Ten Hag stond er al een tijdje in de rest was stuk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:58 schreef De_Kraam het volgende:
Wie heeft de gifjes eruitgesloopt en de onsympathieke Ten Hag in de OP gepleurd?
Nee laat ze maar lekker verliezen. Ik vind die trend om spelers die nog gewoon bij de club zijn op wissel zetten sowieso maar een matige trend.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Juichen voor het altijd sympathieke AZ?
Eens, waar slaat dat op.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee laat ze maar lekker verliezen. Ik vind die trend om spelers die nog gewoon bij de club zijn op wissel zetten sowieso maar een matige trend.
Ik ook, en Feyenoord op 6quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ heeft dus geen goede keeper, geen goede spits en geen goed middenveld. Hoezo heb ik die op 3 gezet? (lol)
Iemand zoals Jorgensen niet mee laten draaien omdat hij aangeeft bij een nieuwe trainer dat hij op dag 1 al niet gemotiveerd is snap ik nog wel maar Koopmeiners voetbalt en traint gewoon nog bij AZ en zit op de bank. Raar.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens, waar slaat dat op.
Tenzij het om figuren als Diemers of Jorgensen gaat uiteraard (:D).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:47 schreef Bugno3 het volgende:
Ik zit meteen groot probleem: het emailadres dat ik voor Fok! gebruik is niet meer actief en ik ben m'n wachtwoord vergeten. Iemand tips? Ik wil ergens anders inloggen, maar dat lukt dus niet hahahaEven een FA aanschieten of Danny maar denk dat je moet mailen met een emailadres dat nog wel werkend is naar FOK!.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@GGMM tips?
quote:
Ik zit meteen groot probleem: het emailadres dat ik voor Fok! gebruik is niet meer actief en ik ben m'n wachtwoord vergeten. Iemand tips? Ik wil ergens anders inloggen, maar dat lukt dus niet hahaha1. Het is hier nogal offtopic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2. Probeer het in FB
3. Stuur maar een mailtje naar forum@fok.nl
Je mag dit ook allemaal negeren en gewoon @GGMM een DM sturen, dat kan hij altijd wel waarderen geloof ik.
Ik zit meteen groot probleem: het emailadres dat ik voor Fok! gebruik is niet meer actief en ik ben m'n wachtwoord vergeten. Iemand tips? Ik wil ergens anders inloggen, maar dat lukt dus niet hahahaAls je nog wel weet welk mailadres het is moet je gewoon even naar forum@fok.nl mailenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan hopen dat die luiwammes van een GGMM zijn mail eens opentMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
En als je die beslissing neemt laat hem dan helemaal buiten de selectie en zeg niet dat een invalbeurt wel mogelijk isquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iemand zoals Jorgensen niet mee laten draaien omdat hij aangeeft bij een nieuwe trainer dat hij op dag 1 al niet gemotiveerd is snap ik nog wel maar Koopmeiners voetbalt en traint gewoon nog bij AZ en zit op de bank. Raar.
'Teun is wel fit, hij is fitter aan het worden, maar hij heeft de afgelopen weken ook aangegeven dat hij graag een stap wil maken', lichtte Jansen toe bij ESPN. 'Ik wil vandaag elf mensen op het veld die met hun gedachten bij AZ zijn.' Een invalbeurt behoort wel tot de mogelijkheden. 'Anders had ik hem niet meegenomen.'quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En als je die beslissing neemt laat hem dan helemaal buiten de selectie en zeg niet dat een invalbeurt wel mogelijk is
GAE was zeer tevreden met hun verliespartij dus dat gaat wat worden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had PEC Zwolle op 18 moeten zetten.
Wat zit jij nou stom te lachen?quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
1. Het is hier nogal offtopic.
2. Probeer het in FB
3. Stuur maar een mailtje naar forum@fok.nl
Je mag dit ook allemaal negeren en gewoon @:GGMM een DM sturen, dat kan hij altijd wel waarderen geloof ik.
Dank voor de snelle en adequate actie.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:52 schreef GGMM het volgende:
Opgelost
Scrummie hangt weer de pseudomod uit
Niet nodig.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je nog wel weet welk mailadres het is moet je gewoon even naar forum@fok.nl mailen
En dan hopen dat die luiwammes van een GGMM zijn mail eens opent
Die heb ik op 16 en dan RKC 17 en GAE 18.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had PEC Zwolle op 18 moeten zetten.
Ik vermoed dat dit een van de meest overbodige posts is die ik tot op heden heb gelezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |