Dan kijkt er echt helemaal niemand meer.quote:Op zondag 31 oktober 2021 02:57 schreef hole1988 het volgende:
Ik gooi even een muntje op hier.
Ik ben er achter gekomen dat ViaPlay (Nordic Entertainment) de schaatsrechten (alle ISU onderdelen) heeft in Denemarken, Noorwegen, Zweden en Finland. Denken jullie dat ze de rechten ook gaan binnen hengelen voor Nederland? NOS heeft de rechten t/m april 2023.
Of juist wel, dan heb je F1, darts, (Duits) voetbal en schaatsen in 1 pakket.quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan kijkt er echt helemaal niemand meer.
Joepie, dat is me echt een paar tientjes in de maand waard hoor!quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of juist wel, dan heb je F1, darts, (Duits) voetbal en schaatsen in 1 pakket.
Ik mag toch hopen van niet.quote:Op zondag 31 oktober 2021 02:57 schreef hole1988 het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat ViaPlay (Nordic Entertainment) de schaatsrechten (alle ISU onderdelen) heeft in Denemarken, Noorwegen, Zweden en Finland. Denken jullie dat ze de rechten ook gaan binnen hengelen voor Nederland? NOS heeft de rechten t/m april 2023.
Dat mag volgens de mediawet niet eens achter de decoder, althans de grote evenementen niet.quote:Op zondag 31 oktober 2021 02:57 schreef hole1988 het volgende:
Gisteren de 5k (nog niet op speedskatingresults) met een nette 7.06 voor Pechstein en een debuut voor Stirnemannn 7.25, die mag nog wel even doortrainen voor ze bij dr moeder in de buurt komt, zie https://www.dec-inzell.de(...)bnis_DM_20211029.pdf.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:55 schreef wimderon het volgende:
Duits kampioenschap 3 kilometer
1. Pechstein
3. Stirnemann
Misschien moet John de Mol Jan Roelof Kruithof vragen of ie z'n 24uursrecord van 655km wil gaan verbeteren.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:46 schreef borisz het volgende:
Alleen EK's/WK's zijn beschermd door de Evenementenlijst.
Maar denk het ook niet. John de Mol heeft het wel eens overwogen, maar overdag valt er niet zo veel te behalen qua reclame-inkomsten.
Belangrijkste is dat ze straks Roest rustig kan houden op de OSquote:Op zondag 31 oktober 2021 11:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Gisteren de 5k (nog niet op speedskatingresults) met een nette 7.06 voor Pechstein en een debuut voor Stirnemannn 7.25, die mag nog wel even doortrainen voor ze bij dr moeder in de buurt komt, zie https://www.dec-inzell.de(...)bnis_DM_20211029.pdf.
Beckert had een negative split en 12.54 op de 10k.
En dan kijkt ook nog 's de verkeerde doelgroep.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:46 schreef borisz het volgende:
Alleen EK's/WK's zijn beschermd door de Evenementenlijst.
Maar denk het ook niet. John de Mol heeft het wel eens overwogen, maar overdag valt er niet zo veel te behalen qua reclame-inkomsten.
In Noorwegen zijn de kijkcijfers dramatisch gedaald sinds het schaatsen niet meer bij NRK zit.quote:Op zondag 31 oktober 2021 02:57 schreef hole1988 het volgende:
RTL was sowieso al een abboquote:Op zondag 31 oktober 2021 15:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Schaatsen en darten achter een abonnement is voor de betreffende sporten geen goede zaak.
Dan moet John wel genoeg gangmakers regelen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Misschien moet John de Mol Jan Roelof Kruithof vragen of ie z'n 24uursrecord van 655km wil gaan verbeteren.
Je hebt geen tv abonnement?quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
RTL was sowieso al een abbo
Geloven we nog dat dat een setje is?quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat ze straks Roest rustig kan houden op de OS
Oh geen idee, is daar twijfel over ja?quote:
Hij gaat met een quad achter de koeien aanrijden.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:36 schreef VoMy het volgende:
https://www.trouw.nl/spor(...)ta-leerdam~b4c8781b/
@:Mani89 Marijn de Vries is je soulmate.
Die combinaties 3/5 en 5/10 zijn nodig voor het wereldbekerklassement. Zo dubbelen Antwanet en In 't Hof ook de 3 en 5 terwijl ze zich op één van beide nummers niet geplaatst hadden.quote:
Logisch toch. Dan zouden mensen na eerste WB in Amerika alsnog terug kunnen als het qua plaatsen voor Spelen in orde is .quote:Op woensdag 3 november 2021 11:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die combinaties 3/5 en 5/10 zijn nodig voor het wereldbekerklassement. Zo dubbelen Antwanet en In 't Hof ook de 3 en 5 terwijl ze zich op één van beide nummers niet geplaatst hadden.
Zou Kramer dan nu wel gewoon de 10k rijden? Hij heeft er vorig seizoen 1 gereden en het seizoen daarvoor ook 1.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die combinaties 3/5 en 5/10 zijn nodig voor het wereldbekerklassement. Zo dubbelen Antwanet en In 't Hof ook de 3 en 5 terwijl ze zich op één van beide nummers niet geplaatst hadden.
Zal wel moeten als hij ook wil bijdragen aan het aantal plekken op de Spelenquote:Op woensdag 3 november 2021 12:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Zou Kramer dan nu wel gewoon de 10k rijden? Hij heeft er vorig seizoen 1 gereden en het seizoen daarvoor ook 1.
Zoals ik het nu lees zijn er voor elke afstand ook een aantal plekken die verdeeld worden op basis van snelste tijden. Dus mocht het maximale aantal plekken nog niet behaald zijn via het klassement kan ook een snelle tijd genoeg zijn. Bij de 10km gaat dat dus maar om 1 WB.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal wel moeten als hij ook wil bijdragen aan het aantal plekken op de Spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |