SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Karzai op 14-08-2021 13:54:41 ]
en vanavond de badkamerquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Gewandeld, bootje gevaren, boodschappen gedaan, haartjes geknipt.
Nu lekker relaxen
bootje gevaren? Met wie?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Gewandeld, bootje gevaren, boodschappen gedaan, haartjes geknipt.
Nu lekker relaxen
Kind nog even mee de oven intrappen voor een echte Darwin Award.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die kijkt (keek) ook met haar ene oog in de andere wereld.
Het lijkt me geen heel slim gezin nee.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kind nog even mee de oven intrappen voor een echte Darwin Award.
En nu?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo geweldig hé, afhankelijk zijn van een ander. Sta je op het station, denk je, ik pak wel een ov fiets.
Fietsen op natuurlijk.
Midden op de Veluwe en het station heeft 8 hele Ov fietsen. Waarom geen 200 of zo. Doe dan niks
Gelukkig heppie stoeltje.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo geweldig hé, afhankelijk zijn van een ander. Sta je op het station, denk je, ik pak wel een ov fiets.
Fietsen op natuurlijk.
Midden op de Veluwe en het station heeft 8 hele Ov fietsen. Waarom geen 200 of zo. Doe dan niks
Maat komt me halen. Terug lopen wrsl. 6kmquote:
oh das kutquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maat komt me halen. Terug lopen wrsl. 6km
Man koop eens een auto of motor ofzo..sjongejonge watn geklooi.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Fietsen op natuurlijk.
*maakt notities*quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:40 schreef UitStraling het volgende:
Dichtstbijzijnde fietsenwinkel opzoeken, 150 fietsen kopen, vandaag en morgen verhuren, volgende week 50 extra fietsen kopen en twee verhuurmannetjes, voor december beginnend miljonair, jezelf uitroepen tot keizer van Gelderland en premium poes bestellen.
Sta je in Ede ofzo?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Fietsen op natuurlijk.
en in den haag hebben ze er een paar honderd waarvan het gros niks staat te doenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Fietsen op natuurlijk.
Ga je kamperen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Fietsen op natuurlijk.
Dat vond ik een verrassend goede film.quote:
Ik had ook niet verwacht dat 'ie zo lang zou blijven.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:12 schreef Fogel het volgende:
Ah, het is inmiddels weer KSC na een poos TSC.
Reminder voor de volgende keer:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:42 schreef UitStraling het volgende:
@:Flory?
Kun je deze ook maken met een mannetje dat aan komt rennen met een lekker kopje verwenkoffie?
[ afbeelding ]
Nee vanavond weer terug naar huis. Maar lekker plekje hierquote:
Werkt anders dan met je hitachi?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap het opladen van m'n draadloze oordopjes niet.
Ik moet nog bedenken welke film ik vanavond ga netflixen...quote:
Hier in het mooiste deel van het land is het na de middag beetje bewolkt en niet te warm.quote:
Alweer op vakantie???quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier in het mooiste deel van het land is het na de middag beetje bewolkt en niet te warm.
hmm kan spannend zijn houd ik ook wel van, ik heb een aflevering van der uberlaufer die gisteravond laat op de npo werd uitgezonden opgenomen, ga ik vanavond kijkenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk dat ik deze straks op Netflix ga kijken
Atomic Blonde (2017) - IMDb
Ik ook nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:49 schreef Karzai het volgende:
Die koop ik niet elke week, ik heb een goede fiets
In Nunspeet zijn ze nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:48 schreef FranticDJ het volgende:
Bizar eigenlijk hoe slecht fietsen leverbaar zijn op het moment.
200ml melk en 1 ei extra boven op het recept of op de pannenkoekenmix en je hebt geniale crêpes waar je praktisch door heen kan kijken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:02 schreef CherryLips het volgende:
M'n pannenkoeken zijn aan de dikke kant. Het zijn nu eerder tortilla's.
nutella en aardbeien eropquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:02 schreef CherryLips het volgende:
M'n pannenkoeken zijn aan de dikke kant. Het zijn nu eerder tortilla's.
Jawohl, nu aan de Middellandse zee kant in de Camarguequote:
Niet te warm daar? . In Spanje is het in Cordoba (okee, daar is het sws vaak heet) al iets van 46 Cquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jawohl, nu aan de Middellandse zee kant in de Camargue
Graad of 32 dus wel te doen gelukkigquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet te warm daar? . In Spanje is het in Cordoba (okee, daar is het sws vaak heet) al iets van 46 C
Okeequote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Graad of 32 dus wel te doen gelukkig
Oh nee hequote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:30 schreef CherryLips het volgende:
Heb ik zo'n ding gekocht om over borden heen te zetten tegen fruitvliegjes, is hij te klein voor m'n fruittest
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:30 schreef CherryLips het volgende:
Heb ik zo'n ding gekocht om over borden heen te zetten tegen fruitvliegjes, is hij te klein voor m'n fruittest
Ik heb lekker op m'n balkon geslapen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
heb je nog iets leuks meegemaakt vandaag?
Je balkon waar je eigenlijk niet op mocht zitten?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Lekker zitten lezen op het balkon. Nu even een kopje koffie
Daar mag ik wel op zitten hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je balkon waar je eigenlijk niet op mocht zitten?
Oh dacht dat er toen iets mee was, dat je de huisbaas de sleutel had ontfutseld maar je er eigenlijk niet op mocht zitten of een stoel neerzetten oid.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar mag ik wel op zitten hoor
Dat was bal toch?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dacht dat er toen iets mee was, dat je de huisbaas de sleutel had ontfutseld maar je er eigenlijk niet op mocht zitten of een stoel neerzetten oid.
Je hebt het verhaal in je hoofd iets spannender gemaakt dan het is.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dacht dat er toen iets mee was, dat je de huisbaas de sleutel had ontfutseld maar je er eigenlijk niet op mocht zitten of een stoel neerzetten oid.
Hmm in mijn hoofd was het Buda. Dat hij eerst zelfs de sleutel niet had van dat balkon maar dat er toen iets was waardoor er bouwmensen op moesten ofzo.quote:
Ah.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt het verhaal in je hoofd iets spannender gemaakt dan het is.Officieel is dit een appartement zonder balkon. Maar ik heb van de huisbaas toestemming om het te gebruiken, zolang ik er maar geen permante spullen neerzet. Anders kunnen de glazenwassers hun werk niet goed doen.
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
In eerste instantie niet. Maar de huisbaas zag natuurlijk dat ik een betrouwbare kerel was die hier geen misbruik van zou makenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah.Maar je had eerst geen sleutel toch?
Ohh ik zat aan dat balkon te denken dat op instorten stond o.i.d.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm in mijn hoofd was het Buda. Dat hij eerst zelfs de sleutel niet had van dat balkon maar dat er toen iets was waardoor er bouwmensen op moesten ofzo.
Je kunt het verhaal erg spannend maken door te zeggen dat er iedere ochtend vijf dode vogeltjes op het balkon liggen met een sinister doch persoonlijk gedichtje erbij.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt het verhaal in je hoofd iets spannender gemaakt dan het is.Officieel is dit een appartement zonder balkon. Maar ik heb van de huisbaas toestemming om het te gebruiken, zolang ik er maar geen permante spullen neerzet. Anders kunnen de glazenwassers hun werk niet goed doen.
Pannenkoekenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt het verhaal erg spannend maken door te zeggen dat er iedere ochtend vijf dode vogeltjes op het balkon liggen met een sinister doch persoonlijk gedichtje erbij.
Pannenkoek op vanmiddag
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In eerste instantie niet. Maar de huisbaas zag natuurlijk dat ik een betrouwbare kerel was die hier geen misbruik van zou maken
Ergens klinkt dit gewoon heerlijk.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:11 schreef kwiwi het volgende:
Vanmiddag wilden we naar de top van de berg lopen, zijn we van het pad geraakt en verdwaaldNou ja pad.. je moet over de stenen lopen/klimmen en de geverfde tekens volgen. Maar op een gegeven moment hebben we er blijkbaar eentje gemist
Uiteindelijk kwamen we gelukkig per ongeluk weer op de goede weg uit
Ja, dat soort dingen overkomt mij ook altijd, vorig jaar in de Harz heb ik bordjes met Haus Sonnenblick en Haus Sonnenschein door elkaar gehaald. Dacht ik klaar te zijn met de wandeling, stond ik 15 km van het beginpuntquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:11 schreef kwiwi het volgende:
Vanmiddag wilden we naar de top van de berg lopen, zijn we van het pad geraakt en verdwaaldNou ja pad.. je moet over de stenen lopen/klimmen en de geverfde tekens volgen. Maar op een gegeven moment hebben we er blijkbaar eentje gemist
Uiteindelijk kwamen we gelukkig per ongeluk weer op de goede weg uit
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat soort dingen overkomt mij ook altijd, vorig jaar in de Harz heb ik bordjes met Haus Sonnenblick en Haus Sonnenschein door elkaar gehaald. Dacht ik klaar te zijn met de wandeling, stond ik 15 km van het beginpunt
Ja achteraf wel, als je de weg weer gevonden hebtquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ergens klinkt dit gewoon heerlijk.
Klopt. Maar waarom is dat zo belangrijk dan?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Maar was er niet iets met bouwvakkers en dat je daarom de sleutel kreeg?
Oh neequote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat soort dingen overkomt mij ook altijd, vorig jaar in de Harz heb ik bordjes met Haus Sonnenblick en Haus Sonnenschein door elkaar gehaald. Dacht ik klaar te zijn met de wandeling, stond ik 15 km van het beginpunt
Jij? Midgetgolfen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was de eerste prijs met midgetgolfen, ik voel me totaal bescheten nu.
Nah ja, je ging ook al midgetgolfenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent gedegradeerd van de elite golf competitie naar de 1e divisie midgetgolf of wat?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huh? Is helemaal niet belangrijk? Jij hebt het over je balkon, ik dacht wat was daar ook alweer mee want ergens heb ik het dus onthouden. Je maakte er zelf toen nogal een dingetje van dat je eindelijk die sleutel had en ik wilde gewoon checken of ik het goed had onthouden? Ik deed gewoon een beetje smalltalk.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt. Maar waarom is dat zo belangrijk dan?
Verdwalen is leuker dan op het paadje stoffelen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De wandeling terug was bizar mooi, maar ik was steeds bang dat ik weer verkeerd zou lopen. Het vel lag ‘s avonds letterlijk van één van mijn tenenquote:
Buda is soms een beetje autistischquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh? Is helemaal niet belangrijk? Jij hebt het over je balkon, ik dacht wat was daar ook alweer mee want ergens heb ik het dus onthouden. Je maakte er zelf toen nogal een dingetje van dat je eindelijk die sleutel had en ik wilde gewoon checken of ik het goed had onthouden? Ik deed gewoon een beetje smalltalk.
Dat maakt zulke dingen een stuk vermakelijker ja.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:19 schreef UitStraling het volgende:
Ze hadden whisky bij het midgetgolfen, zo slim waren ze wel
Krijg door zo'n reactie echt het gevoel alsof ik van alles fout zeg.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Buda is soms een beetje autistisch
Niet gewonnen dus ik moest een pannenkoek opetenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat maakt zulke dingen een stuk vermakelijker ja.
Aah okéquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh? Is helemaal niet belangrijk? Jij hebt het over je balkon, ik dacht wat was daar ook alweer mee want ergens heb ik het dus onthouden. Je maakte er zelf toen nogal een dingetje van dat je eindelijk die sleutel had en ik wilde gewoon checken of ik het goed had onthouden? Ik deed gewoon een beetje smalltalk.
Wat kregen de winnaars dan?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet gewonnen dus ik moest een pannenkoek opeten
Auwquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De wandeling terug was bizar mooi, maar ik was steeds bang dat ik weer verkeerd zou lopen. Het vel lag ‘s avonds letterlijk van één van mijn tenen
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Buda is soms een beetje autistisch
Nee johquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Krijg door zo'n reactie echt het gevoel alsof ik van alles fout zeg.
Sorry, zo was het niet bedoeldquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Krijg door zo'n reactie echt het gevoel alsof ik van alles fout zeg.
dat heb ik met fietsroutes...quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
AuwMaar ik vind in de bergen lopen en een route volgen ook niet altijd even makkelijk moet ik zeggen. Dan staat er dat de route van 'plaats A naar plaats C is via B', en vervolgens vind je die namen nergens terug op de bordjes, alleen namen van berghutten, restaurants en uitzichtspunten
Wat is hier nou belangrijk aan?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah okéZe moesten hier inderdaad zonnepanelen op het dak installeren. Dat ging via mijn appartement. Sindsdien heb ik toegang
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is hier nou belangrijk aan?
Hoe bergachtig is het daar? Ik bedoel kan je met een beetje pech echt een groot probleem hebben als je wel verdwaald? Want dat is bijvoorbeeld de reden dat ik echt in Albanie een hike die ik best graag zou willen doen niet in mijn uppie durf te doen. Dat en dat ik gevaarlijke dieren tegenkom.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
AuwMaar ik vind in de bergen lopen en een route volgen ook niet altijd even makkelijk moet ik zeggen. Dan staat er dat de route van 'plaats A naar plaats C is via B', en vervolgens vind je die namen nergens terug op de bordjes, alleen namen van berghutten, restaurants en uitzichtspunten
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is hier nou belangrijk aan?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De lol om mij al mopperende een pannenkoek te zien eten
Okayquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sorry, zo was het niet bedoeld
Ja, of je volgt heel enthousiast een route, een pijl in een bepaalde kleur of zo, en dan ineens komt er een andere route bij en zie je jouw kleur niet meer. Dat je je kilometers loopt af te vragen of je nog wel goed looptquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Slotje dan maar?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Belangrijke mededeling; Vanaf heden is het niet meer toegestaan om hier onbelangrijke dingen vertellen.
Dat laatste snap ik wel een beetje.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ging een keer tegen de avond wielrennen in de Franse Alpen.
Mijn onfeilbare richtingsgevoel zei na een tijdje dat ik de laagstaande zon moest volgen. Gelukkig reed daar een Fransman volgas en gingen we een uur met 40kmu kop over kop.
Maar dacht laat ik toch eens vragen..Annacy?
NONONOOO other direction.
Was ik zeker 60km in de verkeerde richting en het werd donker en ik had geen 4G en geen verlichting.
Toen met een soort voelsprieten terug gereden naar de camping waar ik al werd opgewacht door huilende mensen.
Dit avontuur heeft een erg hoog ANWB gehalte.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ging een keer tegen de avond wielrennen in de Franse Alpen.
Mijn onfeilbare richtingsgevoel zei na een tijdje dat ik de laagstaande zon moest volgen. Gelukkig reed daar een Fransman volgas en gingen we een uur met 40kmu kop over kop.
Maar dacht laat ik toch eens vragen..Annacy?
NONONOOO other direction.
Was ik zeker 60km in de verkeerde richting en het werd donker en ik had geen 4G en geen verlichting.
Toen met een soort voelsprieten terug gereden naar de camping waar ik al werd opgewacht door huilende mensen.
Nou ja vandaag op 2850 meter gelopen dus dat is wel echt bergen zeg maar. Op zich niet gevaarlijk door dieren o.i.d., er komt hoogstens een berggeit langsquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe bergachtig is het daar? Ik bedoel kan je met een beetje pech echt een groot probleem hebben als je wel verdwaald? Want dat is bijvoorbeeld de reden dat ik echt in Albanie een hike die ik best graag zou willen doen niet in mijn uppie durf te doen. Dat en dat ik gevaarlijke dieren tegenkom.
En het domme is nog dat er een wasbeer zeker 5 min naast mij ging rennen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit avontuur heeft een erg hoog ANWB gehalte.
dat zal wel wat kosten neem ik aan?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja vandaag op 2850 meter gelopen dus dat is wel echt bergen zeg maar. Op zich niet gevaarlijk door dieren o.i.d., er komt hoogstens een berggeit langsProbleem is dat daar geen wandelpaden zijn en hele steile hellingen. Je moet overdag al opletten dat je je niet verstapt, dus als je verdwaalt en het donker wordt heb je wel een probleem. Maar goed, probleem, probleem.. dan bel je gewoon de bergreddingsdienst die je oppikken.
Wel gehad dat het weer omsloeg op die hoogte en ineens keiharde bliksem en onweer.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja vandaag op 2850 meter gelopen dus dat is wel echt bergen zeg maar. Op zich niet gevaarlijk door dieren o.i.d., er komt hoogstens een berggeit langsProbleem is dat daar geen wandelpaden zijn en hele steile hellingen. Je moet overdag al opletten dat je je niet verstapt, dus als je verdwaalt en het donker wordt heb je wel een probleem. Maar goed, probleem, probleem.. dan bel je gewoon de bergreddingsdienst die je oppikken.
O, dat is wel wat uitdagender dan mijn bospaadjesquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah wel tof hoor dat je dat soort gebieden gewoon in "je achtertuin" hebt. Bereik hebben scheelt al wel stukken natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@kwiwiquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zag tickets Cyprus en nu heb ik de hele dag een beetje filmpjes van Cyprus gekeken, iemand van hier daar al eens geweest?
Lekker zachte bliksem is een stuk fijnerquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel gehad dat het weer omsloeg op die hoogte en ineens keiharde bliksem en onweer.
Siepie volgens mij.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twijfelde of Kwiwi op Cyprus of op Malta woonde
Voor mij niet want ik ben er lid van (precies om die reden ook).quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:30 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zal wel wat kosten neem ik aan?
O ja, dat is ook herkenbaarquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, of je volgt heel enthousiast een route, een pijl in een bepaalde kleur of zo, en dan ineens komt er een andere route bij en zie je jouw kleur niet meer. Dat je je kilometers loopt af te vragen of je nog wel goed loopt
Sturen ze dan een heli of een Sint Bernard?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor mij niet want ik ben er lid van (precies om die reden ook).
Ik heb daar gewoond inderdaad. Is het voor het Turkse deel of Griekse deel die vakanties? Turkse deel is vaak goedkope strandvakanties (a la Turkije all-in), en het Griekse deel wat duurder maar daar zijn ook wat meer culturele dingen te doen. Zou vanaf Sept gaan anders ga je dood van de hitte en vochtigheidquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zag tickets Cyprus en nu heb ik de hele dag een beetje filmpjes van Cyprus gekeken, iemand van hier daar al eens geweest?
Ligt aan het weer en de plekquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sturen ze dan een heli of een Sint Bernard?
Stuk of tien blije teckels.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sturen ze dan een heli of een Sint Bernard?
Die verf rook altijd zo typisch.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:39 schreef UitStraling het volgende:
Wandelingen met kleurtjes doen mij een beetje denken aan "schilderen" met van die cijfertjes.
Nu je het zegt jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die verf rook altijd zo typisch.
Is dat niet gewoon de geur van waterverf?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt het je nu weer helemaal voor de geest halen zeker
Zijn tickets voor Larnaca (14,99 enkele reis) maar misschien zou ik dan met Transavia terugvliegen. Zat gewoon een beetje te kijken voor nog wat daagjes weg in november, die tickets zouden dan woensdag-zondag zijn. Las dat het daar dan nog rond de 20 graden was. Dacht beetje plaatsjes bekijken, beetje slenteren, lekker eten maar inmiddels zou ik me er volgens mij ook makkelijk 2 weken kunnen vermaken. Zo gaat dat bij mij altijd.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb daar gewoond inderdaad. Is het voor het Turkse deel of Griekse deel die vakanties? Turkse deel is vaak goedkope stransvakanties (a la Turkije all-in), en het Griekse deel wat duurder maar daar zijn ook wat meer culturele dingen te doen. Zou vanaf Sept gaan anders ga je dood van de hitte en vochtigheid
Maar het is toch geen waterverf?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon de geur van waterverf?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* draait nummer van de reddingsdienst
Olieverf volgens mij, mijn opa deed dat veel en ik kan me die geur nu ook weer herinneren.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het is toch geen waterverf?
Met waterverf kun je ook niet in die kleine kutvakjes verven.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Olieverf volgens mij, mijn opa deed dat veel en ik kan me die geur nu ook weer herinneren.
https://numeralpaint.com/products/pennywise-it-paint-by-number-2/quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met waterverf kun je ook niet in die kleine kutvakjes verven.
O vet!quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://numeralpaint.com/products/pennywise-it-paint-by-number-2/
De meeste mensen vinden een week genoeg. In November is het wel aangenaam weer jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn tickets voor Larnaca (14,99 enkele reis) maar misschien zou ik dan met Transavia terugvliegen. Zat gewoon een beetje te kijken voor nog wat daagjes weg in november, die tickets zouden dan woensdag-zondag zijn. Las dat het daar dan nog rond de 20 graden was. Dacht beetje plaatsjes bekijken, beetje slenteren, lekker eten maar inmiddels zou ik me er volgens mij ook makkelijk 2 weken kunnen vermaken. Zo gaat dat bij mij altijd.
Varosha proberen binnen te komen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn tickets voor Larnaca (14,99 enkele reis) maar misschien zou ik dan met Transavia terugvliegen. Zat gewoon een beetje te kijken voor nog wat daagjes weg in november, die tickets zouden dan woensdag-zondag zijn. Las dat het daar dan nog rond de 20 graden was. Dacht beetje plaatsjes bekijken, beetje slenteren, lekker eten maar inmiddels zou ik me er volgens mij ook makkelijk 2 weken kunnen vermaken. Zo gaat dat bij mij altijd.
Zo veel verlof heb ik niet over, want heb eind september ook al 2 weken vrij. Maar als mensen er zich een week kunnen vermaken dan lukt dat 3 dagen makkelijk dus. Auto huren is niet aan te raden want ik heb geen rijbewijs.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De meeste mensen vinden een week genoeg. In November is het wel aangenaam weer jaIk zou persoonlijk aanraden om een auto te huren daar (ze rijden links), want openbaar vervoer is echt heel belabberd/onbetrouwbaar. Althans de laatste keer dat ik er was.
Is dat zo'n mannenkloostereilandiets?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Varosha proberen binnen te komen.
Vanaf de onafhankelijkheid in 1960 tot de Turkse interventie in 1974 bloeide Famagusta zowel cultureel als economisch. Van een kleine havenstad in de zevende eeuw, groeide Famagusta in de jaren 1970 uit tot een stad van moderne architectuur. Dit was vooral te danken aan Britse investeerders op het eiland die van de relatief lagere belastingtarieven genoten. De stad ontwikkelde zich richting het zuidoosten en hier ontstond in de buurt van de aantrekkelijke stranden een toeristisch centrum, genaamd Varosha. Eind jaren zestig werd Famagusta een van 's werelds bekendste toeristische centra. Er werden massaal moderne gebouwen gebouwd, vooral in Varosha, waaronder door de internationale jetset bezochte vier- en vijfsterrenhotels en een groot uitgaansgebied.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is dat zo'n mannenkloostereilandiets?
Ah dat klinkt als iets wat ik zeer tof zou vinden en waar ik dan te schijterig voor ben.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanaf de onafhankelijkheid in 1960 tot de Turkse interventie in 1974 bloeide Famagusta zowel cultureel als economisch. Van een kleine havenstad in de zevende eeuw, groeide Famagusta in de jaren 1970 uit tot een stad van moderne architectuur. Dit was vooral te danken aan Britse investeerders op het eiland die van de relatief lagere belastingtarieven genoten. De stad ontwikkelde zich richting het zuidoosten en hier ontstond in de buurt van de aantrekkelijke stranden een toeristisch centrum, genaamd Varosha. Eind jaren zestig werd Famagusta een van 's werelds bekendste toeristische centra. Er werden massaal moderne gebouwen gebouwd, vooral in Varosha, waaronder door de internationale jetset bezochte vier- en vijfsterrenhotels en een groot uitgaansgebied.
Bij de Turkse militaire inval op Cyprus in de zomer van 1974 ontvluchtten veel inwoners de stad, vooral de Grieks-Cyprioten. De stad werd veroverd door het Turkse leger en werd sindsdien onderdeel van de Turkse Republiek Noord-Cyprus, terwijl de meeste Grieks-Cypriotische vluchtelingen terechtkwamen aan de andere zijde van de Groene Lijn. Er is daar nog steeds een burgemeester-in-ballingschap van Famagusta.
Het stadsdeel Varosha (de chique badplaats) raakte geheel ontvolkt. Het is nu omgeven door een hek en is niemandsland waar niemand woont; alleen Turkse militairen en toezichthouders van de Verenigde Naties (VN) bezoeken het gebied. Hotels en huizen zijn compleet leeggehaald. Alleen het betonnen skelet staat er nog en het hele gebied van Varosha wordt nu bewaakt door het Turkse leger.
Volgens loopt er op Cyprus nog steeds een door de VN streng bewaakte grens tussen de twee oudste kemphanen ter wereld.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah dat klinkt als iets wat ik zeer tof zou vinden en waar ik dan te schijterig voor ben.
Is er eigenlijk een fysieke grensovergang tussen het Griekse en het Turkse deel?
Zag een keer zo'n documentaire van een Brit die dacht eromheen te zwemmen met een camera.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:15 schreef liesje1979 het volgende:
Is ook niet dat je kan doen alsof je er per ongeluk bent terechtgekomen.
[ afbeelding ]
Zonder succes neem ik aan? Ziet er wel heel tof uit hoor, zou je hele mooie foto's kunnen maken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag een keer zo'n documentaire van een Brit die dacht eromheen te zwemmen met een camera.
Is dat niet Dark Tourist op Netflix?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag een keer zo'n documentaire van een Brit die dacht eromheen te zwemmen met een camera.
Verrek, dat klopt ja.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat niet Dark Tourist op Netflix?
Ja zaten leuke ideeën tussen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:23 schreef UitStraling het volgende:
Leuke serie was dat, die was ik weer een beetje vergeten eigenlijk.
Matig bootje.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:27 schreef datismijnmening het volgende:
Bootje van de Belgische koning is te koop @:bitterbal
https://www.superyachttimes.com/yachts/alpa-iv
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waar is @:ygritte eigenlijk gebleven.
Dat is op zich een goede vraag. We kunnen natuurlijk radenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Dat is op zich een goede vraag. We kunnen natuurlijk raden
MontreuxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is de laatste inderdaadquote:
[..]
[..]
Dat ziet er mooi uit! Vertel ons meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is de laatste inderdaad![]()
Dit was wel briljant ontbijten overigensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat heerlijk voor je!
[..]
Dit was wel briljant ontbijten overigensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kutweer in Nederland dit dat….. kom we pakken de auto en gaan naar waar het wel mooi weer isquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat ziet er mooi uit! Vertel ons meer.
Nou ja dat lukt in een opblaasbootje ook nog wel maar dat bootje is een beetje meh voor een koning, daar lig je in de meeste warme havens mee voor lul.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De seksboot moet groter?
Ik ben een beetje jaloers maar het is je uiteraard van harte gegund. En nu weer terug of nog onderweg?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kutweer in Nederland dit dat….. kom we pakken de auto en gaan naar waar het wel mooi weer is![]()
28-30 graden, zon, perfectos
Teleurstellend geen foto’s van de binnenkantquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja dat lukt in een opblaasbootje ook nog wel maar dat bootje is een beetje meh voor een koning, daar lig je in de meeste warme havens mee voor lul.
Nog onderweg. Compleet op de bonnefooiquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje jaloers maar het is je uiteraard van harte gegund. En nu weer terug of nog onderweg?
[..]
Dit was wel briljant ontbijten overigensOehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker man! En weinig coronagedoetjes?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nog onderweg. Compleet op de bonnefooiweet toevallig waar ik morgen slaap, rest geen idee hoe wat waar….
Voorgaande dagen ook gewoon maar wat gedaan waar we zin in hadden
Dit zijn de leukste reizenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nog onderweg. Compleet op de bonnefooiweet toevallig waar ik morgen slaap, rest geen idee hoe wat waar….
Voorgaande dagen ook gewoon maar wat gedaan waar we zin in hadden
We deden ‘met view’ of dat ‘lake view’ was was even een gokje want er stond voor de rest niks bijquote:
Helemaal nog niks hoeven laten zien (tot mijn verbazing) ze zijn hier nog wel lekker van de mondmaskers. Meeste lopen ook met ffp2 dus voelt hier wel veilig.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker man! En weinig coronagedoetjes?
Vind ik ook en eigenlijk doen we dit altijd aan de andere kant van de wereld maar nooit in Europa wat eigenlijk ook nergens op slaat. Zou eerst ook helemaal niet gaan, maar dat weer in NL trok ik niet echt langerquote:
Ja, echt prachtigquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We deden ‘met view’ of dat ‘lake view’ was was even een gokje want er stond voor de rest niks bijgoed gokje dus.
Over het bed gaan we het niet hebben, maar dit maakte alles goed
Ik moet echt heel strak weer op dieet hiernaquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, echt prachtigHoe was het ontbijt?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik moet echt heel strak weer op dieet hierna
Ja zeker in Europa kan dat makkelijk, lekker rondfladderen en er is niets zo bevrijdend als een roadtrip.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vind ik ook en eigenlijk doen we dit altijd aan de andere kant van de wereld maar nooit in Europa wat eigenlijk ook nergens op slaat. Zou eerst ook helemaal niet gaan, maar dat weer in NL trok ik niet echt langer
Doe mij die roadtrip maarquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zeker in Europa kan dat makkelijk, lekker rondfladderen en er is niets zo bevrijdend als een roadtrip.
Terwijl een luxe tropisch resort als een soort EBI kan overkomen na een paar dagen vreten, zuipen en luieren.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe maar die roadtrip maar
Van die statische vakanties op één plek zijn niks voor mijquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit inderdaad.![]()
Luxe tropisch vind ik ook leuk maar dan wel met auto. Wil zelf bepalen waar ik mot vreten en me eigen in het zand marineer
Morgen weer iets doen wat ik nog nooit gedaan hebquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van die statische vakanties op één plek zijn niks voor mij![]()
Lekker dingen ontdekken
Wat dan?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Morgen weer iets doen wat ik nog nooit gedaan heb
Wat je doen dan?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Morgen weer iets doen wat ik nog nooit gedaan heb
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Can’t eat this..quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:16 schreef Ygritte het volgende:
MC Raclette eten?
Hoog vertoeven wordt het
[..]
[..]
MontreuxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor dat geldquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:27 schreef datismijnmening het volgende:
Bootje van de Belgische koning is te koop @:bitterbal
https://www.superyachttimes.com/yachts/alpa-iv
Je hebt ook nog een ‘museum’ met allerlei notities, kleding, instrumenten enz. ennnn de mountain studio. Was leukquote:
Montreux staat nog wel op mijn lijstje om een keer heen te gaan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je hebt ook nog een ‘museum’ met allerlei notities, kleding, instrumenten enz. ennnn de mountain studio. Was leuk
Ik wil Kwiwi’s baantje niet inpikken hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kom je de
Mijne ook doen?
@:kwiwi was druk met andere dingen deze week
details detailsquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
St. Ursanne, Neuchatel, Genève, Montreux eigenlijk
samen mijn hut schoonmaken.. 2x zo snel klaar ;7quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil Kwiwi’s baantje niet inpikken hoor
Doenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Montreux staat nog wel op mijn lijstje om een keer heen te gaan.![]()
Eten is áltijd een goed ideequote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:45 schreef FranticDJ het volgende:
in dubio of ik nog een steak sandwich ga maken
nog ribeye over..
Help mij dan ff onthouden dat ik wanneer ik er ben ff een foto voor jou plaatsquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja help me onthouden dat ik morgen ook even een foto van een briljant ontbijtje plaats
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Mensen.
Zit in de bios (pauze nu, Free Guy, is grappig) en ze hadden stoelen geblockt om genoeg afstand te kunnen garanderen. Gaan lui opschuiven omdat ze niet genoeg in het midden zitten.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:11 schreef kwiwi het volgende:
Hoor net wat moois op het nieuws..
Een man hier wilde zijn vriendin verrassen, maar had geen sleutel van haar appartement. Toen is hij op de 3e verdieping via een raam in het trappenhuis naar haar slaapkamerraam geklommenZij schrok van het geluid en heeft de rolluiken snel naar beneden gelaten. Vervolgens is die vriend van 3 hoog naar beneden geflikkerd en ligt nu zwaargewond in het ziekenhuis
![]()
Mensen.
Zit in de bios (pauze nu, Free Guy, is grappig) en ze hadden stoelen geblockt om genoeg afstand te kunnen garanderen. Gaan lui opschuiven omdat ze niet genoeg in het midden zitten.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:11 schreef kwiwi het volgende:
Hoor net wat moois op het nieuws..
Een man hier wilde zijn vriendin verrassen, maar had geen sleutel van haar appartement. Toen is hij op de 3e verdieping via een raam in het trappenhuis naar haar slaapkamerraam geklommenZij schrok van het geluid en heeft de rolluiken snel naar beneden gelaten. Vervolgens is die vriend van 3 hoog naar beneden geflikkerd en ligt nu zwaargewond in het ziekenhuis
![]()
Ryan Reynoldsquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:18 schreef UitStraling het volgende:
Ryan Reynolds kan ik ik echt niet naar kijken, dat vind ik net zo'n Bastogne koekje die ze in slappe thee hebben laten vallen.
Ryan Reynoldsquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:18 schreef UitStraling het volgende:
Ryan Reynolds kan ik ik echt niet naar kijken, dat vind ik net zo'n Bastogne koekje die ze in slappe thee hebben laten vallen.
dat soppen klopt welquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:18 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ryan Reynolds![]()
![]()
Bijna net zo knap als zijn vrouw
quote:
Characterless face en flauwekippenkontenhumor.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ryan Reynolds![]()
![]()
Bijna net zo knap als zijn vrouw
Mensen.
Kan zomaar zijn dat dit niet perse iets negatiefs isquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:21 schreef kwiwi het volgende:
Nou ik geloof dat niemand het met je eens is US
Je kunt vast lekker rustig zitten als je aan de zijkant gaat zittenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom ik niet meer naar de bios ga.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Characterless face en flauwekippenkontenhumor.
De weke Harlekijn in plaats van de nobele Koning.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
![]()
Total boyfriend material
het feit dat je pauze hebt is al klachtwaardigquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Mensen.
Die kerel straalt zo weinig uit inderdaad.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Characterless face en flauwekippenkontenhumor.
Zo eentje die gaat huilen als hij twee verschillende sokken aan heeft maar ondertussen wel de matige nanny naait.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kerel straalt zo weinig uit inderdaad.
Ik snap z'n gezicht niet, net zo'n potatohead als Channing Tatum 🤔quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:18 schreef UitStraling het volgende:
Z'n ogen staan te dicht bij elkaar idd! Dat is het !quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Die man met de ogen te dicht bij elkaar?
Past precies in de huidige woke tijd van slappe nerds.
Dit sowiesoquote:
Beetje alsof je als man met een Chihuahua in het bos loopt en je komt voor de rest alleen maar kerels met Ierse Wolfshonden en Doberman Pinschers tegen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:46 schreef shiitake het volgende:
Op mij maakt hij ook niet zo'n indruk.
Ierse Wolfshonden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje alsof je als man met een Chihuahua in het bos loopt en je komt voor de rest alleen maar kerels met Ierse Wolfshonden en Doberman Pinschers tegen.
Lelijke beestenquote:
Misschien dat ik in oktober een keer naar de bios ga. Voorlopig staat er genoeg op Netflixquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
Hier ga ik aankomende vrijdag heenlijkt me een geniale film
![]()
James Gunn, it showsquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
Hier ga ik aankomende vrijdag heenlijkt me een geniale film
![]()
Ja i know, beste dat Disney ooit gedaan heeft is hem ontslaanquote:
25 graden 😉quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:04 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij is het morgen strandweer
Nee joh gekkiequote:Op zondag 15 augustus 2021 00:04 schreef bitterbal het volgende:
Vandaag bedoel jequote:Op zondag 15 augustus 2021 00:04 schreef bitterbal het volgende:
Fladderbalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |