SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Karzai op 14-08-2021 13:54:41 ]
en vanavond de badkamerquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Gewandeld, bootje gevaren, boodschappen gedaan, haartjes geknipt.
Nu lekker relaxen
bootje gevaren? Met wie?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Gewandeld, bootje gevaren, boodschappen gedaan, haartjes geknipt.
Nu lekker relaxen
Kind nog even mee de oven intrappen voor een echte Darwin Award.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die kijkt (keek) ook met haar ene oog in de andere wereld.
Het lijkt me geen heel slim gezin nee.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kind nog even mee de oven intrappen voor een echte Darwin Award.
En nu?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo geweldig hé, afhankelijk zijn van een ander. Sta je op het station, denk je, ik pak wel een ov fiets.
Fietsen op natuurlijk.
Midden op de Veluwe en het station heeft 8 hele Ov fietsen. Waarom geen 200 of zo. Doe dan niks
Gelukkig heppie stoeltje.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo geweldig hé, afhankelijk zijn van een ander. Sta je op het station, denk je, ik pak wel een ov fiets.
Fietsen op natuurlijk.
Midden op de Veluwe en het station heeft 8 hele Ov fietsen. Waarom geen 200 of zo. Doe dan niks
Maat komt me halen. Terug lopen wrsl. 6kmquote:
oh das kutquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maat komt me halen. Terug lopen wrsl. 6km
Man koop eens een auto of motor ofzo..sjongejonge watn geklooi.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Fietsen op natuurlijk.
*maakt notities*quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:40 schreef UitStraling het volgende:
Dichtstbijzijnde fietsenwinkel opzoeken, 150 fietsen kopen, vandaag en morgen verhuren, volgende week 50 extra fietsen kopen en twee verhuurmannetjes, voor december beginnend miljonair, jezelf uitroepen tot keizer van Gelderland en premium poes bestellen.
Sta je in Ede ofzo?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Fietsen op natuurlijk.
en in den haag hebben ze er een paar honderd waarvan het gros niks staat te doenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Fietsen op natuurlijk.
Ga je kamperen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Fietsen op natuurlijk.
Dat vond ik een verrassend goede film.quote:
Ik had ook niet verwacht dat 'ie zo lang zou blijven.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:12 schreef Fogel het volgende:
Ah, het is inmiddels weer KSC na een poos TSC.
Reminder voor de volgende keer:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:42 schreef UitStraling het volgende:
@:Flory?
Kun je deze ook maken met een mannetje dat aan komt rennen met een lekker kopje verwenkoffie?
[ afbeelding ]
Nee vanavond weer terug naar huis. Maar lekker plekje hierquote:
Werkt anders dan met je hitachi?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap het opladen van m'n draadloze oordopjes niet.
Ik moet nog bedenken welke film ik vanavond ga netflixen...quote:
Hier in het mooiste deel van het land is het na de middag beetje bewolkt en niet te warm.quote:
Alweer op vakantie???quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier in het mooiste deel van het land is het na de middag beetje bewolkt en niet te warm.
hmm kan spannend zijn houd ik ook wel van, ik heb een aflevering van der uberlaufer die gisteravond laat op de npo werd uitgezonden opgenomen, ga ik vanavond kijkenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk dat ik deze straks op Netflix ga kijken
Atomic Blonde (2017) - IMDb
Ik ook nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:49 schreef Karzai het volgende:
Die koop ik niet elke week, ik heb een goede fiets
In Nunspeet zijn ze nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:48 schreef FranticDJ het volgende:
Bizar eigenlijk hoe slecht fietsen leverbaar zijn op het moment.
200ml melk en 1 ei extra boven op het recept of op de pannenkoekenmix en je hebt geniale crêpes waar je praktisch door heen kan kijken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:02 schreef CherryLips het volgende:
M'n pannenkoeken zijn aan de dikke kant. Het zijn nu eerder tortilla's.
nutella en aardbeien eropquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:02 schreef CherryLips het volgende:
M'n pannenkoeken zijn aan de dikke kant. Het zijn nu eerder tortilla's.
Jawohl, nu aan de Middellandse zee kant in de Camarguequote:
Niet te warm daar? . In Spanje is het in Cordoba (okee, daar is het sws vaak heet) al iets van 46 Cquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jawohl, nu aan de Middellandse zee kant in de Camargue
Graad of 32 dus wel te doen gelukkigquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet te warm daar? . In Spanje is het in Cordoba (okee, daar is het sws vaak heet) al iets van 46 C
Okeequote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Graad of 32 dus wel te doen gelukkig
Oh nee hequote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:30 schreef CherryLips het volgende:
Heb ik zo'n ding gekocht om over borden heen te zetten tegen fruitvliegjes, is hij te klein voor m'n fruittest
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:30 schreef CherryLips het volgende:
Heb ik zo'n ding gekocht om over borden heen te zetten tegen fruitvliegjes, is hij te klein voor m'n fruittest
Ik heb lekker op m'n balkon geslapen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
heb je nog iets leuks meegemaakt vandaag?
Je balkon waar je eigenlijk niet op mocht zitten?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Lekker zitten lezen op het balkon. Nu even een kopje koffie
Daar mag ik wel op zitten hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je balkon waar je eigenlijk niet op mocht zitten?
Oh dacht dat er toen iets mee was, dat je de huisbaas de sleutel had ontfutseld maar je er eigenlijk niet op mocht zitten of een stoel neerzetten oid.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar mag ik wel op zitten hoor
Dat was bal toch?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dacht dat er toen iets mee was, dat je de huisbaas de sleutel had ontfutseld maar je er eigenlijk niet op mocht zitten of een stoel neerzetten oid.
Je hebt het verhaal in je hoofd iets spannender gemaakt dan het is.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dacht dat er toen iets mee was, dat je de huisbaas de sleutel had ontfutseld maar je er eigenlijk niet op mocht zitten of een stoel neerzetten oid.
Hmm in mijn hoofd was het Buda. Dat hij eerst zelfs de sleutel niet had van dat balkon maar dat er toen iets was waardoor er bouwmensen op moesten ofzo.quote:
Ah.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt het verhaal in je hoofd iets spannender gemaakt dan het is.Officieel is dit een appartement zonder balkon. Maar ik heb van de huisbaas toestemming om het te gebruiken, zolang ik er maar geen permante spullen neerzet. Anders kunnen de glazenwassers hun werk niet goed doen.
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
In eerste instantie niet. Maar de huisbaas zag natuurlijk dat ik een betrouwbare kerel was die hier geen misbruik van zou makenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah.Maar je had eerst geen sleutel toch?
Ohh ik zat aan dat balkon te denken dat op instorten stond o.i.d.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm in mijn hoofd was het Buda. Dat hij eerst zelfs de sleutel niet had van dat balkon maar dat er toen iets was waardoor er bouwmensen op moesten ofzo.
Je kunt het verhaal erg spannend maken door te zeggen dat er iedere ochtend vijf dode vogeltjes op het balkon liggen met een sinister doch persoonlijk gedichtje erbij.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt het verhaal in je hoofd iets spannender gemaakt dan het is.Officieel is dit een appartement zonder balkon. Maar ik heb van de huisbaas toestemming om het te gebruiken, zolang ik er maar geen permante spullen neerzet. Anders kunnen de glazenwassers hun werk niet goed doen.
Pannenkoekenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt het verhaal erg spannend maken door te zeggen dat er iedere ochtend vijf dode vogeltjes op het balkon liggen met een sinister doch persoonlijk gedichtje erbij.
Pannenkoek op vanmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |