer langs zien komenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:13 schreef KingRadler het volgende:
Ik hoop dat ze Haller nu wel inschrijven voor Europees voetbal
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:14 schreef 3rr0r het volgende:
'Coca Cola nieuwe officiele partner van Ajax'
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:15 schreef GGMM het volgende:
wtf hebben ze geen doellijntechnologie?
Waar slaat dat op
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pieterzwart.gif
@:zipportal ik kon hem niet vinden graag even posten
Het is dat Tagliafico niet meedoet, die had rood gepakt bij 3-1.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:18 schreef Pvt.Webster het volgende:
Heeft Ajax geluk. Met 3-1 wordt dit een heel andere wedstrijd...
Wat een kutwedstrijd.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:23 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Er is al een paar minuten niet gescoord.
Hij heeft het syndroom van Malen, alles op de keeper.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Haller had er al vijf kunnen maken
Niet echtquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:31 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Hebben ze Berghuis al een balletje gegund?
Nou ja, het is wel tegen Fortuna Sittard, dat kan natuurlijk altijd een keertje gebeuren!quote:
Staat Piet nog op doel?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel tegen Fortuna Sittard, dat kan natuurlijk altijd een keertje gebeuren!
IK kijk gewoon naar Ajax natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel tegen Fortuna Sittard, dat kan natuurlijk altijd een keertje gebeuren!
Als het om Twente draait zie ik net in de preview dat het volgende week niet per se leuker voor je gaat worden.quote:
Tadic?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:53 schreef El-Stinho het volgende:
Wat een moordmachine, jongens en meisjes.
Mwah, kan ook worden als PSV in 12/13quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:53 schreef El-Stinho het volgende:
Wat een moordmachine, jongens en meisjes.
Iedereen. De eerste twintig minuten was een blitzkrieg-overrompeling-atoombom van jewelste.quote:
Ach, ik snap die paniek naar aanleiding van de JCS niet zo.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, kan ook worden als PSV in 12/13
Haggieball.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Iedereen. De eerste twintig minuten was een blitzkrieg-overrompeling-atoombom van jewelste.
Dat gaat idd ellende worden. Zelfkastijding ditdat.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:49 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als het om Twente draait zie ik net in de preview dat het volgende week niet per se leuker voor je gaat worden.
Ik heb Nec te hoog ingeschat xDquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:48 schreef El-Stinho het volgende:
Fortuna toch te laag ingeschat denk ik @:maxi-mus
De preview maakt het nog heel spannend anders hoe moeilijk Ajax het vorig jaar wel niet hadquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat gaat idd ellende worden. Zelfkastijding ditdat.
Iedere nieuwe zege van Ajax is een bevestiging van mijn grote gelijk toen alle opportunisten 3,5 jaar geleden massaal de fout in gingen.quote:
En Duarte? Raar dat niemand hem oppiktequote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
Mats Seuntjens hoort niet bij Fortuna te voetballen.
Ik las een tijdje terug dat hij oudere tweelingbroers heeft die op de dezelfde dag als hij zijn geboren. Heel efficiënt gedaan van zijn oudersquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
Mats Seuntjens hoort niet bij Fortuna te voetballen.
Wist je dat de drie kinderen van Griezmann over verschillende jaren op precies dezelfde datum zijn geboren?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik las een tijdje terug dat hij oudere tweelingbroers heeft die op de dezelfde dag als hij zijn geboren. Heel efficiënt gedaan van zijn ouders
Er zijn dus ouders die nog beter in 1x per jaar seks hebben en weeën creëren zijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wist je dat de drie kinderen van Griezmann over verschillende jaren op precies dezelfde datum zijn geboren?
Snavelquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jij schat wel vaker dingen foutief in
Een assist en een verkapte assist na een Ziyech-achtig-balletje bij de tweede paal die het eigen doel in ging. Vind dat hij nog wel eens teveel improviseert en voor een schot gaat op vreemde posities.quote:
Niet zo heel aanwezig maar bij de 5-0 wel zeer dienstbaar aan tadic na een goede counter (die niet had mogen tellen door een overtreding )quote:
Misschien heeft hij een goal nodig om zich bevrijd te voelen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Niet zo heel aanwezig maar bij de 5-0 wel zeer dienstbaar aan tadic na een goede counter (die niet had mogen tellen door een overtreding )
Eerst op een natuurlijke wijze zijn plekje in de hiërarchie vinden denk ik en niet puur voor eigen kansen gaan helpt daar aan mee.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een goal nodig om zich bevrijd te voelen.
Ik wel. Iets te weinig diepgang in dit Ajax, maar op basis van (individuele) kwaliteit zullen ze een groot deel van de (Eredivisie)-tegenstanders nog steeds met gemak wegspelen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ach, ik snap die paniek naar aanleiding van de JCS niet zo.
Antony, Neres en wellicht een nieuwe spits lossen dat wel opquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wel. Iets te weinig diepgang in dit Ajax, maar op basis van (individuele) kwaliteit zullen ze een groot deel van de (Eredivisie)-tegenstanders nog steeds met gemak wegspelen.
Vond hem de eerste helft wel erg goed. Veel slimme passjes en veel onderscheppingen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:18 schreef Makamba_ het volgende:
Gravenberch is niet best vandaag in zoverre je kunt klagen bij zo'n eenvoudige overwinning.
ben jij te mollig ofzo of waarom sport je zo vaak?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:29 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:onlogisch @:caland @:coco @:yvonne @:jojoortje
Wat een schijtwedstrijd sinds de 5-0
Mag tochquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ben jij te mollig ofzo of waarom sport je zo vaak?
Het is een beetje een act. Zoals Roland met zijn kerk.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dag vriendjes van kale trainer en vriendinnetjesquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:39 schreef T3hTommay het volgende:
Teringlabyad, laat Berghuis 'm nemen joh idioot.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dag vriendjes van kale trainer en vriendinnetjes
Is dit grappig?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dag vriendjes van kale trainer en vriendinnetjes
Dat vind ik een beetje raar eigenlijkquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uiteraard. Vraag alleen of je te mollig bent.
Denk dat jullie in Europese duels en tegen Feyenoord/PSV inderdaad met Antony moeten gaan starten.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Antony, Neres en wellicht een nieuwe spits lossen dat wel op
Op basis van één potje ga jij conclusies trekken? dat valt me tegen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:48 schreef El-Stinho het volgende:
Fortuna toch te laag ingeschat denk ik @:maxi-mus
OK, bedankt voor de reactie.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje raar eigenlijk
Maar ik zal antwoord geven: Nee, ik ben niet mollig.
Was gewoon een schwalbequote:Op zondag 15 augustus 2021 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die 5-0 was toch gewoon een overtreding? Nijhuis vond het weer niks hoor.
Zou het wat uitmaken verder, maar wil het toch even benoemen.
@GGMM is zo'n type met een vreselijke rotkop die denkt dat hij wel een vriendin krijgt als hij spieren ontwikkelt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@Mortaxxquote:Op zondag 15 augustus 2021 09:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
GGMM is zo'n type met een vreselijke rotkop die denkt dat hij wel een vriendin krijgt als hij spieren ontwikkelt.
Helaas voor hem heeft hij ook daar niet vooraan gestaan en kan hij sporten wat hij wil, maar blijft hij een ecto.
Gelukkig heeft hij een functie op internet, zodat zijn zelfvertrouwen toch nog een beetje gespekt (haha) wordt.
Goeie genadequote:Op zondag 15 augustus 2021 09:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
@:GGMM is zo'n type met een vreselijke rotkop die denkt dat hij wel een vriendin krijgt als hij spieren ontwikkelt.
Helaas voor hem heeft hij ook daar niet vooraan gestaan en kan hij sporten wat hij wil, maar blijft hij een ecto.
Gelukkig heeft hij een functie op internet, zodat zijn zelfvertrouwen toch nog een beetje gespekt (haha) wordt.
Als baasjes op hun kat lijken klopt dit vrij aardigquote:Op zondag 15 augustus 2021 09:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
@:GGMM is zo'n type met een vreselijke rotkop die denkt dat hij wel een vriendin krijgt als hij spieren ontwikkelt.
Op alfabetische volgorde sta je dan tweedequote:Op zondag 15 augustus 2021 09:43 schreef Paul het volgende:
Vandaag wint FC Utrecht met 5-0 van Sparta en staan ze nr1![]()
![]()
Ik bedoel Utrecht wint met 6-0quote:Op zondag 15 augustus 2021 09:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Op alfabetische volgorde sta je dan tweede
Zo dan.quote:Op zondag 15 augustus 2021 09:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Poeh.quote:Op zondag 15 augustus 2021 09:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
wel eens ja, maar Nijhuis hè, jammer dat ze het de 2e helft wel goed vonden, 10-0 was zonder heel veel moeite meer mogelijk geweestquote:Op zondag 15 augustus 2021 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die 5-0 was toch gewoon een overtreding? Nijhuis vond het weer niks hoor.
Zou het wat uitmaken verder, maar wil het toch even benoemen.
Interview met Ten Hag was weer eens tenenkrommend.quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel eens ja, maar Nijhuis hè, jammer dat ze het de 2e helft wel goed vonden, 10-0 was zonder heel veel moeite meer mogelijk geweest
Wow.quote:Op zondag 15 augustus 2021 09:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Interview met Ten Hag was weer eens tenenkrommend.
Goedemorgen zeg.quote:Op zondag 15 augustus 2021 09:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Oke.quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]dat soort zaken interesseren me weinig
quote:Op zondag 15 augustus 2021 09:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vanavond maar weer sporten dan!quote:Op zondag 15 augustus 2021 12:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En nog een jankbal ook. Een lelijke, ecto jankbal.
Je had deze liever prime time gehad?quote:Op zondag 15 augustus 2021 12:32 schreef El-Stinho het volgende:
Welke schemamaker bedacht eigenlijk dat het een goed idee was om met Cambuur v Groningen de dag te beginnen?
Dan kan het alleen maar beter wordenquote:Op zondag 15 augustus 2021 12:32 schreef El-Stinho het volgende:
Welke schemamaker bedacht eigenlijk dat het een goed idee was om met Cambuur v Groningen de dag te beginnen?
Dit kan je beter op 20:00 wegstoppen als de topclubs spelen inderdaad. FC Groningen is geen feest om naar te kijken.quote:Op zondag 15 augustus 2021 12:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je had deze liever prime time gehad?
In 2022 geloof ik echt grasquote:Op zondag 15 augustus 2021 12:51 schreef Caland het volgende:
Oh Cambuur heeft nog steeds kunstgras
Ik hoop dat ze degraderen
Nee ze hebben tijd genoeg gehadquote:Op zondag 15 augustus 2021 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
In 2022 geloof ik echt gras
Maar daar kan @:maxi-mus je vast meer over vertellen
Ik dacht eigenlijk dit jaar al maar blijkbaar niet.quote:Op zondag 15 augustus 2021 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
In 2022 geloof ik echt gras
Maar daar kan @:maxi-mus je vast meer over vertellen
Wat een irritante site. Er staat geen datum wanneer het nieuws is gepost en geen jaartal bij de 19 meiquote:Op zondag 15 augustus 2021 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dit jaar al maar blijkbaar niet.
https://www.barenbrug.nl/(...)as-van-barenbrug.htm
Zou eigenlijk al in het keronajaar volgens mij maar de middelen houden ook niet over en ze zijn nog steeds bezig met een nieuw stadion.quote:Op zondag 15 augustus 2021 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een irritante site. Er staat geen datum wanneer het nieuws is gepost en geen jaartal bij de 19 mei
Maar dan zal het 2022 zijn ja
Hmm nou vooruitquote:Op zondag 15 augustus 2021 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou eigenlijk al in het keronajaar volgens mij maar de middelen houden ook niet over en ze zijn nog steeds bezig met een nieuw stadion.
Zelfs een coronaclub als Roda heeft inmiddels grasquote:Op zondag 15 augustus 2021 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hmm nou vooruit
Daar mag @:caland wel wat begrip voor hebben
De echte fout is dat ze ooit hebben gekozen voor kunstgras. Dus dat het nu een beetje pijn doet om die fout te herstellen, tja..... Stadion daar is trouwens wel gewoon lekker midden in de "arbeiders"wijk, met de kroeg aan de andere kant van de weg; zoals het hoort. Jammer als ze daar weggaan.quote:Op zondag 15 augustus 2021 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou eigenlijk al in het keronajaar volgens mij maar de middelen houden ook niet over en ze zijn nog steeds bezig met een nieuw stadion.
Dat komt niet als een verrassing.quote:
Zes jaar Alzheimer, hé.quote:
@Scrummie open jij effe het RIP Müller topic.quote:Op zondag 15 augustus 2021 13:44 schreef El-Stinho het volgende:
We wachten wel op @:Tong80 voor het topic.
30 secondenquote:Op zondag 15 augustus 2021 14:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe lang heb je hier naar gezocht?
Wat type je dan langzaamquote:Op zondag 15 augustus 2021 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
30 seconden
buijs panini bleek direct de juiste combinatie
Vind ik wel meevallenquote:
Heb je dikke worstenvingers?quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen
Eigenlijk wilde ik deze over een uur posten maar zoveel tijd steek ik niet in een grap
Lekker man.quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:25 schreef Caland het volgende:
Ik eet momenteel 8 chickenwings
Dit even ter info
Vies vet smerig gedrocht.quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:25 schreef Caland het volgende:
Dit even ter info
Smerige dikke hondquote:Op zondag 15 augustus 2021 14:25 schreef Caland het volgende:
Dit even ter info
@Caland straks ook.quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zo, @:GGMM pakt zijn grammetje.
Ja dan krijgen we weer allemaal leuke topics van Paul!quote:
Weinig rellen rondom hem toch? Kwam gewoon net iets tekort voor PSV.quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Maher, jammer van die kutmentaliteit.
Hij had veel verder kunnen komen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Weinig rellen rondom hem toch? Kwam gewoon net iets tekort voor PSV.
Op basis van wat? Nooit constant, nooit echt goed genoeg geweest. Perfecte speler voor Utrecht dus.quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij had veel verder kunnen komen.
sow!quote:Op zondag 15 augustus 2021 09:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jammer dat we ook nooit van de extreem vermoeiende rubriek Kerk afkomen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dan krijgen we weer allemaal leuke topics van Paul!![]()
Die Utrecht bandwagon kan me niet snel genoeg heel diep in het ravijn flikkeren.
lag graag jongens aan te duwen in zijn leasebakquote:Op zondag 15 augustus 2021 14:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Weinig rellen rondom hem toch? Kwam gewoon net iets tekort voor PSV.
Watquote:Op zondag 15 augustus 2021 14:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
lag graag jongens aan te duwen in zijn leasebak
Ik kan mij een foto herinneren maar dat was zeker geen jongen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
lag graag jongens aan te duwen in zijn leasebak
quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:50 schreef El-Stinho het volgende:
Vitesse ook voor bij het intens lelijke PEC.
Dit boeit echt niemandquote:Op zondag 15 augustus 2021 14:52 schreef de_boswachter het volgende:
Peter Bosz (toptrainer!) er met 0-3 vanaf
Bij Vtesse heb je nog wel een gevoel, maar PEC is gewoon een grote leegte.quote:
Mja. Ik vind het allebei echt gigantisch saaie clubs eerlijk gezegd.quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij Vtesse heb je nog wel een gevoel, maar PEC is gewoon een grote leegte.
Waarom heb je daar last van?quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Kerk met z'n blonde kleurspoeling. Waarom doen kerels zo achterlijk?
Kökcü gaat straks mondjes snoeren maat.quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Mja. Ik vind het allebei echt gigantisch saaie clubs eerlijk gezegd.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:03 schreef Makamba_ het volgende:
Kerk is dus nog altijd dezelfde voetballer. Snel, redelijk behendig, mist voor open doel.
Laten we het hopen, maar die bandwagon spring ik voorlopig even niet meer op.quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kökcü gaat straks mondjes snoeren maat.
De ultieme 'als het draait'-voetballer.quote:
De Kerk-factorquote:Op zondag 15 augustus 2021 15:06 schreef Makamba_ het volgende:
Hoe kan je expected goals op 1.2 liggen als je al 4 open kansen hebt gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |