SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Karzai op 14-08-2021 13:54:41 ]
en vanavond de badkamerquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Gewandeld, bootje gevaren, boodschappen gedaan, haartjes geknipt.
Nu lekker relaxen
bootje gevaren? Met wie?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Gewandeld, bootje gevaren, boodschappen gedaan, haartjes geknipt.
Nu lekker relaxen
Kind nog even mee de oven intrappen voor een echte Darwin Award.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die kijkt (keek) ook met haar ene oog in de andere wereld.
Het lijkt me geen heel slim gezin nee.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kind nog even mee de oven intrappen voor een echte Darwin Award.
En nu?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo geweldig hé, afhankelijk zijn van een ander. Sta je op het station, denk je, ik pak wel een ov fiets.
Fietsen op natuurlijk.
Midden op de Veluwe en het station heeft 8 hele Ov fietsen. Waarom geen 200 of zo. Doe dan niks
Gelukkig heppie stoeltje.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo geweldig hé, afhankelijk zijn van een ander. Sta je op het station, denk je, ik pak wel een ov fiets.
Fietsen op natuurlijk.
Midden op de Veluwe en het station heeft 8 hele Ov fietsen. Waarom geen 200 of zo. Doe dan niks
Maat komt me halen. Terug lopen wrsl. 6kmquote:
oh das kutquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maat komt me halen. Terug lopen wrsl. 6km
Man koop eens een auto of motor ofzo..sjongejonge watn geklooi.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Fietsen op natuurlijk.
*maakt notities*quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:40 schreef UitStraling het volgende:
Dichtstbijzijnde fietsenwinkel opzoeken, 150 fietsen kopen, vandaag en morgen verhuren, volgende week 50 extra fietsen kopen en twee verhuurmannetjes, voor december beginnend miljonair, jezelf uitroepen tot keizer van Gelderland en premium poes bestellen.
Sta je in Ede ofzo?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Fietsen op natuurlijk.
en in den haag hebben ze er een paar honderd waarvan het gros niks staat te doenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Fietsen op natuurlijk.
Ga je kamperen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Fietsen op natuurlijk.
Dat vond ik een verrassend goede film.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |