Ten Hag stond er al een tijdje in de rest was stuk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:58 schreef De_Kraam het volgende:
Wie heeft de gifjes eruitgesloopt en de onsympathieke Ten Hag in de OP gepleurd?
Nee laat ze maar lekker verliezen. Ik vind die trend om spelers die nog gewoon bij de club zijn op wissel zetten sowieso maar een matige trend.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Juichen voor het altijd sympathieke AZ?
Eens, waar slaat dat op.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee laat ze maar lekker verliezen. Ik vind die trend om spelers die nog gewoon bij de club zijn op wissel zetten sowieso maar een matige trend.
Ik ook, en Feyenoord op 6quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ heeft dus geen goede keeper, geen goede spits en geen goed middenveld. Hoezo heb ik die op 3 gezet? (lol)
Iemand zoals Jorgensen niet mee laten draaien omdat hij aangeeft bij een nieuwe trainer dat hij op dag 1 al niet gemotiveerd is snap ik nog wel maar Koopmeiners voetbalt en traint gewoon nog bij AZ en zit op de bank. Raar.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens, waar slaat dat op.
Tenzij het om figuren als Diemers of Jorgensen gaat uiteraard (:D).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:47 schreef Bugno3 het volgende:
Ik zit meteen groot probleem: het emailadres dat ik voor Fok! gebruik is niet meer actief en ik ben m'n wachtwoord vergeten. Iemand tips? Ik wil ergens anders inloggen, maar dat lukt dus niet hahahaEven een FA aanschieten of Danny maar denk dat je moet mailen met een emailadres dat nog wel werkend is naar FOK!.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@GGMM tips?
quote:
Ik zit meteen groot probleem: het emailadres dat ik voor Fok! gebruik is niet meer actief en ik ben m'n wachtwoord vergeten. Iemand tips? Ik wil ergens anders inloggen, maar dat lukt dus niet hahaha1. Het is hier nogal offtopic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2. Probeer het in FB
3. Stuur maar een mailtje naar forum@fok.nl
Je mag dit ook allemaal negeren en gewoon @GGMM een DM sturen, dat kan hij altijd wel waarderen geloof ik.
Ik zit meteen groot probleem: het emailadres dat ik voor Fok! gebruik is niet meer actief en ik ben m'n wachtwoord vergeten. Iemand tips? Ik wil ergens anders inloggen, maar dat lukt dus niet hahahaAls je nog wel weet welk mailadres het is moet je gewoon even naar forum@fok.nl mailenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan hopen dat die luiwammes van een GGMM zijn mail eens opentMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
En als je die beslissing neemt laat hem dan helemaal buiten de selectie en zeg niet dat een invalbeurt wel mogelijk isquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iemand zoals Jorgensen niet mee laten draaien omdat hij aangeeft bij een nieuwe trainer dat hij op dag 1 al niet gemotiveerd is snap ik nog wel maar Koopmeiners voetbalt en traint gewoon nog bij AZ en zit op de bank. Raar.
'Teun is wel fit, hij is fitter aan het worden, maar hij heeft de afgelopen weken ook aangegeven dat hij graag een stap wil maken', lichtte Jansen toe bij ESPN. 'Ik wil vandaag elf mensen op het veld die met hun gedachten bij AZ zijn.' Een invalbeurt behoort wel tot de mogelijkheden. 'Anders had ik hem niet meegenomen.'quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En als je die beslissing neemt laat hem dan helemaal buiten de selectie en zeg niet dat een invalbeurt wel mogelijk is
GAE was zeer tevreden met hun verliespartij dus dat gaat wat worden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had PEC Zwolle op 18 moeten zetten.
Wat zit jij nou stom te lachen?quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
1. Het is hier nogal offtopic.
2. Probeer het in FB
3. Stuur maar een mailtje naar forum@fok.nl
Je mag dit ook allemaal negeren en gewoon @:GGMM een DM sturen, dat kan hij altijd wel waarderen geloof ik.
Dank voor de snelle en adequate actie.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:52 schreef GGMM het volgende:
Opgelost
Scrummie hangt weer de pseudomod uit
Niet nodig.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je nog wel weet welk mailadres het is moet je gewoon even naar forum@fok.nl mailen
En dan hopen dat die luiwammes van een GGMM zijn mail eens opent
Die heb ik op 16 en dan RKC 17 en GAE 18.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had PEC Zwolle op 18 moeten zetten.
Ik vermoed dat dit een van de meest overbodige posts is die ik tot op heden heb gelezenquote:
Dat gaat een hele leuke rubriek worden als het niet gaat draaien. (en het gaat niet draaien)quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:15 schreef Tagliano het volgende:
hahahaha
Iedereen gunt dit de trainer en mens Pascal Jansen
Juichlavenmuziek.quote:
Buttner wel?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:15 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind Kramer niet echt bij het sympathieke werkersimago van RKC passen overigens
Die was even compleet van mijn radar verdwenenquote:
Hopelijk gaat die keuze van AZ totaal falen om hem een contract aan te bieden op basis van niets.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:15 schreef Tagliano het volgende:
hahahaha
Iedereen gunt dit de trainer en mens Pascal Jansen
Pavlidis en Sam Beukema van Go Ahead.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:16 schreef GGMM het volgende:
Wat heeft AZ eigenlijk gekocht qua spelers
Pavlidis.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:16 schreef GGMM het volgende:
Wat heeft AZ eigenlijk gekocht qua spelers
Oh dat was hetquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pavlidis en Sam Beukema van Go Ahead.
Ik heb PEC - Kowet - RKC, maar denk dat RKC - Kowet - PEC ook zo kan. PEC heeft echt een selectie van niets.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die heb ik op 16 en dan RKC 17 en GAE 18.
Nee ze wilden het vooral intern opvangen en geen grote aankopen doen, moest ook nog wat geld naar het stadion. Komt nog wel een keeper maar dit is wel karig.quote:
Verdediging voldoet wel, maar een rechtsbuiten en een middenvelder mogen er wel bij.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ze wilden het vooral intern opvangen en geen grote aankopen doen, moest ook nog wat geld naar het stadion. Komt nog wel een keeper maar dit is wel karig.
Ik vind de verdediging die er nu staat eerlijk gezegd extreem matig.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verdediging voldoet wel, maar een rechtsbuiten en een middenvelder mogen er wel bij.
Ik zie geen speler met individuele kwaliteit in die selectie. Wel wat spelers die vooral anderen beter maken maar daar heb je niets aan als de balans niet goed is.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb PEC - Kowet - RKC, maar denk dat RKC - Kowet - PEC ook zo kan. PEC heeft echt een selectie van niets.
Een centrum met Letschert en BMI voldoet nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verdediging voldoet wel, maar een rechtsbuiten en een middenvelder mogen er wel bij.
Strijk jij nooit?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Logisch, een reclame voor strijkplankhoezen.
En Oosting is geen back en Sugawara kan er niet zoveel van.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een centrum met Letschert en BMI voldoet niet
Voor AZ toch wel joh. Het is geen Ajax of PSV.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een centrum met Letschert en BMI voldoet niet
In Mexicano's verdediging komt Wijndal er nog aan en hebben ze een rechtsback erbij tochquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En Oosting is geen back en Sugawara kan er niet zoveel van.
Waarom ze Ouwejan weer hebben verhuurd snap ik ook niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En Oosting is geen back en Sugawara kan er niet zoveel van.
Als AZ iedere keer heel geforceerd wil benadrukken in iedere bijzin DAT ZE TOCH ECHT EEN TOPCLUB zijn moet je bij mij niet met Letschert en BMI aan komen zettenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor AZ toch wel joh. Het is geen Ajax of PSV.
Oh ja Witry hebben ze nog gehaald, die ken ik niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In Mexicano's verdediging komt Wijndal er nog aan en hebben ze een rechtsback erbij toch
GGMM geïrriteerd. Missie geslaagd.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:52 schreef GGMM het volgende:
Opgelost
Scrummie hangt weer de pseudomod uit
Ik zal je nog eens helpen walgelijk varken. Beter sloopt @GGMM je account en post je nooit weer.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wat zit jij nou stom te lachen?
[..]
[..]
Dank voor de snelle en adequate actie.
[..]
Niet nodig.
Als ze een topclub zouden zijn zouden de miljoenen wel in spelers geinvesteerd worden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als AZ iedere keer heel geforceerd wil benadrukken in iedere bijzin DAT ZE TOCH ECHT EEN TOPCLUB zijn moet je bij mij niet met Letschert en BMI aan komen zetten
Volgens mij is GGMM degene die mij heeft geholpenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens helpen walgelijk varken. Beter sloopt @:GGMM je account en post je nooit weer.
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:23 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Volgens mij is GGMM degene die mij heeft geholpen
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
Het is speelronde 1 en @:scrummie slaat al wild om zich heen.
Door enorm stoere teksten uit te braken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:25 schreef Slobeend het volgende:
Hoe gaat Max Huiberts dit omdraaien?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh god zit je weer in zo'n fase. Ik ga wel weer afwassen!
Leuk plaatjequote:
Wie is er boos?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom is die man altijd zo bozig? Het was zo gezellig hier.
Tegen alles en iedereen tekeer gaan en dan afsluiten met "Oh God je zit weer in zo'n fase"quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom is die man altijd zo bozig? Het was zo gezellig hier.
Wat lul je weer uit je nek danquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegen alles en iedereen tekeer gaan en dan afsluiten met "Oh God je zit weer in zo'n fase"
Scrummiegod
Nee was (haha) al klaar. Ik zei het alleen om te laten merken dat afwassen leuker is als je steken onder water.quote:
dan je steken onder waterquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee was (haha) al klaar. Ik zei het alleen om te laten merken dat afwassen leuker is als je steken onder water.
Nee beter he.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee was (haha) al klaar. Ik zei het alleen om te laten merken dat afwassen leuker is als je steken onder water.
Gratis maandverband en tampons op de VU; "Menstrueren, daar kies je niet voor"quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:29 schreef Tagliano het volgende:
Scrummie heeft als een van de weinige mannen op aarde ook zijn maandelijkse periode
Tweede helft begint, graag weer ontopic.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is die Scrummie waar het hier steeds over gaat?
Graag on topic.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:34 schreef Slobeend het volgende:
Feyenoord O21 heeft met 2-1 verloren van Kozakken Boys @:scrummie
Bruma niet?quote:
Ja voor de basis wel, is wel een paar keer ingevallen. Schmidt lijkt aardig te sparen voor Benfica. (Mauro speelt ook weinig normaal, Vertessen staat meestal wissel etc)quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bruma niet?
Ik heb PSV niet zo gevolgd in de voorbereiding
Heracles, Sparta, Cambuur. Wellicht zie ik nog één over het hoofd.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoeveel kunstgrasvelden zijn er dit jaar eigenlijk nog?
Gaat de goede kant op dus. Sparta vanaf volgend seizoen ook weer echt gras geloof ik. Heracles zal wachten tot het een licentie eis zal worden (als dat überhaupt ooit gaat gebeuren).quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heracles, Sparta, Cambuur. Wellicht zie ik nog één over het hoofd.
Zwolle heeft een hybride mat.
Gaan rouleren in je eerste wedstrijdquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:44 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
De PSV fans zijn woedend.
En tegen Ajax voor de JC wel met het beste team. Altijd tegen ons.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Gaan rouleren in je eerste wedstrijd
Het is augustusquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:46 schreef macca728 het volgende:
Wat een mongool die Schmidt, in januari weer alles verliezen.
Wat een kutopstellingquote:
Ik heb zo het idee dat Pascal Jansen het eind van het seizoen niet gaat halen als trainer van AZ.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Pascal Jansengod deed even een sterke leider act, door stoicijns vooruit te blijven staren.
Dat zou balen zijn.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat Pascal Jansen het eind van het seizoen niet gaat halen als trainer van AZ.
Nee het is nog geen rustquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
Je keeper rust geven die er net is vind ik sowieso bizar, als het rust is.
Heeft ie getekend bij Feyenoord dan?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat Pascal Jansen het eind van het seizoen niet gaat halen als trainer van AZ.
quote:
Lachen gieren brullenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heeft ie getekend bij Feyenoord dan?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:01 schreef De_Kraam het volgende:
We wensen AZ veel succes in de Conference League.
Wat zou het geweldig zijn als die bandwagon al op dag 1 het ravijn indendert.quote:
Inmiddels welquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar is het ook een GROOT probleem?
Ja maar hoeveel spelers zijn er wel niet wegquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Na één mogelijk verliespotje kan alles nog hè
In het PSV topic zijn ze zich al massaal aan het indekken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar hoeveel spelers zijn er wel niet weg
Je bevestigt maar gewoon dat ze een groot probleem hebben.
Maar ze waren PSV en Feyenoord op alle fronten voorbijquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar hoeveel spelers zijn er wel niet weg
Je bevestigt maar gewoon dat ze een groot probleem hebben.
Wat een rare mensen zijn dat tochquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In het PSV topic zijn ze zich al massaal aan het indekken.
Maar laten we eerlijk zijn, er staan toch ook gewoon vijf-zes nietsnutten op het wedstrijdformulier?quote:
Na Ajax had iedereen massaal een grote bek, dan moet je (ook met dit team) niet opeens in de broek poepen van Heracles Heracles.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar laten we eerlijk zijn, er staan toch ook gewoon vijf-zes nietsnutten op het wedstrijdformulier?
Dan nog mag je Heracles in principe wel verslaan, zelfs op het kunstgras aldaar.
Nee natuurlijk niet. PSV moet het gewoon winnen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Na Ajax had iedereen massaal een grote bek, dan moet je (ook met dit team) niet opeens in de broek poepen van Heracles Heracles.
Bedankt, Yannick.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:22 schreef El-Stinho het volgende:
Heel erg extreem ontzettend mooi dat de enge walgelijke sektarische bende AZ een tik op de neus krijgt.
https://twitter.com/Alaphilippe_/status/1413148590063591433quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:23 schreef maxi-mus het volgende:
Een vroege uppercut voor de AZ bandwagon.
Doe niet zo verslaafd.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:24 schreef GGMM het volgende:
Ik had veel liever gehad dat de volgende wedstrijd dan om 18:30 zou beginnen
Ik vind dit wel fijn, even een hapje eten en dan naar de kroeg fietsen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:24 schreef GGMM het volgende:
Ik snap wel dat je verlangt naar de gladiatoren van ons aller PSVquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:24 schreef GGMM het volgende:
Je fietst maar wat snellerquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit wel fijn, even een hapje eten en dan naar de kroeg fietsen.
Lui stuk vreten.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een elektrische fiets!
Ben je 50-plus?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een elektrische fiets!
Net als een keeper die doping gebruikt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
Je keeper rust geven die er net is vind ik sowieso bizar, als het rust is.
Zelfs al lukt het, het is niet te zien met deze combinatie shirtsquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:52 schreef Scrummie het volgende:
Heeft PSV al langer dan 10 seconden de bal gehad?
Al boeit dat laatste hem niet meer, met zijn bejaardenfiets.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:43 schreef GGMM het volgende:
@:maxi-mus krijgt de wind van voren
(zowel in dit topic als op de fiets)
quote:
Verwacht je toch ook niet met Vertessen en Bruma.quote:
Ja en dan ook nog dat ie zo slecht werd verwerkt, maar dat die van Heracles hem niet kon controleren.quote:
Meesterzet weer van Schmidt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bruma misschien nog wel de beste man bij PSV.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Ik een heerlijke Sumatraanse rendangquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:22 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een lekker mandarijntje
@:kingroland
Dat zou wel heel verstandig zijn.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mauro mag denk ik straks de kleedkamer niet meer uit.
Geniet er lekker vanquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik een heerlijke Sumatraanse rendang
Dat wordt de lakmoesproef of Schmidt echt volkomen mesjogge is of niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou wel heel verstandig zijn.
Zal wel blijven staan dus.
Deed het niet slecht vandaag, ik klaag niet.quote:
Maar waarom zou je Mauro niet wisselen omdat Bruma scoort?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou, nu heeft Schmidt nog een excuus ook om niet te wisselen in de rust.
Omdat "we de boel onder controle hadden en voorstonden, ik zag dus geen reden om te wisselen.".quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar waarom zou je Mauro niet wisselen omdat Bruma scoort?
@Coco laat ons vallen ja.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:28 schreef Scrummie het volgende:
Oh PSV scoort en ineens wat meer actieve users hier. Opvallend.
Dat heb je in een wedstrijd zonder verdere opwinding.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:28 schreef Scrummie het volgende:
ziedendquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:28 schreef Scrummie het volgende:
Zegt iemand die in de laatste 40 minuten voor het doelpunt welgeteld 1 post geplaatst heeft.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:28 schreef Scrummie het volgende:
Dit lijkt mij niet correct.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zegt iemand die in de laatste 40 minuten voor het doelpunt welgeteld 1 post geplaatst heeft.
Tussen 18:52 en het doelpunt zie ik alleen 19:25.quote:
Je hebt geluk dat het rust is anders ging ik nu zeiken dat je ontopic moet posten!quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tussen 18:52 en het doelpunt zie ik alleen 19:25.
Toegegeven, ik had beter "het laaste halfuur" kunnen zeggen.
Verandert weinig aan de inhoud van de opmerking verder.
Ik slaak een zucht van verlichting.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat het rust is anders ging ik nu zeiken dat je ontopic moet posten!
Ze zijn er sneu genoeg voorquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:23 schreef DonDruiper het volgende:
Hoor ik nou nog steeds zo'n supportergeluid bandje bij ESPN?
;iquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 20:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ook zo blij met de 3 punten voor PSV zie ik
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:00 schreef Scrummie het volgende:
Maar ik denk dat ik vrij snel wat anders ga doen.
Misschien komen ze net als de PSV-ers van zojuist pas als het 1-0 staatquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rustig hier. Zijn de successupporters afgehaakt na één nederlaagje tegen PSV?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |